Ik vind Derksen wel grappig, veel passie voor muziek heeft hij.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:36 schreef Cee het volgende:
Vind Derksen verder wel een vreselijke vent maar die chemie met Willem is echt hilarisch.
Oh god ja, ik cringe weer helemaal als ik daaraan denk, vond ik een heul naar moment.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:37 schreef ato het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het een beetje ackward vond, toen hij aangeschoten was op dat blauwe kleed feest. Toen hij zo fel reageerde en manager pas later ingreep.
Dat DJ Jean verhaal vond ik wel raar. Maar ik vind DJ Jean ook een lul.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Derksen is zeker gevat en zegt vaak ook dingen die anderen niet durven te zeggen. En kan ook vaak genoeg om hem lachen. Maar heel veel hypocrieter dan Johan Derksen ga je ze niet vinden. Mensen afzeiken omdat hij daar net zin in heeft een mening ventileren alsof hij iemand door en door kent, terwijl hij diegene nog nooit heeft ontmoet. Totdat diegene bij hem aan tafel zit, dan is hij poeslief. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik zat in mijzelf te praten, niet doen Waylon, niet doen..quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh god ja, ik cringe weer helemaal als ik daaraan denk, vond ik een heul naar moment.
Wacht maar tot Jan gaat.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:40 schreef ato het volgende:
[..]
Ik zat in mijzelf te praten, niet doen Waylon, niet doen..
Welke zooi?quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat soort awkward zooi al lang lekker van m'n harde schijf gewist.
Rage.gifquote:
DJ Jean is ook gewoon een lul. Echt een hele rare vent. Die zich toen ook debiel gedroeg. Dus dat was nog niet zo vreemd hoe Derksen daarover los ging. Maar meestal gaat hij los over mensen die hij nog nooit van zijn leven gesproken heeft, heeft hij van te voren bepaald dat hij een hekel aan die persoon heeft. Nou ja eigenlijk nog: dat die dat gaat ventileren op TV.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:40 schreef ato het volgende:
[..]
Dat DJ Jean verhaal vond ik wel raar. Maar ik vind DJ Jean ook een lul.
Alle awkward momenten.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:42 schreef ato het volgende:
[..]
Welke zooi?
Ik hou die Raatgever en die andere sukkel wel in de gaten volgend jaar.
Dan ga ik alleen maar lachen. Eerst ben ik diep teleurgesteld dat hij gaat, dan heb ik een soort van Trijntje jaar.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot Jan gaat.
Als ie uit gaat leggen aan de pers dat hij van de selectiecommissie voor zichzelf heeft gekozen. Over awkward gesproken. Dat wordt smullen.
Dan hoop ik zo dat er een artiest gaat die tegen Raatgever zegt ik wil niet in jouw buurt en ik ben niet vergeten wat je deed met Waylon.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle awkward momenten.
Denk er lekker niet meer aan.
En Raatgever gaat zich volgend jaar van z'n slijmkant laten zien hoor. Wie er ook gaat. Zodat ie 'zie je wel het ligt niet aan mij' kan zeggen
Dat denk ik ook. Is bijna altijd dat het overcompensatie is.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:43 schreef Guanabana het volgende:
Er is een youtubecomment van iemand onder een filmpje van DJ Jean, waarin hij blijkbaar allemaal gelul over vrouwen uitkraamt:
'Dj Jean is een heel onzekere man'.
![]()
Is gewoon zo waarschijnlijk.
Het was vroeger al zo'n sukkel, hij draaide wel lekkere muziek.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:43 schreef Guanabana het volgende:
Er is een youtubecomment van iemand onder een filmpje van DJ Jean, waarin hij blijkbaar allemaal gelul over vrouwen uitkraamt:
'Dj Jean is een heel onzekere man'.
![]()
Is gewoon zo waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |