''Niks mis mee''quote:
Echt heh. Hem twee keer het vertrouwen geven op Cyclingmaster en niet eens meedoen, en nu dit.quote:
Kittel komt niet eens aan sprinten toe, dat ligt deels aan z'n eigen incompetentie, maar ook zeker aan het mensonterend slechte treintje van Katusha.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er maar weinig echt goede sprinters in de tour dit jaar. Kittel, Greipel, Cavendish en Kristoff zijn allemaal geweest
quote:
Die mag zich komen verantwoorden bij Eddy en Karl.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gaat vier ritten winnen.
- Jan Bakelmans
Grondal Jansen God.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:11 schreef Felagund het volgende:
Die Noor van Lotto is ook blij. Althans zoveel begrijp ik uit het interview met hem met de Noorse tv.
En aan vals plat.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kittel komt niet eens aan sprinten toe, dat ligt deels aan z'n eigen incompetentie, maar ook zeker aan het mensonterend slechte treintje van Katusha.
Dat wisten we al...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:09 schreef kaasplankje het volgende:
Dus Dylan kan een wandel etappe winnen?
Oftewel; op naar een andere ploegquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dylan kan elke sprint winnen als die maar bij de voorste 10 begint
Kies iedere keer weer de verkeerde Duitsersquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom o waarom is Zabel 11. Waar was De Kit?
"Hij is goed he" (tegen Groenewegen), zijn Nederlands is beter dan mijn Noors.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:12 schreef freaky40 het volgende:
Geweldige sprint! Topshow! Lekker voor Cav...helemaal nietssss op The Ilse of Man...![]()
Ik denk ik zet even France 2 aan, sinds deze week te zien hier op de kabel. Dat ook eens mee gemaakt, niet wetende dat Dylan zou gaan winnen....
mondjes snoerenquote:
Fietst pas een jaar bij een Nederlandse ploeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
"Hij is goed he" (tegen Groenewegen), zijn Nederlands is beter dan mijn Noors.
Het helpt wel dat het geen bergrit wasquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah de Belg wijt winst van Dylan aan het parcours lol
Petacchi had het goed door Dielun de voornaamste favoriet voor vandaag te noemenquote:
Ik zag Marcel op een kilometer of 2 van de meet helemaal alleen in circa 50ste positie met een paar ploeggenoten aan de andere kant van het peloton, tja...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom o waarom is Zabel 11. Waar was De Kit?
Die clown hebben ze alleen genomen omdat hij de boezemvriend van Halvorsen is.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fietst pas een jaar bij een Nederlandse ploeg.
Die is Analist bij ES?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Petacchi had het goed door Dielun de voornaamste favoriet voor vandaag te noemen
Graag! Doe je dingquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:13 schreef Piperidine het volgende:
Ik neem aan dat de lachwekkende posts uit het vorige topic hier nog even geplaatst worden?
En toch heeft hij zich prima ontwikkeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die clown hebben ze alleen genomen omdat hij de boezemvriend van Halvorsen is.
Fietst pas een jaar bij een Nederlandse ploeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
"Hij is goed he" (tegen Groenewegen), zijn Nederlands is beter dan mijn Noors.
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2449297/3/50#p180451412]vrijdag 13 juli 2018 18:17[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/454292]Koffieplanter[/url] het volgende:
Mentaal zwak.quote:
Zwalkte als een drinker over de weg van rechts naar links met nog 500m te gaan, midden tussen de uitzakkende sprintaantrekkers.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:13 schreef wimderon het volgende:
Arend probeerde ook mee te sprinten, maar dat kwam er niet helemaal uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |