Ik moest toch gooien!quote:
Je moet wel vangen!quote:
Dirty mind. Het ging gewoon over spoverannen gooienquote:
*zucht* "Geef maar hier, ik doe het wel." *pakt hamer en spoverannen*quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik raak er een beetje overspannen van zo hoor
Ja doe jij het maar want ik zie niks meer met 1 oog nu.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*zucht* "Geef maar hier, ik doe het wel." *pakt hamer en spoverannen*
quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
Met die grote lange gele elektrische wagen
voor wat?quote:
hey lullebakker clitorisslagerquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:04 schreef FlippingCoin het volgende:
hoi koekebakkers
කාරුණික සුභ පැතීම Flip.
nou nou hemaquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hey lullebakker clitorisslager
smeltend asfalt bij net aangelegde wegen, zout helpt tegen sporenquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
voor wat?
ດ້ວຍຄວາມເຄົາລົບ Flip.
Voor zand om gesmolten asfalt tegen te gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
voor wat?
ດ້ວຍຄວາມເຄົາລົບ Flip.
Oh ja ik kreeg toevallig net een linkje doorgestuurd dat asfalt bij 30 graden buitentemperatuur makkelijk 60 graden kan worden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
smeltend asfalt bij net aangelegde wegen, zout helpt tegen sporen
Ah ja.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor zand om gesmolten asfalt tegen te gaan.
Ja er komt nu zout water de rivieren in las ik omdat de doorstroom te laag is.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
Moet echt ff flink regenen bij de oorsprong van de Maas en Rijn
Wat voor onkwaliteit asfalt gebruiken ze hierquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor zand om gesmolten asfalt tegen te gaan.
heyquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:10 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat voor onkwaliteit asfalt gebruiken ze hier
Normaal wel ja.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ja.
Dacht dat dat alleen in Saudi Arabië en zo voor kwam.
Saygılarımla Flip.
Normaal zijn die temperaturen niet zo debiel hoog.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:10 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat voor onkwaliteit asfalt gebruiken ze hier
Leuk hier he.quote:
Toch smelten ze bij 30 graden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hey
beste wegennet ter Wereld
louter kwaliteit in dit mooie land
Tislijiet Flip.
Ik heb temperaturen veel, veel hoger meegemaakt. In armere landen dan Nederland. Geen vrees voor gesmolten asfalt, hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Normaal zijn die temperaturen niet zo debiel hoog.
Het kan over van alles gaan. Zelfs over mierenquote:
Is dit een verkapte 'ik heb veel gereisd'-post ?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:12 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik heb temperaturen veel, veel hoger meegemaakt. In armere landen dan Nederland. Geen vrees voor gesmolten asfalt, hoor.
Nee maar komt omdat het nieuw asfalt is als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:12 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik heb temperaturen veel, veel hoger meegemaakt. In armere landen dan Nederland. Geen vrees voor gesmolten asfalt, hoor.
De meeste landen zijn ook armer dan Nederland gelukkig.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:12 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ow. daar heb ik dan weer geen verstand van.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee maar komt omdat het nieuw asfalt is als ik het goed begrijp.
Concerne kalite Flip.
Maar niet minder leuk. Vaker juist leuker!quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De meeste landen zijn ook armer dan Nederland gelukkig.![]()
आपला आभारी Flip.
Ik ook niet, gister was wel op NPO2 over het begin van snelwegen toen er nog geen regels waren, mensen die parkeerden op de snelweg of keerden om.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:14 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ow. daar heb ik dan weer geen verstand van.
Nee, hoor. Dodetopicers kennen mij al.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is dit een verkapte 'ik heb veel gereisd'-post ?
Nee hoor, Nederland is het op 1 na gelukkigste land ter wereld of zo.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:14 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Maar niet minder leuk. Vaker juist leuker!
dan moet je niet oordelen over de kwaliteit als je geen verstand hebt...quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:14 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ow. daar heb ik dan weer geen verstand van.
Die goede oude tijd......quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ook niet, gister was wel op NPO2 over het begin van snelwegen toen er nog geen regels waren, mensen die parkeerden op de snelweg of keerden om.![]()
![]()
Toen kwam de popo in hun Porsche.![]()
З повагою Flip.
gewoon hippe pattas voor je doggyquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja ik kreeg toevallig net een linkje doorgestuurd dat asfalt bij 30 graden buitentemperatuur makkelijk 60 graden kan worden.
Normaal loop ik een stukje over een geasfalteerd fietspad met de hond maar dat is ook niet goed voor hun poten met dit weer.
Përshëndetje të përzemërta Flip.
zag er wel gaaf uit.quote:
Waarom stoppen ze dan nooit met klagen?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee hoor, Nederland is het op 1 na gelukkigste land ter wereld of zo.![]()
Vriendelike groete Flip.
Paar nette nikiesquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon hippe pattas voor je doggy
lol dan lopen honden als mongooltjes met schoeisel aan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon hippe pattas voor je doggy
Er was eerst nog geen sprake van nieuwe asfalt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan moet je niet oordelen over de kwaliteit als je geen verstand hebt...
dat hoort er een beetje bij hè, daarom is het ook zo goed misschien, altijd ruimte tot verbetering.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:18 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze dan nooit met klagen?
Hah!
lekker jaquote:
Je bedoelt is koeltoer?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat hoort er een beetje bij hè, daarom is het ook zo goed misschien, altijd ruimte tot verbetering.
Бо эҳтиром Flip.
hey koningin der tarantula'squote:
Siquote:
gekke hack skills natuurlijkquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:25 schreef Driepink het volgende:
Flip, hoe zorg je ervoor dat er elke keer een andere taal onder je post komt te staan?
En mijquote:
Zeehondenfluisteraarquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hey koningin der tarantula's
আন্তরিক শুভেচ্ছা Flip.
En nu in normaal Nederlandsquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gekke hack skills natuurlijk![]()
Со почит Flip.
huh?quote:
het is een klein scriptje die een random groet invoert, willekeurige groet uit een lijst van 100 groeten.quote:
Ik wil graag een stap voor stap uitleg hoe ik dat kan doen, want mijn codeer/script skills zijn nietbestaandquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
het is een klein scriptje die een random groet invoert, willekeurige groet uit een lijst van 100 groeten.
আন্তরিক শুভেচ্ছা Flip.
Yoquote:
quote:
mijquote:
quote:
sorryquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:43 schreef Limoentjuh het volgende:
Gaat te snel hier , ik hou jullie amper bij. Ben ik even weg zijn jullie 3 pagina's verder
Vergeet de tarantula's nietquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:40 schreef FlippingCoin het volgende:
bolke en bolke en de zeehonden
Lijepi pozdrav Flip.
Iedereen is enthousiast omdat ik als een razende de lijst aan het bestormen ben.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:43 schreef Limoentjuh het volgende:
Gaat te snel hier , ik hou jullie amper bij. Ben ik even weg zijn jullie 3 pagina's verder
Je hebt niks gemist hoor. 3 pagina of shitload.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:43 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar welke pink bedoel je nu?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo publiekelijk op het forum lijkt mij niet de meest geschikte plek helaas.
zeker nietquote:
Aha. James bond schurkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Iedereen is enthousiast omdat ik als een razende de lijst aan het bestormen ben.
Dat kunnen ze niet waarderen dus proberen ze mij tegen te werken als een stel mislukte James Bond schurken.
Waar jij aan denkt is geen pink, als ik hem echt zo ga noemen wordt ik echt depressiefquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar welke pink bedoel je nu?
Dat is meer een middelvinger waar met een hamer hard op geslagen is?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waar jij aan denkt is geen pink, als ik hem echt zo ga noemen wordt ik echt depressief
Geen idee. Zullen we het na gaan doen?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was dat niet eens of ander erotisch sprookje uit de kamasutra?
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Geen idee. Zullen we het na gaan doen?
nehquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet mijn klim van het scoreboord dwarsbomen dan
Is goed.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet mijn klim van het scoreboord dwarsbomen dan
Krooswijk.quote:
ONZ is voor de elite tegenwoordigquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:54 schreef Driepink het volgende:
Ik open een topic en het gaat gelijk in recordsnelheid weer dicht..
dacht dat ONZ 'dood' was tegenwoordig
Dan bij jouquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder, wel een tuin van 375m2
Heb vanochtend geleerd dat je minstens 1000 woorden in je OP moet steken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:54 schreef Driepink het volgende:
Ik open een topic en het gaat gelijk in recordsnelheid weer dicht..
dacht dat ONZ 'dood' was tegenwoordig
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:57 schreef I. het volgende:
[..]
Heb vanochtend geleerd dat je minstens 1000 woorden in je OP moet steken.
valt tegenquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder, wel een tuin van 375m2
hhhngggggquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Stomend hete nachten met lekker veel zweet
Kom maar langs hoor, wel even doorgeven, dan kan ik bier halen.quote:
Niet #altijdready zijnquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kom maar langs hoor, wel even doorgeven, dan kan ik bier halen.
Dit moet ik halen voordat iemand komt, want als ik het op voorraad hou zuipen mn buren het
quote:
Je woont in een studentenflat?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:59 schreef devzero het volgende:
Dit moet ik halen voordat iemand komt, want als ik het op voorraad hou zuipen mn buren het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |