SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brand los allen!Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Genotquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:14 schreef DeeBee het volgende:
Crushweak pakt de ritzege en geel en dan moet de derde week nog komen.
En het is te heet voor sneeuwmuren!
Etappe is nog lang.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:14 schreef marcodej het volgende:
Maar Nibs en co zullen dit toch niet laten gebeuren?
twitter:merijnzeeman twitterde op donderdag 19-07-2018 om 13:14:00@josedecauwer het is Steven reageer retweet
Pellizotti zal zo wel weer op kop gaan sleuren, de oude vos.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:14 schreef marcodej het volgende:
Zouden ze weten dat de Tour een weekje later is relatief t.o.v. de giro, en dat dus de tweede week de derde week is?quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou Sky weten van de befaamde 3de week van Krachtwijk?!?
Neuh, maar dan moet de groep wel rijden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:14 schreef marcodej het volgende:
Hoezo volg jij Martijn?quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:15 schreef showtimer het volgende:
twitter:merijnzeeman twitterde op donderdag 19-07-2018 om 13:14:00@josedecauwer het is Steven reageer retweet
Jammerquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:16 schreef timmmmm het volgende:
Hallo jongens, hier jullie slechtste moderator. Vandaag ben ik er eindelijk een etappetje bij
quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:16 schreef timmmmm het volgende:
Hallo jongens, hier jullie slechtste moderator. Vandaag ben ik er eindelijk een etappetje bij
Ben jij mod in TDF?(lol)quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:16 schreef timmmmm het volgende:
Is er data beschikbaar over de 4de week van Krachtwijk?quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze weten dat de Tour een weekje later is relatief t.o.v. de giro, en dat dus de tweede week de derde week is?
Ik ga zitten rellen bij bocht 7 dus blijf attent.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:16 schreef timmmmm het volgende:
Fijn!quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:16 schreef timmmmm het volgende:
Marijn de Vries is een topperquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo volg jij Martijn?
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:16 schreef timmmmm het volgende:
Kan je dat niet beter staand doen?quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ga zitten rellen bij bocht 7 dus blijf attent.
Ik ben nogal een armchair hooliganquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan je dat niet beter staand doen?
29 man. Dit is gewoon peleton. Gele trui is zodoende gelostquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:17 schreef Koffieplanter het volgende:
L. Pöstlberger 118 BOH
N. Edet 203 COF
A. Amador 72 MOV
S. Pauwels 134 DDD
A. Valverde 78 MOV
P. Rolland 16 EFD
B. Mollema 191 TFS
R. Sicard 187 TDE
R. Majka 114 BOH
D. Gaudu 152 GFC
R. Gesink 162 TLJ
M. Minnaard 214 WGG
T. Van Garderen 88 BMC
M. Nieve Iturralde 68 MTS
G. Izagirre Insausti 54 TBM
J. Hansen 124 AST
G. Muhlberger 115 BOH
J. Alaphilippe 101 QST
P. Latour 26 ALM
A. Moinard 46 FST
E. Gesbert 43 FST
L. Calmejane 181 TDE
D. Navarro 205 COF
M. Bouet 42 FST
S. Kruijswijk 161 TLJ
D. Martinez Poveda 14 EFD
A. Perez 206 COF
L. Ten Dam 37 SUN
I. Zakarin 141 TKA
Ik dring me graag op.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.
Dan moet je vanavond de slimste mens kijken.quote:
Marijn is gewoon een vervelende aandachtsslet die iedereen fantastisch vindt als het haar uitkomt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan moet je vanavond de slimste mens kijken.
Dat was je gewoon zelf. Geef maar toe.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:19 schreef Mani89 het volgende:
Anti-Sky sfeertje begint hier in bocht 7 al goed opgevoerd te worden jongens, iemand zette net zelfs het Duitse volkslied in.
Dit zijn teksten.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Marijn is gewoon een vervelende aandachtsslet die iedereen fantastisch vindt als het haar uitkomt.
1x gezien, nooit weerquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan moet je vanavond de slimste mens kijken.
Het gaat hier inderdaad lekker, Schultebrau is al op. Zo het PIT-bier open.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:19 schreef Mani89 het volgende:
Anti-Sky sfeertje begint hier in bocht 7 al goed opgevoerd te worden jongens, iemand zette net zelfs het Duitse volkslied in.
Tweet dit naar haarquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Marijn is gewoon een vervelende aandachtsslet die iedereen fantastisch vindt als het haar uitkomt.
Toch zou ik het er wel op kunnenquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Doe even rustig maat.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ze heeft je liefde niet beantwoord?quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik word gewoon heel erg moe van dat mens. Net als Dione de Graaff.quote:
Behalve Poels.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:21 schreef Mani89 het volgende:
Stijn haat echt alles wat met Nederland te maken heeft.
Misschien hebben ze een tankje muffe zolderkamerlucht bij zich om het vol te houden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:21 schreef Fretwork het volgende:
Ik durf niet te geloven dat er twee Fokkers daadwerkelijk in de buitenlucht zijn
Laat je dag niet verpesten door dat soort zure mensen.VAN LINKSquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:21 schreef Mani89 het volgende:
Stijn haat echt alles wat met Nederland te maken heeft.
Jij denkt dat ik op deze ontzettend slechte bait ingaat?quote:
Dionne ben ik het wel mee eens. Vermoeiend mens. Jack van Gelder met een kut, alles is maar leuk en grappig en hihihihihihiquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik word gewoon heel erg moe van dat mens. Net als Dione de Graaff.
Die shirtjes, dat is gewoon chanant en arrogant.quote:
EN NAAR RECHTSquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat je dag niet verpesten door dat soort zure mensen.VAN LINKS
Jammer dat je Evenepoel Inside gisteren hebt gemist.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die shirtjes, dat is gewoon chanant en arrogant.
'1703' is om aan te geven dat 'ie 17 jaar en 3 maanden is?
Ik had toch bijna beet.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik op deze ontzettend slechte bait ingaat?
Hij wilde niet te veel energie verspelen, denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk heeft zich laten piepelen.
Het was leuk zolang het duurde.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die shirtjes, dat is gewoon chanant en arrogant.
'1703' is om aan te geven dat 'ie 17 jaar en 3 maanden is?
quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het gaat hier inderdaad lekker, Schultebrau is al op. Zo het PIT-bier open.
'We zij er weer bij en dat is prima' schalt door de vallei nu.
Hebtquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer dat je Evenepoel Inside gisteren hebt gemist.
Zijn fanclub koopt alles waar R.EV op staatquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Zo'n shirt laat je toch niet maken?
![]()
![]()
Alleen omdat je in bocht 7 bent, hoef je nog geen bocht te drinkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het gaat hier inderdaad lekker, Schultebrau is al op. Zo het PIT-bier open.
'We zij er weer bij en dat is prima' schalt door de vallei nu.
Ga daar maar van uitquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:25 schreef timmmmm het volgende:
Klopt mijn conclusie dat het paupergehalte gigantisch is in bocht 7?
Lastig om die onzin te kijken hier. En ik moest Nigel de Jong welkom heten op het vliegveld.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer dat je Evenepoel Inside gisteren hebt gemist.
Mani is er dus jaquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:25 schreef timmmmm het volgende:
Noem je mij en Mani nu een pauper?quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:25 schreef timmmmm het volgende:
In je Al-Ahli pyjama?quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lastig om die onzin te kijken hier. En ik moest Nigel de Jong welkom heten op het vliegveld.
Dat 500 meter straatverbod is eindelijk opgeheven ja?quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lastig om die onzin te kijken hier. En ik moest Nigel de Jong welkom heten op het vliegveld.
Kan er een beetje ''Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht'' van af?quote:
Hij spant zich nu minimaal in en heeft 1.43 voor.quote:
Als ik ruzie met de Jong zou hebben zou ik blij zijn met zo'n straatverbodquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat 500 meter straatverbod is eindelijk opgeheven ja?
Puck doet helaas niet meequote:Op donderdag 19 juli 2018 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is 'daar moet een piemel in' al ingezet?
Die hangt nu achterin, dacht ik. Nummer 7 is Rowe toch?quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze gaan dus gewoon met Rowe de eerste 150 kilometer afleggen, leuk man.
Hij komt net weer aansluiten.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:31 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Die hangt nu achterin, dacht ik. Nummer 7 is Rowe toch?
G heeft geel, Tom is goed. Dat was het wel zo'n beetje.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:31 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik heb tot nu toe dus niet zoveel van de tour meegekregen. Wie brengt me even op de hoogte?
Waarom maak je je zo druk om een extreem kreupele jongen?quote:
Froome puft lekker, Olvarit heeft z'n shine gepakt, Armstrong zat fout, #samenwinnen, Bernal kan niet sturen, iedereen is laf behalve TomGod.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:31 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik heb tot nu toe dus niet zoveel van de tour meegekregen. Wie brengt me even op de hoogte?
Sergio roept elke dag dat hij morgen toch echt niet gaan aanvallen, dat begint ook wel vermoeiend te worden.quote:
Die heeft in grote rondes altijd maar één of twee goede dagen, tot nu toe.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Calmejane heeft het niet deze tour
quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sergio roept elke dag dat hij morgen toch echt niet gaan aanvallen, dat begint ook wel vermoeiend te worden.
Ook een mooiequote:Ik heb het gevoel dat het niveau in de Tour nog elk jaar omhoog gaat. Het is fysiek niet meer mogelijk om twee dagen op rij top te zijn.
https://www.procyclingsta(...)18/stage-1/overview/quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:31 schreef timmmmm het volgende:
Niet vanzelf...quote:
Ik ben wel fan, er zijn weinig renners die zo scheef op een fiets kunnen zitten.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Latour van goed in Bretagne naar ja...
Dat hakken gisterenquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:41 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ben wel fan, er zijn weinig renners die zo scheef op een fiets kunnen zitten.
Bocht 40-45, ligt een stukje hoger.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:41 schreef alpeko het volgende:
Is er behalve een NL bocht ook een NSB bocht voor Poels?
Het hele oeuvre van De Snollebollekes is al 29 keer voorbij gekomen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is 'daar moet een piemel in' al ingezet?
Maar zijn er ook vrouwkes?quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het hele oeuvre van De Snollebollekes is al 29 keer voorbij gekomen.
Bocht 14-18 krijgen de Britten het zwaar.quote:
Sow.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:41 schreef alpeko het volgende:
Is er behalve een NL bocht ook een NSB bocht voor Poels?
Sex met die kale gehoord, maar nog geen sex gezien. Lijkt me dus niet.quote:
Klopt, hij zal prima naar z'n vermogen rijdenquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zolang je niet over je toeren gaat verspeel je hier geen krachten mee.
De kopgroep is in feite een klein peloton, hopelijk kunnen ze dat gebruiken tussen de bergen in.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zolang je niet over je toeren gaat verspeel je hier geen krachten mee.
Ik denk dat hij voor zichzelf rijdt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:44 schreef Aguero het volgende:
Waarom rijdt Pierre niet gewoon een constant tempo in dienst voor Dani?
Pierre beschikt over de Franse nationaliteit.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:44 schreef Aguero het volgende:
Pjer rijdt voor Pjer. En verder is het eerder aan de Amadors, Gesberts en Gesinken om dat te doen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:44 schreef Aguero het volgende:
Heeft Rolland ooit in dienst van iemand gereden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:44 schreef Aguero het volgende:
Heb je kaal haar?quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sex met die kale gehoord, maar nog geen sex gezien. Lijkt me dus niet.
Titi in '11quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft Rolland ooit in dienst van iemand gereden.
Ik word wel eens verward met Frits Barend.quote:
die had toen gewoon de tour moeten winnenquote:
Saganquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:48 schreef Marcoss het volgende:
Demare, Greipel en Groenewegen in het laatste groepje (buiten Gallopin dan), als die buiten tijd binnen komen, blijft enkel Quick Step over om te sprinten
Sagangod heb je nogquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:48 schreef Marcoss het volgende:
Demare, Greipel en Groenewegen in het laatste groepje (buiten Gallopin dan), als die buiten tijd binnen komen, blijft enkel Quick Step over om te sprinten
Nog steeds niet zo'n dynamisch trio als Koldo Fernandez, Napolitano en Kenny.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:48 schreef Marcoss het volgende:
Dan kan Wanty voor plek 3, 4 en 6 gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:48 schreef Marcoss het volgende:
Dat was het droomplan van Madiot, omdat hij andere jaren te vroeg goed geweest zou zijn. Nu is hij helemaal nergens goed. Ja, het is een keuze.quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot aan de scheldeprijs was het prima, maar sindsdien gaat het echt nergens over
Afgestreept.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was het droomplan van Madiot, omdat hij andere jaren te vroeg goed geweest zou zijn. Nu is hij helemaal nergens goed. Ja, het is een keuze.
"Dit is niet leuk"quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was het droomplan van Madiot, omdat hij andere jaren te vroeg goed geweest zou zijn. Nu is hij helemaal nergens goed. Ja, het is een keuze.
Sta je hier?quote:
twitter:daicraig twitterde op donderdag 19-07-2018 om 12:39:57Party https://t.co/3jCO9OTAzM reageer retweet
Jose gaat nu eten.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wonderlijk dat Wuyts nog niet klaagt over het gebrek aan een vreetpauze
Dit was al een tijdje terug inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sta je hier?twitter:daicraig twitterde op donderdag 19-07-2018 om 12:39:57Party https://t.co/3jCO9OTAzM reageer retweet
Milkshakeinfuusquote:
Daar zou je wel een tourtje meer willen rijden.quote:
Jammer bij wielrenners is helaas wel dat je waarschijnlijk totaal opdroogt als ze hun shirt uit doen.quote:
Die houdingquote:
Trekt wel weer bij na de carriere.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:57 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Jammer bij wielrenners is helaas wel dat je waarschijnlijk totaal opdroogt als ze hun shirt uit doen.
Lijkt me redelijk beheersbaar.quote:
In gallop naar de bezemwagen (lol)quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Gallopin zit al op een kwartier. Tijd om er mee te nokken.
Hihi een garpquote:
Hebt wel bodyquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:59 schreef marcodej het volgende:
Ja Lotto's handig om nu, richting de top, met zn tweeen achterin te hangen.
De Vuelta is ideaal voor hem.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Gallopin zit al op een kwartier. Tijd om er mee te nokken.
De sprint voor de piunten gaat de groep splitten en dan zitten onze jongens erachter. Let maar op.quote:
Alleen Warren en Flip willen de puntenquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
De sprint voor de piunten gaat de groep splitten en dan zitten onze jongens erachter. Let maar op.
Wel handig om dicht achter Alaphilippe te zitten als die het uit elkaar gaat trekken in de afdalingquote:
twitter:tomcary_tel twitterde op donderdag 19-07-2018 om 13:53:18made it to the top of Alpe d'Huez. Calm before the storm - lots of fans sleeping off hangovers. Shout out to the chap dressed as a massive cock and balls & his accomplice (I think) who managed to get me with a water pistol through my window reageer retweet
Rolland ook, want het is Rollandquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen Warren en Flip willen de punten
Het is nog een kilometer.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel handig om dicht achter Alaphilippe te zitten als die het uit elkaar gaat trekken in de afdaling
Pauwels droomt er vanquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen Warren en Flip willen de punten
Verkleed gaan als Terpstraquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:01 schreef Momo... het volgende:
twitter:tomcary_tel twitterde op donderdag 19-07-2018 om 13:53:18made it to the top of Alpe d'Huez. Calm before the storm - lots of fans sleeping off hangovers. Shout out to the chap dressed as a massive cock and balls & his accomplice (I think) who managed to get me with a water pistol through my window reageer retweet
Is marcodej voor Djumbo?quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:59 schreef marcodej het volgende:
Ja Lotto's handig om nu, richting de top, met zn tweeen achterin te hangen.
Nieve niet?quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rolland ook, want het is Rolland
Maar is Roglic al genoemd als oud schansspringer?quote:
Of zoals Michel zegt: "Luuk Rauww"quote:
Mijn klassementstroef Uran is dood en begraven. Gelukkig heeft Dupont al een hoop punten bijeen gefietst.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen punten voor de bollen helaas bij de FPCL
quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
VIRTUEEL GEEL JAAAAAAAAAAAA
Voor Froome zou het misschien niet zo slecht zijn als Thomas het geel weer kwijt raakt, kan hij weer aanvallen.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
VIRTUEEL GEEL JAAAAAAAAAAAA
Je moet m eerst stresseren door hem na te jagen. Dan vlucht hij naar het licht, raam en dan sla je m dood of frituren met de elektrieke mepper.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:06 schreef marcodej het volgende:
Ik heb een vlieg in huis en die irriteert me mateloos.
Dumoulin springt vooruit, berg punaises, auto's blokkeren, genotquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
We kunnen bocht 7 barricaderen bij dit scenario.
Dat eerste lijkt me sowieso een goed idee voor die landverraderquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:09 schreef kaasplankje het volgende:
Poels van de fiets trekken en in de polonaise!!
quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:09 schreef kaasplankje het volgende:
Poels van de fiets trekken en in de polonaise!!
En dan in de laatste week Mollema die opleeft en dan podium 1, 2 en 3quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dumoulin springt vooruit, berg punaises, auto's blokkeren, genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |