En ik al die maanden maar F5-en op ZUUquote:Op zaterdag 14 juli 2018 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ZUU is nog steeds dicht dus nu zitten we hier.
Wat is je cup maat?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 20:05 schreef Monopoly het volgende:
Stop maar met zoeken. Zet me maar op blauw.
Ben jij al 13? Grote meidquote:Op zaterdag 14 juli 2018 20:04 schreef Moira. het volgende:
#onzsollis2013 #never4get
[ afbeelding ]
Inmiddels ben ik al 13
Dat denk jij zelf.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 20:09 schreef FredvZ het volgende:
Maar ik ben eigenlijk helemaal niet verzuurd bedenk ik me nu.
Geylquote:Op zaterdag 14 juli 2018 20:16 schreef I. het volgende:
Mijn cupmaat is overigens wel 21cm, voor de mensen die van petite houden.
Je bent het niet geworden neem ik aanquote:Op zaterdag 14 juli 2018 20:04 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels ben ik al 13
wacht nog steeds op de fotoquote:Op zaterdag 14 juli 2018 20:04 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels ben ik al 13
Anders hadden ze nu niemand nodig natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juli 2018 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent het niet geworden neem ik aan
Poging 2?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Anders hadden ze nu niemand nodig natuurlijk
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 20:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gepasseerd station, ga niet weer zo'n mooi kunstwerk maken
Monobaasquote:Op zaterdag 14 juli 2018 20:05 schreef Monopoly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
En lekker alles laten staan topper! 👍🏼quote:Op zaterdag 14 juli 2018 20:05 schreef Monopoly het volgende:
Eerste jaar 450 euro per maand, en auto van de zaak.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik bied me bij deze aan, mits ik met Danny tot een akkoord kan komen betreffende de salariëring.
Dan laat maar zittenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Eerste jaar 450 euro per maand, en auto van de zaak.
[ afbeelding ]
je bent hier toch altijd, dus gratis 450 euro in de pocket, en die auto kun je laten verbranden of ergens op een industrieterrein parkerenquote:
Die leasebak is niks mis mee, maar qua salaris wil ik toch minimaal 80k/jaar opstrijken. Bruto dan he.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:22 schreef murp het volgende:
[..]![]()
Dan ding slipt hendig sjiek[ afbeelding ]
De Multiplaquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:22 schreef murp het volgende:
[..]![]()
Dan ding slipt hendig sjiek[ afbeelding ]
Dan laar maar zittenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die leasebak is niks mis mee, maar qua salaris wil ik toch minimaal 80k/jaar opstrijken. Bruto dan he.
Ik mag niet lekken, maar achter de schermen houdt moira het tegen..quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben nog niet blauw. Schiet niet op zo/
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:29 schreef murp het volgende:
[..]
Ik mag niet lekken, maar achter de schermen houdt moira het tegen.. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Moet zeggen dat ik t ook een vrij absurde eis vind. Eerst wordt er geklaagd dat er te weinig sollicitaties binnenkomen tegenwoordig, en vervolgens wordt er op de users een beroep gedaan om moeite te doen om überhaupt te solliciteren. Waarschijnlijk zit er een idee achter van 'we willen alleen de kandidaten die genoeg tijd en moeite hebben voor een Paint', maar ik denk dat ze op deze manier een hoop geschikte kandidaten missen, die ofwel geen zin hebben in een openbare sollicitatie (compleet terecht imo), ofwel voornamelijk op hun mobiel FOK!ken en dus geen Paint in de buurt hebben (ook een terechte reden lijkt me). Dus ben toch wel benieuwd waarom er voor deze aanpak gekozen isquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Moira is vooralsnog ook de enige met een echte inzending
Je zit wel in ONZ hehquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik t ook een vrij absurde eis vind. Eerst wordt er geklaagd dat er te weinig sollicitaties binnenkomen tegenwoordig, en vervolgens wordt er op de users een beroep gedaan om moeite te doen om überhaupt te solliciteren. Waarschijnlijk zit er een idee achter van 'we willen alleen de kandidaten die genoeg tijd en moeite hebben voor een Paint', maar ik denk dat ze op deze manier een hoop geschikte kandidaten missen, die ofwel geen zin hebben in een openbare sollicitatie (compleet terecht imo), ofwel voornamelijk op hun mobiel FOK!ken en dus geen Paint in de buurt hebben (ook een terechte reden lijkt me). Dus ben toch wel benieuwd waarom er voor deze aanpak gekozen is
of teken gewoon een stokpoppetje en zet er een pijltje bij met de tekst MOD = mij!quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:33 schreef murp het volgende:
Maak een post met je beste quotes of je mooiste topics. Een leuk verhaaltje waarom je ONZ wil modden of weet ik veel.. Doe iets niet standaards.. Iets ludieks.
of stuur je tetten naar murp@fok.nl. Dan krijg je al voorrangquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
of teken gewoon een stokpoppetje en zet er een pijltje bij met de tekst MOD = mij!
Oh oeps, ik dacht dat er Paint stond, maar er staat idd iets ludieks. Maar nog steeds, als t probleem te weinig sollicitaties is, waarom dan mensen vragen om én moeite te doen én in het openbaar te solliciteren? Ik zou t vrij confronterend vinden iig als ik met iets ludieks zou komen waar veel moeite in zit, en ik word het vervolgens niet. Daar zou dan heel FOK! van kunnen genietenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:32 schreef murp het volgende:
een paint? is dat ludiek?
Je op een ludieke uiten kan op heel veel manieren en daar heb je geen PAINT voor nodig.
dan stuur je je paint mee met je sollicitatie en zet je hier niets neer.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh oeps, ik dacht dat er Paint stond, maar er staat idd iets ludieks. Maar nog steeds, als t probleem te weinig sollicitaties is, waarom dan mensen vragen om én moeite te doen én in het openbaar te solliciteren? Ik zou t vrij confronterend vinden iig als ik met iets ludieks zou komen waar veel moeite in zit, en ik word het vervolgens niet. Daar zou dan heel FOK! van kunnen genieten
Nou, het is toch leuk om iets leuks te posten? Als je er maar plezier in heb toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh oeps, ik dacht dat er Paint stond, maar er staat idd iets ludieks. Maar nog steeds, als t probleem te weinig sollicitaties is, waarom dan mensen vragen om én moeite te doen én in het openbaar te solliciteren? Ik zou t vrij confronterend vinden iig als ik met iets ludieks zou komen waar veel moeite in zit, en ik word het vervolgens niet. Daar zou dan heel FOK! van kunnen genieten
ONZ / ONZ USERS gezocht!!!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de kleine lettertjes niet gelezen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik t ook een vrij absurde eis vind. Eerst wordt er geklaagd dat er te weinig sollicitaties binnenkomen tegenwoordig, en vervolgens wordt er op de users een beroep gedaan om moeite te doen om überhaupt te solliciteren. Waarschijnlijk zit er een idee achter van 'we willen alleen de kandidaten die genoeg tijd en moeite hebben voor een Paint', maar ik denk dat ze op deze manier een hoop geschikte kandidaten missen, die ofwel geen zin hebben in een openbare sollicitatie (compleet terecht imo), ofwel voornamelijk op hun mobiel FOK!ken en dus geen Paint in de buurt hebben (ook een terechte reden lijkt me). Dus ben toch wel benieuwd waarom er voor deze aanpak gekozen is
Potentiële ONZ mods schrik je daarmee niet afquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:43 schreef Faux. het volgende:
En bovendien, in hoeverre zegt iemands creativiteit iets over zijn of haar kwaliteiten als mod? Zou denken dat je vooral kijkt naar iemands pohi en gedrag op t forum. En als er gezegd wordt 'ja, daar kijken we vooral naar', waarom dan alsnog twee extra dilemma's opgooien die potentievolle kandidaten kunnen afschrikken?
Nee, maar die zijn op mobiel ook wel oprecht te klein zeg maarquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:44 schreef I. het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de kleine lettertjes niet gelezen.
Oh, op desktop ook wel hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee, maar die zijn op mobiel ook wel oprecht te klein zeg maar
Hmmmm, het zou me niks verbazen als er hier een aantal gasten meelezen die prima mods zouden kunnen zijn, en daar voldoende afgeschrikt door zijn om niet te solliciteren uiteindelijk. En dan kan je als ONZ zeggen van 'ja, maar ons forum is anders, dus wij kiezen alsnog voor deze manier van mods zoeken want dat pas bij ons', maar goed, als elk forum zo gaat denken, dan is mijn voorspelling dat het probleem van te weinig sollicitanten alleen maar groter wordt.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:45 schreef murp het volgende:
[..]
Potentiële ONZ mods schrik je daarmee niet af
Zelfs ONZ heeft een eigen FB topicquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:54 schreef Faux. het volgende:
maar weet niet zo goed waar anders ik jullie deze woorden mee kan geven
Wel lief dat je zo meedenktquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hmmmm, het zou me niks verbazen als er hier een aantal gasten meelezen die prima mods zouden kunnen zijn, en daar voldoende afgeschrikt door zijn om niet te solliciteren uiteindelijk. En dan kan je als ONZ zeggen van 'ja, maar ons forum is anders, dus wij kiezen alsnog voor deze manier van mods zoeken want dat pas bij ons', maar goed, als elk forum zo gaat denken, dan is mijn voorspelling dat het probleem van te weinig sollicitanten alleen maar groter wordt.
Snap dat deze berichten de mood een beetje killen btw, maar weet niet zo goed waar anders ik jullie deze woorden mee kan geven
True. K verhuis daar wel naar dan.quote:
Als je bang bent ludiek te doen is ONZ niet het juiste forum om te gaan moddenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
En ik snap niet zo goed waarom. En bovendien is het niet alleen bang zijn om ludiek te doen, het is ook de moeite überhaupt. Als wij op werk mensen zouden zoeken en we verwachten daar amper respons op te krijgen, dan zetten we er niet bij 'oh en stuur een kleurplaat mee, want creativiteit is een belangrijke eigenschap die we zoeken'. Dat komt bij geschikte kandidaten dan wel naar voren in een gesprek.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je bang bent ludiek te doen is ONZ niet het juiste forum om te gaan modden
Je modt maar wat raak inderdaadquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:12 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Heb je als mod eigenlijk ook een soort Rooster? Als in Ochtend, avond, nacht dienst ofzo? Of mod je maar wat raak als je toevallig online bent?
Moet wel in- en uitklokken. Urenverantwoording inleveren elke avond voor 19:00uquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:12 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Heb je als mod eigenlijk ook een soort Rooster? Als in Ochtend, avond, nacht dienst ofzo? Of mod je maar wat raak als je toevallig online bent?
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Moet wel in- en uitklokken. Urenverantwoording inleveren elke avond voor 19:00u
[..]
[..]
Als ik jullie reacties zo zie merk ik al dat er een degelijk beleid ten grondslag ligt aan de wijze van moddenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:12 schreef murp het volgende:
[..]
Je modt maar wat raak inderdaad [ afbeelding ]
in de eerste 6 maand zit je in je proeftijd en dien je 24u pd aanwezig te zijn om te kunnen modden.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:12 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
murp heeft vrijstelling gekregen van bepaalde verplichtingenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:15 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
[..]
Als ik jullie reacties zo zie merk ik al dat er een degelijk beleid ten grondslag ligt aan de wijze van modden
Jullie zooien dus wat aanquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de eerste 6 maand zit je in je proeftijd en dien je 24u pd aanwezig te zijn om te kunnen modden.
Valt het op?quote:
Ok, we werken omste beurten 12 uur met slaapdienst. Maar als je geen slaapdienst heb kan het zijn dat je om de 78 uur slaap dienst heb, maar dan moet je daarvoor wel 4 uur eerst hebben schoongemaakt waardoor je daarna geen volledige dagdienst kan draaien. dan komt de volgende na 5 uur de wacht overnemen. Dit gebeurd allemaal om de 12,4 uur stipt.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:15 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
[..]
Als ik jullie reacties zo zie merk ik al dat er een degelijk beleid ten grondslag ligt aan de wijze van modden
Je stuurt geen kleurplaat mee, als ik het goed begrijp schrijf gewoon een sollicitatie maar dan maak je die wat ludiek. Hoe veel moeite je daar precies in wilt steken is aan jezelf.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
En ik snap niet zo goed waarom. En bovendien is het niet alleen bang zijn om ludiek te doen, het is ook de moeite überhaupt. Als wij op werk mensen zouden zoeken en we verwachten daar amper respons op te krijgen, dan zetten we er niet bij 'oh en stuur een kleurplaat mee, want creativiteit is een belangrijke eigenschap die we zoeken'. Dat komt bij geschikte kandidaten dan wel naar voren in een gesprek.
Die een na achterste is hoe ik mezelf een stonede Moira die aan haar scriptie werkt voorstel.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:20 schreef murp het volgende:
[..]
Ok, we werken omste beurten 12 uur met slaapdienst. Maar als je geen slaapdienst heb kan het zijn dat je om de 78 uur slaap dienst heb, maar dan moet je daarvoor wel 4 uur eerst hebben schoongemaakt waardoor je daarna geen volledige dagdienst kan draaien. dan komt de volgende na 5 uur de wacht overnemen. Dit gebeurd allemaal om de 12,4 uur stipt.
impressie:[ afbeelding ]
Ah oké, fair enoughquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je stuurt geen kleurplaat mee, als ik het goed begrijp schrijf gewoon een sollicitatie maar dan maak je die wat ludiek. Hoe veel moeite je daar precies in wilt steken is aan jezelf.
In ONZ wel leuk als de leiding wat ludieker reageert: komt de ontspannen/ludieke sfeer ten goede.
Als ik de disclaimer trouwens goed begrijp (wat ik niet zeker weet, dat ding is zo onleesbaar als wat) kun je ook solliciteren zonder hier te reageren trouwens. Er staat alleen dat hier reageren je kansen enorm helpt.
hmz, ik weet niet of Moira het leuk vind dat je haar op mij vindt lijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die een na achterste is hoe ik mezelf een stonede Moira die aan haar scriptie werkt voorstel.
sWjquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Altijd al een droom van me geweest!
mod* ?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet niet of we die SwJ wel kloon moeten maken, volgens mij is dat wel een SjW 9.gif
deze?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet niet of we die SwJ wel kloon moeten maken, volgens mij is dat wel een SjW 9.gif
die ik plaatste is leuker.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:36 schreef I. het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/9.gif
[ afbeelding ]
Laten we het dr vragenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz, ik weet niet of Moira het leuk vind dat je haar op mij vindt lijken.
quote:
Wie wil dat nou niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:40 schreef cerror het volgende:
Mod zijn is alleen tof als je van bagger houd en admin's wil bevredigen.
In dat geval wil ik graag mijn interesse kenbaar makenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:40 schreef cerror het volgende:
Mod zijn is alleen tof als je van bagger houd en admin's wil bevredigen.
Goede toevoeging, wat lief dat je die speciaal uit mijn topic heb gekopieerd. Credits richting I.quote:
Dank.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede toevoeging, wat lief dat je die speciaal uit mijn topic heb gekopieerd. Credits richting I.
[x] IQ van onder de 75quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:47 schreef remlof het volgende:
Ik probeerde de hele avond in het MED-topic te posten, heb het ondertussen opgegeven.
beetje jammer dat hij niet helemaal klopt.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dank.
Nadat ik er zelf in was getrapt kon ik het niet laten.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
beetje jammer dat hij niet helemaal klopt.
Met dat IQ van een visstick van jou verwacht ik dat jouw sollicitatie al binnen is dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]moet ik het voorkauwen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
de link naar joetjoep is niet in dit topic gekomen.quote:
oh bedoelde je datquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
de link naar joetjoep is niet in dit topic gekomen.
zonde.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
oh bedoelde je dat
die had ik ook niet gekopieerd
Ik moest lachen want dit is pretty much hoe ik met een 9,5 ben afgestudeerdquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die een na achterste is hoe ik mezelf een stonede Moira die aan haar scriptie werkt voorstel.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede toevoeging, wat lief dat je die speciaal uit mijn topic heb gekopieerd. Credits richting I.
Toch wel jammer, had een half punt meer in gezeten.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moest lachen want dit is pretty much hoe ik met een 9,5 ben afgestudeerd
Ja, had ik net even iets beter m'n best moeten doenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toch wel jammer, had een half punt meer in gezeten.
Dan heb je 3,9 punt te hard gewerkt. Die tijd had je ook op FOK! kunnen zittenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, sommige bagger wil je gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:55 schreef ABombali het volgende:
ONZ zou trouwens geen mods moeten hebben, gewoon alles toestaan. Sommige mods zijn te streng
Jawelquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, sommige bagger wil je gewoon niet.
Ik drink bier. Verder niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[x] IQ van onder de 75
Zijn er verder nog criteria waar je aan voldoet?
wrom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ONZ / ONZ USERS gezocht!!!!!
Kijk, iets ludieks, en ik wil niet eens mod worden.
"Mag ik deze baan? Ik beloof werkweigering. Groetjes!"quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:57 schreef ABombali het volgende:
Als ze mij mod maken dan beloof ik dat ik letterlijk niks ga doen
Voor nu ben ik even vrij actief hier, maar ik verwacht/hoop weer een leven te krijgen na de zomervakantie en de vorige keer ging dat gepaard met gekelderde FOK!-activiteitquote:
dat duurde gelijk 4 jaar ofzoquote:Op zondag 15 juli 2018 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor nu ben ik even vrij actief hier, maar ik verwacht/hoop weer een leven te krijgen na de zomervakantie en de vorige keer ging dat gepaard met gekelderde FOK!-activiteit
Nee geen werkweigering, dat is dan gewoon mijn taak. Ik zal me volledig inzetten om die taken te volbrengenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Mag ik deze baan? Ik beloof werkweigering. Groetjes!"
een leven?quote:Op zondag 15 juli 2018 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor nu ben ik even vrij actief hier, maar ik verwacht/hoop weer een leven te krijgen na de zomervakantie en de vorige keer ging dat gepaard met gekelderde FOK!-activiteit
ja ging per ongeluk man, ging uit van een 6je ofzoquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan heb je 3,9 punt te hard gewerkt. Die tijd had je ook op FOK! kunnen zitten
Ja, en ik ben niet eens terug gekomen toen ik al geen reet uitvoerde, ik heb eerst alle series die ik wilde gekeken, en daar heb ik ook weer zo'n 9 maanden over gedaan. Nu heb ik een babyserie.quote:
Ik ben al jaren bekend met die extreem trage topicreeks.quote:Op zondag 15 juli 2018 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ONZ / [BeF #1002] We zullen doorgaan met koffiedrinken
Dat weet ikquote:Op zondag 15 juli 2018 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben al jaren bekend met die extreem trage topicreeks.
Dan weet je ook dat ongeveer iedereen die daar post al mod is geweest en dat niet meer wil worden.quote:
Enige wat ik onthouden heb is dat ik en een paar anderen een aantal jaar geleden dit topic hebben gekaapt om een ONZ SC te kunnen hebbenquote:Op zondag 15 juli 2018 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat ongeveer iedereen die daar post al mod is geweest en dat niet meer wil worden.
Neh, gewoon meteen FA, kan ie Mark opvolgenquote:Op zondag 15 juli 2018 00:19 schreef ABombali het volgende:
ik nomineer remlof, hij zou wel een goede mod zijn denk ik
Dat is mij ontgaan.quote:Op zondag 15 juli 2018 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Enige wat ik onthouden heb is dat ik en een paar anderen een aantal jaar geleden dit topic hebben gekaapt om een ONZ SC te kunnen hebben
Wie is Mark?quote:Op zondag 15 juli 2018 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neh, gewoon meteen FA, kan ie Mark opvolgen
Altijd zo. Pak d'r maar aan. Bitchfight.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:29 schreef murp het volgende:
[..]
Ik mag niet lekken, maar achter de schermen houdt moira het tegen.. [ afbeelding ][ afbeelding ]
I wordt toch mod?quote:
ik hoopte ooit dat de fokmods een groep toegewijde vrijwilligers was die netjes zorgde dat elke subforum gedekt werd door minimaal een mod.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:20 schreef murp het volgende:
[..]
Ok, we werken omste beurten 12 uur met slaapdienst. Maar als je geen slaapdienst heb kan het zijn dat je om de 78 uur slaap dienst heb, maar dan moet je daarvoor wel 4 uur eerst hebben schoongemaakt waardoor je daarna geen volledige dagdienst kan draaien. dan komt de volgende na 5 uur de wacht overnemen. Dit gebeurd allemaal om de 12,4 uur stipt.
impressie:[ afbeelding ]
Ja jaquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de eerste 6 maand zit je in je proeftijd en dien je 24u pd aanwezig te zijn om te kunnen modden.
Als je paramilitie zoekt, dan raad ik je aan om je aan te melden bij de FOK!knokploeg. Altijd fraai.quote:Op zondag 15 juli 2018 00:59 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
ik hoopte ooit dat de fokmods een groep toegewijde vrijwilligers was die netjes zorgde dat elke subforum gedekt werd door minimaal een mod.
Maar het is gewoon een ongeorganiseerde paramilitie
ToT heeft eerder al gegastmod hier af en toequote:Op zondag 15 juli 2018 00:48 schreef FlippingCoin het volgende:
is tot niks? Leuke painter prima user volgens mij.![]()
En dev maar die wilt niet.![]()
Cordiali saluti Flip.
murp heeft alleen plek voor me gemaakt, de rest moet ik zelf doenquote:Op zondag 15 juli 2018 00:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
I wordt toch mod?![]()
Prijazni pozdravi Flip.
Weinig daadkrachtige club is dat volgens mij. Veel lullen weinig klappen.quote:Op zondag 15 juli 2018 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je paramilitie zoekt, dan raad ik je aan om je aan te melden bij de FOK!knokploeg. Altijd fraai.
ja prima optie denk ikquote:Op zondag 15 juli 2018 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ToT heeft eerder al gegastmod hier af en toe
wie heeft die eruit geknikkerd voor je?quote:Op zondag 15 juli 2018 01:04 schreef I. het volgende:
[..]
murp heeft alleen plek voor me gemaakt, de rest moet ik zelf doen
Blijft nog even geheim.quote:Op zondag 15 juli 2018 01:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wie heeft die eruit geknikkerd voor je?![]()
Vänliga Hälsningar Flip.
solliciteer aub!quote:Op zondag 15 juli 2018 01:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wie heeft die eruit geknikkerd voor je?![]()
Vänliga Hälsningar Flip.
oké okéquote:
nee mods zijn piemolsquote:
lul.quote:Op zondag 15 juli 2018 01:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee mods zijn piemols
op jou na haagse![]()
Mahadsanidin Flip.
stuur maar een mailquote:Op zondag 15 juli 2018 00:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
I wordt toch mod?![]()
Prijazni pozdravi Flip.
murp en ik ook.quote:Op zondag 15 juli 2018 01:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Flip en ik zijn 4 handen op 1 buik.
welke? Die van vorig jaar zomer?quote:Op zondag 15 juli 2018 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Als jullie mij geen mod maken dan lek ik de tietenfoto's van murp
quote:Op zondag 15 juli 2018 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Als het voor is, alvast tvpquote:Op zondag 15 juli 2018 01:58 schreef murp het volgende:
Was dat voor of na het plaatsen van mijn maag band?
Ik denk voorquote:Op zondag 15 juli 2018 01:58 schreef murp het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2018 01:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die uit de winter editie. De bergtoppen in Zwitserland
Dat zijn een paar flinke toppenquote:Op zondag 15 juli 2018 02:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paar punten voor dit topic
die staan al jaar en dag op youmurpquote:Op zondag 15 juli 2018 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Murp d'r dirndl zag er prachtig uit. Wulpse borsten met priemende mooie roze tepels en een flinke streep borsthaarquote:Op zondag 15 juli 2018 02:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paar punten voor dit topic
ik moest dit opzoekenquote:Op zondag 15 juli 2018 02:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Murp d'r dirndl zag er prachtig uit. Wulpse borsten met priemende mooie roze tepels en een flinke streep borsthaar
Mailen en op een ludieke manier laten weten dat Fok mijn hulp kan gebruiken.... Ik zou het eerder anders zeggen, jullie hebben mijn hulp nodig dus doe maar een voorstel!quote:
Voor, liever die foto's van je volle kwarktassen dan die ranzige theezakjes die je nu hebt.quote:Op zondag 15 juli 2018 01:58 schreef murp het volgende:
Ik quote mij fucking zelf... ja het is in dit geval niet anders.... Niemand anders had me gequote....quote:Op zondag 15 juli 2018 02:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mailen en op een ludieke manier laten weten dat Fok mijn hulp kan gebruiken.... Ik zou het eerder anders zeggen, jullie hebben mijn hulp nodig dus doe maar een voorstel!
1e 3 eisen zijn check. Dik zijn ze niet maar ik heb inm wel bier tetten, ja dus. Slaap wat is dat?
Dat heeft richolio er ook niet van weerhouden.quote:Op maandag 16 juli 2018 08:43 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik voldoe niet aan de functie-eisen. Te hoog IQ.
ga jij lekker dig modden ofzo :pquote:Op maandag 16 juli 2018 08:43 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik voldoe niet aan de functie-eisen. Te hoog IQ.
Yes het is me gelukt om de kleine lettertjes te lezen!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2018 11:23 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een redelijk ludieke manier, murp. Maar je bent al blauw.
Boks.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 11:27 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Yes het is me gelukt om de kleine lettertjes te lezen!!!![]()
ik heb ook ooit een sollicitatiebrief geschrevenquote:Op dinsdag 17 juli 2018 11:23 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een redelijk ludieke manier, murp. Maar je bent al blauw.
Heb je mooie paint wel eens gezien ja. Nostalgie.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 11:35 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb ook ooit een sollicitatiebrief geschreven
Effe zoeken
Heb hem gevonden hoor;quote:Op dinsdag 17 juli 2018 11:35 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb ook ooit een sollicitatiebrief geschreven
Effe zoeken
Prumquote:
Goeie kick.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:25 schreef I. het volgende:
Even een schopje om de concurrentie ook een kans te geven.
Was dat je intake brief voor het pieter baan?quote:
nee, de jostiband. Was toen helaas niet aangenomen vanwege gebrek aan kennisquote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was dat je intake brief voor het pieter baan?
herkenbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2018 11:52 schreef I. het volgende:
Als ik zo'n brief zou insturen, zou het door een team van 25 letterkundigen na een half jaartje wel enigszins begrijpelijk te lezen zijn.
Godver wat een mongolen!quote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:04 schreef murp het volgende:
[..]
nee, de jostiband. Was toen helaas niet aangenomen vanwege gebrek aan kennis
SPOILER: Hihi, garpje. In de spoiler zie je waarom ik perfect gesneden ben voor deze rol.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 21:02 schreef PartyHard het volgende:
Bij dezen mijn melding dat ik meedoe in de race!
Een foto zegt duizend woorden, dus hier:
[ afbeelding ]
Een foto die dus verdomme helemaal niks zegt over mijn motieven, maar wel je aandacht trektEn jouw mening over het dodetopicspel?SPOILER: Hihi, garpje. In de spoiler zie je waarom ik perfect gesneden ben voor deze rol.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Veredelde slowchatquote:Op dinsdag 17 juli 2018 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En jouw mening over het dodetopicspel?
Ja dit gaat niks worden probeer UTO maar of zo.quote:
Hey hey, veredeld zeg ik tochquote:Op dinsdag 17 juli 2018 21:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dit gaat niks worden probeer UTO maar of zo.
Oké oké.quote:
Vriendelike groete Flip.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 21:42 schreef devzero het volgende:
Hexxenbiest
moody, cynische, maar toch hele lieve bijna-milf. Perfect dus
[..]
Jouw pohi man.quote:
Jouw laatste reactie in ONZ is een topic over de komende Belgen, en gok je voorlaatste reactie in ONZ eens.quote:
goed idee leg jij t ff achter neerquote:Op donderdag 19 juli 2018 02:29 schreef richolio het volgende:
[..]
We kunnen ook eerst YNG nog even doen
He wil je geen gifs delen van achteren?quote:Op donderdag 19 juli 2018 11:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
We weten allemaal wat er gebeurt met ideeën die mee naar achteren worden genomen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
He wil je geen gifs delen van achteren?
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
He wil je geen gifs delen van achteren?
Laten we het even netjes houden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:58 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 7 meer dan is ie afgevuld met billen / achteren!!!
Hallo ik wachtquote:Op donderdag 19 juli 2018 02:29 schreef richolio het volgende:
[..]
We kunnen ook eerst YNG nog even doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |