Hier 27, ook niet koel te krijgen..quote:
https://knmi.nl/nederland(...)erslagtekort_droogtequote:Op zondag 22 juli 2018 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel
Waar kan ik die grafiek maar dan voor dit jaar vinden?Heb hem hier paar keer langs zien komen.
Lekker!quote:Op maandag 23 juli 2018 00:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben verbaasd hoe fris het is. Had het veel warmer verwacht.
Morgen lekker op tijd hardlopen. Na negen uur wordt het pittig
Ik sta altijd te laat op, ga dan toch even hardlopen en denk, waarom stond ik niet eerder op?quote:Op maandag 23 juli 2018 00:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben verbaasd hoe fris het is. Had het veel warmer verwacht.
Morgen lekker op tijd hardlopen. Na negen uur wordt het pittig
Ja dat was geweldig de afgelopen maand(en)!quote:Op maandag 23 juli 2018 08:07 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Lekker!
Ik vind dat heerlijk. Tussen 10 en 20 uur lekker heet, en daarna afkoelen zodat het binnen ook nog te houden is. Niet dat drukkende
Hier staat alles nog even hoog als altijdquote:Op maandag 23 juli 2018 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was geweldig de afgelopen maand(en)!
Vanaf morgen is het hier gedaan met het lekker koelen binnen in de avond. Dan is het om middernacht gewoon nog boven de twintig. Daar zie ik persoonlijk nu wel tegenop, dat soort nachten. Maar wie weet.
In de sloot hier in het park staat nog maar 2 cm water trouwens. Alles wat er in zat is of gaat dood. Meh.
Als ik achter mijn computer zittend werk doe, is dat toch weinig lichamelijke activiteit? Doen de meestenquote:Op maandag 23 juli 2018 10:05 schreef Greys het volgende:
Nationaal Hitteplan geactiveerd zie ik. Vol dingen als 'beperk lichamelijke activiteit in de middag' waar de meesten helemaal niks mee kunnen want werk.
Maar ook heel veel mensen doen toch heel iets anders dan dat? Mensen in fabrieken, de bouw, bejaardenverzorging, ziekenhuizen, brandweer, politie etc etc. Die bedoel ik.quote:Op maandag 23 juli 2018 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik achter mijn computer zittend werk doe, is dat toch weinig lichamelijke activiteit? Doen de meesten
quote:Net 10km wezen hardlopen, en dan al die mensen die eens per jaar de fiets pakken zien tuffen op een slakkentempo
Heerlijk gelopen zelf
Ah jawel, maar die werken ook gewoon een tandje lager.quote:Op maandag 23 juli 2018 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ook heel veel mensen doen toch heel iets anders dan dat? Mensen in fabrieken, de bouw, bejaardenverzorging, ziekenhuizen, brandweer, politie etc etc. Die bedoel ik.
quote:Op maandag 23 juli 2018 10:57 schreef michiel_merk het volgende:
wat ben ik op dit soort dagen blij dat ik op kantoor zit met een graadje of 18
quote:
Als ik zo naar al die vette mensen op het station kijk, hebben die het ook echt extreem zwaar. Ze kleden zich vast niet zo, omdat ze zich er comfortabel bij voelen.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ouderen in een zorgwoning hebben het pittig. Verder valt het wel mee. Is het voor mensen gewoon ongemak, als ze niet van warmte houden.
Moet je maar wat meer zelfcontrole hebben. En anders niet klagen.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:08 schreef hangtime het volgende:
[..]
Als ik zo naar al die vette mensen op het station kijk, hebben die het ook echt extreem zwaar. Ze kleden zich vast niet zo, omdat ze zich er comfortabel bij voelen.
En stinken dat ze doen...bah bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |