Ik heb exact evenveel. Waarschijnlijk dus precies dezelfde renners.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
¤ 1.433.977. Als ik wat lager had gestaan was ik denk ik voor de vluchters gegaan.
Daarmee zit je denk ik wel goed. Dit wordt niks vandaag voor mij.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb Alaphilippe, maar meer ook niet.
Ik had het staan, inclusief Lollerflip, Gees en Pauwels, maar ik durfde niet zo vroeg in de ronde en ben naar klassementsrenners gegaanquote:
Heb Gaudu, hopelijk kan ik daar de schade mee beperken (hij is ook een zwart paard).quote:
Na de giro zijn de klassementsmannen ineens ook wel erg passief.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had het staan, inclusief Lollerflip, Gees en Pauwels, maar ik durfde niet zo vroeg in de ronde en ben naar klassementsrenners gegaan
Ik juich voor de subliek.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik. Flip, Gees, Gaudu, Calmejane, Pauwels en G.Martin mee.
Restecp.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
God.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, makker. Sorry dat ik aan je kennis twijfelde.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, makker. Sorry dat ik aan je kennis twijfelde.
Dat klopt, had veel beter kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet dit bijna nog tegenvallen toch?
Wanty anti-Godenquote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat klopt, had veel beter kunnen zijn.
Vanaf nu volgen we Slob blind. Elke renner die hij opstelt, stellen wij op. Take us home, Arie.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb er eigenlijk geen zin meer in, maak me er weer veel te druk om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |