De batterij van zijn telefoon was al leeg dus dat zijn telefoon uit staat is niet heel gek.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 23:29 schreef SugeLucky het volgende:
Het is toch wel verontrustend dat z'n mobiel uit staat en z'n pinpas niet gebruikt is. Niet eens om een ijsje te kopen.
Je kan een telefoon tegenwoordig overal opladen natuurlijk. Als ie vandaag de hele dag ergens zou hebben rondgelopen, had ie dat vast ergens kunnen doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 23:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
De batterij van zijn telefoon was al leeg dus dat zijn telefoon uit staat is niet heel gek.
Een meer van 270 meter diep!quote:Op zaterdag 21 juli 2018 22:56 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
wat een gelul, het is een meer....geen zee met haaien!
Volgens mij redeneert men dat de meest logische route terug (van waar hij uitgestapt is tot aan de camping) langs het meer zou zijn.quote:Op zondag 22 juli 2018 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom zoeken in het meer?
Hij stapte een halte, wat ik begreep 1 km verder uit. Zat met Nederlanders te lullen in die bus, zeggen de getuigen. Waarom dan in het meer belanden?
Ik zou niet heel veel uitsluiten en ik denk ook niet dat iemand dit hier wel even oplost met dezelfde of minder informatie dan die ze daar inmiddels voor handen hebben. Het zal toch een geval worden waarbij de omgeving wordt afgekamt en achteraf misschien iets meer duidelijk zal worden.quote:Op zondag 22 juli 2018 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom zoeken in het meer?
Hij stapte een halte, wat ik begreep 1 km verder uit. Zat met Nederlanders te lullen in die bus, zeggen de getuigen. Waarom dan in het meer belanden?
Nee, ik geloof ook niet dat het iemands intentie hier is om dat even op te lossen.quote:Op zondag 22 juli 2018 00:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zou niet heel veel uitsluiten en ik denk ook niet dat iemand dit hier wel even oplost met dezelfde of minder informatie dan die ze daar inmiddels voor handen hebben. Het zal toch een geval worden waarbij de omgeving wordt afgekamt en achteraf misschien iets meer duidelijk zal worden.
Ik hoop echt dat de politie hier meer voor deze wanhopige kan betekenenquote:Op zondag 22 juli 2018 00:34 schreef Stupidisco het volgende:
Kort gesprek met de vader van Koen (video).
Bron: Hart van Nederland
Oei, dit zou ook goed kunnen.quote:Op zondag 22 juli 2018 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vermoed zelf een scenario van teruggelopen, aan gereden en gedumpt.
Denk niet dat dat er nog in zit helaas.quote:Op zondag 22 juli 2018 10:01 schreef RapaNui het volgende:
Het ziet er niet best uit allemaal, maar ik hoop dat Koen levend en wel wordt teruggevonden
Die gedachte begin ik ook te krijgen, of misschien daarna in de auto gegooid en ergens veel verder gedumpt oidquote:Op zondag 22 juli 2018 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vermoed zelf een scenario van teruggelopen, aan gereden en gedumpt.
Zoiets zou toch ook wel flinke sporen moeten achterlaten?quote:Op zondag 22 juli 2018 10:55 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Die gedachte begin ik ook te krijgen, of misschien daarna in de auto gegooid en ergens veel verder gedumpt oid
Het is een beetje een aanname inderdaad. Meestal als 17jarigen op de camping in Italië met vrienden naar “de stad” gaan om te stappen wordt er lekker wat gedronken.quote:Op zondag 22 juli 2018 10:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iedereen zegt wel hier dat hij teveel gedronken had, maar ik Kan dat nergens terugvinden uit de nieuwsberichten.
En dan ga je het lijk dumpen??quote:Op zondag 22 juli 2018 01:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oei, dit zou ook goed kunnen.
Dat hij dronken midden op de weg liep, en een auto hem niet goed heeft gezien in het donker.
De buschauffeur ook, toch?quote:Op zondag 22 juli 2018 11:31 schreef Black_Baron het volgende:
Ik begreep (las) juist dat ze niet zoveel gedronken hadden.
Maar ja, wat de vrienden zeggen hoeft natuurlijk niet te kloppen.
Idem over dat uitstappen 1 halte later: een meisje in de bus heeft dat verklaard. Daar is verders ook geen bewijs van..
vanaf de weg (bushalte) is het nog een eindje lopen richting het water, hij bleek toch op een camera langs de weg gezien te zijn, zo’n 5 minuten na het uitstappen uit de bus?quote:Op zondag 22 juli 2018 10:49 schreef La_Moustache het volgende:
Vaag verhaal. Als hij zo dronken was geweest dat hij niet uit wilde stappen dan blijf je als 'goede' vriend toch bij hem? En daarnaast, hoe kan je daar nou verdrinken? Ik ben daar vaak genoeg geweest en zo gevaarlijk is het niet. Het is heel ondiep in het begin en ook s'nachts loopt daar genoeg volk langs het water (geen slecht volk met slechte bedoelingen).
Hij moet net het water in zijn gegaan terwijl hij enorm dronken was. Maar dan kom ik weer terug bij die vrienden die hem gewoon achter lieten. Lekkere vrienden dan.
Dat zal de omgeving ook niet snel zeggen in de media. Over het algemeen gaat het altijd om een 'normaal' iemand, die nooit fratsen uithaalt.quote:Op zondag 22 juli 2018 10:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iedereen zegt wel hier dat hij teveel gedronken had, maar ik Kan dat nergens terugvinden uit de nieuwsberichten.
Waar denk je aan dan?quote:Op zondag 22 juli 2018 11:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat zal de omgeving ook niet snel zeggen in de media. Over het algemeen gaat het altijd om een 'normaal' iemand, die nooit fratsen uithaalt.
Achteraf blijkt vaak dat ouders niet weten [of niet WILLEN weten] dat hun kind drugs gebruikt of dat er iets sluimert in hun hoofd.
Ik zeg hiermee niet dat dit moet gelden voor Koen.
Wel houdt hij van een biertje, te zien op diverse foto's op FB, maar dat is het probleem niet.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er meer aan de hand is/was met Koen..
Dutch Rescue Dogs uit Sleen was bereid direct een teamlid sturen. De Stichting Reddingshonden RHWW wil eerst officiële toestemming hebben van de plaatselijke autoriteiten voordat er naar Italië wordt afgereisd.quote:Op zondag 22 juli 2018 10:01 schreef RapaNui het volgende:
Een eerste teamlid van Stichting Reddingshonden RHWW is vanochtend om 6.00 uur met twee honden afgereisd naar Italië om te gaan helpen bij de zoektocht naar de vermiste Koen van Keulen (17) uit Soest.
https://www.ad.nl/amersfo(...)ht-koen-17~a523513f/
Het ziet er niet best uit allemaal, maar ik hoop dat Koen levend en wel wordt teruggevonden
O jee, moet opeens aan Hostel denkenquote:Op zondag 22 juli 2018 11:45 schreef Stupidisco het volgende:
Meisje
De familie heeft contact gehad met een werkneemster van vakantiepark Gasparina Village, die het vermoeden heeft Koen die donderdagnacht te hebben gezien in gezelschap van een een meisje met haar tot op haar schouders. De familie probeert met haar in contact te komen. ,,Mogelijk hebben ze samen langs het strand gelopen richting haar camping Lido en en is Koen daarna via de weg naar huis gelopen’’, aldus Richard Wamelink. Hierdoor is Koen mogelijk pas later in de nacht richting zijn eigen camping gegaan.’’
In samenwerking met de ouders vraagt de politie camerabeelden op bij campings, restaurants en benzinestations in de hoop Koen te traceren. Zaterdag leverde het uitkijken van die beelden niks op. Nu de jongen mogelijk pas veel later in de nacht naar Eurpcamping Pacengo is teruggelopen, wil de familie nieuwe beelden bekijken tot een tijdtip van 6 uur in de ochtend.
Bron: AD
Als de honden niks te snuffelen hebben dan zou je zeggen dat hij is meegenomen in een auto ofzo, maar goed, dan krijg je weer allemaal extreme verhalen.quote:Op zondag 22 juli 2018 12:10 schreef Black_Baron het volgende:
Hij is dus het laatst gezien in de bus.
En daarna zijn er 1 mss 2 getuigen die zeggen dat hij een halte verder uitgestapt is. Maar eigenlijk verdwijnt vanaf de bus gewoon ieder spoor.
Bizar.
Er zijn toch ook al It. honden ingezet? Het wordt daar druk met honden.quote:Op zondag 22 juli 2018 12:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als de honden niks te snuffelen hebben dan zou je zeggen dat hij is meegenomen in een auto ofzo, maar goed, dan krijg je weer allemaal extreme verhalen.
Zo'n spoor kan door allerlei dingen verstoord worden.quote:Op zondag 22 juli 2018 12:08 schreef Guanabana het volgende:
Honden zijn toch extreem goed met geuren? Waarom levert dat vrijwel nooit iets op? Of is het geen kwestie van, geef zo'n hond een kledingstuk en hij snuffelt zo naar de goede plek?
Sneller beschikbaar dan Italiaanse politiehonden via de formele weg?quote:Op zondag 22 juli 2018 12:34 schreef Black_Baron het volgende:
Vraag me alleen wel af wat de meerwaarde van NLse honden tov IT honden is.
Precies. En die ijsjes daar zijn masterlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2018 23:29 schreef SugeLucky het volgende:
Het is toch wel verontrustend dat z'n mobiel uit staat en z'n pinpas niet gebruikt is. Niet eens om een ijsje te kopen.
Ik snap ‘m. 😉quote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk komt hij snel boven water
Is dit niet een beetje voorbarig, mijn beste Kim?quote:Op zondag 22 juli 2018 11:43 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Drugs. Hij ziet er op diverse foto's behoorlijk verwilderd uit.
Italiaanse honden ruiken alleen italiaans.quote:Op zondag 22 juli 2018 12:34 schreef Black_Baron het volgende:
Dat zal best, beste Mariocash, maar als iemand mij iets vraagt geef ik daar [meestal] antwoord op.quote:Op zondag 22 juli 2018 15:12 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje voorbarig, mijn beste Kim?
Wat is je pincode?quote:Op zondag 22 juli 2018 15:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat zal best, beste Mariocash, maar als iemand mij iets vraagt geef ik daar [meestal] antwoord op.
Meer vertrouwen in? (dat je weet dat het goed gebeurt en dat het serieus genomen wordt?)quote:Op zondag 22 juli 2018 12:34 schreef Black_Baron het volgende:
Ja zoiets. Geloof dat de Italianen een beetje laks gevonden worden door de familie.quote:Op zondag 22 juli 2018 15:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Meer vertrouwen in? (dat je weet dat het goed gebeurd en dat het serieus genomen wordt?)
Sow dat komt wel dichtbij opeensquote:Op zondag 22 juli 2018 14:33 schreef bjanaan het volgende:
Ik woon ook in Soest ken hem persoonlijk niet maar houd het wel in de gaten..
Pfff, zware tijden he. Ik wacht nog steeds op die klapper van de Staatsloterij.quote:Op zondag 22 juli 2018 15:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Daar zal je weinig aan hebben als je dat zou weten
Eén van die vrienden was zelfs zijn broer: In de nacht van donderdag op vrijdag was hij samen met zijn broer en vrienden onderweg ..quote:Op zondag 22 juli 2018 10:49 schreef La_Moustache het volgende:
Vaag verhaal. Als hij zo dronken was geweest dat hij niet uit wilde stappen dan blijf je als 'goede' vriend toch bij hem? En daarnaast, hoe kan je daar nou verdrinken? Ik ben daar vaak genoeg geweest en zo gevaarlijk is het niet. Het is heel ondiep in het begin en ook s'nachts loopt daar genoeg volk langs het water (geen slecht volk met slechte bedoelingen).
Hij moet net het water in zijn gegaan terwijl hij enorm dronken was. Maar dan kom ik weer terug bij die vrienden die hem gewoon achter lieten. Lekkere vrienden dan.
De IT honden zouden pas vanaf maandag (=morgen) kunnen worden ingezet, terwijl de NLse honden vanaf vandaag/vanavond al ingezet kunnen worden. De ouders willen zo min mogelijk tijd verliezen. Nu maar afwachten wat dit oplevert.quote:Op zondag 22 juli 2018 12:34 schreef Black_Baron het volgende:
Komt wel dichtbij he zo. Houd het maar goed in de gaten. Daar help je veel mee.quote:Op zondag 22 juli 2018 14:33 schreef bjanaan het volgende:
Ik woon ook in Soest ken hem persoonlijk niet maar houd het wel in de gaten..
Langs die weg wil je niet lopen. Zeker s' nachts niet. Levensgevaarlijk. Heb daar veel gefietst, maar ze rijden daar als gekken.quote:Op zondag 22 juli 2018 16:05 schreef Black_Baron het volgende:
“De politie in Italië onderzoekt een tip dat de vermiste Koen van Keulen vrijdagmorgen om half zes zou zijn gezien bij het Movieland Park. Hij liep daar op straat in de richting van Lazise.“
RTL https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-koen-van-keulen-17
Ik mis nog de laatste puzzelstukjes. Het plaatje is bijna compleet.quote:Op zondag 22 juli 2018 16:27 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hebben de fok detectives het mysterie al ontrafeld
Mooi, ik verwacht uiterlijk vanavond de ontknopingquote:Op zondag 22 juli 2018 16:35 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik mis nog de laatste puzzelstukjes. Het plaatje is bijna compleet.
Half Zes is het wel al licht.quote:Op zondag 22 juli 2018 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Langs die weg wil je niet lopen. Zeker s' nachts niet. Levensgevaarlijk. Heb daar veel gefietst, maar ze rijden daar als gekken.
Als ie nog enigszins verstand had, had ie langs het meer gelopen.
Opgelost. Bedankt namens zijn ouders.quote:Op zondag 22 juli 2018 16:09 schreef Manzonderschouders het volgende:
Oogt als een wat dromerige en melancholische jongen. VWOer, een denker.
Met verliefde gevoelens meisje afgezet, in euforie naar huis gelopen en met dronken kop zin gekregen in een frisse duik. Het is immers vakantie.
Das dan toch voorbij zijn camping terug richting Lazise?quote:Op zondag 22 juli 2018 16:05 schreef Black_Baron het volgende:
“De politie in Italië onderzoekt een tip dat de vermiste Koen van Keulen vrijdagmorgen om half zes zou zijn gezien bij het Movieland Park. Hij liep daar op straat in de richting van Lazise.“
RTL https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-koen-van-keulen-17
Jaquote:Op zondag 22 juli 2018 17:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das dan toch voorbij zijn camping terug richting Lazise?
That escalated quicklyquote:Op zondag 22 juli 2018 17:26 schreef Starmanelon het volgende:
Hebben jullie die aflevering gezien waarin een klein jongeren geprobed wordt door aliens?
Italiaanse politie werkt niet in weekend, CAO dingetje waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 juli 2018 12:34 schreef Black_Baron het volgende:
Nederlandse teams zijn zo'n beetje de beste die er zijn op dit gebied.quote:Op zondag 22 juli 2018 17:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Italiaanse politie werkt niet in weekend, CAO dingetje waarschijnlijk.
Karig Kutjequote:Op zondag 22 juli 2018 17:09 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Opgelost. Bedankt namens zijn ouders.
quote:Op zondag 22 juli 2018 18:06 schreef Stupidisco het volgende:
Een tegenvaller in de zoektocht naar de 17-jarige Koen van Keulen. De Nederlandse jongen, die vermist wordt bij het Gardameer in Italië, zou gezien zijn met een meisje. Het meisje dat het zou betreffen, is gevonden, maar ze kent Koen niet. Het ging om een persoonsverwisseling, laat een woordvoerder van de familie weten.
Bron: RTL Nieuws
En dat zijn dan je vrienden. Zien samen in een bus een ander voor jou aan.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:06 schreef Stupidisco het volgende:
Een tegenvaller in de zoektocht naar de 17-jarige Koen van Keulen. De Nederlandse jongen, die vermist wordt bij het Gardameer in Italië, zou gezien zijn met een meisje. Het meisje dat het zou betreffen, is gevonden, maar ze kent Koen niet. Het ging om een persoonsverwisseling, laat een woordvoerder van de familie weten.
Misschien. Misschien heeft hij zelfmoord gepleegd. Misschien.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:26 schreef quirina het volgende:
Misschien doodgereden langs de weg. Italianen letten nooit op namelijk.
Elke auto in Italië is gedeukt.
Ik ben net op vakantie geweest in Italië. En welgeteld 1 auto met Italiaans kenteken stopte voor ons bij het zebrapad....quote:Op zondag 22 juli 2018 18:26 schreef quirina het volgende:
Moet je ook maar aannemen.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:06 schreef Stupidisco het volgende:
Zou kunnen. Wel bijzonder om dat dan op vakantie in Italië te doen. Maar zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:28 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Misschien. Misschien heeft hij zelfmoord gepleegd. Misschien.
Dit ja. Aannames zeggen niks. We moeten gewoon wachten op wat r echt is gebeurd. En dat kan van alles zijn.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:28 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij dan he?quote:Op zondag 22 juli 2018 18:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben net op vakantie geweest in Italië. En welgeteld 1 auto met Italiaans kenteken stopte voor ons bij het zebrapad....
Gaat niet over het meisje in de bus.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:27 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
En dat zijn dan je vrienden. Zien samen in een bus een ander voor jou aan.
Die jongen is vergeten en is daarna dromerig als hij is een lange weg terug gaan wandelen.
Dat heb ik eerder in dit topic al benoemd ja. Hoe dichtbij het kwam.quote:
Niet dat ik weet meisje. Ik reageer wel vaker zo en niet op de persoon. Zal dan toeval zijn want ik heb daar zelf ook een hekel aan. Neem het niet persoonlijk. Ik volg geen namen maar teksten. Sorry eventueel.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder in dit topic al benoemd ja. Hoe dichtbij het kwam.
Off-topic, heb ik je iets misdaan? Je doet vaker vijandig tegen mij
Nou...volgens mij wordt er vanuit de familie wel iemand herdacht tijdens de vakantie, gezien de foto's op FB van de moeder van Koen. Geen idee hoe en waarom en dat doet er verder ook niet toe. Vind het wel bizar dat dit dan net moet gebeuren op zowat hetzelfde tijdstip.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zou kunnen. Wel bijzonder om dat dan op vakantie in Italië te doen. Maar zou zomaar kunnen.
Dan moet er toch een lichaam zijn?quote:Op zondag 22 juli 2018 18:26 schreef quirina het volgende:
Laat je niet kisten, wijffie.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder in dit topic al benoemd ja. Hoe dichtbij het kwam.
Off-topic, heb ik je iets misdaan? Je doet vaker vijandig tegen mij
Inderdaad, dat viel mij ook op...quote:Op zondag 22 juli 2018 18:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nou...volgens mij wordt er vanuit de familie wel iemand herdacht tijdens de vakantie, gezien de foto's op FB van de moeder van Koen. Geen idee hoe en waarom en dat doet er verder ook niet toe. Vind het wel bizar dat dit dan net moet gebeuren op zowat hetzelfde tijdstip.
Dat doe je dan toch na de vakantie!quote:Op zondag 22 juli 2018 18:28 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |