Wat voor onkwaliteit asfalt gebruiken ze hierquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor zand om gesmolten asfalt tegen te gaan.
heyquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:10 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat voor onkwaliteit asfalt gebruiken ze hier
Normaal wel ja.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ja.
Dacht dat dat alleen in Saudi Arabië en zo voor kwam.
Saygılarımla Flip.
Normaal zijn die temperaturen niet zo debiel hoog.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:10 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat voor onkwaliteit asfalt gebruiken ze hier
Leuk hier he.quote:
Toch smelten ze bij 30 graden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hey
beste wegennet ter Wereld
louter kwaliteit in dit mooie land
Tislijiet Flip.
Ik heb temperaturen veel, veel hoger meegemaakt. In armere landen dan Nederland. Geen vrees voor gesmolten asfalt, hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Normaal zijn die temperaturen niet zo debiel hoog.
Het kan over van alles gaan. Zelfs over mierenquote:
Is dit een verkapte 'ik heb veel gereisd'-post ?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:12 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik heb temperaturen veel, veel hoger meegemaakt. In armere landen dan Nederland. Geen vrees voor gesmolten asfalt, hoor.
Nee maar komt omdat het nieuw asfalt is als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:12 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik heb temperaturen veel, veel hoger meegemaakt. In armere landen dan Nederland. Geen vrees voor gesmolten asfalt, hoor.
De meeste landen zijn ook armer dan Nederland gelukkig.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:12 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ow. daar heb ik dan weer geen verstand van.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee maar komt omdat het nieuw asfalt is als ik het goed begrijp.
Concerne kalite Flip.
Maar niet minder leuk. Vaker juist leuker!quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De meeste landen zijn ook armer dan Nederland gelukkig.![]()
आपला आभारी Flip.
Ik ook niet, gister was wel op NPO2 over het begin van snelwegen toen er nog geen regels waren, mensen die parkeerden op de snelweg of keerden om.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:14 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ow. daar heb ik dan weer geen verstand van.
Nee, hoor. Dodetopicers kennen mij al.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is dit een verkapte 'ik heb veel gereisd'-post ?
Nee hoor, Nederland is het op 1 na gelukkigste land ter wereld of zo.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:14 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Maar niet minder leuk. Vaker juist leuker!
dan moet je niet oordelen over de kwaliteit als je geen verstand hebt...quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:14 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ow. daar heb ik dan weer geen verstand van.
Die goede oude tijd......quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ook niet, gister was wel op NPO2 over het begin van snelwegen toen er nog geen regels waren, mensen die parkeerden op de snelweg of keerden om.![]()
![]()
Toen kwam de popo in hun Porsche.![]()
З повагою Flip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |