Ik zou echt een mobiele airco aanschaffen voor iig één ruimte, als ik de hitte zo slecht trok en een sauna als huis had. Is het geen optie voor jullie?quote:Op maandag 16 juli 2018 11:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet ook niet meer wat ik eraan moet doen. We hebben geen vakantie of dingen gepland (we hebben ook geen auto met airco dus echt prettig zou dat ook niet per se zijn).
Er is geen strand in de buurt.
Ik weet het gewoon niet meer
Heb je een park bij je in de buurt? Plekje in de schaduw zoeken met een briesje is ook altijd heerlijk.quote:Op maandag 16 juli 2018 11:42 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik heb dus die bioscooppas, ik kan in ieder geval onbeperkt naar de bioscoop met airco. Dat is nog iets. En er is een mooie bibliotheek waar het ook koel en rustig is, kan ik ook gaan zitten.
Thanks!quote:Op maandag 16 juli 2018 11:39 schreef Greys het volgende:
Deze 'moet' je hebben. Dat is zo eentje met koelgel. Small of medium, groot genoeg voor je voeten in bed. Ongeveer 13-15 euro.
En als de dierenzaak het niet heeft kunnen ze volgens mij wel bestellen. Dan heb je het nog voor volgende week.
Plaatje is de large, die is veel te duur en te groot. Maar dat merk heb ik dus.
[ afbeelding ]
Ja misschien eens naar kijken.quote:Op maandag 16 juli 2018 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou echt een mobiele airco aanschaffen voor iig één ruimte, als ik de hitte zo slecht trok en een sauna als huis had. Is het geen optie voor jullie?
RIP ik, iedereen dit dat.quote:Op maandag 16 juli 2018 10:27 schreef Greys het volgende:
In de nieuwste pluim staan voor volgende week dagen met 37 gr overdag en 23 in de nacht. Het was leuk jullie te kennen jongens!
Ja! In de bios is het heerlijk. Lekker op een zachte stoel wegploffen.quote:Op maandag 16 juli 2018 11:42 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik heb dus die bioscooppas, ik kan in ieder geval onbeperkt naar de bioscoop met airco. Dat is nog iets. En er is een mooie bibliotheek waar het ook koel en rustig is, kan ik ook gaan zitten.
De ceetjes vallen van het dak dan.quote:
Het is een bioscoop met verstelbare stoelen waar je helemaal in kan liggenquote:Op maandag 16 juli 2018 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja! In de bios is het heerlijk. Lekker op een zachte stoel wegploffen.![]()
Lijkt me sowieso leuk zo'n pas, heb er wel eens naar zitten kijken, maar weet dat ik het er niet uit zou halen.
Straks klachten omdat je zo hard ligt te snurkenquote:Op maandag 16 juli 2018 11:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is een bioscoop met verstelbare stoelen waar je helemaal in kan liggen
Als een van de eerste bioscopen in Nederland.![]()
Dus ik ga gewoon naar alle films komende tijd, ook al zijn ze kut
Ik val (helaas) niet zomaar in slaap, dus dat komt wel goedquote:Op maandag 16 juli 2018 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks klachten omdat je zo hard ligt te snurken![]()
Ja ook al aan gedacht, er is wel een park/grasveld (met prachtig verdord geel grasquote:Op maandag 16 juli 2018 11:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb je een park bij je in de buurt? Plekje in de schaduw zoeken met een briesje is ook altijd heerlijk.
Groen is koeler dan steen, dus het zal allicht een paar graadjes schelenquote:Op maandag 16 juli 2018 11:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ook al aan gedacht, er is wel een park/grasveld (met prachtig verdord geel gras) hier in de buurt, maar als het 30+ is is dat alsnog niet erg prettig denk ik (voor mij).
Maar goed, bedankt voor jullie tips mensen, nu weer genoeg over mij hoor![]()
Sneeuw, daar kijk ik echt naar uit.quote:Op maandag 16 juli 2018 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat je mij bedoelde omdat ik me de jaren hiervoor altijd zo druk maakteHallo egocentrisch.
![]()
Ik gun je sneeuw
En druk maken heeft idd echt echt echt geen zin. Hoop dat de verwachtingen nog omslaan.
Ik vind koken en de was doen (machine staat op zolderquote:Op maandag 16 juli 2018 12:02 schreef Kyran het volgende:
Nu koelt het 's avonds nog af dus is het nog enigszins uit te houden, maar als het 's avonds ook 23-24 gaat blijven dan zijn we de lul en smelt ik echt
Denk dat ik dan maar meer ga werken, heerlijk koel in een ziekenhuis bunker bij alle radiotherapie apparatuurThuis zitten heb je dan toch niks aan.
Hele tuin hier ligt nog overhoop. Geen zin / energie om in deze hitte te werken. Na 19:00 doe ik even twee uurtjes iets, maar dat schiet ook niet echt op ...
quote:Op maandag 16 juli 2018 12:35 schreef Greys het volgende:
Ik moest lachen![]()
![]()
Stukkie op GS.
[ afbeelding ]
Ik heb vooral geen zin om iets te eten met dit soort temperaturenquote:Op maandag 16 juli 2018 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind koken en de was doen (machine staat op zolder) al een gruwel met hitte
Dat ziet er echt lekker uit. Lekker 'nat'. Hahaha, dat klinkt fout.quote:Op maandag 16 juli 2018 13:40 schreef Greys het volgende:
Ik ga deze eten vanavond
Weinig koken, veel smullen. Nomnomnom.
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op maandag 16 juli 2018 13:40 schreef Greys het volgende:
Ik ga deze eten vanavond
Weinig koken, veel smullen. Nomnomnom.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |