Stel dat je net een inbraak gepleegd hebt? Soms heb je net pech, wat meestal het geval is in dit soort zaken.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Serieus! Dan ben je toch verknipt?
Als ik midden in de nacht per ongeluk iemand aan rij (bv zoals die man laatst in landgraaf) dan geef ik mezelf gewoon aan. Dan ga ik niet dat lijk in mn kofferbak gooien.
(Wat overigens niet past, want aygo)
Dat vraag ik mij dus ook af: welke route heeft hij genomen. Helaas is het in Italië al eens eerder voorgekomen dat een aanrijding verdoezeld werd. Lichaam weg.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:34 schreef BlaZ het volgende:
Dit topic is wel ineens ontspoord amai.
Ik denk dat hij via de weg is teruggelopen, iemand hem heeft aangereden en daarna in de kofferbak heeft gegooid om problemen met de politie te voorkomen.
De weg lijkt me erg gevaarlijk om langs te lopen.
https://www.google.com/ma(...)A!2e0!7i13312!8i6656
De via verdi - richting het meer - is een andere mogelijkheid.
https://www.google.com/ma(...)-fo100!7i7168!8i3584
Of je hebt teveel sangria gedronken, dan wil je ook niet gepakt worden.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Stel dat je net een inbraak gepleegd hebt? Soms heb je net pech, wat meestal het geval is in dit soort zaken.
Assumption is the mother of all fuck-Upsquote:Op zondag 22 juli 2018 21:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Stel dat je net een inbraak gepleegd hebt? Soms heb je net pech, wat meestal het geval is in dit soort zaken.
Nu ja, als je uitstapt langs de weg die de bus aflegt en je verblijft daar slechts twee dagen:quote:Op zondag 22 juli 2018 21:48 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af: welke route heeft hij genomen. Helaas is het in Italië al eens eerder voorgekomen dat een aanrijding verdoezeld werd. Lichaam weg.
Maar: heeft hij het pad langs het water genomen?
Precies, gezien die weg en het donker lijkt het me niet zo gek te veronderstellen dat hij gewoon de weg terugnam die de bus afgelegd heeft en dat er daar een ongeluk is gebeurd.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:48 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Of je hebt teveel sangria gedronken, dan wil je ook niet gepakt worden.
Helaas is het zo dat het in Italië al eens eerder is gebeurd dat een aanrijding werd weggemoffeld. Ondenkbaar is het niet. Er zullen dan wel sporen achterblijven en de honden/politie zouden die zo moeten kunnen vinden.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nu ja, als je uitstapt langs de weg die de bus aflegt en je verblijft daar slechts twee dagen:
Wist hij überhaupt dat je via het meer terug kon lopen? Hoe goed was hij bekend met de streek?
Het makkelijkste is natuurlijk gewoon via de weg teruglopen lijkt me.
Nog even geduld, de [cel]deuren gaan zo dicht voor de nacht..quote:Op zondag 22 juli 2018 22:08 schreef Klaploper het volgende:
Ik hoop dat de naasten van Koen nooit dit topic komen te lezen.
Geesteszieke users hier die allemaal debiele verhalen lopen te verkondigen als aanneembaar. En de mensen die voor de lol meetrollen zijn net zo erg.
Je weet dat dit een oversaturated foto is?quote:Op zondag 22 juli 2018 22:05 schreef Liftdeur het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nooit geweest, wist niet dat het daar zó mooi was joh.
Ja tuurlijk.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:15 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Je weet dat dit een oversaturated foto is?
inderdaad, ook als je gezopen hebt. Bus stopt, je stapt uit en loopt terug.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nu ja, als je uitstapt langs de weg die de bus aflegt en je verblijft daar slechts twee dagen:
Wist hij überhaupt dat je via het meer terug kon lopen? Hoe goed was hij bekend met de streek?
Het makkelijkste is natuurlijk gewoon via de weg teruglopen lijkt me.
Niets.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:00 schreef Faux. het volgende:
Maar wat is een realistisch scenario op overlijden na?
Mensen gaan dood ja. Als het je tijd is ga je.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:59 schreef myShizzle het volgende:
Er wordt wel een goed punt gemaakt.
Het zal je kind, broer, neefje of vriend maar zijn en dan zitten hier wat nono's grappig te wezen.
Stoer hoor
quote:
Echt voor dagenlang verdwalen lijkt me in die ongeving onwaarschijnlijk. Doelbewust wegblijven om wat voor reden dan ook kan natuurlijk in theorie, maar ja als zijn ouders aangeven dat hij nooit zoiets zou doen...quote:Op zondag 22 juli 2018 23:00 schreef Faux. het volgende:
Tja, er verdwijnen dagelijks mensen, worden mensen vermoord, verkrachtingen, aanslagen etc etcquote:Op zondag 22 juli 2018 22:59 schreef myShizzle het volgende:
Er wordt wel een goed punt gemaakt.
Het zal je kind, broer, neefje of vriend maar zijn en dan zitten hier wat nono's grappig te wezen.
Stoer hoor
Verdwaaldquote:Op zondag 22 juli 2018 23:00 schreef Faux. het volgende:
Diefstal van mobiel en pinpas, heeft iemand deze jongen in eerder op de avond wellicht in de gaten gehouden?quote:Op zondag 22 juli 2018 23:00 schreef Faux. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |