Volgens mij moet Ven om 22 binnen zijn.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens mij zijn er een paar weer terug van weekendverlof?
nou vind jij het leuk om alleen te zijn ?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die zijn ze volgens mij vergeten op te halen en zit zijn tijd nu in de recreatieruimte te voldoen tot de rest van de club binnen komt druppelen. Een paar zijn er al bij aangeschoven zo te zien.
Dronken in het Gardameer terecht gekomenquote:Op zondag 22 juli 2018 21:08 schreef Mariocash het volgende:
Maar m’n vraag van het vorige topic is nog onbeantwoord gebleven: wat is er nou écht gebeurd met hem, jongens?
Hij heeft geen alcohol gedronken, las ik in AD-bericht over hemquote:Op zondag 22 juli 2018 21:08 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Dronken in het Gardameer terecht gekomen
Hij ging stappen, bleef in de bus zitten, stapte uit en hij heeft niet gepind.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:08 schreef Mariocash het volgende:
Maar m’n vraag van het vorige topic is nog onbeantwoord gebleven: wat is er nou écht gebeurd met hem, jongens?
Hij heeft wel 6 euro gepind.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij ging stappen, bleef in de bus zitten, stapte uit en hij heeft niet gepind.
Allemaal feiten.
Dan is die alsnog in het Gardameer terecht gekomen en verdronken volgens mijn theorie. Is momenteel het meest plausibele in combinatie met het complete gebrek aan tekens van zijn levenquote:Op zondag 22 juli 2018 21:09 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Hij heeft geen alcohol gedronken, las ik in AD-bericht over hem
Niet sinds hij uit de bus is gestapt. Blijf je er wel even bij ja?quote:
Als ie zoveel heeft gedronken dat hij op zo'n bank ging liggen kan dat, maar waarom dan die verhalen dat hij een halte verder zou zijn uitgestaptquote:Op zondag 22 juli 2018 21:14 schreef Mr.Ping het volgende:
Is hij wel uitgestapt, en niet ongezien in de bus blijven zitten?
Bus in het weekend in de remise, deur op slot.
Dat moet (als mijn theorie klopt) hij morgen gevonden worden.
Ja die verhalen van uitstappen heb ik niet verzonnen.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
Als ie zoveel heeft gedronken dat hij op zo'n bank ging liggen kan dat, maar waarom dan die verhalen dat hij een halte verder zou zijn uitgestapt
Hoe kom je in hemelsnaam in het Gardameer terecht als je over een weg loopt wat daarlangs gaat en dan ook nog eens besluiten om in je eentje midden in de nacht even te gaan zwemmenquote:Op zondag 22 juli 2018 21:10 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Dan is die alsnog in het Gardameer terecht gekomen en verdronken volgens mijn theorie. Is momenteel het meest plausibele in combinatie met het complete gebrek aan tekens van zijn leven
Zover zou hij toch niet verkeerd gelopen zijn?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:23 schreef funnywell het volgende:
die spanjaarden hebben t maar druk met onze kaaskoppen. laatst die wannabe editor op mallorca die denkt drugs te scoren om 5 uur smorgens en nu dit en vakantie duurt nog ruim een maand
Soort Aussies dus?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Italianen zijn toch ook Spanjaarden? Alleen in Spanje waren ze niet welkom en toen zijn ze hun eigen land begonnen.
Hij is toch gezien op camera?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
Als ie zoveel heeft gedronken dat hij op zo'n bank ging liggen kan dat, maar waarom dan die verhalen dat hij een halte verder zou zijn uitgestapt
waar wel ?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waren die ook al niet welkom in Spanje?
Hangende het onderzoek worden hier geen uitspraken over gedaan.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:34 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik denk dat Koen in Nederland banden had opgebouwd met de maffia. Eenmaal aangekomen bij het Gardameer zou er een partij cocaine met een straatwaarde van 20 miljoen euro op hem staan te wachten. Toen de overdracht plaats vond, werd Koen bestolen van zijn geld en bleek de cocaine eigenlijk poedersuiker te zijn. Om zijn geld terug te krijgen, heeft hij toen 3 leden van de maffia omgebracht. Hij wordt op dit moment gezocht door de maffia en hij zit ondergedoken in een grot in Macedonië. Z’n telefoon heeft hij weg gegooid en simkaartje is eruit gegooid.
Godzijdank leeft hij dus nog. Maar hij zal de rest van zijn leven over zijn schouder moeten kijken.
Dat niet alleen, als de maffia buitenlanders stelselmatig zou ontvoeren levert dat ongewenste internationale aandacht op waar je als clandestiene organisatie niet op zit te wachten, en je veroorzaakt de kans dat toeristen daardoor wegblijven waarmee je tevens de support van de lokale bevolking kunt verliezen (die deels afhankelijk zullen zijn van toeristen als inkomstenbron).quote:Op zondag 22 juli 2018 21:30 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Klopt, daar verdienen ze weinig aan met het ontvoeren van jonge toeristen.
Zou je dat denken dat hij verkeerde vrienden heeft gekregen in Nederland... Nadat hij in cocaïnebusiness gestapt is? Zo veel geld heeft hij toch niet in zijn zak.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:34 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik denk dat Koen in Nederland banden had opgebouwd met de maffia. Eenmaal aangekomen bij het Gardameer zou er een partij cocaine met een straatwaarde van 20 miljoen euro op hem staan te wachten. Toen de overdracht plaats vond, werd Koen bestolen van zijn geld en bleek de cocaine eigenlijk poedersuiker te zijn. Om zijn geld terug te krijgen, heeft hij toen 3 leden van de maffia omgebracht. Hij wordt op dit moment gezocht door de maffia en hij zit ondergedoken in een grot in Macedonië. Z’n telefoon heeft hij weg gegooid en simkaartje is eruit gegooid.
Godzijdank leeft hij dus nog. Maar hij zal de rest van zijn leven over zijn schouder moeten kijken.
Serieus! Dan ben je toch verknipt?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:34 schreef BlaZ het volgende:
Dit topic is wel ineens ontspoord amai.
Ik denk dat hij via de weg is teruggelopen, iemand hem heeft aangereden en daarna in de kofferbak heeft gegooid om problemen met de politie te voorkomen.
De weg lijkt me erg gevaarlijk om langs te lopen.
https://www.google.com/ma(...)A!2e0!7i13312!8i6656
De via verdi - richting het meer - is een andere mogelijkheid.
https://www.google.com/ma(...)-fo100!7i7168!8i3584
Koen was niet mals.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:37 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Zou je dat denken dat hij verkeerde vrienden heeft gekregen in Nederland... Nadat hij in cocaïnebusiness gestapt is? Zo veel geld heeft hij toch niet in zijn zak.
als je gewoon de benen eerst eraf zaagt kan je die gewoon op de achterbank leggenquote:Op zondag 22 juli 2018 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Serieus! Dan ben je toch verknipt?
Als ik midden in de nacht per ongeluk iemand aan rij (bv zoals die man laatst in landgraaf) dan geef ik mezelf gewoon aan. Dan ga ik niet dat lijk in mn kofferbak gooien.
(Wat overigens niet past, want aygo)
Kut! Goed dat je het zegt, ik dacht al waarom mn auto zo begon te stinken. Maar die laatste italiaan heb ik nog niet geloosd.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:34 schreef BlaZ het volgende:
Ik denk dat hij via de weg is teruggelopen, iemand hem heeft aangereden en daarna in de kofferbak heeft gegooid om problemen met de politie te voorkomen.
Die man in Landgraaf was al ziek. Dat is geen vergelijking.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ik midden in de nacht per ongeluk iemand aan rij (bv zoals die man laatst in landgraaf) dan geef ik mezelf gewoon aan. Dan ga ik niet dat lijk in mn kofferbak gooien.
stinken die meer dan een spanjaard of een aussie?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kut! Goed dat je het zegt, ik dacht al waarom mn auto zo begon te stinken. Maar die laatste italiaan heb ik nog niet geloosd.
Idd. Dit is precies de reden waarom er een zaag ligt in mijn Aygoquote:Op zondag 22 juli 2018 21:38 schreef Joene het volgende:
[..]
als je gewoon de benen eerst eraf zaagt kan je die gewoon op de achterbank leggen
Ok. Je denkt dat hij ineens verdronken is in Gardameer?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat niet alleen, als de maffia buitenlanders stelselmatig zou ontvoeren levert dat ongewenste internationale aandacht op waar je als clandestiene organisatie niet op zit te wachten, en je veroorzaakt de kans dat toeristen daardoor wegblijven waarmee je tevens de support van de lokale bevolking kunt verliezen (die deels afhankelijk zullen zijn van toeristen als inkomstenbron).
Al met al kom je als toerist in Italie niet zomaar in contact met de georganiseerde misdaad, en de kans dat deze Koen dat wel is overkomen lijkt mij verwaarloosbaar. Derhalve vermoed ik hier gewoonweg een noodlottig ongeval. Sowieso triest wel.
Er past wel een herenfiets in met het raampje open.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:38 schreef Joene het volgende:
[..]
als je gewoon de benen eerst eraf zaagt kan je die gewoon op de achterbank leggen
dat is toch witte pastaquote:Op zondag 22 juli 2018 21:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er past wel een herenfiets in met het raampje open.
Maar dan nog zou ik het eerlijk zeggen tegen de carbinieri of carbonara of hoe de wouten daar ook mogen heten.
Te veel ijs?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:40 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Die man in Landgraaf was al ziek. Dat is geen vergelijking.
Die spreken geen spaans hoor.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er past wel een herenfiets in met het raampje open.
Maar dan nog zou ik het eerlijk zeggen tegen de carbinieri of carbonara of hoe de wouten daar ook mogen heten.
Wedden van wel? Ik heb heel de vakantie stug Spaans gesproken tegen de Italianen. En ze begrepen me ALLEMAAL!quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:42 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zou koen gewoon ff thuis brengen nadat die zn geld heeft afgestaan wat hij verdiende op de parking
Verdronken, ongelukkig gevallen, zo iets.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:40 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ok. Je denkt dat hij ineens verdronken is in Gardameer?
Stel dat je net een inbraak gepleegd hebt? Soms heb je net pech, wat meestal het geval is in dit soort zaken.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af: welke route heeft hij genomen. Helaas is het in Italië al eens eerder voorgekomen dat een aanrijding verdoezeld werd. Lichaam weg.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:34 schreef BlaZ het volgende:
Of je hebt teveel sangria gedronken, dan wil je ook niet gepakt worden.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Stel dat je net een inbraak gepleegd hebt? Soms heb je net pech, wat meestal het geval is in dit soort zaken.
Assumption is the mother of all fuck-Upsquote:Op zondag 22 juli 2018 21:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Stel dat je net een inbraak gepleegd hebt? Soms heb je net pech, wat meestal het geval is in dit soort zaken.
Nu ja, als je uitstapt langs de weg die de bus aflegt en je verblijft daar slechts twee dagen:quote:Op zondag 22 juli 2018 21:48 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af: welke route heeft hij genomen. Helaas is het in Italië al eens eerder voorgekomen dat een aanrijding verdoezeld werd. Lichaam weg.
Maar: heeft hij het pad langs het water genomen?
Precies, gezien die weg en het donker lijkt het me niet zo gek te veronderstellen dat hij gewoon de weg terugnam die de bus afgelegd heeft en dat er daar een ongeluk is gebeurd.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:48 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Of je hebt teveel sangria gedronken, dan wil je ook niet gepakt worden.
Helaas is het zo dat het in Italië al eens eerder is gebeurd dat een aanrijding werd weggemoffeld. Ondenkbaar is het niet. Er zullen dan wel sporen achterblijven en de honden/politie zouden die zo moeten kunnen vinden.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nu ja, als je uitstapt langs de weg die de bus aflegt en je verblijft daar slechts twee dagen:
Wist hij überhaupt dat je via het meer terug kon lopen? Hoe goed was hij bekend met de streek?
Het makkelijkste is natuurlijk gewoon via de weg teruglopen lijkt me.
Nog even geduld, de [cel]deuren gaan zo dicht voor de nacht..quote:Op zondag 22 juli 2018 22:08 schreef Klaploper het volgende:
Ik hoop dat de naasten van Koen nooit dit topic komen te lezen.
Geesteszieke users hier die allemaal debiele verhalen lopen te verkondigen als aanneembaar. En de mensen die voor de lol meetrollen zijn net zo erg.
Je weet dat dit een oversaturated foto is?quote:Op zondag 22 juli 2018 22:05 schreef Liftdeur het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nooit geweest, wist niet dat het daar zó mooi was joh.
Ja tuurlijk.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:15 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Je weet dat dit een oversaturated foto is?
inderdaad, ook als je gezopen hebt. Bus stopt, je stapt uit en loopt terug.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nu ja, als je uitstapt langs de weg die de bus aflegt en je verblijft daar slechts twee dagen:
Wist hij überhaupt dat je via het meer terug kon lopen? Hoe goed was hij bekend met de streek?
Het makkelijkste is natuurlijk gewoon via de weg teruglopen lijkt me.
Niets.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:00 schreef Faux. het volgende:
Maar wat is een realistisch scenario op overlijden na?
Mensen gaan dood ja. Als het je tijd is ga je.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:59 schreef myShizzle het volgende:
Er wordt wel een goed punt gemaakt.
Het zal je kind, broer, neefje of vriend maar zijn en dan zitten hier wat nono's grappig te wezen.
Stoer hoor
quote:
Echt voor dagenlang verdwalen lijkt me in die ongeving onwaarschijnlijk. Doelbewust wegblijven om wat voor reden dan ook kan natuurlijk in theorie, maar ja als zijn ouders aangeven dat hij nooit zoiets zou doen...quote:Op zondag 22 juli 2018 23:00 schreef Faux. het volgende:
Tja, er verdwijnen dagelijks mensen, worden mensen vermoord, verkrachtingen, aanslagen etc etcquote:Op zondag 22 juli 2018 22:59 schreef myShizzle het volgende:
Er wordt wel een goed punt gemaakt.
Het zal je kind, broer, neefje of vriend maar zijn en dan zitten hier wat nono's grappig te wezen.
Stoer hoor
Verdwaaldquote:Op zondag 22 juli 2018 23:00 schreef Faux. het volgende:
Diefstal van mobiel en pinpas, heeft iemand deze jongen in eerder op de avond wellicht in de gaten gehouden?quote:Op zondag 22 juli 2018 23:00 schreef Faux. het volgende:
Helaas was zijn batterij aan het begin van de avond al leeg.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:03 schreef bertpit het volgende:
[..]
Diefstal van mobiel en pinpas, heeft iemand deze jongen in eerder op de avond wellicht in de gaten gehouden?
Ik ben benieuwd met wie hij zat te praten in de bus. Kan de politie de laatste GSM locatie niet achterhalen?
Lijkt me niet realistisch. Als je iemand wilt ontvoeren, om wat voor reden dan ook, moet je hem eerst afzonderen van de groep, anders lukt het niet. Dat afzonderen is gelukt. Dus de daders zouden wel eens in de bus gezeten kunnen hebben.quote:
gelul, vrienden zaten voorin de bus, koen achterin. Was druk in de bus.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:08 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het allemaal niet gelezen hoor, maar wat een vaag verhaal. Zou me niks verbazen als het meer ging van:
"Kijk hij slaapt!"
"Maak hem ff wakker, we moeten er hier uit"
"Nee man, zeggen we lekker niks en stappen we uit, zit ie dadelijk op de verkeerde plek"
"Ja lachen jongen! Hahaha, wat zullen we daar later om dubbel liggen!"
Allemaalde schuld van dhr Ottoquote:Op zondag 22 juli 2018 23:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Den Dolder laat nog steeds steken vallen. Het is 23.00u geweest. Moet die tent niet sluiten nu?
Bizar, Peter r de Vries liep er altijd mee te pronken. Heeft het de afgelopen dagen geregend bij het Gardameer?quote:Op zondag 22 juli 2018 23:19 schreef Black_Baron het volgende:
Even serieus: ik lees dat het geen speurhonden zijn die een ‘spoor’ volgen. Maar juist kadaverhonden. En ja, ook onder water.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ak-koen-17~a523513f/
“De hulphonden volgen geen geurspoor, zegt woordvoerder John van Norden. Daarvoor is Koen al te lang vermist. ,,De honden slaan aan op mensen die ergens zitten of liggen. Dat kan ook onder water zijn.’’
Ja. Het heeft daar met bakken geregend. Warmte, onweer, hoosbuien: extreem veel zelfs.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bizar, Peter r de Vries liep er altijd mee te pronken. Heeft het de afgelopen dagen geregend bij het Gardameer?
Bij Dascha regende het pijpenstelen en toch konden die honden zogenaamd het spoor vinden. Duidelijk werd toen dat daar geen reet van klopte, wat in die zaak cruciaal werd.
Nu in hef gortdroge Italië na twee dagen geen spoor kunnen vinden???
Schaf die onzin af. Stuur het Fok team maar, resultaat kan alleenmaae beter worden.
Das zuur voor het zoekteam.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:40 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ja. Het heeft daar met bakken geregend. Warmte, onweer, hoosbuien: extreem veel zelfs.
Het gras is er groener dan hier.
Wat was de reden dat hij bleef zitten? Of hadden ze het pas door toen de bus wegreed en hij niet bleek uitgestapt?quote:Op zondag 22 juli 2018 23:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
gelul, vrienden zaten voorin de bus, koen achterin. Was druk in de bus.
Was aan het kletsen met andere Nederlanders.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat was de reden dat hij bleef zitten? Of hadden ze het pas door toen de bus wegreed en hij niet bleek uitgestapt?
Dat meisje bleek met een ander gelopen te hebben.quote:Op maandag 23 juli 2018 00:05 schreef Black_Baron het volgende:
Volgens vader mss een meisje terug gewandeld naar haar camping.
Lijkt me niet vreemd.
https://www.telegraaf.nl/(...)aap-twee-uur-per-dag
Kan ook tegen onfrisse figuren aangelopen zijn daarna.
Bedenk ook: zaterdag is vaak wisseldag op campings. Meisje kan al weer weg zijn.
Okay. Zo ver was ik nog niet. Dank voor je update.quote:Op maandag 23 juli 2018 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat meisje bleek met een ander gelopen te hebben.
Ze weten nu weer niets, hij is uitgestapt en verder geen spoor.
Zaterdag vinden de meeste wissels plaats ja, en in het hoogseizoen (nu dus) elke dag wel veel. Hele dikke kans dat ze gevlogen is dus.quote:Op maandag 23 juli 2018 00:05 schreef Black_Baron het volgende:
Volgens vader mss een meisje terug gewandeld naar haar camping.
Lijkt me niet vreemd.
https://www.telegraaf.nl/(...)aap-twee-uur-per-dag
Kan ook tegen onfrisse figuren aangelopen zijn daarna.
Bedenk ook: zaterdag is vaak wisseldag op campings. Meisje kan al weer weg zijn.
Probeer maar eens zelfmoord te plegen zonder een spoor achter te laten.quote:Op maandag 23 juli 2018 06:03 schreef Loekie1 het volgende:
Blik lijkt naar binnen gekeerd, zelfmoord kan ook nog, familie hoeft dat niet altijd te weten dat iemand depressief is.
Hoe gedroeg hij zich die avond tijdens het stappen? Ik vind het raar dat hij een halte verder wilde uitstappen zonder een reden op te geven.
Je hoopt het niet natuurlijk, maar het moet wel als mogelijkheid even vermeld worden want ik lees het nergens.
Dan zou je toch in ieder geval wel bloed en/of remsporen moeten kunnen vinden op dat stukje weg?quote:Op maandag 23 juli 2018 08:02 schreef habitue het volgende:
Aanrijding en lichaam verdoezeld lijkt me het meest voor de hand liggende scenario.
Vreemde zaak.
Niet per se. Als je niks ziet en ineens een grote klap hoort. Vervolgens stopt om te kijken wat je hebt geraakt. Bloed hoeft ook niet per se bij een aanrijding.quote:Op maandag 23 juli 2018 08:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dan zou je toch in ieder geval wel bloed en/of remsporen moeten kunnen vinden op dat stukje weg?
Hoe ziet een blik eruit die naar binnen is gekeerd?quote:Op maandag 23 juli 2018 06:03 schreef Loekie1 het volgende:
Blik lijkt naar binnen gekeerd, zelfmoord kan ook nog, familie hoeft dat niet altijd te weten dat iemand depressief is.
Hoe gedroeg hij zich die avond tijdens het stappen? Ik vind het raar dat hij een halte verder wilde uitstappen zonder een reden op te geven.
Je hoopt het niet natuurlijk, maar het moet wel als mogelijkheid even vermeld worden want ik lees het nergens.
Ik heb foto's van hem gezien waar hij gewoon een open blik heeft en waar hij er wat beter op staat. Ik snap niet waarom deze foto gekozen is om naar buiten te brengen. Toen ik hem voor het eerst zag, dacht ik dat die jongen niet helemaal 100% was.quote:Op maandag 23 juli 2018 06:03 schreef Loekie1 het volgende:
Wat is dat nou toch met mensen die op basis van hoe iemand kijkt op 1 foto een oordeel kunnen vellen over z'n gemoedstoestand? Imo kun je daar weinig tot niets uit concluderen, zeker ook omdat een foto een momentopname is.quote:Op maandag 23 juli 2018 06:03 schreef Loekie1 het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2018 21:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Deze reacties mogen wel blijven staan?! En de mijne - precies zo'n zelfde reactie als grapje - niet?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:40 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Idd. Dit is precies de reden waarom er een zaag ligt in mijn Aygo
Dat je denkt dat het überhaupt lollig is...quote:Op maandag 23 juli 2018 09:02 schreef Krollie het volgende:
[..]
[..]
Deze reacties mogen wel blijven staan?! En de mijne - precies zo'n zelfde reactie als grapje - niet?
Humor is nodig. Ook bij zulke onderwerpen.quote:Op maandag 23 juli 2018 09:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat je denkt dat het überhaupt lollig is...
Dit is geen humor maar een smakeloze opmerking.quote:Op maandag 23 juli 2018 09:11 schreef Krollie het volgende:
[..]
Humor is nodig. Ook bij zulke onderwerpen.
Dan bewaren we alle humor even totdat een naaste van jou dit overkomt, ok?quote:Op maandag 23 juli 2018 09:11 schreef Krollie het volgende:
[..]
Humor is nodig. Ook bij zulke onderwerpen.
Het heeft geregend zeggen ze hier en juist geen remsporen.quote:Op maandag 23 juli 2018 08:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dan zou je toch in ieder geval wel bloed en/of remsporen moeten kunnen vinden op dat stukje weg?
quote:Op maandag 23 juli 2018 06:03 schreef Loekie1 het volgende:
Vrees dat die gewoon met je mee zou grappen. Ik verdenk de user van het empathisch vermogen hebben van een rozijntje.quote:Op maandag 23 juli 2018 09:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan bewaren we alle humor even totdat een naaste van jou dit overkomt, ok?
Dank voor de update.quote:Op maandag 23 juli 2018 09:23 schreef gynaika het volgende:
Nog geen spoor van vermiste Koen (17) in Italië:
https://nos.nl/artikel/22(...)en-17-in-italie.html
Potverdorie. Iets zegt me dat ze de komende tijd niks meer kunnen vinden en dat hij pas jaren later ergens ontdekt wordt. Maargoed allemaal speculaties. Hoop op een goede afloop lijkt niet meer aan de orde.quote:Op maandag 23 juli 2018 09:23 schreef gynaika het volgende:
Nog geen spoor van vermiste Koen (17) in Italië:
https://nos.nl/artikel/22(...)en-17-in-italie.html
Die Joey was vorig jaar ook ruim een maand vermist, maar bleek uiteindelijk toch dicht in de buurt in een hurkhouding te liggen.quote:Op maandag 23 juli 2018 09:31 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dank voor de update.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zomaar van de aardbodem verdwijnt. Er moeten toch ergens sporen of aanwijzingen zijn?
Tanja Groen word al sinds 1993 vermist en geen enkel spoor of aanwijzing. Dat lijkt mij vreselijk voor de ouders en bekenden.quote:Op maandag 23 juli 2018 09:31 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dank voor de update.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zomaar van de aardbodem verdwijnt. Er moeten toch ergens sporen of aanwijzingen zijn?
https://en.wikipedia.org/(...)ppeared_mysteriouslyquote:Op maandag 23 juli 2018 09:31 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dank voor de update.
In het begin op een van de eerste artikelen op een Facebook post schreef ik al waar of hoeveel haltes heeft diezelfde bus nog?quote:Op maandag 23 juli 2018 10:01 schreef gynaika het volgende:
Waar is hij uit de bus gestapt?
Quote:
Omdat niet duidelijk is waar Koen voor het laatst gezien is, is het zoekgebied heel groot, vertelt Richard. Een beginspoor voor de honden om te zoeken is er dus niet. "We dachten te weten waar hij uit de bus is gestapt, maar een getuige verklaarde later dat er maar een persoon bij die halte was uitgestapt. En dat was niet Koen."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-17-de-tijd-dringt
quote:’Koen sloeg op de ramen van de bus’
Binnenland
PACENGO - Koen van Keulen, die donderdag aan het Gardameer vermist raakte na een avondje stappen, is waarschijnlijk eerder uit het shuttlebusje gestapt dan tot nu toe is aangenomen. Hij zou tussen twee haltes in op de ramen van het voertuig hebben geslagen en in het holst van de nacht tussentijds zijn uitgestapt.
Totaal niet realistisch. Bij een botsing zijn altijd wel sporen te vinden zoals onderdelen van een auto of spullen van Koen zelf. In het donker ga je die niet allemaal even terugvinden om de botsing te verhullen.quote:Op maandag 23 juli 2018 08:02 schreef habitue het volgende:
Aanrijding en lichaam verdoezeld lijkt me het meest voor de hand liggende scenario.
Vreemde zaak.
Nathalie Holloway...quote:Op maandag 23 juli 2018 09:31 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dank voor de update.
Vaag verhaal. Vrienden zijn dus niet helemaal eerlijk geweest?quote:Op maandag 23 juli 2018 10:45 schreef Eigenwhys het volgende:
Het wordt steeds vreemder, zou hij dan toch zijn aangereden?
https://www.rtvutrecht.nl(...)-de-bus-gestapt.html
Koen mogelijk eerder uit de bus gestapt"
SOEST De vermiste Koen van Keulen uit Soest is mogelijk niet later dan zijn vrienden uit de bus gestapt, maar eerder. Een woordvoerder van de familie zegt dat tegen RTV Utrecht.
De 17-jarige Koen is sinds donderdagnacht spoorloos. Tijdens een vakantie aan het Gardameer in Italië keerde hij na een stapavond met vrienden niet terug op de camping. Tot nu toe werd aangenomen dat hij op de terugweg in de bus was blijven zitten, terwijl zijn vrienden uitstapten. Aan die theorie wordt nu getwijfeld.
BONKEN EN SCHREEUWEN
Volgens de woordvoerder van de familie zou Koen op de deur van de bus hebben gebonkt en "laat me eruit" hebben geschreeuwd. Op de plek waar hij zou zijn uitgestapt is een losse autospiegel gevonden. Het is onduidelijk of dat iets met Koen te maken heeft.
Waarom beweerden die vrienden van hem dan dat hij (een halte) later is uitgestaptquote:Op maandag 23 juli 2018 10:45 schreef Eigenwhys het volgende:
Het wordt steeds vreemder, zou hij dan toch zijn aangereden?
https://www.rtvutrecht.nl(...)-de-bus-gestapt.html
Koen mogelijk eerder uit de bus gestapt"
SOEST De vermiste Koen van Keulen uit Soest is mogelijk niet later dan zijn vrienden uit de bus gestapt, maar eerder. Een woordvoerder van de familie zegt dat tegen RTV Utrecht.
De 17-jarige Koen is sinds donderdagnacht spoorloos. Tijdens een vakantie aan het Gardameer in Italië keerde hij na een stapavond met vrienden niet terug op de camping. Tot nu toe werd aangenomen dat hij op de terugweg in de bus was blijven zitten, terwijl zijn vrienden uitstapten. Aan die theorie wordt nu getwijfeld.
BONKEN EN SCHREEUWEN
Volgens de woordvoerder van de familie zou Koen op de deur van de bus hebben gebonkt en "laat me eruit" hebben geschreeuwd. Op de plek waar hij zou zijn uitgestapt is een losse autospiegel gevonden. Het is onduidelijk of dat iets met Koen te maken heeft.
Waarom?quote:Op maandag 23 juli 2018 10:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vaag verhaal. Vrienden zijn dus niet helemaal eerlijk geweest?
Snap het ook niet meer, heb het idee dat ze het zelf ook niet weten.quote:Op maandag 23 juli 2018 10:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een gelul, die rare analyse's om die foto's bij vermisten.quote:Op maandag 23 juli 2018 10:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
Er is iets vreemds met die jongen. Psychose?
Vraag is waarom wilde hij zo plots die bus uit? En waarom herinnerd niemand in die bus waar hij is uitgestapt terwijl die schijnbaar zo’n stampij heeft gemaakt.
6 euro gepint, allicht om ergens ijs te scoren?
Als het maar niet zoiets bizars blijkt te zijn als dit verhaal..quote:Op maandag 23 juli 2018 10:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
Vraag is waarom wilde hij zo plots die bus uit? En waarom herinnerd niemand in die bus waar hij is uitgestapt terwijl die schijnbaar zo’n stampij heeft gemaakt.
6 euro gepint, allicht om ergens ijs te scoren?
Zo bijzonder is dat niet in Italië.quote:Op maandag 23 juli 2018 10:45 schreef Eigenwhys het volgende:
Op de plek waar hij zou zijn uitgestapt is een losse autospiegel gevonden.
En nogmaals, waar baseert iedereen die dit soort dingen roept zich dan op? Ik lees echt nergens dat hij hiervoor gevoelig is of anderszijds met problemen kampt.quote:Op maandag 23 juli 2018 10:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
Berichtgeving blijft een beetje vaag maar het lijkt er op dat de persoonsverwisseling geen betrekking had op Koen. Ofwel; het zou wel Koen zijn met een meisje. Maar het zou om een ander meisje gaan dan het meisje dat men in eerste instantie dacht (en gister gesproken heeft).quote:Op maandag 23 juli 2018 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat meisje bleek met een ander gelopen te hebben.
Ze weten nu weer niets, hij is uitgestapt en verder geen spoor.
Mja, vreemd inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2018 10:54 schreef Eigenwhys het volgende:
[..]
Snap het ook niet meer, heb het idee dat ze het zelf ook niet weten.
Er zijn al zoveel verschillende versies.
Eindhalte uitgestapt, halte ná hen uitgestapt, tussen 2 haltes in uitgestapt en nu weer eerder uitgestapt dan broer en vrienden?
Dit, er zijn tot redenen te bedenken waarom je wil dat een nachtbus stopt, zoals:quote:Op maandag 23 juli 2018 10:57 schreef SpecialK het volgende:
Lijkt mij niet per se een teken van een psychose als je een beetje luidruchtig wordt als je merkt dat je de halte hebt gemist je en van je vrienden gescheiden wordt.
Maargoed we hebben hier psychologen op het forum blijkbaar.
Tenzij hij echt gekidnapped is... maar dat lijkt me sterk (met welk doel?)quote:Op maandag 23 juli 2018 11:06 schreef habitue het volgende:
De kans dat hij nog leeft is iig minimaal.
Aan de rand vd zuidkant is het tientallen meters heel ondiep.quote:Op maandag 23 juli 2018 10:49 schreef hjansen82 het volgende:
Het Gardameer is verraderlijk diep, maar je hoopt op een goede afloop.
Uberhaupt bloedirritant dat zo'n artikel met de status premium wordt aangeduid... lekker abonnementjes scoren voor de sensatiequote:Op maandag 23 juli 2018 10:24 schreef Black_Baron het volgende:
Hier ook weer zo'n vaag telegraaf bericht zonder bronduiding. Met nieuws uit het binnenland...
https://www.telegraaf.nl/(...)campaign=twitterfeed
[..]
Feit dat jij er zo boos om wordt blijkt wel dat het voor vele ook gewoon sensatie is.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uberhaupt bloedirritant dat zo'n artikel met de status premium wordt aangeduid... lekker abonnementjes scoren voor de sensatie
Zijn broer was er ook bij, die zal het toch wel weten?quote:Op maandag 23 juli 2018 10:55 schreef Idisrom het volgende:
Als men niet eens weet, dat hij eerder was uitgestapt of is blijven zitten nadat de andere vrienden waren uitgestapt., dan is mijn vraag nu; "Is hij überhaupt de bus wel ingestapt?"
Op het nachtfestival op een themapark, waar ze naartoe zijn geweest. Dus vóór zijn verdwijning.quote:
Gewoon met een FakeBoek account inloggen.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uberhaupt bloedirritant dat zo'n artikel met de status premium wordt aangeduid... lekker abonnementjes scoren voor de sensatie
quote:Op maandag 23 juli 2018 08:42 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hoe ziet een blik eruit die naar binnen is gekeerd?
Lijkt me wel aannemelijk: dat ie opeens doorhad dat zn vrienden al uitgestapt waren?quote:Op maandag 23 juli 2018 10:24 schreef Black_Baron het volgende:
PACENGO - Koen van Keulen, die donderdag aan het Gardameer vermist raakte na een avondje stappen, is waarschijnlijk eerder uit het shuttlebusje gestapt dan tot nu toe is aangenomen. Hij zou tussen twee haltes in op de ramen van het voertuig hebben geslagen en in het holst van de nacht tussentijds zijn uitgestapt.
Misschien tegen de regels om tussen haltes iemand er uit te laten.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:53 schreef Drekkoning het volgende:
Waarom heeft die buschauffeur eerst iets anders verklaard? Ik bedoel, het lijkt me dat je je een jongere die op de ramen van je bus bonst en eerder uitstapt wel herinnert?
Ja hoor.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:54 schreef matthijst het volgende:
Inderdaad.
Misschien kent de chauffeur degene die 'm later met de auto heeft aangereden?
Die honden hadden hem dan wel geroken.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:59 schreef Ener-G het volgende:
Die is gewoon aangereden in het donker, lopend op de stikdonkere weg en ergens in de berm gelanceerd
Nee, vroeger was dat gevoel echt veel beter ontwikkeld. Is er in een paar generaties helemaal uitgeëvolueerd.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:59 schreef Idisrom het volgende:
Bovendien heb ik geen hoge pet van het goede gevoel voor de juiste richting van de hedendaagse jeugd.
Volgens mij dronk hij wel vaker een biertje. Blijkbaar vonden zijn ouders dat prima. En nee, dat gaat men niet zeggen in de media.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:59 schreef Idisrom het volgende:
Koen is 17 jaar. In Nederland valt hij onder de NIX-18 regel. Maar hoe zit dat in Italië?
Kwam hij daar voor het eerst in aanraking met alcohol?
Bovendien heb ik geen hoge pet van het goede gevoel voor de juiste richting van de hedendaagse jeugd.
Nou de smartphone navigatie heeft dat wel verneukt ja.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, vroeger was dat gevoel echt veel beter ontwikkeld. Is er in een paar generaties helemaal uitgeëvolueerd.
Waar lees je dat?quote:Op maandag 23 juli 2018 12:03 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Volgens mij dronk hij wel vaker een biertje. Blijkbaar vonden zijn ouders dat prima. En nee, dat gaat men niet zeggen in de media.
goeienmorgen zeg...quote:Op maandag 23 juli 2018 11:53 schreef Drekkoning het volgende:
Waarom heeft die buschauffeur eerst iets anders verklaard? Ik bedoel, het lijkt me dat je je een jongere die op de ramen van je bus bonst en eerder uitstapt wel herinnert?
Uiteraard. Helemaal weggeëvolueerd. In twee generaties. Bij allemaal.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
Nou de smartphone navigatie heeft dat wel verneukt ja.
Ik moest heel NL zien te doorkruisen met het 100.000 straten boek.
Tegenwoordig kunnen ze nog geen kaart lezen.
Hoe zit het daar dan met de partydruggebruik onder de feestende jongeren..ik heb het idee dat dit populairder is dan alcohol, ookal word dit dan vaak met elkaar in combi gedaan.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:59 schreef Idisrom het volgende:
Koen is 17 jaar. In Nederland valt hij onder de NIX-18 regel. Maar hoe zit dat in Italië?
Kwam hij daar voor het eerst in aanraking met alcohol?
Niets met evolutie te maken, snuggere.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Helemaal weggeëvolueerd. In twee generaties. Bij allemaal.
Nee, in een generatie gebeurt.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Helemaal weggeëvolueerd. In twee generaties. Bij allemaal.
Maar jij bent dan ook een stoere witte man en jouw nichtjes slechts domme wichtjes.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:05 schreef De_Onnoembare het volgende:
Ik weet vrijwel alle snelwegen met nrs uit m'n hoofd in NL. M'n nichtjes van 21 en 27 hebben geen ideeeeee waar de A50 ligt.
Snap ik ook niet helemaal, je weet toch wel of het eerder of later was?quote:Op maandag 23 juli 2018 10:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Komt de seksistische racisten-onderbuik weer omhoog. Kansloos volkquote:Op maandag 23 juli 2018 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een stoere witte man en jouw nichtjes slechts domme wichtjes.
Hé, ik vul het alleen maar voor je in, obv hoe jij je hier profileert.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:08 schreef De_Onnoembare het volgende:
Komt de seksistische racisten-onderbuik weer omhoog. Kansloos volk
Uiteraard. De Facebook accounts van de familie is natuurlijk allang doorzocht.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:08 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nergens. Het is te zien op de foto's van FB van de moeder van Koen.
Dat zit niemand op te wachten.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé, ik vul het alleen maar voor je in, obv hoe jij je hier profileert.
Daar is dan jammer.quote:
Knap van je hoor.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:05 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Niets met evolutie te maken, snuggere.
Men heeft het gewoon nooit meer geleerd om te moeten navigeren zonder TomTom.
Ik weet vrijwel alle snelwegen met nrs uit m'n hoofd in NL. M'n nichtjes van 21 en 27 hebben geen ideeeeee waar de A50 ligt.
Tsja...jij wilt het toch ook weten...quote:Op maandag 23 juli 2018 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard. De Facebook accounts van de familie is natuurlijk allang doorzocht.
Heeft er geen tyfus mee te maken, maar als je een obsessie hebt met je oikifobie, dan snap ik dat je het over ziet.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé, ik vul het alleen maar voor je in, obv hoe jij je hier profileert.
speciaal gedaan voor jou, kun je daar weer op gaan zitten zeiken.quote:
Sjonge, zo te zien is dat echt exact de plek waarvan in dit of een eerder topic een streetviewlinkje stond.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:11 schreef Black_Baron het volgende:
weg afgezet. Mogelijke vindplaats???
https://www.instagram.com/p/Blkfnrnh3CM/
Honden lopen op de achtergrondquote:Op maandag 23 juli 2018 12:11 schreef Black_Baron het volgende:
weg afgezet. Mogelijke vindplaats???
https://www.instagram.com/p/Blkfnrnh3CM/
Ik hoop het niet. Dan is ie dood nml.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:13 schreef Black_Baron het volgende:
Ik hoop zo dat ze hem gevonden hebben!
Pushbericht inderdaad. Blijkbaar in het water ook nog.quote:
Onder de bomen in een greppel, hoeft niet. Misschien gewond en niet in staat zichzelf te redden.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:14 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dan is ie dood nml.
Beter zekerheid voor de familie. Voor hem maakt het nu toch niet meer uit, mocht hij overleden zijn.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:14 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dan is ie dood nml.
Klaar dus. Jeetje. Lekker op vakantie met je zoon en hij overleeft een nachtje stappen niet. Je ergste nachtmerrie als ouder.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Lichaam gevonden in zoektocht naar Koen van Keulen
In de zoektocht naar de vermiste Koen van Keulen (17) uit Soest is een lichaam gevonden in het water. Dat heeft de politie gemeld aan correspondent Mustafa Marghadi.
Het is nog niet duidelijk of het gaat om het lichaam van Koen. De formele identificatie moet nog plaatsvinden. Het is nog onduidelijk hoelang dat gaat duren voor dat duidelijk is. [NOS]
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Lichaam gevonden in zoektocht naar Koen van Keulen
In de zoektocht naar de vermiste Koen van Keulen (17) uit Soest is een lichaam gevonden in het water. Dat heeft de politie gemeld aan correspondent Mustafa Marghadi.
Het is nog niet duidelijk of het gaat om het lichaam van Koen. De formele identificatie moet nog plaatsvinden. Het is nog onduidelijk hoelang dat gaat duren voor dat duidelijk is. [NOS]
Stoer zeg. Terwijl jij de ANWB-wegenkaart uit je hoofd aan het leren was deden zij wellicht wél leuke dingen met hun leven.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:05 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Niets met evolutie te maken, snuggere.
Men heeft het gewoon nooit meer geleerd om te moeten navigeren zonder TomTom.
quote:Op maandag 23 juli 2018 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
NOS meldt "Lichaam gevonden in zoektocht naar Koen van Keulen"
Ja een beetje leren navigeren zonder elektronische navigatie zorgt er echt voor dat je geen tijd voor leuke dingen hebt.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Stoer zeg. Terwijl jij de ANWB-wegenkaart uit je hoofd aan het leren was deden zij wellicht wél leuke dingen met hun leven.
Die Instagram verslaggeefster zegt dat het lichaam langs de weg gevonden is.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pushbericht inderdaad. Blijkbaar in het water ook nog.
Amsterdam moet wel lukken, maar navigatie gaat toch sowieso aan. Heb ik verderop namelijk ook nodig om op de exacte bestemming aan te komen, daarnaast waarschuwt de navigatie voor files en komt op tijd met alternatieve routes. En flitsmeister op de achtergrond natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:19 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja een beetje leren navigeren zonder elektronische navigatie zorgt er echt voor dat je geen tijd voor leuke dingen hebt.
Ben jij er zo 1 die navigatie aan moet zetten om naar A'dam te rijden?
Het een sluit het ander niet uit toch?quote:Op maandag 23 juli 2018 12:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die Instagram verslaggeefster zegt dat het lichaam langs de weg gevonden is.
Misschien is hij erin gevallen in het donker?quote:Op maandag 23 juli 2018 12:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
Vraag is dan. Waarom gaat Koen met al zijn kleren aan zwemmen. Dit klopt niet
Denk dat hij overleden is.quote:
Hmm, nou heb ik niet nodig, ik weet van de meeste steden wel hoe ik er moet komen.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Amsterdam moet wel lukken, maar navigatie gaat toch sowieso aan. Heb ik verderop namelijk ook nodig om op de exacte bestemming aan te komen, daarnaast waarschuwt de navigatie voor files en komt op tijd met alternatieve routes. En flitsmeister op de achtergrond natuurlijk.
Volgens NOS is het lichaam in het water gevonden, maar het één hoeft het ander natuurlijk niet uit te sluiten.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die Instagram verslaggeefster zegt dat het lichaam langs de weg gevonden is.
Langs die weg heb je geen water, volgens mij.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit toch?
Dat zou je aan het lichaam moeten kunnen zien bij een autopsie.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
In een greppel. Gezien de voor voetgangers ongeschikte locatie zou je dan toch gaan denken dat hij is aangereden.
Inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
In een greppel. Gezien de voor voetgangers ongeschikte locatie zou je dan toch gaan denken dat hij is aangereden.
Waren ze al klaar met zoeken dan?quote:Op maandag 23 juli 2018 12:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die honden hadden hem dan wel geroken.
Dead or alive?quote:Op maandag 23 juli 2018 12:13 schreef Black_Baron het volgende:
Ik hoop zo dat ze hem gevonden hebben!
Pikkedonker 's nachts en geen ruimte om naast de vangrail te lopen.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad.
https://www.google.com/ma(...)!8i6656!9m2!1b1!2i49
Dat zou dan enigszins kunnen lijken op het scenario dat zich waarschijnlijk ook heeft afgespeeld bij Pinkpop pasgeleden. Waarbij iemand zich als voetganger bevindt op een plek waar die helemaal niet horen, hij in het donker (mede) daardoor aangereden wordt, en de automobilist om wat voor reden dan ook ervandoor gaat.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zou jij naar Gardaland gaan?quote:Op maandag 23 juli 2018 12:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ja of niet dus. Misschien ook niet goed gezien en gedacht dat het een dier was.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:35 schreef La_Moustache het volgende:
Maar als jij midden in de nacht iets raakt met je auto, en je hoort dat een jongen is vermist, dan ga je dat toch melden? Het is gewoon een ongeluk dus wat heb je te vrezen. Op die weg is het nou eenmaal levensgevaarlijk om te lopen.
Ze rijden er als gekken. Niet alleen Italianen. Maar ook toeristen. De wegen zijn smal, geen voetpad, geen uitwijkmogelijkheid.quote:
Of teveel gedronken en daarna in paniek weggereden.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja of niet dus. Misschien ook niet goed gezien en gedacht dat het een dier was.
Dat eerste linkjequote:Op zondag 22 juli 2018 21:34 schreef BlaZ het volgende:
Moeten de nabestaanden rusten in vrede?quote:Op maandag 23 juli 2018 12:35 schreef de_boswachter het volgende:
Damn wat een triest einde zeg
RIP aan de nabestaanden.
Lijkt mij ook, maar zou het lichaam dan echt ergens in de greppel tussen vangrail en de hoge hekken gevonden zijn? Lag hij wel gewoon heel dichtbij de openbare weg eigenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit lijkt me de locatie
Gezien deze beelden:
https://www.instagram.com/p/Blkfnrnh3CM/?taken-by=irenehvnl
?quote:Op maandag 23 juli 2018 12:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Moeten de nabestaanden rusten in vrede?
Ja maar als dan iemand vermist is in die omgeving langs die weg, dan ga je dat toch later melden voor de zekerheid. Misschien is het die jongen wel.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja of niet dus. Misschien ook niet goed gezien en gedacht dat het een dier was.
Vind ik geen vergelijking, die klapjosti's gingen op de weg zitten...quote:Op maandag 23 juli 2018 12:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat zou dan enigszins kunnen lijken op het scenario dat zich waarschijnlijk ook heeft afgespeeld bij Pinkpop pasgeleden. Waarbij iemand zich als voetganger bevindt op een plek waar die helemaal niet horen, hij in het donker (mede) daardoor aangereden wordt, en de automobilist om wat voor reden dan ook ervandoor gaat.
Doe de Tremalzo.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:40 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik ga half augustus.
MTB mee en hop de bergen in.
In beide voorvallen bevonden zich voetgangers op een plek waar je ze normaliter nooit verwacht.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vind ik geen vergelijking, die klapjosti's gingen op de weg zitten...
Was vrijdagmorgen vroeg, misschien geraakt door een vrachtwagen.
Chauffeur hoeft een impact niet eens gemerkt te hebben. Of gedacht hebben een everzwijn te raken.
Wie verwacht er op dat tijdstip en die plek nu een wandelaar?
lichaam ligt aan de linkerkant, is dat de kant van het water of liep hij aan de verkeerde kant van de weg?quote:
Nou da's dan de enige overeenkomst momenteel. O en het zijn allebei mensen.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In beide voorvallen bevonden zich voetgangers op een plek waar je ze normaliter nooit verwacht.
Zoals ik het zie op Google maps ligt het water aan de rechterkant?quote:Op maandag 23 juli 2018 12:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
lichaam ligt aan de linkerkant, is dat de kant van het water of liep hij aan de verkeerde kant van de weg?
Het is sowieso een erg druk gebied, is altijd veel verkeer en nu ook nog eens alle toeristen erbij.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vind ik geen vergelijking, die klapjosti's gingen op de weg zitten...
Was vrijdagmorgen vroeg, misschien geraakt door een vrachtwagen.
Chauffeur hoeft een impact niet eens gemerkt te hebben. Of gedacht hebben een everzwijn te raken.
Wie verwacht er op dat tijdstip en die plek nu een wandelaar?
Heb daar gefietst. Was geen pretje.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:46 schreef Harmankardon het volgende:
Als je daar echt op de weg zelf gaat lopen dan heb je het ook niet begrepen, sorry not sorry.
Ik snap het wel.. Je kent het daar niet en je wil graag weer terug naar "huis" en je ziet verder geen wandelpaden ofzo.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:46 schreef Harmankardon het volgende:
Als je daar echt op de weg zelf gaat lopen dan heb je het ook niet begrepen, sorry not sorry.
Als je daar koud 24 uur bent, en het is donker, je telefoon doet het niet meer en weet de weg niet, behalve dat de bus daar vandaan kwam...quote:Op maandag 23 juli 2018 12:46 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe groot is het nieuws in Italie?quote:Op maandag 23 juli 2018 12:41 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Ja maar als dan iemand vermist is in die omgeving langs die weg, dan ga je dat toch later melden voor de zekerheid. Misschien is het die jongen wel.
Dit dus. De meest logische optie was dat je dan terug loopt via de openbare weg, de weg waar vandaan je gekomen bent. Maar als dat zo is dan kan er wel getwijfeld worden aan die verklaringen van die vrienden die zeiden dat hij vrijwillig een halte later uitstapte....quote:Op maandag 23 juli 2018 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als je daar koud 24 uur bent, en het is donker, je telefoon doet het niet meer en weet de weg niet, behalve dat de bus daar vandaan kwam...
Wat waren de opties?
Dat is de carabinieriquote:Op maandag 23 juli 2018 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die politiewagen past wel goed bij dat dikkerdje.
Da's raar toch met de schaduw op de foto?quote:Op maandag 23 juli 2018 12:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zoals ik het zie op Google maps ligt het water aan de rechterkant?
Binnendoor en het meer volgen.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Als je daar koud 24 uur bent, en het is donker, je telefoon doet het niet meer en weet de weg niet, behalve dat de bus daar vandaan kwam...
Hoe raar is het om in een omgeving die je niet kent en waar je een paar dagen blijft, te gaan stappen, met een telefoon die bijna leeg is, en dan ook nog blijven zitten in de bus terwijl je de weg eigenlijk helemaal niet weet.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat waren de opties?
In de hele omgeving (het gardameer is groot) is er aandacht voor geweest. In de diverse provincies is er over geschreven in dagbladen, zowel op papier als op internet (want het raakt hun toerisme). Twitter stond er vol mee.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe groot is het nieuws in Italie?
Het was weekend, veel oudere Italianen lopen behoorlijk achter als het gaat om internetgebruik.
Geen idee..ik ben nooit goed geweest met ruimtelijk inzichtquote:Op maandag 23 juli 2018 12:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Da's raar toch met de schaduw op de foto?
Ik ook, voor het eerst sinds lange tijd.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:40 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik ga half augustus.
MTB mee en hop de bergen in.
Maar je hebt wel gelijk. Water is aan de rechterkant.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Geen idee..ik ben nooit goed geweest met ruimtelijk inzicht
Zal vast niet zijn dat ie niks gedronken had.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:46 schreef Harmankardon het volgende:
Op de foto die je net post (uit het AD artikel) is zowel het pretpark als het Gardameer aan de linkerkant van de weg.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Geen idee..ik ben nooit goed geweest met ruimtelijk inzicht
echt mooi daarquote:
quote:Op maandag 23 juli 2018 12:53 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk. Water is aan de rechterkant.
Ah..thx.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:55 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Op de foto die je net post (uit het AD artikel) is zowel het pretpark als het Gardameer aan de linkerkant van de weg.
"Die vrienden" waren onder andere zijn broer, lijkt me niet dat hij liegt. Koen zat achterin en zij zaten voorin, en Koen kan door een communicatiefout niet begrepen hebben dat hij er daar uitmoest.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit dus. De meest logische optie was dat je dan terug loopt via de openbare weg, de weg waar vandaan je gekomen bent. Maar als dat zo is dan kan er wel getwijfeld worden aan die verklaringen van die vrienden die zeiden dat hij vrijwillig een halte later uitstapte....
Hm ok.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
"Die vrienden" waren onder andere zijn broer, lijkt me niet dat hij liegt. Koen zat achterin en zij zaten voorin, en Koen kan door een communicatiefout niet begrepen hebben dat hij er daar uitmoest.
Omdat hij met andere Nederlanders achterin zat kan hun versie verschillen dan die van de vrienden. Broer kan gedacht hebben dat hij vrijwillig meeging met groep.
Koen slaat op de ramen en gaat richting de bus deur, dus groep achterin spreekt hem ook niet meer. Broer en vrienden hoeven dat niet gezien te hebben want hoe lang heeft het geduurd voordat Koen doorhad dat hij te ver ging?
Stapt vervolgens uit de bus en beiden groepen weten eigenlijk niet wat er nu precies gebeurt is. Beetje verschillende mediaberichten eroverheen en de verwarring is compleet.
Paar van die hysterische jankwijven die hem misschien ooit die avond gezien hebben maar kan ook een ander zijn geweest, maar vinden het interessant om thuis te vertellen erbij, en de chaos (tijdslijn) is compleet.
Op dat filmpje keken ze links de greppel in. Dan zou hij dus van achteren aangereden zijn. Als hij een ongeluk heeft gehad.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:53 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk. Water is aan de rechterkant.
Gardameer is aan de rechterkant hoor. Of welke foto bedoel je.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:55 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Op de foto die je net post (uit het AD artikel) is zowel het pretpark als het Gardameer aan de linkerkant van de weg.
Klopt. Ook niet bijster slim, altijd tegen het verkeer inlopen heb ik geleerd.quote:Op maandag 23 juli 2018 13:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op dat filmpje keken ze links de greppel in. Dan zou hij dus van achteren aangereden zijn. Als hij een ongeluk heeft gehad.
Wat ik al zei, in het donker niet gezien door degene die hem aanreed, met +80 km/u en dan over de vangrail en hekken gelanceerd. Al die conspiracy theorieen met kofferbak etcquote:Op maandag 23 juli 2018 12:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar zou het lichaam dan echt ergens in de greppel tussen vangrail en de hoge hekken gevonden zijn? Lag hij wel gewoon heel dichtbij de openbare weg eigenlijk.
quote:FAMILIE LANGS
Het lichaam is gevonden op drie kilometer ten zuiden van de camping waar Koen verbleef. "Het lichaam zou al een tijdje in de greppel liggen", zegt Van Rossum du Chattel. "De familie van Koen is naar de vindplaats gegaan, heeft daar met de politie gesproken en is weer vertrokken."
Koen stapte donderdagnacht niet tegelijk met zijn vrienden uit de bus op de terugweg van het uitgaan. Hij zou later, dan wel eerder de bus hebben verlaten. "Als Koen later is uitgestapt, klopt dat met de plek waar het lichaam nu is gevonden", aldus Van Rossum du Chattel.
Wat is het nou?quote:Op maandag 23 juli 2018 13:01 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Gardameer is aan de rechterkant hoor. Of welke foto bedoel je.
Als ik naar de locatie kijk, ligt het meer er nog een stuk vanaf. De locatie zoals hier aangegeven is bij Gardaland.quote:Op maandag 23 juli 2018 13:01 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2018 13:01 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Dat waren voornamelijk de trollen hier gisteravond.quote:Op maandag 23 juli 2018 13:02 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Wat ik al zei, in het donker niet gezien door degene die hem aanreed, met +80 km/u en dan over de vangrail en hekken gelanceerd. Al die conspiracy theorieen met kofferbak etc
quote:Op maandag 23 juli 2018 12:37 schreef Ticootje het volgende:
Misschien ook niet goed gezien en gedacht dat het een dier was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |