Inderdaad, weten we in ieder geval dat jij nog verder zakt. Voor zover dat mogelijk is natuurlijk hahaha.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:46 schreef Masterminded het volgende:
Wel fijn dat het eindelijk een slagveld gaat worden.
Jammer dat je dit soort steekjes blijft uitdelen terwijl ik enkele dagen geleden de wapens heb neergelegd.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inderdaad, weten we in ieder geval dat jij nog verder zakt. Voor zover dat mogelijk is natuurlijk hahaha.
quote:
Mannen, we staan op 100.000 van de koppositie. Ik eis een goede prestatie morgen.quote:
Gaat Valverde top 10 rijden?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Mannen, we staan op 100.000 van de koppositie. Ik eis een goede prestatie morgen.
Ben al die eetfoto’s van Mani wel beu nu.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Antwoord hierop geef ik onze exclusieve appgroep.
Gaudin pakt ze in.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Mannen, we staan op 100.000 van de koppositie. Ik eis een goede prestatie morgen.
Mee eens. Enige probleem is wel dat ze waarschijnlijk relatief veel gekozen worden, dus mocht het een sprint worden dan ben je echt goed de sjaak.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als er sprinters zijn die het kunnen overleven zijn het Demare, Greipel, Kristoff en Deeg. Maar vind het te veel om ze allemaal te kiezen. Sagan uitgezonderd.
Ik kies gewoon voor Degenkolb. Het weer is goed en Mollema is geen gehandicapte vogel op kasseien. Tenzij die laffe bagagedragerhijger weer lek rijdt.quote:Op zondag 15 juli 2018 11:16 schreef Mani89 het volgende:
Degenkolb lijkt vooral te gaan koersen met Mollema in het achterhoofd
Bokkema rijdt in zo'n rit altijd lekquote:Op zondag 15 juli 2018 11:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik kies gewoon voor Degenkolb. Het weer is goed en Mollema is geen gehandicapte vogel op kasseien. Tenzij die laffe bagagedragerhijger weer lek rijdt.
Come on, hè.quote:Op zondag 15 juli 2018 12:24 schreef wimderon het volgende:
Kim heeft sterke teksten.twitter:TrekSegafredo twitterde op zondag 15-07-2018 om 11:28:14Final pep talk by DS Kim Andersen: “Never give up!” #TDF2018 #TourDeTFS [ afbeelding ] reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |