* Jambersstem: klokslag 12 komt haags kwartiertje voor een pleziertje, stiekem neemt hij een biertje en word een kliertjequote:Op zondag 15 juli 2018 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, viel me alleen net pas op. Keek pas op de klok toen ik een post van jou voorbij zag komen
Zou je zomaar gelijk in kunnen krijgen.quote:Op zondag 15 juli 2018 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij gaat dat MOD gezocht-topic een van de eerste topics in tijden worden die geen SC of spel is, die vol gaat komen...
quote:Op zondag 15 juli 2018 00:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
* Jambersstem: klokslag 12 komt haags kwartiertje voor een pleziertje, stiekem neemt hij een biertje en word een kliertje![]()
Mooi jaquote:Op zondag 15 juli 2018 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij gaat dat MOD gezocht-topic een van de eerste topics in tijden worden die geen SC of spel is, die vol gaat komen...
Dit is een sigwaardige quote... Jammer dat ik niet Haags ben.quote:Op zondag 15 juli 2018 00:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
* Jambersstem: klokslag 12 komt haags kwartiertje voor een pleziertje, stiekem neemt hij een biertje en word een kliertje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |