Heb die Sony in Tweakers gezienquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
had je tweakers lijstje gekeken?
die zijn wel goed meestal
Ezi echiche Flip.
Ligt eraan waar je veel waarde aan hecht.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:19 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ow.
Maar wat zou je aanraden? Die eerste Huawei of de Sony uit de links?
Meestal vraag ik het mijn man maar die is niet thuis
dan zal die toch wel aardig zijn?quote:
lol hartaanvalquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan de queen dit handelen of wordt prince Charles eindelijk koning?
Het moet de nieuste android versie hebben, een snelle zijn (ik heb geen geduld met trage) dus het liefst een vlaggeschip ofzo. Prijs is niet belangrijk. Scherpe camera en aub niet te groot in de hand. Heb kleine handjes. En het moet er mooi uitzien. Liefst gekleurd.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat moet de telefoon hebben? Wat mag de telefoon hebben? Wat wil je ervoor betalen. Wil je em ook in het buitenland (quad band) gebruiken? Ik moest laatst ook een nieuwe telefoon kopen en heb maar een willekeurig ding gekocht(motorola moto x4)
Thanks! Hier heb ik dus wel wat aan. Geen Huawei!quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:24 schreef I. het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je veel waarde aan hecht.
- Wil je er zelf een geheugenkaartje in kunnen stoppen? Kan die van Huawei al niet bijvoorbeeld. Huawei heeft van zichzelf al wel meer opslagruimte (128gb vs 64gb van Sony)
- Is een goede camera van belang? Dan kan je beter voor Sony gaan, die staat bekend om z'n goede camera's.
Voor de rest raad ik je vooral aan om reviews op te zoeken op youtube, dan zie je ze hands-on, en worden ook de meeste voor- en nadelen al goed besproken door mensen die ze al een poosje hebben gebruikt / getest.
I.
dan koop je toch een topmodel als oneplus 6, s9, s9 plus etc.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:26 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Het moet de nieuste android versie hebben, een snelle zijn (ik heb geen geduld met trage) dus het liefst een vlaggeschip ofzo. Prijs is niet belangrijk. Scherpe camera en aub niet te groot in de hand. Heb kleine handjes. En het moet er mooi uitzien. Liefst gekleurd.
Momenteel heb ik metallic roze
Ik hou niet van Apple! Nooit never een Applequote:Op woensdag 11 juli 2018 22:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dan zal die toch wel aardig zijn?
ik zou gewoon iphone halen denk ik
С уважением Flip.
Whaaa! S9 is gróót!quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan koop je toch een topmodel als oneplus 6, s9, s9 plus etc.
waarom?quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:28 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik hou niet van Apple! Nooit never een Apple
What's kebeurd met de queen?quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan de queen dit handelen of wordt prince Charles eindelijk koning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |