Ach, sommige nummers vind ik nog wel prima, maar er zit wel aardig wat troep tussen jaquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die komt morgen hier en gisteren helaas nog een stuk van gezien. Niet fraai
Jij zou een goeie zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:47 schreef I. het volgende:
[..]
Ja vond het ook al raar, dacht dat ze mij toch al hadden gevonden.
Nah, macht zou me naar het hoofd stijgen en voor je het weet probeer ik een coup te plegen om heel FOK over te nemenquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:49 schreef aloa het volgende:
Ik wil wel mod worden. Alleen wil geen id opsturen
die kun je vervalsenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:49 schreef aloa het volgende:
Waarom verraad je nu mijn geheime missiequote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nah, macht zou me naar het hoofd stijgen en voor je het weet probeer ik een coup te plegen om heel FOK over te nemen
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:49 schreef aloa het volgende:
Ging je toch sws al doen? Iets met tarantula'squote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nah, macht zou me naar het hoofd stijgen en voor je het weet probeer ik een coup te plegen om heel FOK over te nemen
Ik ben ook idd gevraagd, maar ik ga geen id opsturenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Ik werd gevraagd om stukjes te schrijven voor de FP, dat wilde ik toen ook niet doen vanwege die reden
Uiteindelijk wel gedaan volgens mij, alleen kwam ik toen in een psychose terecht
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:49 schreef aloa het volgende:
rustaaaghquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Glitters
Lekker hoor! Hoe is t met jou?
Moet je ook niet willenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker wajong wijven en tokkues duwen 4 the rest of my life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |