Hm, ik zou zelf meteen 112 bellen als ik dat deed.quote:Op woensdag 18 juli 2018 11:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik zet ineens uit mezelf André Hazes jr. op, wat gebeurt er.
Is al het water er nu uit dan?quote:Op woensdag 18 juli 2018 11:48 schreef Greys het volgende:
Ik dacht laat ik even m'n voortuinvijvertje ontdoen van te veel planten zodat de egels er goed kunnen drinken. Dus ik zo met een scherp mes heel fanatiek in de wortels van de planten hakken. Hak, zo een snee in de bodem van de vijver.![]()
![]()
Op naar de Praxis voor hulp. Want ipv beter drinken kunnen ze nu helemaal niet meer drinken wegens droge dorre poel. Rahhhhh. (Nee er zitten geen vissen meer in.)
Heerlijkquote:Op woensdag 18 juli 2018 11:14 schreef Greys het volgende:
Tussendoortje![]()
Elke bes op schimmel geïnspecteerd met dank aan Cee.
[ afbeelding ]
Ik hoorde ook een stukje Brigitte Kaandorpquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2018 11:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken hem niet anders dan voortdurend op en neer.
quote:Op woensdag 18 juli 2018 10:27 schreef Greys het volgende:
Snel even een geblokt tafelkleed uitspreiden
Zwaar leven-genotquote:Op woensdag 18 juli 2018 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook een stukje Brigitte Kaandorp![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2018 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Het Huis heeft ook Dikke Airco. In Elke Mogelijke Ruimte.![]()
Het water stond al best laag dus wilde even een grote opruimbeurt qua planten doen en dan vullen zodat de vele egels hier vanavond goed kunnen drinken. Maar door die snee staat het nu nog veel lager en kunnen ze nooit meer bij het overgebleven kleine laagje. Tis maar klein vijvertje dus zo leeg/laag.quote:
Oke!quote:Op woensdag 18 juli 2018 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het water stond al best laag dus wilde even een grote opruimbeurt qua planten doen en dan vullen zodat de vele egels hier vanavond goed kunnen drinken. Maar door die snee staat het nu nog veel lager en kunnen ze nooit meer bij het overgebleven kleine laagje. Tis maar klein vijvertje dus zo leeg/laag.
Heb net gelezen dat Power Tape zou kunnen werken dus even halen.
Tis ook uit eigenbelang want ik lig letterlijk wakker van zielige dieren. Ooit was het zelfs zo erg dat als er met heet weer een hond bij de supermarkt buiten even vastgebonden zat ik net zo lang bleef wachten tot ik zag dat niemand hem vergeten was. Anders sliep ik niet en wilde ik gaan kijken of ie er nog zat. En dan ondertussen tijdens het wachten m'n eigen boodschappen veel te warm en gesmolten.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke!
Ik vind het zo lief hoe jij altijd druk in de weer bent voor beestjes
quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:13 schreef Greys het volgende:
Geloof me, die keer dat er ergens twee mannen door het ijs waren gezakt en hun sledehond al dagen naast het wak zat (nog aan de slee) om te wachten tot ze boven kwamen
Iedereen moet het voor zichzelf beslissen, maar dan vindt ze het wellicht toch niet zo erg?quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:18 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik vind met dat soort dingen wel; als je dierenleed zo erg vindt, doe er dan ook iets aan, al is het maar geen vlees meer eten, of alleen nog 'niet-zielig' vlees. Ik heb een tante die ook helemaal van de dieren is en alles zielig vindt, maar die wel vrolijk supermarktvlees eet en daar verder niet over nadenkt. Dat vind ik dan wel hypocriet (zeg niet dat jij dat doet hè).
Ik eet ook vlees maar dus wel van koopeenkoe etc.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:18 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik vind met dat soort dingen wel; als je dierenleed zo erg vindt, doe er dan ook iets aan, al is het maar geen vlees meer eten, of alleen nog 'niet-zielig' vlees. Ik heb een tante die ook helemaal van de dieren is en alles zielig vindt, maar die wel vrolijk supermarktvlees eet en daar verder niet over nadenkt. Dat vind ik dan wel hypocriet (zeg niet dat jij dat doet hè).
Nah, ze vindt het wel erg want ze wil niks horen over dat soort dingen. Maar ze is gewoon wat 'simpeler' met dat soort dingen. Zij zal echt nooit vegetariër worden of minderen met vlees.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen moet het voor zichzelf beslissen, maar dan vindt ze het wellicht toch niet zo erg?
Ik eet dus ook geen vlees.
Oh ik ben zeker zelf geen heilige hoor, we halen hier soms ook snackbarvoedsel, en met uit eten gaan eet ik ook weleens vlees waarvan ik niet weet of het 'zielig' vlees is.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet ook vlees maar dus wel van koopeenkoe etc.
En als ik uit eten ga (niet bepaald vaak maar toch) dan weet ik idd vaak niet waar het vandaan komt maar dat neemt dan nog steeds niet weg dat ik niet tegen het zien van mishandelde dieren etc kan. En ik vind zelf idd dat ik m'n steentje meer dan bijdraag met alleen maar afgedankte huisdieren uit eigen land en buitenland, het zorgen voor de egels en de vogels etc. (Ik weet dat ik me niet hoef te verdedigen hoor)
Maar snap wat je bedoelt. Alleen maar kiloknallers eten en dan wel klagen over de omstandigheden in sommige slachthuizen gaat er hier ook niet in.
Ja dat. Als iedereen die zich er druk om maakt er wat stenen aan bijdraagt scheelt dat al een berg.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nah, ze vindt het wel erg want ze wil niks horen over dat soort dingen. Maar ze is gewoon wat 'simpeler' met dat soort dingen. Zij zal echt nooit vegetariër worden.
[..]
Oh ik ben zeker zelf geen heilige hoor, we halen hier soms ook snackbarvoedsel, en met uit eten gaan eet ik ook weleens vlees waarvan ik niet weet of het 'zielig' vlees is.
Maar als je maar een beetje weet waar je mee bezig bent, vind ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |