abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180554846
Het is mn eige levaahhhhh
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2018 @ 11:46:17 #27
163650 Greys
pi_180554877
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:44 schreef Guanabana het volgende:
:D :'( :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2018 @ 11:48:59 #28
163650 Greys
pi_180554910
Ik dacht laat ik even m'n voortuinvijvertje ontdoen van te veel planten zodat de egels er goed kunnen drinken. Dus ik zo met een scherp mes heel fanatiek in de wortels van de planten hakken. Hak, zo een snee in de bodem van de vijver. :') :') :')

Op naar de Praxis voor hulp. Want ipv beter drinken kunnen ze nu helemaal niet meer drinken wegens droge dorre poel. Rahhhhh. (Nee er zitten geen vissen meer in.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 juli 2018 @ 11:49:47 #29
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180554925
quote:
9s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik zet ineens uit mezelf André Hazes jr. op, wat gebeurt er.
Hm, ik zou zelf meteen 112 bellen als ik dat deed. :o
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180554948
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:48 schreef Greys het volgende:
Ik dacht laat ik even m'n voortuinvijvertje ontdoen van te veel planten zodat de egels er goed kunnen drinken. Dus ik zo met een scherp mes heel fanatiek in de wortels van de planten hakken. Hak, zo een snee in de bodem van de vijver. :') :') :')

Op naar de Praxis voor hulp. Want ipv beter drinken kunnen ze nu helemaal niet meer drinken wegens droge dorre poel. Rahhhhh. (Nee er zitten geen vissen meer in.)
Is al het water er nu uit dan?
Koel en donker bewaren
pi_180554965
Leef! Alsof het je laatste dag is!

*volkszangerhandjes*

Ik vind dat soort muziek over het algemeen best erg, maar heel héél diep in me zit iemand die de polonaise wil doen in een bruine kroeg. Heel diep hoor.
Koel en donker bewaren
pi_180554991
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:14 schreef Greys het volgende:
Tussendoortje :9~ :9~
Elke bes op schimmel geïnspecteerd met dank aan Cee.

[ afbeelding ]
Heerlijk O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_180554996
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoorde ook een stukje Brigitte Kaandorp _O_ *;
pi_180555008
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik ken hem niet anders dan voortdurend op en neer.
:o
Misschien zit ik teveel mobiel en heb ik het daarom verdrongen _O-
pi_180555014
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:27 schreef Greys het volgende:

Snel even een geblokt tafelkleed uitspreiden O+
O+

Het Huis heeft ook Dikke Airco. In Elke Mogelijke Ruimte. *O*
pi_180555016
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik hoorde ook een stukje Brigitte Kaandorp _O_ *;
Zwaar leven-genot _O_ _O_ _O_

Ik wil dat nummer op mijn crematie. Lijkt me enig.
Koel en donker bewaren
pi_180555028
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

O+

Het Huis heeft ook Dikke Airco. In Elke Mogelijke Ruimte. *O*
*O*
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2018 @ 11:57:39 #38
163650 Greys
pi_180555082
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:51 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Is al het water er nu uit dan?
Het water stond al best laag dus wilde even een grote opruimbeurt qua planten doen en dan vullen zodat de vele egels hier vanavond goed kunnen drinken. Maar door die snee staat het nu nog veel lager en kunnen ze nooit meer bij het overgebleven kleine laagje. Tis maar klein vijvertje dus zo leeg/laag.

Heb net gelezen dat Power Tape zou kunnen werken dus even halen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180555084
En als Greys even pauze wilt, bestellen we lekker eten. Bezorgen ze dan ook vast in kekke korte broekjes :Y)
pi_180555119
Ik was vergeten hoeveel kooktalent er in deze SC zit. Niks bezorgers nodig. :D
pi_180555125
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Het water stond al best laag dus wilde even een grote opruimbeurt qua planten doen en dan vullen zodat de vele egels hier vanavond goed kunnen drinken. Maar door die snee staat het nu nog veel lager en kunnen ze nooit meer bij het overgebleven kleine laagje. Tis maar klein vijvertje dus zo leeg/laag.

Heb net gelezen dat Power Tape zou kunnen werken dus even halen.
Oke!

Ik vind het zo lief hoe jij altijd druk in de weer bent voor beestjes :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2018 @ 12:13:24 #42
163650 Greys
pi_180555356
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:00 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oke!

Ik vind het zo lief hoe jij altijd druk in de weer bent voor beestjes :P
Tis ook uit eigenbelang want ik lig letterlijk wakker van zielige dieren. Ooit was het zelfs zo erg dat als er met heet weer een hond bij de supermarkt buiten even vastgebonden zat ik net zo lang bleef wachten tot ik zag dat niemand hem vergeten was. Anders sliep ik niet en wilde ik gaan kijken of ie er nog zat. En dan ondertussen tijdens het wachten m'n eigen boodschappen veel te warm en gesmolten.
En als er op FB iets van dierenleed langs kwam met een erge foto sliep ik de hele nacht niet. En dat zal allemaal best lief zijn maar het beïnvloedde echt m'n dagelijks functioneren qua slaapgebrek enzo. :P

Geloof me, die keer dat er ergens twee mannen door het ijs waren gezakt en hun sledehond al dagen naast het wak zat (nog aan de slee) om te wachten tot ze boven kwamen en dat in het nieuws kwam had ik het niet meer. Want die hond zat daar 'nu' en iemand moest hem gaan redden. Drama, dagenlang hier. (Hond is uiteindelijk gered.)

Ben ooit weleens jaren geleden er met iemand over gaan praten hoe ik daar beter mee om kon gaan en het antwoord was 'gewoon niet meer aan denken'. Oh. Oké. :+

Nu kan ik er aardig mee omgaan door iedereen te negeren op FB die regelmatig dat soort dingen post maar tis wel een van de redenen dat ik zo'n hekel heb aan langdurig hert en droog weer. Want dan heb ik die zorgen weer dat beesten geen water hebben. :')

Toch gek he, die hoge bloeddruk. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2018 @ 12:13:43 #43
163650 Greys
pi_180555367
Goed verhaal Greys.
Lekker kort.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180555396
Haha. Nou ja, sommige mensen hebben daar nu eenmaal heel veel last van. Ik kan op zich ook heel slecht tegen dierenleed (ik vind vooral varkens in de bio-industrie zo erg dat ik geen varkensvlees meer eet). Maar ik lig er dan weer niet letterlijk wakker van.
Koel en donker bewaren
pi_180555420
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:13 schreef Greys het volgende:
Geloof me, die keer dat er ergens twee mannen door het ijs waren gezakt en hun sledehond al dagen naast het wak zat (nog aan de slee) om te wachten tot ze boven kwamen
;(
Koel en donker bewaren
pi_180555481
Maar ik vind met dat soort dingen wel; als je dierenleed zo erg vindt, doe er dan ook iets aan, al is het maar geen vlees meer eten, of alleen nog 'niet-zielig' vlees. Ik heb een tante die ook helemaal van de dieren is en alles zielig vindt, maar die wel vrolijk supermarktvlees eet en daar verder niet over nadenkt. Dat vind ik dan wel hypocriet (zeg niet dat jij dat doet hè :P).
Koel en donker bewaren
pi_180555600
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:18 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik vind met dat soort dingen wel; als je dierenleed zo erg vindt, doe er dan ook iets aan, al is het maar geen vlees meer eten, of alleen nog 'niet-zielig' vlees. Ik heb een tante die ook helemaal van de dieren is en alles zielig vindt, maar die wel vrolijk supermarktvlees eet en daar verder niet over nadenkt. Dat vind ik dan wel hypocriet (zeg niet dat jij dat doet hè :P).
Iedereen moet het voor zichzelf beslissen, maar dan vindt ze het wellicht toch niet zo erg?
Ik eet dus ook geen vlees.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2018 @ 12:25:53 #48
163650 Greys
pi_180555652
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik eet ook vlees maar dus wel van koopeenkoe etc.
En als ik uit eten ga (niet bepaald vaak maar toch) dan weet ik idd soms niet waar het vandaan komt maar dat neemt dan nog steeds niet weg dat ik niet tegen het zien van mishandelde dieren etc kan. En ik vind zelf idd dat ik m'n steentje meer dan bijdraag met alleen maar afgedankte huisdieren uit eigen land en buitenland, het zorgen voor de egels en de vogels, de meerdere Asielacties op FOK in het verleden etc. (Ik weet dat ik me niet hoef te verdedigen hoor :P )

Maar snap wat je bedoelt. Alleen maar kiloknallers eten en dan wel klagen over de omstandigheden in sommige slachthuizen gaat er hier ook niet in.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180555709
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Iedereen moet het voor zichzelf beslissen, maar dan vindt ze het wellicht toch niet zo erg?
Ik eet dus ook geen vlees.
Nah, ze vindt het wel erg want ze wil niks horen over dat soort dingen. Maar ze is gewoon wat 'simpeler' met dat soort dingen. Zij zal echt nooit vegetariër worden of minderen met vlees.
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik eet ook vlees maar dus wel van koopeenkoe etc.
En als ik uit eten ga (niet bepaald vaak maar toch) dan weet ik idd vaak niet waar het vandaan komt maar dat neemt dan nog steeds niet weg dat ik niet tegen het zien van mishandelde dieren etc kan. En ik vind zelf idd dat ik m'n steentje meer dan bijdraag met alleen maar afgedankte huisdieren uit eigen land en buitenland, het zorgen voor de egels en de vogels etc. (Ik weet dat ik me niet hoef te verdedigen hoor :P )

Maar snap wat je bedoelt. Alleen maar kiloknallers eten en dan wel klagen over de omstandigheden in sommige slachthuizen gaat er hier ook niet in.
Oh ik ben zeker zelf geen heilige hoor, we halen hier soms ook snackbarvoedsel, en met uit eten gaan eet ik ook weleens vlees waarvan ik niet weet of het 'zielig' vlees is.

Maar als je maar een beetje weet waar je mee bezig bent, vind ik dan.

Maar goed, hier is het preaching to the choir :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2018 @ 12:32:39 #50
163650 Greys
pi_180555820
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:28 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nah, ze vindt het wel erg want ze wil niks horen over dat soort dingen. Maar ze is gewoon wat 'simpeler' met dat soort dingen. Zij zal echt nooit vegetariër worden.

[..]

Oh ik ben zeker zelf geen heilige hoor, we halen hier soms ook snackbarvoedsel, en met uit eten gaan eet ik ook weleens vlees waarvan ik niet weet of het 'zielig' vlees is.

Maar als je maar een beetje weet waar je mee bezig bent, vind ik dan.
Ja dat. Als iedereen die zich er druk om maakt er wat stenen aan bijdraagt scheelt dat al een berg.

Die Asielacties op FOK vond ik geweldig om te helpen organiseren en er is zo veel goeds mee gedaan maar zou het nu niet kunnen. Dacht er laatst nog aan om het mss weer te doen maar moet ik nu gewoon niet doen. Dan lig ik weer weken wakker van wat we er achterlaten. En ik heb er zelf nu echt genoeg haha. Maar het kriebelt soms wel. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')