Nou, of ze.de uitschakeling overleeft.quote:
Moet half terugkomen op m'n mening over de camera van Huawei. Als je de Huawei P20 Pro neemt, zit je qua camera namelijk wel veel beter.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:27 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Thanks! Hier heb ik dus wel wat aan. Geen Huawei!
moeten ze voorbij frankrijkquote:
android is trouwens beter ja kan je mijn app eerder testenquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:33 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Omdat het beperkter is dan android
moet kunnenquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
moeten ze voorbij frankrijk![]()
Saygılarımla Flip.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
android is top
Հարգանքներով Flip.
stop maar met gokkenquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
twee keer verkeerd gegokt verdomme
Ah, voetbal! Engeland heeft verloren dus?quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, of ze.de uitschakeling overleeft.
Ik zou zeggen, qua camera, kijk dit filmpje en neem je oordeel mee in je beslissing.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:26 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Het moet de nieuste android versie hebben, een snelle zijn (ik heb geen geduld met trage) dus het liefst een vlaggeschip ofzo. Prijs is niet belangrijk. Scherpe camera en aub niet te groot in de hand. Heb kleine handjes. En het moet er mooi uitzien. Liefst gekleurd.
Momenteel heb ik metallic roze
over 2 minuten denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:34 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ah, voetbal! Engeland heeft verloren dus?
wie wordt wereldkampioen ?quote:
Ow. Huawei weer opp de lijst.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:32 schreef I. het volgende:
[..]
Moet half terugkomen op m'n mening over de camera van Huawei. Als je de Huawei P20 Pro neemt, zit je qua camera namelijk wel veel beter.Dan staat hij ver boven Sony.
I.
Dus daarom!quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
android is trouwens beter ja kan je mijn app eerder testen
Հարգանքներով Flip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |