SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het werd wel op mijn bord gekwakt...
waarom niet? hou je niet van hond?quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lust geen nasi of bami van de chinees
Alleen wat er op die elpee stondquote:Op donderdag 19 juli 2018 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, jij kent hun hele oeuvre
quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
gewoon witte lijst en verder lust ik heel veel, zolang het maar geen foe yong hai is, gadverdammequote:Op donderdag 19 juli 2018 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom niet? hou je niet van hond?
Wat een Tokkies!quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lacist!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jenny Burton (moest uit de tenen komen)
quote:
Ha je hebt gewoon fout! Het is Bad habitsquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ha je hebt gewoon fout! Het is Bad habits
hahaha wat een faal, zeg! God, dan kan je ook met goed fatsoen niet meer over straat!quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ha je hebt gewoon fout! Het is Bad habits
geen n00biedoobiedoo, maar n00bied00bied00quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
hahaha wat een faal, zeg! God, dan kan je ook met goed fatsoen niet meer over straat!
Over thee gesproken: ik heb een paar slokken van dat blikje bier genomen dat je me geschonken hebt, maar de rest lustte de gootsteen welquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe mij maar de Woodstock versie..ik ga naar huis
Dat kitten is nog maar net geboren en nu al een liedje opgenomen? Impressive.quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe mij maar de Woodstock versie..ik ga naar huis
goh, verrassendquote:Op donderdag 19 juli 2018 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over thee gesproken: ik heb een paar slokken van dat blikje bier genomen dat je me geschonken hebt, maar de rest lustte de gootsteen wel
Verkeerde hoes! Faaal!quote:
quote:
lag het dus niet aan mij....quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over thee gesproken: ik heb een paar slokken van dat blikje bier genomen dat je me geschonken hebt, maar de rest lustte de gootsteen wel
Is dat zo?quote:
Dit is de studioversie, weinig Woodstocks aan hequote:Op donderdag 19 juli 2018 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat zo?
Er worden van alle singles meerdere versies uitgebracht hè?
Oh... op die fiets....quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit is de studioversie, weinig Woodstocks aan he
Ben je gekquote:Op donderdag 19 juli 2018 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh... op die fiets....
In dat geval... excuses.
nee hij is melting....quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee hij is melting....
wat is erger?
Beide zijn primaquote:Op donderdag 19 juli 2018 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee hij is melting....
wat is erger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |