That escalated quicklyquote:Op zondag 22 juli 2018 17:26 schreef Starmanelon het volgende:
Hebben jullie die aflevering gezien waarin een klein jongeren geprobed wordt door aliens?
Italiaanse politie werkt niet in weekend, CAO dingetje waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 juli 2018 12:34 schreef Black_Baron het volgende:
Vraag me alleen wel af wat de meerwaarde van NLse honden tov IT honden is.
Nederlandse teams zijn zo'n beetje de beste die er zijn op dit gebied.quote:Op zondag 22 juli 2018 17:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Italiaanse politie werkt niet in weekend, CAO dingetje waarschijnlijk.
Karig Kutjequote:Op zondag 22 juli 2018 17:09 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Opgelost. Bedankt namens zijn ouders.
quote:Op zondag 22 juli 2018 18:06 schreef Stupidisco het volgende:
Een tegenvaller in de zoektocht naar de 17-jarige Koen van Keulen. De Nederlandse jongen, die vermist wordt bij het Gardameer in Italië, zou gezien zijn met een meisje. Het meisje dat het zou betreffen, is gevonden, maar ze kent Koen niet. Het ging om een persoonsverwisseling, laat een woordvoerder van de familie weten.
Bron: RTL Nieuws
En dat zijn dan je vrienden. Zien samen in een bus een ander voor jou aan.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:06 schreef Stupidisco het volgende:
Een tegenvaller in de zoektocht naar de 17-jarige Koen van Keulen. De Nederlandse jongen, die vermist wordt bij het Gardameer in Italië, zou gezien zijn met een meisje. Het meisje dat het zou betreffen, is gevonden, maar ze kent Koen niet. Het ging om een persoonsverwisseling, laat een woordvoerder van de familie weten.
Misschien. Misschien heeft hij zelfmoord gepleegd. Misschien.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:26 schreef quirina het volgende:
Misschien doodgereden langs de weg. Italianen letten nooit op namelijk.
Elke auto in Italië is gedeukt.
Ik ben net op vakantie geweest in Italië. En welgeteld 1 auto met Italiaans kenteken stopte voor ons bij het zebrapad....quote:Op zondag 22 juli 2018 18:26 schreef quirina het volgende:
Moet je ook maar aannemen.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:06 schreef Stupidisco het volgende:
Zou kunnen. Wel bijzonder om dat dan op vakantie in Italië te doen. Maar zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:28 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Misschien. Misschien heeft hij zelfmoord gepleegd. Misschien.
Dit ja. Aannames zeggen niks. We moeten gewoon wachten op wat r echt is gebeurd. En dat kan van alles zijn.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:28 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Misschien. Misschien heeft hij zelfmoord gepleegd. Misschien.
Komt wel dichtbij dan he?quote:Op zondag 22 juli 2018 18:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben net op vakantie geweest in Italië. En welgeteld 1 auto met Italiaans kenteken stopte voor ons bij het zebrapad....
Gaat niet over het meisje in de bus.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:27 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
En dat zijn dan je vrienden. Zien samen in een bus een ander voor jou aan.
Die jongen is vergeten en is daarna dromerig als hij is een lange weg terug gaan wandelen.
Dat heb ik eerder in dit topic al benoemd ja. Hoe dichtbij het kwam.quote:
Niet dat ik weet meisje. Ik reageer wel vaker zo en niet op de persoon. Zal dan toeval zijn want ik heb daar zelf ook een hekel aan. Neem het niet persoonlijk. Ik volg geen namen maar teksten. Sorry eventueel.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder in dit topic al benoemd ja. Hoe dichtbij het kwam.
Off-topic, heb ik je iets misdaan? Je doet vaker vijandig tegen mij
Nou...volgens mij wordt er vanuit de familie wel iemand herdacht tijdens de vakantie, gezien de foto's op FB van de moeder van Koen. Geen idee hoe en waarom en dat doet er verder ook niet toe. Vind het wel bizar dat dit dan net moet gebeuren op zowat hetzelfde tijdstip.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zou kunnen. Wel bijzonder om dat dan op vakantie in Italië te doen. Maar zou zomaar kunnen.
Dan moet er toch een lichaam zijn?quote:Op zondag 22 juli 2018 18:26 schreef quirina het volgende:
Laat je niet kisten, wijffie.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder in dit topic al benoemd ja. Hoe dichtbij het kwam.
Off-topic, heb ik je iets misdaan? Je doet vaker vijandig tegen mij
Inderdaad, dat viel mij ook op...quote:Op zondag 22 juli 2018 18:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nou...volgens mij wordt er vanuit de familie wel iemand herdacht tijdens de vakantie, gezien de foto's op FB van de moeder van Koen. Geen idee hoe en waarom en dat doet er verder ook niet toe. Vind het wel bizar dat dit dan net moet gebeuren op zowat hetzelfde tijdstip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |