Dat zal best, beste Mariocash, maar als iemand mij iets vraagt geef ik daar [meestal] antwoord op.quote:Op zondag 22 juli 2018 15:12 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje voorbarig, mijn beste Kim?
Wat is je pincode?quote:Op zondag 22 juli 2018 15:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat zal best, beste Mariocash, maar als iemand mij iets vraagt geef ik daar [meestal] antwoord op.
Meer vertrouwen in? (dat je weet dat het goed gebeurt en dat het serieus genomen wordt?)quote:Op zondag 22 juli 2018 12:34 schreef Black_Baron het volgende:
Vraag me alleen wel af wat de meerwaarde van NLse honden tov IT honden is.
Ja zoiets. Geloof dat de Italianen een beetje laks gevonden worden door de familie.quote:Op zondag 22 juli 2018 15:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Meer vertrouwen in? (dat je weet dat het goed gebeurd en dat het serieus genomen wordt?)
Sow dat komt wel dichtbij opeensquote:Op zondag 22 juli 2018 14:33 schreef bjanaan het volgende:
Ik woon ook in Soest ken hem persoonlijk niet maar houd het wel in de gaten..
Pfff, zware tijden he. Ik wacht nog steeds op die klapper van de Staatsloterij.quote:Op zondag 22 juli 2018 15:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Daar zal je weinig aan hebben als je dat zou weten
Eén van die vrienden was zelfs zijn broer: In de nacht van donderdag op vrijdag was hij samen met zijn broer en vrienden onderweg ..quote:Op zondag 22 juli 2018 10:49 schreef La_Moustache het volgende:
Vaag verhaal. Als hij zo dronken was geweest dat hij niet uit wilde stappen dan blijf je als 'goede' vriend toch bij hem? En daarnaast, hoe kan je daar nou verdrinken? Ik ben daar vaak genoeg geweest en zo gevaarlijk is het niet. Het is heel ondiep in het begin en ook s'nachts loopt daar genoeg volk langs het water (geen slecht volk met slechte bedoelingen).
Hij moet net het water in zijn gegaan terwijl hij enorm dronken was. Maar dan kom ik weer terug bij die vrienden die hem gewoon achter lieten. Lekkere vrienden dan.
De IT honden zouden pas vanaf maandag (=morgen) kunnen worden ingezet, terwijl de NLse honden vanaf vandaag/vanavond al ingezet kunnen worden. De ouders willen zo min mogelijk tijd verliezen. Nu maar afwachten wat dit oplevert.quote:Op zondag 22 juli 2018 12:34 schreef Black_Baron het volgende:
Vraag me alleen wel af wat de meerwaarde van NLse honden tov IT honden is.
Komt wel dichtbij he zo. Houd het maar goed in de gaten. Daar help je veel mee.quote:Op zondag 22 juli 2018 14:33 schreef bjanaan het volgende:
Ik woon ook in Soest ken hem persoonlijk niet maar houd het wel in de gaten..
Langs die weg wil je niet lopen. Zeker s' nachts niet. Levensgevaarlijk. Heb daar veel gefietst, maar ze rijden daar als gekken.quote:Op zondag 22 juli 2018 16:05 schreef Black_Baron het volgende:
“De politie in Italië onderzoekt een tip dat de vermiste Koen van Keulen vrijdagmorgen om half zes zou zijn gezien bij het Movieland Park. Hij liep daar op straat in de richting van Lazise.“
RTL https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-koen-van-keulen-17
Ik mis nog de laatste puzzelstukjes. Het plaatje is bijna compleet.quote:Op zondag 22 juli 2018 16:27 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hebben de fok detectives het mysterie al ontrafeld
Mooi, ik verwacht uiterlijk vanavond de ontknopingquote:Op zondag 22 juli 2018 16:35 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik mis nog de laatste puzzelstukjes. Het plaatje is bijna compleet.
Half Zes is het wel al licht.quote:Op zondag 22 juli 2018 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Langs die weg wil je niet lopen. Zeker s' nachts niet. Levensgevaarlijk. Heb daar veel gefietst, maar ze rijden daar als gekken.
Als ie nog enigszins verstand had, had ie langs het meer gelopen.
Opgelost. Bedankt namens zijn ouders.quote:Op zondag 22 juli 2018 16:09 schreef Manzonderschouders het volgende:
Oogt als een wat dromerige en melancholische jongen. VWOer, een denker.
Met verliefde gevoelens meisje afgezet, in euforie naar huis gelopen en met dronken kop zin gekregen in een frisse duik. Het is immers vakantie.
Das dan toch voorbij zijn camping terug richting Lazise?quote:Op zondag 22 juli 2018 16:05 schreef Black_Baron het volgende:
“De politie in Italië onderzoekt een tip dat de vermiste Koen van Keulen vrijdagmorgen om half zes zou zijn gezien bij het Movieland Park. Hij liep daar op straat in de richting van Lazise.“
RTL https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-koen-van-keulen-17
Jaquote:Op zondag 22 juli 2018 17:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das dan toch voorbij zijn camping terug richting Lazise?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |