abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180648868
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

De buschauffeur ook, toch?
Had hem geedit: volgens de op was het de buschauffeur.
  zondag 22 juli 2018 @ 11:33:40 #127
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180648876
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:49 schreef La_Moustache het volgende:
Vaag verhaal. Als hij zo dronken was geweest dat hij niet uit wilde stappen dan blijf je als 'goede' vriend toch bij hem? En daarnaast, hoe kan je daar nou verdrinken? Ik ben daar vaak genoeg geweest en zo gevaarlijk is het niet. Het is heel ondiep in het begin en ook s'nachts loopt daar genoeg volk langs het water (geen slecht volk met slechte bedoelingen).

Hij moet net het water in zijn gegaan terwijl hij enorm dronken was. Maar dan kom ik weer terug bij die vrienden die hem gewoon achter lieten. Lekkere vrienden dan.
vanaf de weg (bushalte) is het nog een eindje lopen richting het water, hij bleek toch op een camera langs de weg gezien te zijn, zo’n 5 minuten na het uitstappen uit de bus?

Er is daar toch geen water langs de weg? Wat is ook mis is of ze de Nederlanders gesproken hebben met wie hij in de bus bleef zitten. Ik begreep dat ze en meisje gesproken hadden die bevestigde dat hij daar was uitgestapt. Maar toen? Is die mee de camping op gelopen of meteen terug langs de weg?
pi_180648896
Ja. Wie is dat meisje?
pi_180649010
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iedereen zegt wel hier dat hij teveel gedronken had, maar ik Kan dat nergens terugvinden uit de nieuwsberichten.
Dat zal de omgeving ook niet snel zeggen in de media. Over het algemeen gaat het altijd om een 'normaal' iemand, die nooit fratsen uithaalt.
Achteraf blijkt vaak dat ouders niet weten [of niet WILLEN weten] dat hun kind drugs gebruikt of dat er iets sluimert in hun hoofd.
Ik zeg hiermee niet dat dit moet gelden voor Koen.
Wel houdt hij van een biertje, te zien op diverse foto's op FB, maar dat is het probleem niet.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er meer aan de hand is/was met Koen..
pi_180649026
quote:
6s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:40 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dat zal de omgeving ook niet snel zeggen in de media. Over het algemeen gaat het altijd om een 'normaal' iemand, die nooit fratsen uithaalt.
Achteraf blijkt vaak dat ouders niet weten [of niet WILLEN weten] dat hun kind drugs gebruikt of dat er iets sluimert in hun hoofd.
Ik zeg hiermee niet dat dit moet gelden voor Koen.
Wel houdt hij van een biertje, te zien op diverse foto's op FB, maar dat is het probleem niet.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er meer aan de hand is/was met Koen..
Waar denk je aan dan?
pi_180649066
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:41 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Waar denk je aan dan?
Drugs. Hij ziet er op diverse foto's behoorlijk verwilderd uit.
pi_180649083
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:01 schreef RapaNui het volgende:
Een eerste teamlid van Stichting Reddingshonden RHWW is vanochtend om 6.00 uur met twee honden afgereisd naar Italië om te gaan helpen bij de zoektocht naar de vermiste Koen van Keulen (17) uit Soest.
https://www.ad.nl/amersfo(...)ht-koen-17~a523513f/

Het ziet er niet best uit allemaal, maar ik hoop dat Koen levend en wel wordt teruggevonden
Dutch Rescue Dogs uit Sleen was bereid direct een teamlid sturen. De Stichting Reddingshonden RHWW wil eerst officiële toestemming hebben van de plaatselijke autoriteiten voordat er naar Italië wordt afgereisd.

De Stichting Reddingshonden RHWW is in overleg met de plaatselijke autoriteiten om alsnog officiële toestemming te krijgen voor een zoekactie met reddingshonden. ,,Is dat geregeld dan kunnen we met 6 tot 10 honden het gebied in. We gaan dan perceel voor perceel uitkammen'', aldus woordvoerder John van Norden.

De hulphonden volgen geen geurspoor, daarvoor is Koen al te lang vermist. ,,De honden slaan aan op mensen die ergens zitten of liggen. Dat kan ook onder water zijn.''

Bron: AD (zelfde artikel als hierboven)
pi_180649126
Meisje

De familie heeft contact gehad met een werkneemster van vakantiepark Gasparina Village, die het vermoeden heeft Koen die donderdagnacht te hebben gezien in gezelschap van een een meisje met haar tot op haar schouders. De familie probeert met haar in contact te komen. ,,Mogelijk hebben ze samen langs het strand gelopen richting haar camping Lido en en is Koen daarna via de weg naar huis gelopen’’, aldus Richard Wamelink. Hierdoor is Koen mogelijk pas later in de nacht richting zijn eigen camping gegaan.’’

In samenwerking met de ouders vraagt de politie camerabeelden op bij campings, restaurants en benzinestations in de hoop Koen te traceren. Zaterdag leverde het uitkijken van die beelden niks op. Nu de jongen mogelijk pas veel later in de nacht naar Eurpcamping Pacengo is teruggelopen, wil de familie nieuwe beelden bekijken tot een tijdtip van 6 uur in de ochtend.

Bron: AD
  zondag 22 juli 2018 @ 11:51:12 #134
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_180649236
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:45 schreef Stupidisco het volgende:
Meisje

De familie heeft contact gehad met een werkneemster van vakantiepark Gasparina Village, die het vermoeden heeft Koen die donderdagnacht te hebben gezien in gezelschap van een een meisje met haar tot op haar schouders. De familie probeert met haar in contact te komen. ,,Mogelijk hebben ze samen langs het strand gelopen richting haar camping Lido en en is Koen daarna via de weg naar huis gelopen’’, aldus Richard Wamelink. Hierdoor is Koen mogelijk pas later in de nacht richting zijn eigen camping gegaan.’’

In samenwerking met de ouders vraagt de politie camerabeelden op bij campings, restaurants en benzinestations in de hoop Koen te traceren. Zaterdag leverde het uitkijken van die beelden niks op. Nu de jongen mogelijk pas veel later in de nacht naar Eurpcamping Pacengo is teruggelopen, wil de familie nieuwe beelden bekijken tot een tijdtip van 6 uur in de ochtend.

Bron: AD
O jee, moet opeens aan Hostel denken
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 22 juli 2018 @ 12:08:40 #135
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180649498
Honden zijn toch extreem goed met geuren? Waarom levert dat vrijwel nooit iets op? Of is het geen kwestie van, geef zo'n hond een kledingstuk en hij snuffelt zo naar de goede plek?
Koel en donker bewaren
pi_180649514
Hij is dus het laatst gezien in de bus.
En daarna zijn er 1 mss 2 getuigen die zeggen dat hij een halte verder uitgestapt is. Maar eigenlijk verdwijnt vanaf de bus gewoon ieder spoor.
Bizar.
  zondag 22 juli 2018 @ 12:11:23 #137
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180649532
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:10 schreef Black_Baron het volgende:
Hij is dus het laatst gezien in de bus.
En daarna zijn er 1 mss 2 getuigen die zeggen dat hij een halte verder uitgestapt is. Maar eigenlijk verdwijnt vanaf de bus gewoon ieder spoor.
Bizar.
Als de honden niks te snuffelen hebben dan zou je zeggen dat hij is meegenomen in een auto ofzo, maar goed, dan krijg je weer allemaal extreme verhalen.
Koel en donker bewaren
pi_180649576
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Als de honden niks te snuffelen hebben dan zou je zeggen dat hij is meegenomen in een auto ofzo, maar goed, dan krijg je weer allemaal extreme verhalen.
Er zijn toch ook al It. honden ingezet? Het wordt daar druk met honden.

Vanaf waar moet je snuffelen? Vanaf de volgende halte?

Ja dus:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-naar-17-jarige-koen
pi_180649708
Je valt niet zomaar in dat water hoor. Dan moet ie er zelf ingelopen zijn.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
  zondag 22 juli 2018 @ 12:28:16 #140
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_180649766
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:08 schreef Guanabana het volgende:
Honden zijn toch extreem goed met geuren? Waarom levert dat vrijwel nooit iets op? Of is het geen kwestie van, geef zo'n hond een kledingstuk en hij snuffelt zo naar de goede plek?
Zo'n spoor kan door allerlei dingen verstoord worden.
Fade to Black
pi_180649847
Vraag me alleen wel af wat de meerwaarde van NLse honden tov IT honden is.
pi_180650015
Geen idee of het er langs de gehele route zo uit ziet maar dit is in ieder geval een impressie van een deel van de 'mogelijke' route die hij gelopen zou hebben (al dan niet samen met dat meisje)

Bron: Telegraaf
  zondag 22 juli 2018 @ 12:49:11 #143
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_180650084
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:34 schreef Black_Baron het volgende:
Sneller beschikbaar dan Italiaanse politiehonden via de formele weg? :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_180650755
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 23:29 schreef SugeLucky het volgende:
Het is toch wel verontrustend dat z'n mobiel uit staat en z'n pinpas niet gebruikt is. Niet eens om een ijsje te kopen.
Precies. En die ijsjes daar zijn masterlijk
pi_180650804
Ietsje verderop had je daar altijd hoeren langs de weg staan. Weet niet of dat nog zo is, maar misschien foute figuren tegengekomen daar?
  zondag 22 juli 2018 @ 14:09:03 #146
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_180651453
Natalee Holloway 2.0.... :X
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_180651935
Ik woon ook in Soest ken hem persoonlijk niet maar houd het wel in de gaten..
pi_180652651
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk komt hij snel boven water
Ik snap ‘m. 😉
pi_180652702
quote:
6s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:43 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Drugs. Hij ziet er op diverse foto's behoorlijk verwilderd uit.
Is dit niet een beetje voorbarig, mijn beste Kim?
  zondag 22 juli 2018 @ 15:14:19 #150
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_180652727
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:34 schreef Black_Baron het volgende:
Italiaanse honden ruiken alleen italiaans.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')