SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brand los allen!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Maar Hannes wist een half uur geleden al dat Poljanksi nog op de fiets zit.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tour kijken bij de NOS is cult!
En die Wuyts is tegenwoordig misschien wel slechter dan Herbert en dat is best een prestatie
NAAR LINKSquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Bocht 7 straks op slot na Krachtwijk, Mani.
Mani gaat midden op de weg liggen dan komt er niemand meer voorbijquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ben juist bang dat ze hem allemaal willen aanraken en dat het dan misgaat...quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Naesen misschien wel maar Frank toch niet johquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:02 schreef marcodej het volgende:
Hadden Naessen en Frank niet beter kunnen wachten tot de valei? Dan zijn ze toch van veel meer waarde?
Ik zag net iemand rondlopen (zwalken) met in 1 hand een fles jonge jenever en in de andere een spijkermat.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Waarschijnlijk krijgt de kruisgod dan een DSQquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag net iemand rondlopen (zwalken) met in 1 hand een fles jonge jenever en in de andere een spijkermat.
Na een muur van sneeuw een muur van mensen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ben juist bang dat ze hem allemaal willen aanraken en dat het dan misgaat...
Skytreintje oproken, bordje leeg eten, dit dat.quote:
Thomas heeft er nog wel een paarquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:02 schreef papert het volgende:
Het kan kriiswijks redding zijn als de toppers redelijk geïsoleerd bovenkomen.
quote:
Die is slecht in deze hittequote:
Ik vind m nu toch wel moeilijker rijdenquote:
Schijnt dat er 50 politiemensen staan en ze mensen uit die bocht houden, dus dan gebeurd het net wat hoger.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
Hou mijn hart vast voor bocht 7. Dan durf ik niet te kijken.
Gesink?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
Als dit iemand anders dan Stevo was, was de sfeer hier iets anders geweest.
Iddquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
Rellen op z'n Fransgenot.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
Minuut of 4.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:06 schreef hhh38 het volgende:
Hoeveel heeft ie nodig aan de voet denken jullie?
Maar skytrainquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:06 schreef timmmmm het volgende:
Maar even samenvattend dus: Stevie rijdt voorop in een Landiseske rit dus juichen voor de Kruis?
6 minuten is niet niks.
Als het Valv.Piti was had ik ook genoten. Of Bardet.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
4quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:06 schreef hhh38 het volgende:
Dat hangt ervan af hoe hard ze daar achter rije.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:06 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop dat ze dronken malloten gelijk een pomp geven.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Schijnt dat er 50 politiemensen staan en ze mensen uit die bocht houden, dus dan gebeurd het net wat hoger.
Normaal zouden we dit extreem verdacht vinden...quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:06 schreef hhh38 het volgende:
In je ééntje standhouden tegen een sterk uitdunnend peloton
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:05 schreef Max23 het volgende:
Castroviejo lossen voor dat vlakke stuk zal wel lekker zijn.
Zo lelijk is Mani ook weer nietquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
Gewoon van de berg af gooien.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dronken malloten gelijk een pomp geven.
Hoor je dat Maniquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dronken malloten gelijk een pomp geven.
Het takt weerquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:06 schreef marcodej het volgende:
Klopt die GPS wel? Die staat al een tijdje op 6.02.
Castroviejo en Amador.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Wie gaat er straks in de vallei op kop rijden dan? Thomas? Landa? Dat zal ook allemaal niet van harte gaan.
En dan gaat Tom alleen!quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:07 schreef -XOR- het volgende:
Dit gaat ie natuurlijk nooit volhouden. Halverwege Alpe d'Huez zullen ze hem bijhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |