Tenzij hij echt gekidnapped is... maar dat lijkt me sterk (met welk doel?)quote:Op maandag 23 juli 2018 11:06 schreef habitue het volgende:
De kans dat hij nog leeft is iig minimaal.
Aan de rand vd zuidkant is het tientallen meters heel ondiep.quote:Op maandag 23 juli 2018 10:49 schreef hjansen82 het volgende:
Het Gardameer is verraderlijk diep, maar je hoopt op een goede afloop.
Uberhaupt bloedirritant dat zo'n artikel met de status premium wordt aangeduid... lekker abonnementjes scoren voor de sensatiequote:Op maandag 23 juli 2018 10:24 schreef Black_Baron het volgende:
Hier ook weer zo'n vaag telegraaf bericht zonder bronduiding. Met nieuws uit het binnenland...
https://www.telegraaf.nl/(...)campaign=twitterfeed
[..]
Feit dat jij er zo boos om wordt blijkt wel dat het voor vele ook gewoon sensatie is.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uberhaupt bloedirritant dat zo'n artikel met de status premium wordt aangeduid... lekker abonnementjes scoren voor de sensatie
Zijn broer was er ook bij, die zal het toch wel weten?quote:Op maandag 23 juli 2018 10:55 schreef Idisrom het volgende:
Als men niet eens weet, dat hij eerder was uitgestapt of is blijven zitten nadat de andere vrienden waren uitgestapt., dan is mijn vraag nu; "Is hij überhaupt de bus wel ingestapt?"
Op het nachtfestival op een themapark, waar ze naartoe zijn geweest. Dus vóór zijn verdwijning.quote:
Gewoon met een FakeBoek account inloggen.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uberhaupt bloedirritant dat zo'n artikel met de status premium wordt aangeduid... lekker abonnementjes scoren voor de sensatie
quote:Op maandag 23 juli 2018 08:42 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hoe ziet een blik eruit die naar binnen is gekeerd?
Lijkt me wel aannemelijk: dat ie opeens doorhad dat zn vrienden al uitgestapt waren?quote:Op maandag 23 juli 2018 10:24 schreef Black_Baron het volgende:
PACENGO - Koen van Keulen, die donderdag aan het Gardameer vermist raakte na een avondje stappen, is waarschijnlijk eerder uit het shuttlebusje gestapt dan tot nu toe is aangenomen. Hij zou tussen twee haltes in op de ramen van het voertuig hebben geslagen en in het holst van de nacht tussentijds zijn uitgestapt.
Misschien tegen de regels om tussen haltes iemand er uit te laten.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:53 schreef Drekkoning het volgende:
Waarom heeft die buschauffeur eerst iets anders verklaard? Ik bedoel, het lijkt me dat je je een jongere die op de ramen van je bus bonst en eerder uitstapt wel herinnert?
Ja hoor.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:54 schreef matthijst het volgende:
Inderdaad.
Misschien kent de chauffeur degene die 'm later met de auto heeft aangereden?
Die honden hadden hem dan wel geroken.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:59 schreef Ener-G het volgende:
Die is gewoon aangereden in het donker, lopend op de stikdonkere weg en ergens in de berm gelanceerd
Nee, vroeger was dat gevoel echt veel beter ontwikkeld. Is er in een paar generaties helemaal uitgeëvolueerd.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:59 schreef Idisrom het volgende:
Bovendien heb ik geen hoge pet van het goede gevoel voor de juiste richting van de hedendaagse jeugd.
Volgens mij dronk hij wel vaker een biertje. Blijkbaar vonden zijn ouders dat prima. En nee, dat gaat men niet zeggen in de media.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:59 schreef Idisrom het volgende:
Koen is 17 jaar. In Nederland valt hij onder de NIX-18 regel. Maar hoe zit dat in Italië?
Kwam hij daar voor het eerst in aanraking met alcohol?
Bovendien heb ik geen hoge pet van het goede gevoel voor de juiste richting van de hedendaagse jeugd.
Nou de smartphone navigatie heeft dat wel verneukt ja.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, vroeger was dat gevoel echt veel beter ontwikkeld. Is er in een paar generaties helemaal uitgeëvolueerd.
Waar lees je dat?quote:Op maandag 23 juli 2018 12:03 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Volgens mij dronk hij wel vaker een biertje. Blijkbaar vonden zijn ouders dat prima. En nee, dat gaat men niet zeggen in de media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |