wat?quote:
haha maar in het Chinees gebruiken ze geen vriendelijke groeten.quote:Op woensdag 11 juli 2018 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat?
volgens translate klopt die
Prijazni pozdravi Flip.
waarom niet?quote:Op woensdag 11 juli 2018 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
haha maar in het Chinees gebruiken ze geen vriendelijke groeten.
is letterlijk vertaald, maar in het chinees betekent het meer als: een vriendelijke manier van groeten. Maar dat gebruiken ze niet, maar ze geven meer een vriendelijke wensquote:Op woensdag 11 juli 2018 21:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom niet?![]()
zijn het hommos?
Vriendelike groete Flip.
hoiquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:00 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Jan Jansen en Piet Pietersen zijn dan wel weer grappig. Of de IJslandse manier. Iets van dochter wordt moerdersdochter in naam en zoon wordt vaderszoon. Ik weet niet of dat nu nog zo is. En voetbal maakt googlen onmogelijk.
mijn samsung is goed genoegquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:01 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Sony Xperia XA2 Plus, ziet er wel nice uit.
Uiterlijk zegt niks.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:01 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
ah okéquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is letterlijk vertaald, maar in het chinees betekent het meer als: een vriendelijke manier van groeten. Maar dat gebruiken ze niet, maar ze geven meer een vriendelijke wens
met vriendelijke groeten is ook een westerse manier van groeten, ik gok dat een gedeelte van een vertalingen niet helemaal kloptquote:
is deze nieuw? ik ken wel de XA2 en XA2 ulrtra...quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:01 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Jup, vandaag aangekondigd.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is deze nieuw? ik ken wel de XA2 en XA2 ulrtra...
Huawei ziet er ook goed uit, maar toch maar Samsungquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:02 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat ze er mooi of lelijk uitzien.
I.
https://9to5google.com/20(...)-specs-release-date/quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is deze nieuw? ik ken wel de XA2 en XA2 ulrtra...
Huawei maakt ook steeds beter spul.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Huawei ziet er ook goed uit, maar toch maar Samsung
dat wel, maar Samsung is toch beter.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:05 schreef I. het volgende:
[..]
Huawei maakt ook steeds beter spul.Was eerst fel tegenstander van Samsung vanwege hun bloatware, maar dat doen ze gelukkig steeds minder.
I.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
modric lijkt op een papegaai
आपला आभारी Flip.
met mayoquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
ik neem wel lekker bakkie kibbeling
আন্তরিক শুভেচ্ছা Flip.
neeeeeeeeequote:
7 plus of 8 dacht ikquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:13 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Van wanneer dateert de nieuwste?
quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
neeeeeeeee
ravigote >knoflook > mayo bij kibbeling
Agur bero bat Flip.
hoe groot neem je je kibbelingquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
neeeeeeeee
ravigote >knoflook > mayo bij kibbeling
Agur bero bat Flip.
3 ons of zo?quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe groot neem je je kibbeling
xxl met patatquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe groot neem je je kibbeling
Volgens mij wel, ze zijn overgestapt.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:16 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Maar Nokia werkt niet op Android, toch?
oef dat zou lekkere maaltijd zijnquote:
quote:
okequote:Op woensdag 11 juli 2018 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oef dat zou lekkere maaltijd zijn
visboer heeft geen patat hier alleen
Saludos cordiales Flip.
Jup.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
ja windows mobile is dood toch?
ಶುಭಾಕಾಂಕ್ಷೆಗಳೊಂದಿಗೆ Flip.
jawel, nokia wordt niet meer door microsoft gemaak, maar door HMD, door oud werknemers van Nokia opgerichtquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:16 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Maar Nokia werkt niet op Android, toch?
zou wel goede combinatie zijn markjesdansquote:
de visboer in de markthal welquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oef dat zou lekkere maaltijd zijn
visboer heeft geen patat hier alleen
Saludos cordiales Flip.
ah beterquote:
Ow.quote:
quote:
deze hexxiequote:Op woensdag 11 juli 2018 22:19 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ow.
Maar wat zou je aanraden? Die eerste Huawei of de Sony uit de links?
Meestal vraag ik het mijn man maar die is niet thuis
geen ideequote:Op woensdag 11 juli 2018 22:19 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ow.
"is it a Hyundai?"quote:
Hoe ga ik dan mobiel FOK!en?quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
deze hexxie
Gaisuwan alheri Flip.
had je tweakers lijstje gekeken?quote:
Wat moet de telefoon hebben? Wat mag de telefoon hebben? Wat wil je ervoor betalen. Wil je em ook in het buitenland (quad band) gebruiken? Ik moest laatst ook een nieuwe telefoon kopen en heb maar een willekeurig ding gekochtquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:19 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ow.
Heb die Sony in Tweakers gezienquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
had je tweakers lijstje gekeken?
die zijn wel goed meestal
Ezi echiche Flip.
Ligt eraan waar je veel waarde aan hecht.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:19 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ow.
dan zal die toch wel aardig zijn?quote:
lol hartaanvalquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan de queen dit handelen of wordt prince Charles eindelijk koning?
Het moet de nieuste android versie hebben, een snelle zijn (ik heb geen geduld met trage) dus het liefst een vlaggeschip ofzo. Prijs is niet belangrijk. Scherpe camera en aub niet te groot in de hand. Heb kleine handjes. En het moet er mooi uitzien. Liefst gekleurd.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat moet de telefoon hebben? Wat mag de telefoon hebben? Wat wil je ervoor betalen. Wil je em ook in het buitenland (quad band) gebruiken? Ik moest laatst ook een nieuwe telefoon kopen en heb maar een willekeurig ding gekocht(motorola moto x4)
Thanks! Hier heb ik dus wel wat aan. Geen Huawei!quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:24 schreef I. het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je veel waarde aan hecht.
- Wil je er zelf een geheugenkaartje in kunnen stoppen? Kan die van Huawei al niet bijvoorbeeld. Huawei heeft van zichzelf al wel meer opslagruimte (128gb vs 64gb van Sony)
- Is een goede camera van belang? Dan kan je beter voor Sony gaan, die staat bekend om z'n goede camera's.
Voor de rest raad ik je vooral aan om reviews op te zoeken op youtube, dan zie je ze hands-on, en worden ook de meeste voor- en nadelen al goed besproken door mensen die ze al een poosje hebben gebruikt / getest.
I.
dan koop je toch een topmodel als oneplus 6, s9, s9 plus etc.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:26 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Het moet de nieuste android versie hebben, een snelle zijn (ik heb geen geduld met trage) dus het liefst een vlaggeschip ofzo. Prijs is niet belangrijk. Scherpe camera en aub niet te groot in de hand. Heb kleine handjes. En het moet er mooi uitzien. Liefst gekleurd.
Momenteel heb ik metallic roze
Ik hou niet van Apple! Nooit never een Applequote:Op woensdag 11 juli 2018 22:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dan zal die toch wel aardig zijn?
ik zou gewoon iphone halen denk ik
С уважением Flip.
Whaaa! S9 is gróót!quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan koop je toch een topmodel als oneplus 6, s9, s9 plus etc.
waarom?quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:28 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik hou niet van Apple! Nooit never een Apple
What's kebeurd met de queen?quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan de queen dit handelen of wordt prince Charles eindelijk koning?
Nou, of ze.de uitschakeling overleeft.quote:
Moet half terugkomen op m'n mening over de camera van Huawei. Als je de Huawei P20 Pro neemt, zit je qua camera namelijk wel veel beter.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:27 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Thanks! Hier heb ik dus wel wat aan. Geen Huawei!
moeten ze voorbij frankrijkquote:
android is trouwens beter ja kan je mijn app eerder testenquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:33 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Omdat het beperkter is dan android
moet kunnenquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
moeten ze voorbij frankrijk![]()
Saygılarımla Flip.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
android is top
Հարգանքներով Flip.
stop maar met gokkenquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
twee keer verkeerd gegokt verdomme
Ah, voetbal! Engeland heeft verloren dus?quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, of ze.de uitschakeling overleeft.
Ik zou zeggen, qua camera, kijk dit filmpje en neem je oordeel mee in je beslissing.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:26 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Het moet de nieuste android versie hebben, een snelle zijn (ik heb geen geduld met trage) dus het liefst een vlaggeschip ofzo. Prijs is niet belangrijk. Scherpe camera en aub niet te groot in de hand. Heb kleine handjes. En het moet er mooi uitzien. Liefst gekleurd.
Momenteel heb ik metallic roze
over 2 minuten denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:34 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ah, voetbal! Engeland heeft verloren dus?
wie wordt wereldkampioen ?quote:
Ow. Huawei weer opp de lijst.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:32 schreef I. het volgende:
[..]
Moet half terugkomen op m'n mening over de camera van Huawei. Als je de Huawei P20 Pro neemt, zit je qua camera namelijk wel veel beter.Dan staat hij ver boven Sony.
I.
Dus daarom!quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
android is trouwens beter ja kan je mijn app eerder testen
Հարգանքներով Flip.
Ik hoop dat Kroatië wint. Zou toch compleet onverwacht zijnquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:37 schreef FlippingCoin het volgende:
frankrijk kroatiëeeeee
Vänliga Hälsningar Flip.
is geen winnaarquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
belgie vs engeland, wie gaat winnen
Belgiequote:Op woensdag 11 juli 2018 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
belgie vs engeland, wie gaat winnen
/carequote:Op woensdag 11 juli 2018 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
belgie vs engeland, wie gaat winnen voor 3e plaats
belgiëquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
belgie vs engeland, wie gaat winnen voor 3e plaats
ik niet maar zou het beide wel oké vindenquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat Kroatië wint. Zou toch compleet onverwacht zijn
quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
mooie finale
ດ້ວຍຄວາມເຄົາລົບ Flip.
🤔quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:34 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, qua camera, kijk dit filmpje en neem je oordeel mee in je beslissing.
I.
modric gebruikt dopingquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:41 schreef FlippingCoin het volgende:
gelijk doping control
Z poważaniem Flip.
quote:
Dat valt dus af.quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor de Pixel XL gaan, maar die is vrij groot.
I.
ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
zal wel een hoop gesloopt worden weer in de UK
Hörmətlə Flip.
echt zonde dat die mensen zich voetbalfan noemenquote:
zijn ze nietquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
echt zonde dat die mensen zich voetbalfan noemen
Mit freundlichen Grüßen Flip.
Was je bij de FOK! kroeg?quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
genoeg voor vandaag ik ga naar huis
I try..quote:
bolk aloa!quote:
lekker vanavond nog gegetenquote:
quote:
Ik zie net dat de normale Pixel 2 (niet XL) de zelfde camera heeft, die is wel een stuk kleinerquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:46 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat valt dus af.
Elk jaar weer hetzelfde liedje. Uiteindelijk kies ik altijd weer voor de Sony. De compacte zijn niet zo groot en qua specs lijken ze prima. Maar het is dan ook altijd weer hetzelfde. Wat heb jij momenteel?
doe maar xxlquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:52 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zie net dat de normale Pixel 2 (niet XL) de zelfde camera heeft, die is wel een stuk kleiner
https://versus.com/en/google-pixel-2-vs-google-pixel-2-xl
Ik heb zelf een OnePlus 2, die heeft een 5.5" scherm, ook redelijk groot, maar heb zelf ook lomp grote handen.
I.
Mannenhandenquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:52 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zie net dat de normale Pixel 2 (niet XL) de zelfde camera heeft, die is wel een stuk kleiner
https://versus.com/en/google-pixel-2-vs-google-pixel-2-xl
Ik heb zelf een OnePlus 2, die heeft een 5.5" scherm, ook redelijk groot, maar heb zelf ook lomp grote handen.
I.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:55 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Mannenhanden![]()
Zal morgen eens verder kijken. Nu lekker slapen. Tot morgen!![]()
Mwah, door m'n lengte zijn ze in proportie met de rest van m'n lichaam, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:55 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Mannenhanden![]()
Slaap lekker Hexxiequote:Op woensdag 11 juli 2018 22:55 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Mannenhanden![]()
Bolkquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:48 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Laat je afleiden door de dodetopicers
ja dat heb ik ook a = aloa h= haags d= dr mikey h= heienekenquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Markdeajaxfangod
![]()
Markdeajaxfangod is door mijn telefoon opgeslagen als woord
quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:05 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook a = aloa h= haags d= dr mikey h= heieneken
Mark godquote:
ik zou het eigenlijk ook niet moeten doen. Zou stukken schelen.quote:
Telefoon is geïnfecteerd met FOK!quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:05 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook a = aloa h= haags d= dr mikey h= heieneken
yepquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Telefoon is geïnfecteerd met FOK!
Al die ongebruikte ruimte in je browser, beetje zonde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |