abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180780924
Quaker Crunchy Muesli Pecan & Brazilian Nut in yoghurt. Ik heb er tropische fruitmix en nog wat hele pecannoten eraan toegevoegd :9.
pi_180780943
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Nepcorneretto van de Jumbol. Lekker was die
De nepcornetto van de Lidl is ook heerlijk! Gelatelli :9.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 01:31:38 #103
299769 SoS87
FC Utereg
pi_180782264
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:22 schreef Sicstus het volgende:

[..]

#viesdik
Voorlopig ben ik nog mooi slank.

Ik heb zojuist een hotwingschotel met extra patat en turkse rijst besteld.
pi_180783965
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 00:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Patat, kroket, bekertje ijs.

Net perensap en stukje chocola.
Alweer patat en snacks?
Let je wel een beetje op je gezondheid. Het is het belangrijkste wat je hebt in het leven.
pi_180786625
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 05:58 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Alweer patat en snacks?
Let je wel een beetje op je gezondheid. Het is het belangrijkste wat je hebt in het leven.
Lief :*

Ik weet het, het kwam zo uit. Woensdag en vrijdag tot 21u op het strand gelegen. Dan is er alleen nog maar een snackbar daar open of een te dure strandtent.

OT: Thee en kersen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_180787139
yoghurt met banaan
2 broodjes kaas
vanavond biefstuk en sla
pi_180787978
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Lief :*

Ik weet het, het kwam zo uit. Woensdag en vrijdag tot 21u op het strand gelegen. Dan is er alleen nog maar een snackbar daar open of een te dure strandtent.

OT: Thee en kersen.
💋
pi_180790321
vanaaf ossobucco met polenta :9
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 juli 2018 @ 18:20:52 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_180796015
Couscoussalade dag II.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 28 juli 2018 @ 18:27:56 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180796143
Versa pasta met shiitakes en paddenstoelensaus met daarin wat tuinerwten en daarbij lamsworstjes. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 28 juli 2018 @ 18:43:12 #111
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180796374
Een vette gegrillde maiskip en salades
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180797155
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Een vette gegrillde maiskip en salades
Met een toefje inkomensongelijkheid?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_180798691
Hier bij een klein Afghaans eettentje gegeten, er zat niemand, kwamen alleen zo af en toe mensen binnen om te vragen of de kippen (die buiten n een apparaat aan het spit ronddraaiden) al klaar waren.

We hadden kort geleden kennis gemaakt met de Afghaanse keuken in een echt restaurant en dat was ons goed bevallen. Dezelfde gerechten stonden hier op de kaart, dus toch maar eens uitproberen.
Het is uitermate goed bevallen,
ik bedacht me pas een foto te maken toen we al even zaten te eten, maar bij deze:

-het rijstgerecht is kabuli pulouw (gekruide rijst, wortel, rozijnen en mals kalfsvlees),
-links is de al meer dan half opgegeten kebab (kobida?) met brood,
-rechts mijn favoriet, mantu: soort tortellini's gevuld met gekruid gehakt, overdekt met gele spliterwten of linzen, in een badje van yoghurt met knoflook en gekruide olie.
-En dan nog allebei een simpele salade erbij van tomaat, komkommer, koriander en citroen

Geen wijntje of andere alcoholische zaken, maar wel een koeling vol frisdranken, water, etc.
Wij namen water en ayran.

We hebben samen 3 gerechten gedeeld (we waren gewoon te nieuwsgierig, en dan is er nog veel meer dat we willen proeven), maar het was daardoor wel heel erg veel voedsel.

Uiteindelijk waren we voor 2 personen 24 euro kwijt.
Tja, ik geloof niet dat ik ooit zo goedkoop uit eten ben geweest. het belangrijkste was dat het ook oprecht erg lekker was. Misschien een tandje minder dan het restaurant waar we eerder waren, al vond ik de mantu hier lekkerder! Feestje dus :)

[ Bericht 0% gewijzigd door realAIVD op 28-07-2018 20:28:07 ]
pi_180799652
Lagavulin single malt.
pi_180799695
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:20 schreef realAIVD het volgende:
Hier bij een klein Afghaans eettentje gegeten, er zat niemand, kwamen alleen zo af en toe mensen binnen om te vragen of de kippen (die buiten n een apparaat aan het spit ronddraaiden) al klaar waren.

We hadden kort geleden kennis gemaakt met de Afghaanse keuken in een echt restaurant en dat was ons goed bevallen. Dezelfde gerechten stonden hier op de kaart, dus toch maar eens uitproberen.
Het is uitermate goed bevallen,
ik bedacht me pas een foto te maken toen we al even zaten te eten, maar bij deze:

[ afbeelding ]

-het rijstgerecht is kabuli pulouw (gekruide rijst, wortel, rozijnen en mals kalfsvlees),
-links is de al meer dan half opgegeten kebab (kobida?) met brood,
-rechts mijn favoriet, mantu: soort tortellini's gevuld met gekruid gehakt, overdekt met gele spliterwten of linzen, in een badje van yoghurt met knoflook en gekruide olie.
-En dan nog allebei een simpele salade erbij van tomaat, komkommer, koriander en citroen

Geen wijntje of andere alcoholische zaken, maar wel een koeling vol frisdranken, water, etc.
Wij namen water en ayran.

We hebben samen 3 gerechten gedeeld (we waren gewoon te nieuwsgierig, en dan is er nog veel meer dat we willen proeven), maar het was daardoor wel heel erg veel voedsel.

Uiteindelijk waren we voor 2 personen 24 euro kwijt.
Tja, ik geloof niet dat ik ooit zo goedkoop uit eten ben geweest. het belangrijkste was dat het ook oprecht erg lekker was. Misschien een tandje minder dan het restaurant waar we eerder waren, al vond ik de mantu hier lekkerder! Feestje dus :)
Afghaans eten. 😱
pi_180800156
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:28 schreef emmyemmy2 het volgende:
vanaaf ossobucco met polenta :9
Het is cider en een kaasplankje geworden voor het avondeten :')
Kregen gratis stinkkaas mee van de kaaswinkel omdat ze op vakantie gingen 8-)
pi_180804679
Dat is goedkoop realAIVD! Zag het er van binnen ook een beetje gezellig uit?

Ik had vanmiddag een crunchwrap supreme (taco bell), later een udon noodles met garnalen en een halve oliebol met krenten van Richard Voets :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_180807211
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 00:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat is goedkoop realAIVD! Zag het er van binnen ook een beetje gezellig uit?

Ik had vanmiddag een crunchwrap supreme (taco bell), later een udon noodles met garnalen en een halve oliebol met krenten van Richard Voets :9
Nee, redelijk kaal, ongeveer 4 tafeltjes, zeer schoon...zie het als een soort snackbar, maar dan met een ander assortiment. Ik ga er van uit dat het overgrote merendeel daar eten afhaalt. Het bestek dat we kregen bestond uit een vorken en een lepels, lol, vandaar het zakmes op tafel. Maar goed, wij hebben daar heerlijk gezeten en gegeten.

En ik wist niet dat taco bell al in Nederland zat, leuk! Met een beejte googelen las ik zojuist dat ze hier in Utrecht ook een vergunning hebben aan gevraagd voor een specifiek pand, maar die niet hebben gekregen. Hoop dus dat ze nog een poging gaan doen.
pi_180807882
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 07:50 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Nee, redelijk kaal, ongeveer 4 tafeltjes, zeer schoon...zie het als een soort snackbar, maar dan met een ander assortiment. Ik ga er van uit dat het overgrote merendeel daar eten afhaalt. Het bestek dat we kregen bestond uit een vorken en een lepels, lol, vandaar het zakmes op tafel. Maar goed, wij hebben daar heerlijk gezeten en gegeten.

En ik wist niet dat taco bell al in Nederland zat, leuk! Met een beejte googelen las ik zojuist dat ze hier in Utrecht ook een vergunning hebben aan gevraagd voor een specifiek pand, maar die niet hebben gekregen. Hoop dus dat ze nog een poging gaan doen.
Neeeee...van mij mogen die Amerikaanse ketens allemaal wegblijven!

Maar mooie foto hoor van al die Afghaanse lekkernijen! ^O^
pi_180807889
Koffie
Zonder wrijving geen glans
pi_180808747
yoghurt met banaan en een kaiserbroodje met fricandeau
pi_180811099

Een volkoren boterham met huzarensalade en eentje met gerookte makreel. En een beker ayran :P
pi_180812886
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:03 schreef Sicstus het volgende:
[ afbeelding ]

Een volkoren boterham met huzarensalade en eentje met gerookte makreel. En een beker ayran :P
Jij hebt je omega 3 weer binnen voor vandaag.
  zondag 29 juli 2018 @ 14:47:14 #124
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_180812936
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:03 schreef Sicstus het volgende:
[ afbeelding ]

Van beide boterhammen ga ik serieus over m'n nek ;(
Gelukkig hebben foto's geen geur.
pindazakje
  zondag 29 juli 2018 @ 15:35:36 #125
80382 manny
30 is best veel
pi_180814221
soepje, broodjes, wat kleine bbq happetjes. en een koude pils.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')