De nepcornetto van de Lidl is ook heerlijk! Gelatelliquote:Op zondag 22 juli 2018 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Nepcorneretto van de Jumbol. Lekker was die
Voorlopig ben ik nog mooi slank.quote:
Alweer patat en snacks?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 00:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Patat, kroket, bekertje ijs.
Net perensap en stukje chocola.
Liefquote:Op zaterdag 28 juli 2018 05:58 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Alweer patat en snacks?
Let je wel een beetje op je gezondheid. Het is het belangrijkste wat je hebt in het leven.
💋quote:Op zaterdag 28 juli 2018 10:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lief![]()
Ik weet het, het kwam zo uit. Woensdag en vrijdag tot 21u op het strand gelegen. Dan is er alleen nog maar een snackbar daar open of een te dure strandtent.
OT: Thee en kersen.
Met een toefje inkomensongelijkheid?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Een vette gegrillde maiskip en salades
Afghaans eten. 😱quote:Op zaterdag 28 juli 2018 20:20 schreef realAIVD het volgende:
Hier bij een klein Afghaans eettentje gegeten, er zat niemand, kwamen alleen zo af en toe mensen binnen om te vragen of de kippen (die buiten n een apparaat aan het spit ronddraaiden) al klaar waren.
We hadden kort geleden kennis gemaakt met de Afghaanse keuken in een echt restaurant en dat was ons goed bevallen. Dezelfde gerechten stonden hier op de kaart, dus toch maar eens uitproberen.
Het is uitermate goed bevallen,
ik bedacht me pas een foto te maken toen we al even zaten te eten, maar bij deze:
[ afbeelding ]
-het rijstgerecht is kabuli pulouw (gekruide rijst, wortel, rozijnen en mals kalfsvlees),
-links is de al meer dan half opgegeten kebab (kobida?) met brood,
-rechts mijn favoriet, mantu: soort tortellini's gevuld met gekruid gehakt, overdekt met gele spliterwten of linzen, in een badje van yoghurt met knoflook en gekruide olie.
-En dan nog allebei een simpele salade erbij van tomaat, komkommer, koriander en citroen
Geen wijntje of andere alcoholische zaken, maar wel een koeling vol frisdranken, water, etc.
Wij namen water en ayran.
We hebben samen 3 gerechten gedeeld (we waren gewoon te nieuwsgierig, en dan is er nog veel meer dat we willen proeven), maar het was daardoor wel heel erg veel voedsel.
Uiteindelijk waren we voor 2 personen 24 euro kwijt.
Tja, ik geloof niet dat ik ooit zo goedkoop uit eten ben geweest. het belangrijkste was dat het ook oprecht erg lekker was. Misschien een tandje minder dan het restaurant waar we eerder waren, al vond ik de mantu hier lekkerder! Feestje dus
Het is cider en een kaasplankje geworden voor het avondetenquote:
Nee, redelijk kaal, ongeveer 4 tafeltjes, zeer schoon...zie het als een soort snackbar, maar dan met een ander assortiment. Ik ga er van uit dat het overgrote merendeel daar eten afhaalt. Het bestek dat we kregen bestond uit een vorken en een lepels, lol, vandaar het zakmes op tafel. Maar goed, wij hebben daar heerlijk gezeten en gegeten.quote:Op zondag 29 juli 2018 00:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat is goedkoop realAIVD! Zag het er van binnen ook een beetje gezellig uit?
Ik had vanmiddag een crunchwrap supreme (taco bell), later een udon noodles met garnalen en een halve oliebol met krenten van Richard Voets
Neeeee...van mij mogen die Amerikaanse ketens allemaal wegblijven!quote:Op zondag 29 juli 2018 07:50 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Nee, redelijk kaal, ongeveer 4 tafeltjes, zeer schoon...zie het als een soort snackbar, maar dan met een ander assortiment. Ik ga er van uit dat het overgrote merendeel daar eten afhaalt. Het bestek dat we kregen bestond uit een vorken en een lepels, lol, vandaar het zakmes op tafel. Maar goed, wij hebben daar heerlijk gezeten en gegeten.
En ik wist niet dat taco bell al in Nederland zat, leuk! Met een beejte googelen las ik zojuist dat ze hier in Utrecht ook een vergunning hebben aan gevraagd voor een specifiek pand, maar die niet hebben gekregen. Hoop dus dat ze nog een poging gaan doen.
Jij hebt je omega 3 weer binnen voor vandaag.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:03 schreef Sicstus het volgende:
[ afbeelding ]
Een volkoren boterham met huzarensalade en eentje met gerookte makreel. En een beker ayran
Van beide boterhammen ga ik serieus over m'n nekquote:Op zondag 29 juli 2018 13:03 schreef Sicstus het volgende:
[ afbeelding ]
Een volkoren boterham met huzarensalade en eentje met gerookte makreel. En een beker ayran
En ik ga van jou over m'n nek.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Van beide boterhammen ga ik serieus over m'n nek![]()
Gelukkig hebben foto's geen geur.
zat vanmiddag bij Turk. midden in Bos en Lommer. Geen alcohol daar. dus nu paar chicken wings bij mijn buurtchineesquote:Op zondag 29 juli 2018 17:50 schreef borisz het volgende:
kofte gehaktballen en wortel/bleekselderij combo.
Die is vaker voorbij gekomen hier. Steeds dezelfde klacht.quote:Op zondag 29 juli 2018 18:04 schreef Ole het volgende:
[..]
zat vanmiddag bij Turk. midden in Bos en Lommer. Geen alcohol daar. dus nu paar chicken wings bij mijn buurtchinees
ik hou wel van een wijntje bij mijn etenquote:Op zondag 29 juli 2018 18:13 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Die is vaker voorbij gekomen hier. Steeds dezelfde klacht.
Dit was makkelijk. Kofte had ik nog in de vriezer liggen en vanmorgen met 35% de wortel/bleekselderij gehaald. Morgen iig ook nog kofte en restant wortel/bleekselderij gooi ik in de lunchsalade van morgenquote:Op zondag 29 juli 2018 18:04 schreef Ole het volgende:
[..]
zat vanmiddag bij Turk. midden in Bos en Lommer. Geen alcohol daar. dus nu paar chicken wings bij mijn buurtchinees
Ja, maar bij de Turk wordt nooit alcohol geserveerd. Is een keuze van de neringvoerder.quote:Op zondag 29 juli 2018 18:18 schreef Ole het volgende:
[..]
ik hou wel van een wijntje bij mijn eten![]()
Maar goed. Dat is geen geheim hier
in Bos en Lommer zie ik best veel kinderen met overgewicht. op zich is Turks eten prima maar deze restaurants geven grote porties en veel patatquote:Op zondag 29 juli 2018 18:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit was makkelijk. Kofte had ik nog in de vriezer liggen en vanmorgen met 35% de wortel/bleekselderij gehaald. Morgen iig ook nog kofte en restant wortel/bleekselderij gooi ik in de lunchsalade van morgen![]()
/Mag wel weer wat groenten na een weekje België. Daar is was dat toch tot een minimum beperkt.
neuh..quote:Op zondag 29 juli 2018 18:29 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, maar bij de Turk wordt nooit alcohol geserveerd. Is een keuze van de neringvoerder.
Waarschijnlijk serveren ze ook geen spareribs
Goede beef spareribs zijn anders ook echt fantastischquote:Op zondag 29 juli 2018 18:29 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, maar bij de Turk wordt nooit alcohol geserveerd. Is een keuze van de neringvoerder.
Waarschijnlijk serveren ze ook geen spareribs
Oh, ok.quote:Op zondag 29 juli 2018 18:30 schreef Ole het volgende:
[..]
neuh..
edit
Turken in de binnenstad zijn anders. Veel zijn ook geen moslim. hier is altijd alcohol te krijgen
zou heeel misschien kunnen. Maar helft van dames had hoofddoek.. en ze deden nogal verbolgen over het feit dat we een biertje wilden.quote:Op zondag 29 juli 2018 18:42 schreef Sigaartje het volgende:
Kan ook zijn dat dat restaurant geen alcoholvergunning heeft, kan ook nog.
quote:Op zondag 29 juli 2018 18:50 schreef golfer het volgende:
BBQ met o.a. hele grote gamba's:
[ afbeelding ]
Waten die insecten lekker?quote:Op zondag 29 juli 2018 18:50 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Owwww lekker!!quote:Op zondag 29 juli 2018 18:50 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is anders dan je normale bestellingen toch? Pizza's met groenten, vis, knoflook en peper dacht ik.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Onverwacht bezoek, daarmee naar mijn favo Italiaan
Pikante pasta, pasta pesto, pizza dynamite en mijn gefrituurde inktvisringen met pizzabroodjes, frietjes en salade was heerlijk
Mijn ocd kan dat niet aan...waarom bij lasagna geen italiaanse salade?!?quote:
Omdat niks boven een Griekse salade gaat.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:12 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Mijn ocd kan dat niet aan...waarom bij lasagna geen italiaanse salade?!?
De staatsloterij winnen gaat zeker weten boven een Griekse salade. En dat is maar 1 voorbeeld.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:19 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Omdat niks boven een Griekse salade gaat.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:21 schreef Sicstus het volgende:
[..]
De staatsloterij winnen gaat zeker weten boven een Griekse salade. En dat is maar 1 voorbeeld.
Daar ben ik het schoorvoetend wel mee eens, maar kies dan ook een Grieks hoofdgerecht. Moussaka ofzo. Ik ben niet zo van de fusion.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:26 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Ik bedoelde dat onder de salades, de Griekse variant eenzaam aan de top staat.
Moussaka is ook heerlijk, inderdaad.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:27 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Daar ben ik het schoorvoetend wel mee eens, maar kies dan ook een Grieks hoofdgerecht. Moussaka ofzo. Ik ben niet zo van de fusion.
Had ik gewoon zin inquote:Op maandag 30 juli 2018 18:12 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Mijn ocd kan dat niet aan...waarom bij lasagna geen italiaanse salade?!?
Ah dank je. Hele bord ziet er yummie uit! 👌quote:Op maandag 30 juli 2018 20:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Tomatensalsa gemaakt van geroosterde mini-tomaten.
Voor jezelf?quote:
Ben je zwanger?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 03:47 schreef Ray_Smith het volgende:
friet met haring en slagroom
hachee van waterkonijn met een belgische pint
Dat klinkt heel erg goed, eet smakelijk!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:32 schreef golfer het volgende:
Vooraf: misosoep met shii-takes, tahoe, zeewier en lente-ui en saké.
Hoofd: gebraden eendenborstfilet met een saus van miso, soja, saké, met alweer shii-takes, lente-ui en stukjes komkommer.
Lief van je,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |