abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2018 @ 01:04:45 #101
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_180665311
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 18:45 schreef Harvest89 het volgende:
Het achterlijke Zweedse plan om de bevolking te verdrievoudigen door middel van massaimigratie is uitgelopen op een complete afgang, als resultaat van jarenlang soft wanbeleid.

Ze hebben zich er geen flikker van aan getrokken en nu zitten ze midden in de ellende.
Eigen schuld.
Waarom verhogen ze niet het geboortecijfer van inheemse Zweden? Zijn mensen te lui geworden voor gezinnen van drie/vier kinderen? Het probleem is men denkt alleen maar aan carrière en zelfgenot. Daar past een gezin niet bij. Het gevolg van de moderniteit. Die cultuur moet op de schop.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jellereppe op 23-07-2018 01:10:23 ]
pi_180665345
Reddeloos verloren dat soort landen net als België, Frankrijk en Nederland. Vergeet Duitsland. Kom maar binnen met je knecht. Die regeringen moeten met pek en veren het land uit gejaagd worden. Landverraders.
  maandag 23 juli 2018 @ 01:15:35 #103
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_180665404
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:08 schreef Karig_Hutje het volgende:
Reddeloos verloren dat soort landen net als België, Frankrijk en Nederland. Vergeet Duitsland. Kom maar binnen met je knecht. Die regeringen moeten met pek en veren het land uit gejaagd worden. Landverraders.
Niks is reddeloos verloren zolang je bereidt bent tot radicale acties om het op te lossen.
pi_180665422
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:15 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Niks is reddeloos verloren zolang je bereidt bent tot radicale acties om het op te lossen.
Welnee. De regering vind het best en de inwoners zijn te druk met Sterre en Storm opvoeden en laten het gebeuren. En ze verdedigen het ook. Reddeloos verloren dus.
  maandag 23 juli 2018 @ 01:44:26 #105
117098 Hathor
Effe niet
pi_180665587
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:04 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Waarom verhogen ze niet het geboortecijfer van inheemse Zweden? Zijn mensen te lui geworden voor gezinnen van drie/vier kinderen? Het probleem is men denkt alleen maar aan carrière en zelfgenot. Daar past een gezin niet bij. Het gevolg van de moderniteit. Die cultuur moet op de schop.
Dat is de tijd waarin we leven. Een gezin bestaat niet meer uit een man die de kost verdiend en een vrouw die het huishouden doet en de kinderen opvoedt, tegenwoordig hebben zowel de man als de vrouw een baan en zijn te druk met carriere maken om ook nog tijd voor kinderen te hebben. Dat is gewoon een logisch gevolg van welvaart.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_180667641
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 19:23 schreef LXIV het volgende:
Zweden jaren 70. Ultra liberaal, vrij, modern, sociaal.
Zweden nu: Mogadishu-light
Ja maar in de jaren 70 was het te blank. En dat schijnt iets heel ergs te zijn tegenwoordig wat aangepakt moet worden middels 'diversiteit' oftewel alles importeren wat niet Europees is. Dan schijnt de hemel op aarde te ontstaan of zo.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 23 juli 2018 @ 08:49:32 #107
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180668267
quote:

[..]

Natuurlijk zijn we lui geworden kameraad.
Mijn oma kwam bijvoorbeeld uit een gezin van 8 kinderen.
Stel je voor je krijgt nu 8 kinderen die ook nog eens de softe mentaliteit van nu hebben. Veel succes met opvoeden. :D
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_180668279
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2018 08:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn we lui geworden kameraad.
Mijn oma kwam bijvoorbeeld uit een gezin van 8 kinderen.
Stel je voor je krijgt nu 8 kinderen die ook nog eens de softe mentaliteit van nu hebben. Veel succes met opvoeden. :D
Mijn ouders kwamen nog uit een gezin van 8 a 10.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 23 juli 2018 @ 09:32:16 #109
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_180668753
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is de tijd waarin we leven. Een gezin bestaat niet meer uit een man die de kost verdiend en een vrouw die het huishouden doet en de kinderen opvoedt, tegenwoordig hebben zowel de man als de vrouw een baan en zijn te druk met carriere maken om ook nog tijd voor kinderen te hebben. Dat is gewoon een logisch gevolg van welvaart.
Ik zou haast zeggen dat dit niet komt door welvaart, maar juist het tegenovergestelde. Om de kosten van levensonderhoud te betalen moet je haast wel met twee partners werken en dan wordt het nog sappelen als je er kinderen bij neemt.

Toen ik nog in Nederland woonde had ik echt geen slechte baan en kon mijn vrouw thuis blijven met ons kind, maar het was niet ruim financieel gezien.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_180669365
quote:
19s.gif Op maandag 23 juli 2018 00:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wat zeggen die meer dan dat ze niet meer met een boot komen? Bron heb ik gegeven.
Illegalen komen volgens jouw bron ook niet met vliegtuig maar krijgen in eerste instantie een visa en blijven dan. Zijn er 64.000 wat prima te overzien is voor zo'n land. Wat anders dan de miljoen? illegalen die in Duitsland door de staat onderhouden worden.

Zo'n kraakgroep als we are here zul je daar ook nooit zien want die worden meteen in de kladden gegrepen en de grens over gegooid. Worden ze crimineel en daarbij betrapt, zelfde verhaal.

Lijkt me dus een prima succesverhaal.
  maandag 23 juli 2018 @ 10:43:22 #111
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_180669902
quote:

[..]

Er is niks mis met lui zijn. Het is niet de plicht van een individu om een land te redden met veel kinderen. Dat zeiden de Nazi's ook al.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 23 juli 2018 @ 10:44:30 #112
117098 Hathor
Effe niet
pi_180669923
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:32 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik zou haast zeggen dat dit niet komt door welvaart, maar juist het tegenovergestelde. Om de kosten van levensonderhoud te betalen moet je haast wel met twee partners werken en dan wordt het nog sappelen als je er kinderen bij neemt.

Toen ik nog in Nederland woonde had ik echt geen slechte baan en kon mijn vrouw thuis blijven met ons kind, maar het was niet ruim financieel gezien.
Welnee, als ze het moeten doen om de kosten van het levensonderhoud, staan er geen twee auto's voor de deur en gaan ze niet twee keer per jaar op vakantie. Dat soort jonge stelletjes zijn gewoon te druk met carriere maken en een kind past daar niet in.
  maandag 23 juli 2018 @ 10:51:51 #113
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_180670047
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Welnee, als ze het moeten doen om de kosten van het levensonderhoud, staan er geen twee auto's voor de deur en gaan ze niet twee keer per jaar op vakantie. Dat soort jonge stelletjes zijn gewoon te druk met carriere maken en een kind past daar niet in.
Ik zal niet ontkennen dat die er ook zijn. Maar voor veel mensen is het ook financieel lastig. Dat terwijl je aan het andere uiterste de mensen hebt die in een uitkering hangen en maar kinderen uit blijven poepen, zonder al teveel negatieve financiële consequenties.

Het lijkt bijna alsof het beleid erop gericht is om te zorgen dat mensen die bijdragen minder kinderen nemen en mensen die afnemen meer kinderen nemen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 23 juli 2018 @ 10:56:58 #114
117098 Hathor
Effe niet
pi_180670137
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:51 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik zal niet ontkennen dat die er ook zijn. Maar voor veel mensen is het ook financieel lastig. Dat terwijl je aan het andere uiterste de mensen hebt die in een uitkering hangen en maar kinderen uit blijven poepen, zonder al teveel negatieve financiële consequenties.

Het lijkt bijna alsof het beleid erop gericht is om te zorgen dat mensen die bijdragen minder kinderen nemen en mensen die afnemen meer kinderen nemen.
Ook dat is logisch, als je de hele godsganselijke dag niks te doen hebt, is sex een voor de hand liggend tijdverdrijf. In de armste landen ter wereld zie je vaak de hoogste geboortecijfers, terwijl de landen waar het economisch voor de wind gaat het laagst scoren.
pi_180674806
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 00:48 schreef Jellereppe het volgende:
Dat kan toch nooit goed gaan. Ultrazachte naïeve Zweden tegen geharder volk.
Inderdaad ja, Zweden is(nog wel) een geciviliseerd land wat barbarisme ver achter zich gelaten heeft.
Inderdaad zachtaardig volk en sociaal. Maar zoals je aangeeft helaas ook naief.
Als je een dergelijke maatschappij (waar het percentage mensen wat zichzelf gelukkig ziet het één van hoogste ter wereld is) in stand wilt houden zul je het moeten beschermen tegen kwaadaardige invloeden van buitenaf.

Als je barbaren binnen blijft halen omdat ze zo zielig zijn of dat men zich daartoe verplicht voelt door een misplaatst schuldgevoel dan gaat het vroeger of later een keer fout.

Ik heb niets tegen echte oorlogsvluchtelingen, en ook niet alle moslims zijn kwaadaardig. Maar de islam als ideologie is gewoon onverenigbaar met een westerse samenleving, en al helemaal met een samenleving zoals in Zweden.

Als men de linkse (progressieve) idealen in stand wilt houden moet je geen elementen binnenhalen (althans niet in grote getale) wiens gedachtegoed haaks staat op deze linkse idealen.
  maandag 23 juli 2018 @ 16:26:38 #116
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_180677118
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:28 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Inderdaad ja, Zweden is(nog wel) een geciviliseerd land wat barbarisme ver achter zich gelaten heeft.
Inderdaad zachtaardig volk en sociaal. Maar zoals je aangeeft helaas ook naief.
Als je een dergelijke maatschappij (waar het percentage mensen wat zichzelf gelukkig ziet het één van hoogste ter wereld is) in stand wilt houden zul je het moeten beschermen tegen kwaadaardige invloeden van buitenaf.

Als je barbaren binnen blijft halen omdat ze zo zielig zijn of dat men zich daartoe verplicht voelt door een misplaatst schuldgevoel dan gaat het vroeger of later een keer fout.

Ik heb niets tegen echte oorlogsvluchtelingen, en ook niet alle moslims zijn kwaadaardig. Maar de islam als ideologie is gewoon onverenigbaar met een westerse samenleving, en al helemaal met een samenleving zoals in Zweden.

Als men de linkse (progressieve) idealen in stand wilt houden moet je geen elementen binnenhalen (althans niet in grote getale) wiens gedachtegoed haaks staat op deze linkse idealen.
Dan maar niet geciviliseerd. Volkeren als de Israeliers, Chinezen of Russen hebben hun eigen overleven in gedachte en zijn ongelofelijk veel harder dan Zweden die spelen met hun toekomst en volk. De Joden of Chinezen neuken Palestijnen en Oeigoeren kapot omdat ze voor zichzelf opkomen. Overleven van het volk, cultuur is veel belangrijker, dan dat laagje 'aardigheid' dat men voor civilisatie aan ziet. Wat heb je aan civilisatie als overleven van je volk en civilisatie op het spel staat? Als daarvoor gestreden moet worden, dan is voor mij de keus makkelijk. De enige civilisatie van waarde is de bedrevenheid van een land in wetenschap, innovatie en technologie, maar zeker niet het toelaten van hordes mensen uit voor Zweden vreemde landen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jellereppe op 23-07-2018 16:48:10 ]
pi_180677477
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 16:26 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dan maar niet geciviliseerd. Volkeren als de Israeliers, Chinezen of Russen hebben hun eigen overleven in gedachte en zijn ongelofelijk veel harder dan Zweden die spelen met hun toekomst en volk. De Joden of Chinezen neuken Palestijnen en Oeigoeren kapot omdat ze voor zichzelf opkomen. Overleven van het volk, cultuur is veel belangrijker, dan dat laagje 'aardigheid' dat men voor civilisatie aan ziet. Wat heb je aan civilisatie als overleven van je volk en civilisatie op het spel staat? Als daarvoor gestreden moet worden, dan is voor mij de keus makkelijk.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, om als volk te willen overleven zal men het "aardig zijn" soms even opzij moeten zetten en laten zien dat er ook grenzen zijn aan gastvrijheid en tolerantie wanneer je eigen voortbestaan in gevaar is.
  maandag 23 juli 2018 @ 16:55:48 #118
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_180677672
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 16:44 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik eigenlijk ook, om als volk te willen overleven zal men het "aardig zijn" soms even opzij moeten zetten en laten zien dat er ook grenzen zijn aan gastvrijheid en tolerantie wanneer je eigen voortbestaan in gevaar is.
Ik ben het helemaal mee eens. Daarnaast ook grotere gezinnen promoten. Niet zachtaardig, maar hardhandig promoten. Op een autoritaire manier te werk gaan. Mensen kunnen eigen werkvee maken als dat nodig is, hoeft niet geimporteerd te worden.
  maandag 23 juli 2018 @ 17:27:05 #119
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_180678178
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 00:34 schreef SugeLucky het volgende:
Lijkt me zaak om het leger in te schakelen en ze allemaal weer op het vliegtuig terug naar huis te zetten. Kans verkeken.

Heel het Westen zal op deze manier naar de donder gaan. Liever harde maatregelen en racistisch of whatever worden genoemd dan op deze manier ten onder gaan.
Allemaal? Nee. Wel diegenen die weigeren de mores van het Westen te accepteren, maar wel gebruik maken van de bijbehorende privileges.

Wil je geen 'halfnaakte' vrouwen op straat zien? Wil je homo's stenigen? Wil je een kalifaat oprichten met leefregels uit het bronzen tijdperk? En als klap op de vuurpijl dit ook allemaal opleggen aan mensen die helemaal niet zitten te wachten op je achterlijke ideologie? Neem een enkeltje islamitische heilsstaat, Saudi-Arabië of zo.

Idem voor die hele brigade 'alles is racisme'-roepers. Is het zó erg toeven in Europa, keer terug naar het 'moederland'.

Zo kunnen mensen hier in het Westen, ongeacht ras, leeftijd, seksuele voorkeur en geslacht, hun manier van leven voortzetten zonder dat men er allemaal last van heeft, kennelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 juli 2018 @ 17:31:18 #120
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_180678255
quote:

[..]

Dankzij rechts beleid zoals ontslagrechtversoepeling, flexibilisering van de arbeidsmarkt en versobering van de sociale zekerheid is het helemaal geen kwestie van luiheid om een groot gezin te starten, eerder van voorzichtigheid. En terecht.

Ironisch wel dat het dat vrije marktfetisjisme van rechts is dat steeds vergeten wordt in heel deze discussie; die staan te juichen bij open grenzen (vrij verkeer mensen en goederen), en als dat er voor zorgt dat de verzorgingsstaat ook nog eens kapot gaat is het helemaal win-win.

Dus de volgende keer dat je én verwacht dat men maar kinderen neemt, maar eveneens helemaal gelukkig wordt van een ultra-kapitalistische samenleving, even pas op de plaats...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 juli 2018 @ 17:33:44 #121
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_180678302
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 16:55 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal mee eens. Daarnaast ook grotere gezinnen promoten. Niet zachtaardig, maar hardhandig promoten. Op een autoritaire manier te werk gaan. Mensen kunnen eigen werkvee maken als dat nodig is, hoeft niet geimporteerd te worden.
Geweldig hoor Jelle... Dus in feite wil je een ander soort dwingelandij, en ga je ook nog eens mensen reduceren tot 'werkvee'.

Hoeveel kiddo's heb jij eigenlijk al?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 juli 2018 @ 17:37:43 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_180678368
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:44 schreef Maharski het volgende:
Gezwellig hè, multicultuur *O* :B oO/
Niet zo'n problemen mee... Surinamers, Mocro's, Polen... zal allemaal wel.

Die-hard ultraorthodoxe theocraten, die vind ik veel linker.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_180679082
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:15 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Illegalen komen volgens jouw bron ook niet met vliegtuig maar krijgen in eerste instantie een visa en blijven dan. Zijn er 64.000 wat prima te overzien is voor zo'n land. Wat anders dan de miljoen? illegalen die in Duitsland door de staat onderhouden worden.

Zo'n kraakgroep als we are here zul je daar ook nooit zien want die worden meteen in de kladden gegrepen en de grens over gegooid. Worden ze crimineel en daarbij betrapt, zelfde verhaal.

Lijkt me dus een prima succesverhaal.
Ik zie eerlijk gezegd de verbanden niet helemaal tussen alles wat je er nu bijsleept. Maar goed, op het speciaal onderwijs zal het vast al knap zijn dat je maar zo weinig taalfouten maakt.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_180682346
quote:

[..]

Te lui? Jaren 70 en 80 liggen ver achter ons dat de vrouw op dr luie reet thuis kon zitten. Iedereen moet werken om alle chirurgen een uitkering te verschaffen. Dus dan ga je geen 4 kinderen uitpoepen.
pi_180682364
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:08 schreef Karig_Hutje het volgende:
Ik ben er bang voor dat het een totaal vernietingsplan is van Europa aangewakkerd vanuit de USA. De CIA manipuleert en voert oorlogen in landen waarvan daarna de mensen in bootjes hierheen komen en allemaal als chirurgen hier gaan werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')