Seizoen 1 was heel sterk, alleen het einde te voorspelbaar.quote:
Link weer geopend!quote:Op zondag 22 juli 2018 03:13 schreef I. het volgende:
[..]
Nope, je kan daar geen shows kijken. Alleen afvinken.
Trackrecord bijhouden van wat je gezien hebt, nog moet zien, wanneer series uitkomen, etc.
Seizoen 2 is niet beter, het worden alleen maar meer Stranger Things....quote:Op zondag 22 juli 2018 03:13 schreef DerRabbit het volgende:
Einde van seizoen 1 van Stranger Things valt wel beetje tegen
True, is ook wel lastig, zoiets tot een 'goed' einde te brengen.quote:Op zondag 22 juli 2018 03:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Seizoen 1 was heel sterk, alleen het einde te voorspelbaar.
Zo nog even seizoen 2 aanslingeren.
quote:Op zondag 22 juli 2018 03:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Post #300 zag ik ook helemaal niet, pc was traag ofzo
Slaap lekker outpost!quote:Op zondag 22 juli 2018 03:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Link weer geopend!![]()
Morgen maar eens kijken, nu is het bed tijd.
Naatje, fijne vakantie en tott laters!
[..]
Seizoen 2 is niet beter, het worden alleen maar meer Stranger Things....
Als ik alles moet gaan bedenken wat ik heb gekeken, pfoequote:Op zondag 22 juli 2018 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
Kan je in een keer heel snel dingen op 'watched' zetten daar?
quote:Op zondag 22 juli 2018 03:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Link weer geopend!![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 juli 2018 03:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Link weer geopend!![]()
Naatje, fijne vakantie en tott laters!
[..]
Seizoen 2 is niet beter, het worden alleen maar meer Stranger Things....
True, true. Is altijd lastig.quote:Op zondag 22 juli 2018 03:18 schreef I. het volgende:
[..]
True, is ook wel lastig, zoiets tot een 'goed' einde te brengen.
Zeer zeker de moeite waard.En daarna Beyond Stranger Things, voor wat inside info van de producers en acteurs
Een goed einde had een langer seizoen in gehouden, ze moeten het nu proppen in een paar afleveringen.....quote:Op zondag 22 juli 2018 03:18 schreef I. het volgende:
[..]
True, is ook wel lastig, zoiets tot een 'goed' einde te brengen.
Zeer zeker de moeite waard.En daarna Beyond Stranger Things, voor wat inside info van de producers en acteurs
Jup, naar 'Watch List' gaan bij Episodes, en dan het pijltje rechts naast die knoppen aanklikken, dan zet hij die episode als laatst gekeken.quote:Op zondag 22 juli 2018 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
Kan je in een keer heel snel dingen op 'watched' zetten daar?
Jaquote:Op zondag 22 juli 2018 03:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik begin bij #1 heh, of was jij voorlapo en lapo?
Kost geld héquote:Op zondag 22 juli 2018 03:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een goed einde had een langer seizoen in gehouden, ze moeten het nu proppen in een paar afleveringen.....![]()
Nu echt slapen
Fijne avond nog allemaal!
Jup, hoor ik ook. Staat ook op m'n lijstje.quote:Op zondag 22 juli 2018 03:21 schreef naatje_1 het volgende:
La casa del papel hoor ik van iedereen dat ik die moet kijken, nog geen goesting voor gehad
SNEL! manmanman, moet ik dus iedere episode handmatig op watched zettenquote:Op zondag 22 juli 2018 03:20 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, naar 'Watch List' gaan bij Episodes, en dan het pijltje rechts naast die knoppen aanklikken, dan zet hij die episode als laatst gekeken.
NEEEHEEE, je begrijpt het nietquote:Op zondag 22 juli 2018 03:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SNEL! manmanman, moet ik dus iedere episode handmatig op watched zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |