abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180560269
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:08 schreef Greys het volgende:
Pisces, de moeder van Ronaldo heeft ook Insta :D Of had je dat al lang gezien.

https://www.instagram.com/doloresaveiroofficial/
Ja, volgens mij heb ik het een tijdje geleden gezien. Erg leuk. Jammer dat ik die Spaanse zinnetjes erbij niet kan lezen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2018 @ 17:19:34 #77
368283 ato
pi_180562070
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:44 schreef Guanabana het volgende:
Het is mn eige levaahhhhh
Altijd heerlijk in een kroeg ^O^
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2018 @ 17:21:12 #78
368283 ato
pi_180562129
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:52 schreef Guanabana het volgende:
Leef! Alsof het je laatste dag is!

*volkszangerhandjes*

Ik vind dat soort muziek over het algemeen best erg, maar heel héél diep in me zit iemand die de polonaise wil doen in een bruine kroeg. Heel diep hoor.
Ik doe niet aan polonaise, maar meelallen na een paar biertjes in de kroeg doe ik graag w/
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2018 @ 17:23:26 #79
368283 ato
pi_180562193
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Tis ook uit eigenbelang want ik lig letterlijk wakker van zielige dieren. Ooit was het zelfs zo erg dat als er met heet weer een hond bij de supermarkt buiten even vastgebonden zat ik net zo lang bleef wachten tot ik zag dat niemand hem vergeten was. Anders sliep ik niet en wilde ik gaan kijken of ie er nog zat. En dan ondertussen tijdens het wachten m'n eigen boodschappen veel te warm en gesmolten.
En als er op FB iets van dierenleed langs kwam met een erge foto sliep ik de hele nacht niet. En dat zal allemaal best lief zijn maar het beïnvloedde echt m'n dagelijks functioneren qua slaapgebrek enzo. :P

Geloof me, die keer dat er ergens twee mannen door het ijs waren gezakt en hun sledehond al dagen naast het wak zat (nog aan de slee) om te wachten tot ze boven kwamen en dat in het nieuws kwam had ik het niet meer. Want die hond zat daar 'nu' en iemand moest hem gaan redden. Drama, dagenlang hier. (Hond is uiteindelijk gered.)

Ben ooit weleens jaren geleden er met iemand over gaan praten hoe ik daar beter mee om kon gaan en het antwoord was 'gewoon niet meer aan denken'. Oh. Oké. :+

Nu kan ik er aardig mee omgaan door iedereen te negeren op FB die regelmatig dat soort dingen post maar tis wel een van de redenen dat ik zo'n hekel heb aan langdurig hert en droog weer. Want dan heb ik die zorgen weer dat beesten geen water hebben. :')

Toch gek he, die hoge bloeddruk. :+
Ik moet ook niets horen over dierenleed bv walvissen jacht enzovoort.

Ik blijf er ook lang in hangen. Ook met kinderen heb ik dat, of als ik iemand zielig vind. -O-
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2018 @ 17:27:02 #80
368283 ato
pi_180562317
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:18 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik vind met dat soort dingen wel; als je dierenleed zo erg vindt, doe er dan ook iets aan, al is het maar geen vlees meer eten, of alleen nog 'niet-zielig' vlees. Ik heb een tante die ook helemaal van de dieren is en alles zielig vindt, maar die wel vrolijk supermarktvlees eet en daar verder niet over nadenkt. Dat vind ik dan wel hypocriet (zeg niet dat jij dat doet hè :P).
Ik ben hypocriet want ik vind bv kippenvlees lekker.
Ik let wel op wat ik eet, bv scharrel eieren, vlees dat wat duurder is. Geen kiloknallers etc.

Soms eet ik geen vlees, ik heb het een tijd geprobeerd. Maar lukte mij niet lang.
Life can be a bitch, so like it..
pi_180562454
Ik eet al sinds mijn 16e helemaal geen vlees meer (en daarvoor eigenlijk ook nauwelijks, omdat ik rood vlees ook echt nooit heb gelust). Later ben ik ook gestopt met vis, maar af en toe twijfel ik erover om er weer mee te beginnen.

Hypocriet ben ik wel, want ik eet af en toe wel dingen waar gelatine in zit. Als ik het zelf nodig heb in een recept gebruik ik wel altijd agar agar.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2018 @ 17:31:31 #82
163650 Greys
pi_180562466
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Naja, het is niet of jouw biefstuk niet zinloos is. :D
Vlees eten draagt ook nergens toe bij.
Maar vanuit jouw mening snap ik hoe je redeneert.

Maar die kitten, ik heb niet alles gelezen, vroeg me alleen af of het arme beestje niet enkel meer aan het lijden is met die eeuwige operaties.
-O- ;(
Mijn biefstuk heeft dan in elk geval nog voeding als doel. Van een koe die een goed leven heeft gehad. Er worden ook veel dieren zinloos gedood en mishandeld op een gruwelijke manier, zonder dat ze er daarna ook maar íets mee doen. Dus niet voor voedsel gedood maar voor de lol. Dat is voor mij het verschil. :Y Kan het slecht uitleggen maar iemand in Afrika die een dier daar dood om z'n familie te voeden vind ik heel anders dan zo'n trofee hunter die een olifant of giraffe afknalt voor de stoere foto daarna bij het lijk.

Maar ik snap jou ook wel!
Misschien dat ik er ook ooit helemaal van af stap. Ben al tijdje aan het variëren met falafel etc en ik ben steeds meer vegetarische varianten aan het proberen. Want elke dag vlees hoeft niet vind ik. Voor mezelf dan. Ieder moet het natuurlijk zelf weten idd.

En dat laatste vroeg ik me gisteren ook af met de kitten en alle operaties die nog nodig zijn :@ Hoop dat ze weten wat ze doen idd. Aan de andere kant wel fijn dat dat kleine ding het dan niet voor niets nog zo lang volgehouden heeft aan dat hek, dat ie een kans krijgt. Maar poeh, vond het ook wel een dilemma zeg maar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180562479
Ik zit nu de herhaling Slimste Mens van gisteren te kijken. Heb het gisteravond al gezien, maar die Pete is toch wel echt de slechtste deelnemer ooit. :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2018 @ 17:32:40 #84
163650 Greys
pi_180562490
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, volgens mij heb ik het een tijdje geleden gezien. Erg leuk. Jammer dat ik die Spaanse zinnetjes erbij niet kan lezen :D
Ja! :o Heel soms staat er 'vertalen' onder een buitenlandse Insta post. Maar vaak niet. Snap er niks van waarom soms wel en niet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180562541
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja! :o Heel soms staat er 'vertalen' onder een buitenlandse Insta post. Maar vaak niet. Snap er niks van waarom soms wel en niet!
Ik vertelde nog vorige maand tegen mijn moeder dat wat jij vertelde over zijn goeie doelen en delen van geld, wat ik dus ook niet wist. Ze zat ook van "ohh echt?".
Pass it on, dude :7

Ik weet nog dat ik die Youtube functie ontdekte van het vertalen, misschien komt zoiets over een tijd ook bij Insta.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2018 @ 17:37:27 #86
163650 Greys
pi_180562641
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vertelde nog vorige maand tegen mijn moeder dat wat jij vertelde over zijn goeie doelen en delen van geld, wat ik dus ook niet wist. Ze zat ook van "ohh echt?".
Pass it on, dude :7

Ik weet nog dat ik die Youtube functie ontdekte van het vertalen, misschien komt zoiets over een tijd ook bij Insta.
Hahaha tof! :D

Kijk bij z'n vriendin kan ik weer wel gewoon op vertalen klikken.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180562688
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahaha tof! :D

Kijk bij z'n vriendin kan ik weer wel gewoon op vertalen klikken.

[ afbeelding ]
Haha, ik verwachtte het in het Engels, wordt meteen grappig in het Nederlands :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180562697
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
Hypocriet ben ik wel, want ik eet af en toe wel dingen waar gelatine in zit.
Het is ook bijna niet te doen om niet-hypocriet te zijn. Tenzij je mega diehard vegan bent, maar het moet wel een beetje leuk blijven.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2018 @ 17:38:56 #89
163650 Greys
pi_180562700
Naast de dag van plaatsen staat het dan:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180562731
Hier is het trouwens weer gazpacho zometeen :P En weer zelfgemaakte, want kon de kant-en-klare emmer niet vinden in de AH.
Koel en donker bewaren
pi_180562755
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Mijn biefstuk heeft dan in elk geval nog voeding als doel. Van een koe die een goed leven heeft gehad. Er worden ook veel dieren zinloos gedood en mishandeld op een gruwelijke manier, zonder dat ze er daarna ook maar íets mee doen. Dus niet voor voedsel gedood maar voor de lol. Dat is voor mij het verschil. :Y Kan het slecht uitleggen maar iemand in Afrika die een dier daar dood om z'n familie te voeden vind ik heel anders dan zo'n trofee hunter die een olifant of giraffe afknalt voor de stoere foto daarna bij het lijk.

Ah ja, ik zie dat 200% niet als doel, maar snap nu dat jij dat als doel ziet, dus dan begrijp ik het. :D

En die schietdingen, zo jammer -O- , van die dieren die er vaak al niet eens zoveel zijn...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180562772
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahaha tof! :D

Kijk bij z'n vriendin kan ik weer wel gewoon op vertalen klikken.

[ afbeelding ]
Weet jij eigenlijk of hij nog broers/zussen heeft?

Oh en die docu moet ik echt eens gaan opsnorren, kijken waar ik dat wellicht kan vinden :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2018 @ 17:44:16 #93
163650 Greys
pi_180562856
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah ja, ik zie dat 200% niet als doel, maar snap nu dat jij dat als doel ziet, dus dan begrijp ik het. :D

En die schietdingen, zo jammer -O- , van die dieren die er vaak al niet eens zoveel zijn...
Ja. Lekker beschermde diersoorten afschieten puur voor de foto. :{

En oprecht fijn dat je mijn punt iig wilt proberen te begrijpen vanuit mijn ogen zeg maar ook al ben je het er niet mee eens. De wereld zou een stuk leuker zijn als ze allemaal zo waren als in deze SC. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2018 @ 17:45:15 #94
368283 ato
pi_180562889
Dumoulin en Kruiswijk *O* w/
Life can be a bitch, so like it..
pi_180562923
Getver!

quote:
Ratten komen naar boven
In Sittard-Geleen jaagt de droogte ratten de straat op, meldt 1Limburg. De gemeente waarschuwt dat straatkolken (afvoerputten in de straat) droogstaan, waardoor ratten naar boven komen op zoek naar water en voedsel.

De gemeente Sittard-Geleen schrijft op Facebook dat er maar één manier is om de ratten in de riolen te houden. Door een emmer water in de putten leeg te gieten, blijven de ratten ondergronds.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2018 @ 17:48:52 #96
163650 Greys
pi_180562986
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Weet jij eigenlijk of hij nog broers/zussen heeft?

Oh en die docu moet ik echt eens gaan opsnorren, kijken waar ik dat wellicht kan vinden :)
Ja, met z'n oudere broer is hij heel lang erg bezig geweest om hem van de drank te krijgen. Hun vader is als alcoholist overleden en broer ging dezelfde kant op. Heeft hem jaren bijgestaan en in de gaten gehouden en laten houden en nu is ie al jaren clean en runt het Cristiano museum. :D Zag je ook stukjes van in docu. Broer zag je er vaak in. Is heel hechte familie. Kijk hier z'n broer:

https://sportnieuws.nl/vo(...)-drugs-af-hielp/amp/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180563046
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, met z'n oudere broer is hij heel lang erg bezig geweest om hem van de drank te krijgen. Hun vader is als alcoholist overleden en broer ging dezelfde kant op. Heeft hem jaren bijgestaan en in de gaten gehouden en laten houden en nu is ie al jaren clean en runt het Cristiano museum. :D Zag je ook stukjes van in docu. Broer zag je er vaak in. Is heel hechte familie. Kijk hier z'n broer:

https://sportnieuws.nl/vo(...)-drugs-af-hielp/amp/
Oh wow wat een contrast. Wat gaaf dat hij hem dan ook wat dingen om handen heeft gegeven, beste remedie _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 18 juli 2018 @ 17:55:33 #98
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_180563159
CR is ondanks zijn ijdelheid wel een goedzak he O+

Wij hadden vandaag Orange Chicken gegeten, nagemaakt van de Panda Express (aziatische fastfoodketen in de VS). En deze keer was het nog beter gelukt dan de vorige keer *O*. Volgende keer iets minder sinaasappelrasp en dan is hij perfect *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2018 @ 18:01:40 #99
163650 Greys
pi_180563328
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh wow wat een contrast. Wat gaaf dat hij hem dan ook wat dingen om handen heeft gegeven, beste remedie _O_
Z'n moeder betaalde de eerste rehab voor die broer van haar schoonmaaksterloon want toen was Cristiano nog te jong. Hij verviel in oude gewoontes en toen Cristiano 16 was betaalde hij de volgende rehab en heeft ie hem daarna altijd mee op z'n vakanties en buitenlandse kampioenschappen genomen etc zodat ie hem in de gaten kon houden. En z'n vader was toen ook alcoholist en die ging dood toen C 20 was, die heeft ie ondanks al z'n geld niet kunnen redden want die vader wilde niet. Z'n moeder was in de docu echt heel open over die vader. Je zag ook oude filmpjes van stomdronken pa op C z'n verjaardag enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180564960
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu de herhaling Slimste Mens van gisteren te kijken. Heb het gisteravond al gezien, maar die Pete is toch wel echt de slechtste deelnemer ooit. :')
Ik dacht dat Jan Blokhuijsen in de eerste aflevering al erg was, maar dit sloeg alles ja _O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')