SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Dat is juist het leuke van rittenkapen, dan kun je zo'n klein gokje proberen.quote:
Waar ga jij voor?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke van rittenkapen, dan kun je zo'n klein gokje proberen.
Gaan voor een klassement en dan 's morgens zien dat je de 9 meest gekozen renners hebt is intens saai.
Roglic op een licht omhoog lopende aankomst.quote:
Ik ga liever voor Rogla wanneer het netjes recht naar beneden gaatquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Roglic op een licht omhoog lopende aankomst.
Kijk nog eens goedquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
Zelfs met 8 man nog 177e geworden.
Was misschien wel top 10 geweest als ik Degenkolb erin had geknald.
twitter:CyclingmasterNL twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 21:00:58En we hebben alweer iets nieuws toegevoegd aan Cyclingmaster!! Ditmaal een functionaliteit die door enkele subleagues werd aangevraagd: een SUBLEAGUE EXPORT-functie (spreadsheets). Wil je meer weten wat dit is en hoe dit werkt? 🔍Zie ons Facebook-bericht: https://t.co/ijyIIqbF2w https://t.co/Lxj2FZMsum reageer retweet
Wauw. Met je ingewikkelde Excel-meukquote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:02 schreef Aguero het volgende:
twitter:CyclingmasterNL twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 21:00:58En we hebben alweer iets nieuws toegevoegd aan Cyclingmaster!! Ditmaal een functionaliteit die door enkele subleagues werd aangevraagd: een SUBLEAGUE EXPORT-functie (spreadsheets). Wil je meer weten wat dit is en hoe dit werkt? 🔍Zie ons Facebook-bericht: https://t.co/ijyIIqbF2w https://t.co/Lxj2FZMsum reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:02 schreef Aguero het volgende:
Ik heb ook geen idee wat dit is. Laat lekker gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat de RockRacingN1Fans die functie hebben aangevraagd.
Gisteren twijfelde ik er nog aan. Nu niet gedaanquote:Op zaterdag 14 juli 2018 11:59 schreef Mani89 het volgende:
133 mensen die nu opeens Impee in hun team doen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 13:06 schreef showtimer het volgende:
Slecht nieuws Wim, Wanty meldt dat Dupont verkouden is en aan de antibiotica zit.
quote:''Ik zat goed geplaatst in de aanloop naar de sprint. Maar op twee kilometer van de streep kwam een renner van UAE in mijn buurt. Hij raakte me en daardoor braken enkele spaken in mijn voorwiel."
"Gelukkig viel ik niet. Ik herstelde nog goed en schoof op vanuit positie 50. Maar het was onmogelijk om nog een top 10 notering neer te zetten. Ik eindig 15de, maar had de benen om in de top 5 te eindigen. Morgen wacht in Amiens een nieuwe kans.”
had eerder kragh verwacht als sprinter dan arndtquote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
Boudat en Arndt ernstig overwogen, beide niet genomen natuurlijk.
Maar Arndt sprinte gister ook al(achteruit)quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had eerder kragh verwacht als sprinter dan arndt
Laporte had last van de val waar Dan Martin bij lag.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind dit een zeer vervelende uitslag. Is Laporte eindelijk helemaal terug, is ie de dag erna weer nergens te bekennen. Dupont was een gokje dat matig uitpakt
Die zat bij de val meen ik, dus die was toen gezienquote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind dit een zeer vervelende uitslag. Is Laporte eindelijk helemaal terug, is ie de dag erna weer nergens te bekennen. Dupont was een gokje dat matig uitpakt
Ik zeg ook niet dat dat zijn schuld isquote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zat bij de val meen ik, dus die was toen gezien
Nja, verder wel een baggeruitslag ja. Ga verliezen op teams met De Deeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat zijn schuld is
Maar dat wordt niet meegenomen in de uitslag volgens mij.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:52 schreef Pino112 het volgende:
Nu zonder Gaviria en Greipel al helemaal.
Niet??quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar dat wordt niet meegenomen in de uitslag volgens mij.
Indien na verwerking van de etappe-uitslag op Cyclingmaster, de officiële uitslag wordt herzien door de jury/organisatie van de wielerronde, dan wordt de op Cyclingmaster reeds verwerkte uitslag niet aangepast.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, dat was in de Giro ook zo
https://twitter.com/Cycli(...)er.nl%2Fuserhome.php
Toen hadden ze de uitslag al verwerkt, nu nog niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, dat was in de Giro ook zo
https://twitter.com/Cycli(...)er.nl%2Fuserhome.php
Ik zou het tbh inconsequent vinden.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
Toen hadden ze de uitslag al verwerkt, nu nog niet.
Die had toch iedereen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:52 schreef Pino112 het volgende:
Nu zonder Gaviria en Greipel al helemaal.
Het is best wel lastig, want ze gaan het vermoedelijk niet benaderen als een klassieker en bepaalde stroken zijn er ook uitgehaald of is in geknipt. Sprint met een elite groep ligt volgens mij het meest voor de hand.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die neem ik ook sowieso mee ja, mocht ook vrijuit gaan.
Ik heb ook geen idee wie ik ga nemen eigenlijk naast een handjevol waarvan ik zeker ben. Zou Nando dit aankunnen?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is best wel lastig, want ze gaan het vermoedelijk niet benaderen als een klassieker en bepaalde stroken zijn er ook uitgehaald of is in geknipt. Sprint met een elite groep ligt volgens mij het meest voor de hand.
Als je twee keer goed mee kunt doen in Gent - Wevelgem en dit jaar eigenlijk deel had moeten uitmaken van de QS ploeg die naar RvV en PR trok, zou je intrinsiek wel een eindje moeten meekunnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wie ik ga nemen eigenlijk naast een handjevol waarvan ik zeker ben. Zou Nando dit aankunnen?
Oké. Mij wel wat te duur denk ik voor morgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je twee keer goed mee kunt doen in Gent - Wevelgem en dit jaar eigenlijk deel had moeten uitmaken van de QS ploeg die naar RvV en PR trok, zou je intrinsiek wel een eindje moeten meekunnen.
En terecht.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:10 schreef Masterminded het volgende:
Verwerking etappe-uitslagen
- Etappe-uitslagen worden verwerkt op basis van gegevens van www.letour.fr en/of www.procyclingstats.com
- De spelleiding heeft het recht om een etappe-uitslag te verwerken op basis van de onofficiële uitslag van bovenstaande bronnen. Dit kan zij doen met als doel, om de markt zo snel mogelijk weer te kunnen openen voor de volgende etappe.
- Indien na verwerking van de etappe-uitslag op Cyclingmaster, de officiële uitslag wordt herzien door de jury/organisatie van de wielerronde, dan wordt de op Cyclingmaster reeds verwerkte uitslag niet aangepast.
Meh, dit wordt dus zonder Nando en De Greip.
Dat heeft iedereen, maar ik vind het wel inconsequent.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En terecht.
Dat zeg ik trouwens terwijl ik zowel Gaviria als Greipel heb
Je moet blij zijn. Dit is goed voor ONZE subleague.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:12 schreef Slobeend het volgende:
Mensen met Degenkolb en Boudat hangen nu de vlag uit.
Met Boudat is er bijna niemand.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:12 schreef Slobeend het volgende:
Dark horse Arndt gaat nu ook redelijk wat opleveren.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:12 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:15 schreef Masterminded het volgende:
Stel dat morgen Pietje op zijn bek gaat in de beslissende fase, stayert en in de top 10 binnenkomt --> onofficiele uitslag verwerkt --> uitslag wordt herzien --> je hebt pech als je Pietje niet hebt.
De verwerker van dienst zal er vandaag wel profijt bij hebben gehad.quote:De spelleiding mag meespelen, maar is uitgesloten van het ontvangen van prijzen.
Gisteren duurde het ook al lang.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
De verwerker van dienst zal er vandaag wel profijt bij hebben gehad.Normaal zijn ze immers sneller.
Voor spek en bonen meedoen moet dan ook weer niet leuk zijn. Tenzij hij op een proxy met een tweede account meespeelt (lol).quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
De verwerker van dienst zal er vandaag wel profijt bij hebben gehad.Normaal zijn ze immers sneller.
Jij doet voor deze prijzen mee?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Voor spek en bonen meedoen moet dan ook weer niet leuk zijn. Tenzij hij op een proxy met een tweede account meespeelt (lol).
Nee, joh. Ik zie inmiddels dat de elitegroep op dit forum aan het einde van de Tour een prijs op mag halen (lol)quote:
Wat moet Mani nou weer met sportvoeding.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, joh. Ik zie inmiddels dat de elitegroep op dit forum aan het einde van de Tour een prijs op mag halen (lol)
De subleague die aan het einde van het Tourspel 2018 bovenaan staat in het Subleague Klassement wint behalve de eeuwige roem, ditmaal ook echt een prijs met dank aan Sportvoedingwebshop.com! Ieder lid van de winnende subleague wint namelijk een SportvoedingWebshop.com bandana naar keuze. Er valt te kiezen uit de volgende vijf modellen bandana's: New York, Boston, Chicago, Londen of Berlijn.
Wij verwachten een felle strijd om de winst in het Subleague Klassement deze Tour!
Jij niet, dan? Die bandana is de enige reden dat onze subleague nog bestaat.quote:
quote:
Ook Edvald?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem de mannen die kunnen aankomen en een beetje keitje kunnen rijden
weet nog niet precies wie. Die is wel te overwegenquote:
Neuh, ik ondersteun de brigade uit principeoverwegingen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij niet, dan? Die bandana is de enige reden dat onze subleague nog bestaat.
Terpstra mag vrijuit, Naesen moet op Bardet passen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Ik twijfel of het selectief genoeg is om mannen als Naesen en Terpstra te selecteren. Die zijn gelijk kansloos voor top 10 als de groep groter dan 15 man is.
Welke principes zijn dat dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Neuh, ik ondersteun de brigade uit principeoverwegingen.
Het wordt gewoon een sprint met mannen die dit een beetje kunnen. Net zoals bijna alle edities, behalve toen Westra zo smerig goed wasquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Ik twijfel of het selectief genoeg is om mannen als Naesen en Terpstra te selecteren. Die zijn gelijk kansloos voor top 10 als de groep groter dan 15 man is.
Wel meer kasseien dan eerdere keren volgens mijquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het wordt gewoon een sprint met mannen die dit een beetje kunnen. Net zoals bijna alle edities, behalve toen Westra zo smerig goed was
Dat zeker, maar de belangen zijn altijd totaal anders dan bij een eendagswedstrijd. Dan moeten de verschillen heel groot zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel meer kasseien dan eerdere keren volgens mij
Veel meer. 15 dit jaar terwijl er in 2015 en 2014 maar 7/8 of zo waren.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel meer kasseien dan eerdere keren volgens mij
Klavertje vier > skills en selectiviteit.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Veel meer. 15 dit jaar terwijl er in 2015 en 2014 maar 7/8 of zo waren.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Klavertje vier > skills en selectiviteit.
Ja, dat ben ik met je eens. Vind het nogal gevaarlijk om het af te doen als een bijna vanzelfsprekendheid dat het een groepssprintje wordt.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 18:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het wordt een grote loterij of je dit leuk vindt of goed kunt in april is bijna secundair.
Dat heeft in het geval van Vanmarcke in alle kranten gestaan en zegt hij as we speak op één.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 18:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen wordt een fantastische loterij... Sagan en QuickStep hebben vrijgeleide. Naesen en Vanmarcke moeten bij hun kopman blijven vrees ik.
Inderdaad, weten we in ieder geval dat jij nog verder zakt. Voor zover dat mogelijk is natuurlijk hahaha.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:46 schreef Masterminded het volgende:
Wel fijn dat het eindelijk een slagveld gaat worden.
Jammer dat je dit soort steekjes blijft uitdelen terwijl ik enkele dagen geleden de wapens heb neergelegd.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inderdaad, weten we in ieder geval dat jij nog verder zakt. Voor zover dat mogelijk is natuurlijk hahaha.
quote:
Mannen, we staan op 100.000 van de koppositie. Ik eis een goede prestatie morgen.quote:
Gaat Valverde top 10 rijden?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Mannen, we staan op 100.000 van de koppositie. Ik eis een goede prestatie morgen.
Ben al die eetfoto’s van Mani wel beu nu.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Antwoord hierop geef ik onze exclusieve appgroep.
Gaudin pakt ze in.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Mannen, we staan op 100.000 van de koppositie. Ik eis een goede prestatie morgen.
Mee eens. Enige probleem is wel dat ze waarschijnlijk relatief veel gekozen worden, dus mocht het een sprint worden dan ben je echt goed de sjaak.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als er sprinters zijn die het kunnen overleven zijn het Demare, Greipel, Kristoff en Deeg. Maar vind het te veel om ze allemaal te kiezen. Sagan uitgezonderd.
Ik kies gewoon voor Degenkolb. Het weer is goed en Mollema is geen gehandicapte vogel op kasseien. Tenzij die laffe bagagedragerhijger weer lek rijdt.quote:Op zondag 15 juli 2018 11:16 schreef Mani89 het volgende:
Degenkolb lijkt vooral te gaan koersen met Mollema in het achterhoofd
Bokkema rijdt in zo'n rit altijd lekquote:Op zondag 15 juli 2018 11:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik kies gewoon voor Degenkolb. Het weer is goed en Mollema is geen gehandicapte vogel op kasseien. Tenzij die laffe bagagedragerhijger weer lek rijdt.
Come on, hè.quote:Op zondag 15 juli 2018 12:24 schreef wimderon het volgende:
Kim heeft sterke teksten.twitter:TrekSegafredo twitterde op zondag 15-07-2018 om 11:28:14Final pep talk by DS Kim Andersen: “Never give up!” #TDF2018 #TourDeTFS [ afbeelding ] reageer retweet
Geen John hier ookquote:Op zondag 15 juli 2018 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Geen Dege en Lampaert. Mijn nederige excuses aan de subleague.
Die heeft toch iedereen.quote:Op zondag 15 juli 2018 16:20 schreef Masterminded het volgende:
Alleen Terpstra heeft voor mij de slag gemist.
Vanmarcke? Dat kon je toch weten.quote:Op zondag 15 juli 2018 16:21 schreef franklop het volgende:
Demare, TErpstra en Vanmarcke waren geen goede gok
Door deze post koos ik Thomas ipv Degenkolbquote:Op zondag 15 juli 2018 11:16 schreef Mani89 het volgende:
Even gelezen overal, Degenkolb lijkt vooral te gaan koersen met Mollema in het achterhoofd, Stuyven daarentegen trekt zich nergens wat van aan en gaat voor zichzelf. Lampaert wil vooral eerst werken voor Jungles en Alaphilippe en ziet daarna of hij nog zijn kans mag gaan. En Geraint Thomas mag vandaag volledig voor eigen kans rijden.
Nette bijdragequote:Op zondag 15 juli 2018 16:20 schreef Masterminded het volgende:
Alleen Terpstra heeft voor mij de slag gemist.
het was een gok. Hoopte dat Uran erbij kon blijven en dat was op zich geen slechte gedachte. Als er dan gesprint wordt dan had Sep nog wel euro's kunnen pakkenquote:Op zondag 15 juli 2018 16:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vanmarcke? Dat kon je toch weten.
Ondanks Lampie ben je zeven plekken gestegen, amicequote:
Ik heb hierdoor Lampaert en Dege eruit gegooid. Haha. Hahaha.quote:Op zondag 15 juli 2018 16:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Door deze post koos ik Thomas ipv Degenkolb
2,3,4,5,6 en 8
quote:Op zondag 15 juli 2018 16:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb hierdoor Lampaert en Dege eruit gegooid. Haha. Hahaha.
Waar is het dichstbijzijnde flatgebouw?
Idem.quote:Op zondag 15 juli 2018 16:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb hierdoor Lampaert en Dege eruit gegooid. Haha. Hahaha.
Waar is het dichstbijzijnde flatgebouw?
Boeit niet. Lampie had mogen winnen als Rondewim hem ook had.quote:Op zondag 15 juli 2018 16:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ondanks Lampie ben je zeven plekken gestegen, amice.
Een week onder vuur gelegen in dit topic. Dan moet ik even los na de bevrijding van het juk.quote:
Spijtig dat het morgen rustdag is, nu gaan we dit de komende 48 uur moeten aanhoren.quote:
Ben blij dat ik vastgehouden heb aan mijn teamquote:Op zondag 15 juli 2018 11:16 schreef Mani89 het volgende:
Even gelezen overal, Degenkolb lijkt vooral te gaan koersen met Mollema in het achterhoofd, Stuyven daarentegen trekt zich nergens wat van aan en gaat voor zichzelf. Lampaert wil vooral eerst werken voor Jungles en Alaphilippe en ziet daarna of hij nog zijn kans mag gaan. En Geraint Thomas mag vandaag volledig voor eigen kans rijden.
Ik blijf bescheiden, hoor.quote:Op zondag 15 juli 2018 16:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Spijtig dat het morgen rustdag is, nu gaan we dit de komende 48 uur moeten aanhoren.
bedankt hèquote:Op zondag 15 juli 2018 11:16 schreef Mani89 het volgende:
Dat kan, zeker, maar dat wil niet automatisch zeggen dat de klassementsrenners voor de dagzege strijden.quote:Op maandag 16 juli 2018 20:55 schreef BlaZ het volgende:
De cols zijn nogal steil voor tourbegrippen morgen.
6km á 11,2%
8,8km á 8,9% en 7,5km á 8,5%
Dan krijg je denk ik automatisch toch een schifting tussen de klassementsmannen en dus koers.
Eerste bergrit is bijna altijd voor de klassementsmannen toch? En in de Giro waren er überhaupt nauwelijks bergritten voor de vluchters.quote:Op maandag 16 juli 2018 21:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat kan, zeker, maar dat wil niet automatisch zeggen dat de klassementsrenners voor de dagzege strijden.
Niet altijd hoor. Het ligt echt aan de situatie. Normaal is de eerste bergrit direct een aankomst bergop, maar nu niet. Dat speelt mee. Ook de koerssituatie speelt mee. Iedereen staat nog relatief dicht bij elkaar. Ik zie op dit moment niet één team dat morgen al het heft in handen gaat nemen totaal niet wetende hoe de verhoudingen op dit moment zijn en wetende wat er de komende twee dagen gaat komen. Ik laat me graag verrassen, maar ik acht een vluchtscenario het meest waarschijnlijke.quote:Op maandag 16 juli 2018 22:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerste bergrit is bijna altijd voor de klassementsmannen toch? En in de Giro waren er überhaupt nauwelijks bergritten voor de vluchters.
Dat is in ieder geval makkelijker te voorspellen dan de vluchters.quote:Op maandag 16 juli 2018 22:27 schreef Koffieplanter het volgende:
TheArt probeert jullie gewoon op het verkeerde been te zetten. Doe maar collectief op de klassementsrenners inzetten.
Eens.quote:Op maandag 16 juli 2018 22:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerste bergrit is bijna altijd voor de klassementsmannen toch? En in de Giro waren er überhaupt nauwelijks bergritten voor de vluchters.
Oh ik sta heel laag maar juist niet. Veel te bang dat ik na vandaag nog veel lager eindigquote:Op dinsdag 17 juli 2018 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
¤ 1.433.977. Als ik wat lager had gestaan was ik denk ik voor de vluchters gegaan.
Gewoon voor dagoverwinningen gaan joh, kan jou het schelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 11:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh ik sta heel laag maar juist niet. Veel te bang dat ik na vandaag nog veel lager eindig
Ik heb exact evenveel. Waarschijnlijk dus precies dezelfde renners.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
¤ 1.433.977. Als ik wat lager had gestaan was ik denk ik voor de vluchters gegaan.
Daarmee zit je denk ik wel goed. Dit wordt niks vandaag voor mij.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb Alaphilippe, maar meer ook niet.
Ik had het staan, inclusief Lollerflip, Gees en Pauwels, maar ik durfde niet zo vroeg in de ronde en ben naar klassementsrenners gegaanquote:
Heb Gaudu, hopelijk kan ik daar de schade mee beperken (hij is ook een zwart paard).quote:
Na de giro zijn de klassementsmannen ineens ook wel erg passief.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had het staan, inclusief Lollerflip, Gees en Pauwels, maar ik durfde niet zo vroeg in de ronde en ben naar klassementsrenners gegaan
Ik juich voor de subliek.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik. Flip, Gees, Gaudu, Calmejane, Pauwels en G.Martin mee.
Restecp.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
God.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, makker. Sorry dat ik aan je kennis twijfelde.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, makker. Sorry dat ik aan je kennis twijfelde.
Dat klopt, had veel beter kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet dit bijna nog tegenvallen toch?
Wanty anti-Godenquote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat klopt, had veel beter kunnen zijn.
Vanaf nu volgen we Slob blind. Elke renner die hij opstelt, stellen wij op. Take us home, Arie.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb er eigenlijk geen zin meer in, maak me er weer veel te druk om.
Uitstekende score hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2018 19:39 schreef Sabata het volgende:
Op het gemis van flip na geen slechte dag. 18e in de tageswertung (kijk een beetje veel Eurosport Duitsland hier in Tirol)
Daar ben ik nog niet zo zeker vanquote:Op woensdag 18 juli 2018 10:00 schreef Bugno2 het volgende:
Ik speel niet mee, maar zou voor AK-mannen gaan. Doordat het een relatief korte rit is, is er weinig tijd voor de ontsnapping om een grote voorsprong bij elkaar te fietsen. Op de Col du Pré zal de Skytrain al een fors tempo willen rijden, ergo --> vlucht kansloos.
Als peloton gewoon een vakantietempo aan houdt dan pakken de vluchters wel genoeg voorsprong hoor. Gisteren vlak voor Plateau des Glieres had kopgroep maar 2 minuten, maar daarna lieten ze het lopen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 10:00 schreef Bugno2 het volgende:
Ik speel niet mee, maar zou voor AK-mannen gaan. Doordat het een relatief korte rit is, is er weinig tijd voor de ontsnapping om een grote voorsprong bij elkaar te fietsen. Op de Col du Pré zal de Skytrain al een fors tempo willen rijden, ergo --> vlucht kansloos.
De Glieres lag wel op zo'n 100km van de meet. Als ze de Bisanne nu over zijn (met het geweld van demarrages zal de voorsprong dan nog klein zijn) is er aan de voet van de Pre nog maar 60km te koersen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als peloton gewoon een vakantietempo aan houdt dan pakken de vluchters wel genoeg voorsprong hoor. Gisteren vlak voor Plateau des Glieres had kopgroep maar 2 minuten, maar daarna lieten ze het lopen.
Het kan allemaal hoor, maar wie heeft er baat bij om daar op de Pré al achteraan te koersen en heeft daar ook de ploeg voor om dat te doen?quote:Op woensdag 18 juli 2018 10:43 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
De Glieres lag wel op zo'n 100km van de meet. Als ze de Bisanne nu over zijn (met het geweld van demarrages zal de voorsprong dan nog klein zijn) is er aan de voet van de Pre nog maar 60km te koersen.
Maar jullie moeten het natuurlijk zelf weten
You never know, maar gezien het profiel, het feit dat dit de tweede bergrit is, Froome best nog een achterstand heeft goed te maken én er een finish bergop ligt, denk ik dat de mannen van het AK hier wel voor gaan koersen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 10:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het kan allemaal hoor, maar wie heeft er baat bij om daar op de Pré al achteraan te koersen en heeft daar ook de ploeg voor om dat te doen?
Kan beide kanten op denk ik. Maar denk dat ze op de laatste berg ook niet veel meer goed maken. Denk zelf dat er een paar sterke mannen uit de kopgroep vooraan blijven.quote:Op woensdag 18 juli 2018 10:57 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
You never know, maar gezien het profiel, het feit dat dit de tweede bergrit is, Froome best nog een achterstand heeft goed te maken én er een finish bergop ligt, denk ik dat de mannen van het AK hier wel voor gaan koersen.
Misschien is het allemaal wisjfoel sinking, dat kan natuurlijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |