Pleurt op joh, mafkees!quote:Op zaterdag 14 juli 2018 03:35 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wat zijn we happy hè, met al diesmileys? ^^
Dit liedje. Hahaha.quote:
quote vooral je eigen berichtje van 2 berichtjes terug.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 04:02 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dit liedje. Hahaha.
Ik was 'm vergeten. Te leuk. Met z'n portemonnee
Waarom niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 04:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote vooral je eigen berichtje van 2 berichtjes terug.![]()
Ach t lijkt alsof je aandacht tekort komt maar ga vooral je gang....quote:
quote:
quote:Croz introduced this song at one of the five sold-out shows he recently did at the Troubadour in Los Angeles by saying it was likely to get him in trouble with the U.S. government, but, as he pointed out, that was nothing new. He explained that the song grew out of a conversation he'd had with his son, James Raymond. Croz had a picture in his mind of an Afghan family raising goats and barely getting by. The family was eventually visited by a group of Taliban soldiers who tried to recruit them, but they refused to join because it took all their energy just to survive and tend to their small herd. Miles overhead, American drones were tracking the Taliban recruiters, and, not knowing anything of the family's refusal, the agents responsible for the drones used them to unleash a vicious attack on the poor family below.
quote:
quote:
aightquote:
Niet in de heven iigquote:
Dan hoort deze ook geplaatst te wordenquote:
Misschien moet je een tatoeage zettenquote:Op zondag 15 juli 2018 04:00 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn pa heeft mij vroeger vrij hard handig opgevoed.... HARD handig en toch stuurde ik hem via de mail laatst deze :
Pa in tranen
Ik haat tats.quote:Op zondag 15 juli 2018 04:03 schreef heracles het volgende:
[..]
Misschien moet je een tatoeage zetten![]()
Wist niet dat je pa toch een gevoelige kant had. En jij ook niet denk ik.quote:Op zondag 15 juli 2018 04:00 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn pa heeft mij vroeger vrij hard handig opgevoed.... HARD handig en toch stuurde ik hem via de mail laatst deze :
Pa in tranen
Nee bedanktquote:Op zondag 15 juli 2018 04:01 schreef heracles het volgende:
[..]
Dan hoort deze ook geplaatst te worden
Mijn moeder is laatst overleden (ok 2015 alweer) maar toen heb ik mijn pa zien huilen, dus ja toen wist ik dat hij een gevoelige kant had. Ik heb hem aan de telefoon gehad om mij te vertellen over mams euthanasie (mijn sterke rots in de branding papa, huilend en zich geen raad wetend.....) en sinds dien gaat t gek genoeg steeds beter tussen hem en mij....quote:Op zondag 15 juli 2018 04:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wist niet dat je pa toch een gevoelige kant had. En jij ook niet denk ik.
Later he ouwe. Probeer het ook eens overdagquote:
quote:Op zondag 15 juli 2018 04:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn moeder is laatst overleden (ok 2015 alweer) maar toen heb ik mijn pa zien huilen, dus ja toen wist ik dat hij een gevoelige kant had. Ik heb hem aan de telefoon gehad om mij te vertellen over mams euthanasie (mijn sterke rots in de branding papa, huilend en zich geen raad wetend.....) en sinds dien gaat t gek genoeg steeds beter tussen hem en mij....
Het is zaterdagavond. Stik zelf maar lekker.quote:Op zondag 15 juli 2018 04:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gast! Stik jij even lekker in je respectloosheid!
Ja makkelijk was anders... Het begint wel te wennen... al zal ik mn moeder altijd blijven missen.quote:
Dus dan mag je rescpect weg laten? WTF Gast....quote:Op zondag 15 juli 2018 04:16 schreef heracles het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond. Stik zelf maar lekker.
Zekers een lekker nummertje!quote:
Sorry gast. Bierquote:Op zondag 15 juli 2018 04:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus dan mag je rescpect weg laten? WTF Gast....
Gaat m niet worden ouwequote:Op zondag 15 juli 2018 04:36 schreef Outpost76 het volgende:
Sorry is in mijn ogen niet genoeg dus wat nou positief.... Op je knieën moet je!
Zomaar een toppertje :
Stik dan maar gewoon in je eigen woorden en quote me nooit meer!quote:Op zondag 15 juli 2018 04:41 schreef heracles het volgende:
[..]
Gaat m niet worden ouwe. Heb me trots
Stik zelf maar. Het is lekker warm. Wilde je niet beledigen. Sorry. Maar daar stopt het.quote:Op zondag 15 juli 2018 04:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stik dan maar gewoon in je eigen woorden en quote me nooit meer!
Ja echt mijn excuses. Sorry. Denk soms niet na.quote:Op zondag 15 juli 2018 04:47 schreef heracles het volgende:
[..]
Stik zelf maar. Het is lekker warm. Wilde je niet beledigen. Sorry. Maar daar stopt het.
PS.
Ik heb je gequote![]()
Ik heb mezelf gequote. Stomquote:Op zondag 15 juli 2018 04:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ooooh Come on vriendjesquote:Op zondag 15 juli 2018 04:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |