SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
dat dat zomaar kanquote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb de avond muziekloos op een terrasje doorgebracht.
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:48 schreef MadMaster het volgende:
@Charlotte: Nee, ik draag in Disney geen Mickey oren...
Warme, lange dag achter de rug, maar met 2 goede wedstrijden en de last minute winst van Nederland tegen aartsrivaal Italië. Nu voetjes omhoog en rust...
Het ging ook niet zomaar. Het vereiste wel enige vorm van planning.quote:
daar ben je geheel vrij in uiteraardquote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
De kans is aanwezig dat ik m om 0.00 overknikker naar 3fm, maar dat ligt geheel aan mijn gemoed
Het zou je juist enig staanquote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:48 schreef MadMaster het volgende:
@Charlotte: Nee, ik draag in Disney geen Mickey oren...
Warme, lange dag achter de rug, maar met 2 goede wedstrijden en de last minute winst van Nederland tegen aartsrivaal Italië. Nu voetjes omhoog en rust...
Hoi hoiquote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ging ook niet zomaar. Het vereiste wel enige vorm van planning.
Dan kan je best de r49 app gebruiken met een bluetooth speakertjequote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ging ook niet zomaar. Het vereiste wel enige vorm van planning.
Zou eigenlijk wel moetenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:51 schreef livelink het volgende:
Wat ben je eigenlijk aan het draaien? Allemaal verzoekjes van Rafeiro?
nee van allerlei mensen en een beetje van mezelfquote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:51 schreef livelink het volgende:
Wat ben je eigenlijk aan het draaien? Allemaal verzoekjes van Rafeiro?
Dat vereist nog meer planningquote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan kan je best de r49 app gebruiken met een bluetooth speakertje
ja en nee, maar op Lowlands nieuwe kansquote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:55 schreef livelink het volgende:
Nils Frahm, was die niet van DTRH? Heb je hem toen gezien?
Ja, heb er een stuk van gezien. Was best indrukwekkend.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:55 schreef livelink het volgende:
Nils Frahm, was die niet van DTRH? Heb je hem toen gezien?
Ik ben benieuwd. Ik vond hem wel een van de spannendere in jouw DTRH-shows. Maar Diaan was volgens mij niet zo enthousiast.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en nee, maar op Lowlands nieuwe kans
oh maar die is er op LL toch niet bijquote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik vond hem wel een van de spannendere in jouw DTRH-shows. Maar Diaan was volgens mij niet zo enthousiast.
hierna komt wel iets met zang.... maar dat bonobo is wel fijn hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2018 00:04 schreef brother52 het volgende:
Dit zijn wel erg veel bliepjes ineens. Heb je ook iets van Rory Gallagher?
geen idee hoe laat die spelen, maar is prima muziek om even ergens te zitten/liggenquote:
die is allang niet meer undergroundquote:
Ik volg redelijk wat er in the underground komt maar daar heeft hij volgens mij nog nooit gestaan hoor.quote:
Bekend wel inmiddels.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 00:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
die is allang niet meer underground
Had ie bekende ouders ?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 00:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik volg redelijk wat er in the underground komt maar daar heeft hij volgens mij nog nooit gestaan hoor.
Geen idee, ik ken zijn ouders niet.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 00:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken zijn ouders niet.
Was even "snel" broodje haring naar binnen aan het drukken.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 00:12 schreef peaceman het volgende:
iedereen is in slaap gevallen, net als Diaan
Het scheelt bij mij inderdaad niet veel. Het was de schuld van de bliepjes. Maar nu word ik weer wakkerder.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 00:12 schreef peaceman het volgende:
iedereen is in slaap gevallen, net als Diaan
vooral die eerste plaatquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 00:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was even "snel" broodje haring naar binnen aan het drukken.
oh jij bent niet van de bliepjes?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 00:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Het scheelt bij mij inderdaad niet veel. Het was de schuld van de bliepjes. Maar nu word ik weer wakkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |