Volgens mij moet Ven om 22 binnen zijn.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens mij zijn er een paar weer terug van weekendverlof?
nou vind jij het leuk om alleen te zijn ?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die zijn ze volgens mij vergeten op te halen en zit zijn tijd nu in de recreatieruimte te voldoen tot de rest van de club binnen komt druppelen. Een paar zijn er al bij aangeschoven zo te zien.
Dronken in het Gardameer terecht gekomenquote:Op zondag 22 juli 2018 21:08 schreef Mariocash het volgende:
Maar m’n vraag van het vorige topic is nog onbeantwoord gebleven: wat is er nou écht gebeurd met hem, jongens?
Hij heeft geen alcohol gedronken, las ik in AD-bericht over hemquote:Op zondag 22 juli 2018 21:08 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Dronken in het Gardameer terecht gekomen
Hij ging stappen, bleef in de bus zitten, stapte uit en hij heeft niet gepind.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:08 schreef Mariocash het volgende:
Maar m’n vraag van het vorige topic is nog onbeantwoord gebleven: wat is er nou écht gebeurd met hem, jongens?
Hij heeft wel 6 euro gepind.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij ging stappen, bleef in de bus zitten, stapte uit en hij heeft niet gepind.
Allemaal feiten.
Dan is die alsnog in het Gardameer terecht gekomen en verdronken volgens mijn theorie. Is momenteel het meest plausibele in combinatie met het complete gebrek aan tekens van zijn levenquote:Op zondag 22 juli 2018 21:09 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Hij heeft geen alcohol gedronken, las ik in AD-bericht over hem
Niet sinds hij uit de bus is gestapt. Blijf je er wel even bij ja?quote:
Als ie zoveel heeft gedronken dat hij op zo'n bank ging liggen kan dat, maar waarom dan die verhalen dat hij een halte verder zou zijn uitgestaptquote:Op zondag 22 juli 2018 21:14 schreef Mr.Ping het volgende:
Is hij wel uitgestapt, en niet ongezien in de bus blijven zitten?
Bus in het weekend in de remise, deur op slot.
Dat moet (als mijn theorie klopt) hij morgen gevonden worden.
Ja die verhalen van uitstappen heb ik niet verzonnen.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
Als ie zoveel heeft gedronken dat hij op zo'n bank ging liggen kan dat, maar waarom dan die verhalen dat hij een halte verder zou zijn uitgestapt
Hoe kom je in hemelsnaam in het Gardameer terecht als je over een weg loopt wat daarlangs gaat en dan ook nog eens besluiten om in je eentje midden in de nacht even te gaan zwemmenquote:Op zondag 22 juli 2018 21:10 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Dan is die alsnog in het Gardameer terecht gekomen en verdronken volgens mijn theorie. Is momenteel het meest plausibele in combinatie met het complete gebrek aan tekens van zijn leven
Zover zou hij toch niet verkeerd gelopen zijn?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:23 schreef funnywell het volgende:
die spanjaarden hebben t maar druk met onze kaaskoppen. laatst die wannabe editor op mallorca die denkt drugs te scoren om 5 uur smorgens en nu dit en vakantie duurt nog ruim een maand
Soort Aussies dus?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Italianen zijn toch ook Spanjaarden? Alleen in Spanje waren ze niet welkom en toen zijn ze hun eigen land begonnen.
Hij is toch gezien op camera?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
Als ie zoveel heeft gedronken dat hij op zo'n bank ging liggen kan dat, maar waarom dan die verhalen dat hij een halte verder zou zijn uitgestapt
waar wel ?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waren die ook al niet welkom in Spanje?
Hangende het onderzoek worden hier geen uitspraken over gedaan.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:34 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik denk dat Koen in Nederland banden had opgebouwd met de maffia. Eenmaal aangekomen bij het Gardameer zou er een partij cocaine met een straatwaarde van 20 miljoen euro op hem staan te wachten. Toen de overdracht plaats vond, werd Koen bestolen van zijn geld en bleek de cocaine eigenlijk poedersuiker te zijn. Om zijn geld terug te krijgen, heeft hij toen 3 leden van de maffia omgebracht. Hij wordt op dit moment gezocht door de maffia en hij zit ondergedoken in een grot in Macedonië. Z’n telefoon heeft hij weg gegooid en simkaartje is eruit gegooid.
Godzijdank leeft hij dus nog. Maar hij zal de rest van zijn leven over zijn schouder moeten kijken.
Dat niet alleen, als de maffia buitenlanders stelselmatig zou ontvoeren levert dat ongewenste internationale aandacht op waar je als clandestiene organisatie niet op zit te wachten, en je veroorzaakt de kans dat toeristen daardoor wegblijven waarmee je tevens de support van de lokale bevolking kunt verliezen (die deels afhankelijk zullen zijn van toeristen als inkomstenbron).quote:Op zondag 22 juli 2018 21:30 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Klopt, daar verdienen ze weinig aan met het ontvoeren van jonge toeristen.
Zou je dat denken dat hij verkeerde vrienden heeft gekregen in Nederland... Nadat hij in cocaïnebusiness gestapt is? Zo veel geld heeft hij toch niet in zijn zak.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:34 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik denk dat Koen in Nederland banden had opgebouwd met de maffia. Eenmaal aangekomen bij het Gardameer zou er een partij cocaine met een straatwaarde van 20 miljoen euro op hem staan te wachten. Toen de overdracht plaats vond, werd Koen bestolen van zijn geld en bleek de cocaine eigenlijk poedersuiker te zijn. Om zijn geld terug te krijgen, heeft hij toen 3 leden van de maffia omgebracht. Hij wordt op dit moment gezocht door de maffia en hij zit ondergedoken in een grot in Macedonië. Z’n telefoon heeft hij weg gegooid en simkaartje is eruit gegooid.
Godzijdank leeft hij dus nog. Maar hij zal de rest van zijn leven over zijn schouder moeten kijken.
Serieus! Dan ben je toch verknipt?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:34 schreef BlaZ het volgende:
Dit topic is wel ineens ontspoord amai.
Ik denk dat hij via de weg is teruggelopen, iemand hem heeft aangereden en daarna in de kofferbak heeft gegooid om problemen met de politie te voorkomen.
De weg lijkt me erg gevaarlijk om langs te lopen.
https://www.google.com/ma(...)A!2e0!7i13312!8i6656
De via verdi - richting het meer - is een andere mogelijkheid.
https://www.google.com/ma(...)-fo100!7i7168!8i3584
Koen was niet mals.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:37 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Zou je dat denken dat hij verkeerde vrienden heeft gekregen in Nederland... Nadat hij in cocaïnebusiness gestapt is? Zo veel geld heeft hij toch niet in zijn zak.
als je gewoon de benen eerst eraf zaagt kan je die gewoon op de achterbank leggenquote:Op zondag 22 juli 2018 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Serieus! Dan ben je toch verknipt?
Als ik midden in de nacht per ongeluk iemand aan rij (bv zoals die man laatst in landgraaf) dan geef ik mezelf gewoon aan. Dan ga ik niet dat lijk in mn kofferbak gooien.
(Wat overigens niet past, want aygo)
Kut! Goed dat je het zegt, ik dacht al waarom mn auto zo begon te stinken. Maar die laatste italiaan heb ik nog niet geloosd.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:34 schreef BlaZ het volgende:
Ik denk dat hij via de weg is teruggelopen, iemand hem heeft aangereden en daarna in de kofferbak heeft gegooid om problemen met de politie te voorkomen.
Die man in Landgraaf was al ziek. Dat is geen vergelijking.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ik midden in de nacht per ongeluk iemand aan rij (bv zoals die man laatst in landgraaf) dan geef ik mezelf gewoon aan. Dan ga ik niet dat lijk in mn kofferbak gooien.
stinken die meer dan een spanjaard of een aussie?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kut! Goed dat je het zegt, ik dacht al waarom mn auto zo begon te stinken. Maar die laatste italiaan heb ik nog niet geloosd.
Idd. Dit is precies de reden waarom er een zaag ligt in mijn Aygoquote:Op zondag 22 juli 2018 21:38 schreef Joene het volgende:
[..]
als je gewoon de benen eerst eraf zaagt kan je die gewoon op de achterbank leggen
Ok. Je denkt dat hij ineens verdronken is in Gardameer?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat niet alleen, als de maffia buitenlanders stelselmatig zou ontvoeren levert dat ongewenste internationale aandacht op waar je als clandestiene organisatie niet op zit te wachten, en je veroorzaakt de kans dat toeristen daardoor wegblijven waarmee je tevens de support van de lokale bevolking kunt verliezen (die deels afhankelijk zullen zijn van toeristen als inkomstenbron).
Al met al kom je als toerist in Italie niet zomaar in contact met de georganiseerde misdaad, en de kans dat deze Koen dat wel is overkomen lijkt mij verwaarloosbaar. Derhalve vermoed ik hier gewoonweg een noodlottig ongeval. Sowieso triest wel.
Er past wel een herenfiets in met het raampje open.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:38 schreef Joene het volgende:
[..]
als je gewoon de benen eerst eraf zaagt kan je die gewoon op de achterbank leggen
dat is toch witte pastaquote:Op zondag 22 juli 2018 21:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er past wel een herenfiets in met het raampje open.
Maar dan nog zou ik het eerlijk zeggen tegen de carbinieri of carbonara of hoe de wouten daar ook mogen heten.
Te veel ijs?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:40 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Die man in Landgraaf was al ziek. Dat is geen vergelijking.
Die spreken geen spaans hoor.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er past wel een herenfiets in met het raampje open.
Maar dan nog zou ik het eerlijk zeggen tegen de carbinieri of carbonara of hoe de wouten daar ook mogen heten.
Wedden van wel? Ik heb heel de vakantie stug Spaans gesproken tegen de Italianen. En ze begrepen me ALLEMAAL!quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:42 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zou koen gewoon ff thuis brengen nadat die zn geld heeft afgestaan wat hij verdiende op de parking
Verdronken, ongelukkig gevallen, zo iets.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:40 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ok. Je denkt dat hij ineens verdronken is in Gardameer?
Stel dat je net een inbraak gepleegd hebt? Soms heb je net pech, wat meestal het geval is in dit soort zaken.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af: welke route heeft hij genomen. Helaas is het in Italië al eens eerder voorgekomen dat een aanrijding verdoezeld werd. Lichaam weg.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:34 schreef BlaZ het volgende:
Of je hebt teveel sangria gedronken, dan wil je ook niet gepakt worden.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Stel dat je net een inbraak gepleegd hebt? Soms heb je net pech, wat meestal het geval is in dit soort zaken.
Assumption is the mother of all fuck-Upsquote:Op zondag 22 juli 2018 21:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Stel dat je net een inbraak gepleegd hebt? Soms heb je net pech, wat meestal het geval is in dit soort zaken.
Nu ja, als je uitstapt langs de weg die de bus aflegt en je verblijft daar slechts twee dagen:quote:Op zondag 22 juli 2018 21:48 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af: welke route heeft hij genomen. Helaas is het in Italië al eens eerder voorgekomen dat een aanrijding verdoezeld werd. Lichaam weg.
Maar: heeft hij het pad langs het water genomen?
Precies, gezien die weg en het donker lijkt het me niet zo gek te veronderstellen dat hij gewoon de weg terugnam die de bus afgelegd heeft en dat er daar een ongeluk is gebeurd.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:48 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Of je hebt teveel sangria gedronken, dan wil je ook niet gepakt worden.
Helaas is het zo dat het in Italië al eens eerder is gebeurd dat een aanrijding werd weggemoffeld. Ondenkbaar is het niet. Er zullen dan wel sporen achterblijven en de honden/politie zouden die zo moeten kunnen vinden.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nu ja, als je uitstapt langs de weg die de bus aflegt en je verblijft daar slechts twee dagen:
Wist hij überhaupt dat je via het meer terug kon lopen? Hoe goed was hij bekend met de streek?
Het makkelijkste is natuurlijk gewoon via de weg teruglopen lijkt me.
Nog even geduld, de [cel]deuren gaan zo dicht voor de nacht..quote:Op zondag 22 juli 2018 22:08 schreef Klaploper het volgende:
Ik hoop dat de naasten van Koen nooit dit topic komen te lezen.
Geesteszieke users hier die allemaal debiele verhalen lopen te verkondigen als aanneembaar. En de mensen die voor de lol meetrollen zijn net zo erg.
Je weet dat dit een oversaturated foto is?quote:Op zondag 22 juli 2018 22:05 schreef Liftdeur het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nooit geweest, wist niet dat het daar zó mooi was joh.
Ja tuurlijk.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:15 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Je weet dat dit een oversaturated foto is?
inderdaad, ook als je gezopen hebt. Bus stopt, je stapt uit en loopt terug.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nu ja, als je uitstapt langs de weg die de bus aflegt en je verblijft daar slechts twee dagen:
Wist hij überhaupt dat je via het meer terug kon lopen? Hoe goed was hij bekend met de streek?
Het makkelijkste is natuurlijk gewoon via de weg teruglopen lijkt me.
Niets.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:00 schreef Faux. het volgende:
Maar wat is een realistisch scenario op overlijden na?
Mensen gaan dood ja. Als het je tijd is ga je.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:59 schreef myShizzle het volgende:
Er wordt wel een goed punt gemaakt.
Het zal je kind, broer, neefje of vriend maar zijn en dan zitten hier wat nono's grappig te wezen.
Stoer hoor
quote:
Echt voor dagenlang verdwalen lijkt me in die ongeving onwaarschijnlijk. Doelbewust wegblijven om wat voor reden dan ook kan natuurlijk in theorie, maar ja als zijn ouders aangeven dat hij nooit zoiets zou doen...quote:Op zondag 22 juli 2018 23:00 schreef Faux. het volgende:
Tja, er verdwijnen dagelijks mensen, worden mensen vermoord, verkrachtingen, aanslagen etc etcquote:Op zondag 22 juli 2018 22:59 schreef myShizzle het volgende:
Er wordt wel een goed punt gemaakt.
Het zal je kind, broer, neefje of vriend maar zijn en dan zitten hier wat nono's grappig te wezen.
Stoer hoor
Verdwaaldquote:Op zondag 22 juli 2018 23:00 schreef Faux. het volgende:
Diefstal van mobiel en pinpas, heeft iemand deze jongen in eerder op de avond wellicht in de gaten gehouden?quote:Op zondag 22 juli 2018 23:00 schreef Faux. het volgende:
Helaas was zijn batterij aan het begin van de avond al leeg.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:03 schreef bertpit het volgende:
[..]
Diefstal van mobiel en pinpas, heeft iemand deze jongen in eerder op de avond wellicht in de gaten gehouden?
Ik ben benieuwd met wie hij zat te praten in de bus. Kan de politie de laatste GSM locatie niet achterhalen?
Lijkt me niet realistisch. Als je iemand wilt ontvoeren, om wat voor reden dan ook, moet je hem eerst afzonderen van de groep, anders lukt het niet. Dat afzonderen is gelukt. Dus de daders zouden wel eens in de bus gezeten kunnen hebben.quote:
gelul, vrienden zaten voorin de bus, koen achterin. Was druk in de bus.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:08 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het allemaal niet gelezen hoor, maar wat een vaag verhaal. Zou me niks verbazen als het meer ging van:
"Kijk hij slaapt!"
"Maak hem ff wakker, we moeten er hier uit"
"Nee man, zeggen we lekker niks en stappen we uit, zit ie dadelijk op de verkeerde plek"
"Ja lachen jongen! Hahaha, wat zullen we daar later om dubbel liggen!"
Allemaalde schuld van dhr Ottoquote:Op zondag 22 juli 2018 23:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Den Dolder laat nog steeds steken vallen. Het is 23.00u geweest. Moet die tent niet sluiten nu?
Bizar, Peter r de Vries liep er altijd mee te pronken. Heeft het de afgelopen dagen geregend bij het Gardameer?quote:Op zondag 22 juli 2018 23:19 schreef Black_Baron het volgende:
Even serieus: ik lees dat het geen speurhonden zijn die een ‘spoor’ volgen. Maar juist kadaverhonden. En ja, ook onder water.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ak-koen-17~a523513f/
“De hulphonden volgen geen geurspoor, zegt woordvoerder John van Norden. Daarvoor is Koen al te lang vermist. ,,De honden slaan aan op mensen die ergens zitten of liggen. Dat kan ook onder water zijn.’’
Ja. Het heeft daar met bakken geregend. Warmte, onweer, hoosbuien: extreem veel zelfs.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bizar, Peter r de Vries liep er altijd mee te pronken. Heeft het de afgelopen dagen geregend bij het Gardameer?
Bij Dascha regende het pijpenstelen en toch konden die honden zogenaamd het spoor vinden. Duidelijk werd toen dat daar geen reet van klopte, wat in die zaak cruciaal werd.
Nu in hef gortdroge Italië na twee dagen geen spoor kunnen vinden???
Schaf die onzin af. Stuur het Fok team maar, resultaat kan alleenmaae beter worden.
Das zuur voor het zoekteam.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:40 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ja. Het heeft daar met bakken geregend. Warmte, onweer, hoosbuien: extreem veel zelfs.
Het gras is er groener dan hier.
Wat was de reden dat hij bleef zitten? Of hadden ze het pas door toen de bus wegreed en hij niet bleek uitgestapt?quote:Op zondag 22 juli 2018 23:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
gelul, vrienden zaten voorin de bus, koen achterin. Was druk in de bus.
Was aan het kletsen met andere Nederlanders.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat was de reden dat hij bleef zitten? Of hadden ze het pas door toen de bus wegreed en hij niet bleek uitgestapt?
Dat meisje bleek met een ander gelopen te hebben.quote:Op maandag 23 juli 2018 00:05 schreef Black_Baron het volgende:
Volgens vader mss een meisje terug gewandeld naar haar camping.
Lijkt me niet vreemd.
https://www.telegraaf.nl/(...)aap-twee-uur-per-dag
Kan ook tegen onfrisse figuren aangelopen zijn daarna.
Bedenk ook: zaterdag is vaak wisseldag op campings. Meisje kan al weer weg zijn.
Okay. Zo ver was ik nog niet. Dank voor je update.quote:Op maandag 23 juli 2018 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat meisje bleek met een ander gelopen te hebben.
Ze weten nu weer niets, hij is uitgestapt en verder geen spoor.
Zaterdag vinden de meeste wissels plaats ja, en in het hoogseizoen (nu dus) elke dag wel veel. Hele dikke kans dat ze gevlogen is dus.quote:Op maandag 23 juli 2018 00:05 schreef Black_Baron het volgende:
Volgens vader mss een meisje terug gewandeld naar haar camping.
Lijkt me niet vreemd.
https://www.telegraaf.nl/(...)aap-twee-uur-per-dag
Kan ook tegen onfrisse figuren aangelopen zijn daarna.
Bedenk ook: zaterdag is vaak wisseldag op campings. Meisje kan al weer weg zijn.
Probeer maar eens zelfmoord te plegen zonder een spoor achter te laten.quote:Op maandag 23 juli 2018 06:03 schreef Loekie1 het volgende:
Blik lijkt naar binnen gekeerd, zelfmoord kan ook nog, familie hoeft dat niet altijd te weten dat iemand depressief is.
Hoe gedroeg hij zich die avond tijdens het stappen? Ik vind het raar dat hij een halte verder wilde uitstappen zonder een reden op te geven.
Je hoopt het niet natuurlijk, maar het moet wel als mogelijkheid even vermeld worden want ik lees het nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |