Hier kunnen ze niet eens meer normaal lopenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De gemiddelde championship speler kan er helemaal niets van lol
En dat de 2. Bundesliga qua intensiteit verreweg niet onderdoet voor de Eredivisie. En dat techniek en tactiek het probleem is. En.. En.. En.. uiteindelijk schrijft Valentijn weer een zure column dat vernieuwing ontzettend kut is en alles goed gaat.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was de promotieregeling hier maar zo goed. Wat je hier ook niet mag zeggen is dat de Championship al lang en breed de Eredivisie gepasseerd is
Die schrijft de beste collumns ter wereld heb ik van horen zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En dat de 2. Bundesliga qua intensiteit verreweg niet onderdoet voor de Eredivisie. En dat techniek en tactiek het probleem is. En.. En.. En.. uiteindelijk schrijft Valentijn weer een zure column dat vernieuwing ontzettend kut is en alles goed gaat.
Zet pakweg Utrecht tegen een Bochum of een Heidenheim en ze gaan kotsend van het veld . Maar dat heeft met techniek te maken ja genotquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En dat de 2. Bundesliga qua intensiteit verreweg niet onderdoet voor de Eredivisie. En dat techniek en tactiek het probleem is. En.. En.. En.. uiteindelijk schrijft Valentijn weer een zure column dat vernieuwing ontzettend kut is en alles goed gaat.
Het is een combinatie van meerdere facetten. Niet alleen intensiteit natuurlijk. Zegt genoeg dat Ajax in de Europa League ook alleen kon presteren en zondags een aidspot speelt bij Excelsior-uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zet pakweg Utrecht tegen een Bochum of een Heidenheim en ze gaan kotsend van het veld . Maar dat heeft met techniek te maken ja genot
Of dat met gewenning te maken heeft weet ik niet maar voor topsporters is het schandalig dat 2x in de week spelen al teveel is voor het gros van NLquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het is een combinatie van meerdere facetten. Niet alleen intensiteit natuurlijk. Zegt genoeg dat Ajax in de Europa League ook alleen kon presteren en zondags een aidspot speelt bij Excelsior-uit.
Lijkt me overigens sterk dat alleen Eredivisie clubs het fenomeen van de competitie pot na europees duel hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het is een combinatie van meerdere facetten. Niet alleen intensiteit natuurlijk. Zegt genoeg dat Ajax in de Europa League ook alleen kon presteren en zondags een aidspot speelt bij Excelsior-uit.
Tuurlijk niet. City gaat niet voor de grap een CL-waardig B-team bijeenkopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me overigens sterk dat alleen Eredivisie clubs het fenomeen van de competitie pot na europees duel hebben.
Ik heb ook moeite om te geloven dat je dat probleem voorkomt met die hele competitieveranderagenda waar ze in Zeist om kwijlen en boosstampen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of dat met gewenning te maken heeft weet ik niet maar voor topsporters is het schandalig dat 2x in de week spelen al teveel is voor het gros van NL
''probleem''quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite om te geloven dat je dat probleem voorkomt met die hele competitieveranderagenda waar ze in Zeist om kwijlen en boosstampen.
Kan je bij de huidige generatie, helaas, niet meer veranderen. Alsof die clubs met elk hun eigen belang hun belang op gaan geven.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''probleem''
Wel ja laten we nog gehandicapter worden .
Stemrecht is soms wel een ziekte jaquote:Op zaterdag 14 juli 2018 01:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Kan je bij de huidige generatie, helaas, niet meer veranderen. Alsof die clubs met elk hun eigen belang hun belang op gaan geven.
''Jij wilt dat ik stop met kunstgras? Dan wil ik van jou meer tv-geld. ''quote:Op zaterdag 14 juli 2018 01:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stemrecht is soms wel een ziekte ja
''Maar we geen rooie cent voor echt gras . Morgen gaan we trouwens weer 3 ton aan salaris betalen omdat we toch al zo vernieuwend bezig zijn''quote:Op zaterdag 14 juli 2018 01:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''Jij wilt dat ik stop met kunstgras? Dan wil ik van jou meer tv-geld. ''
[ afbeelding ]
''WIJ HEBBEN RECHT OP MEER TV-GELD''quote:Op zaterdag 14 juli 2018 01:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Maar we geen rooie cent voor echt gras . Morgen gaan we trouwens weer 3 ton aan salaris betalen omdat we toch al zo vernieuwend bezig zijn''
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 01:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''WIJ HEBBEN RECHT OP MEER TV-GELD''''Het is niet eerlijk dat de grote 3 geld heeft en dat Limburg en Brabant altijd achterblijven . Dus als wraak is het niet zo erg dat er weleens een goede speler zijn been breekt of een hamstring naar de klote helpt op ons mooie kunstgras .Net goed !!''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 01:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Het is niet eerlijk dat de grote 3 geld heeft en dat Limburg en Brabant altijd achterblijven . Dus als wraak is het niet zo erg dat er weleens een goede speler zijn been breekt of een hamstring naar de klote helpt op ons mooie kunstgras .Net goed !!''Gelukkig hebben we weer even geen last van Roda de calimeroclub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Nu hebben we gelukkig het altijd nuchtere Fortunaquote:Op zaterdag 14 juli 2018 01:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we weer even geen last van Roda de calimeroclub.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:57 schreef Mani89 het volgende:
17 miljoen is ons te gortig.
Ok .. 21 miljoen dan?
Deal!
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 01:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''WIJ HEBBEN RECHT OP MEER TV-GELD''Professionele voetbalclubs die niet eens een eigen trainingsaccommodatie hebben moet je opdoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
ik ken de helft nietquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:53 schreef BobW het volgende:
We kunnen al drie teams maken
Labyad - Dolberg - Neres
VD Beek - Tadic - Frenkie
Tagliafico - Blind - De Ligt - Kristensen
Onana
Johnsen - Huntelaar - Lang
Siem - Eiting - Schone
Bakker - Wöber - Schuurs - Mazraoui
Van Leer
Kuhn - Sierhuis - Nunnely
Bijleveld - Ekkelenkamp - De Wit
Bakboord - Botman - Kemper - Orejuela
Lamprou
Nog over: Gravenberch, Pasquali, Jensen, Owusu
Geblesseerd: Veltman, Cerny, Sinkgraven, Bandé
+ Ziyech
(posities kloppen misschien niet allemaal precies)
Loool.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 14-07-2018 om 00:16:31BREAKING: @BlindDaley mondeling akkoord over contract voor 4 jaar bij #Ajax dat transferrecord breekt voor 54-voudig international: 16 miljoen vast, maximaal oplopend tot 21 miljoen. ⬇https://t.co/Y5BbHUVZ8n reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |