Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
Haags heeft topictitelautisme. Serieuze aandoening wel.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat mag welmaar alsjeblieft geen schaken meer .
hihiquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]en je lacht ook nog eens uit. Haags toch, foei foei
quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij moet voorbeeld nemen aan Bolke&Bolke![]()
melkquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat zat er vandaag in jouw koffie
bahquote:
Melk is heel slecht.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aloa komt zo zeggen dat melk echt heel slecht is
Gekke koeienziekte hahaquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso wel apart dat we iets drinken wat bij een ander beest uit de uiers komt wat bedoeld is om een jong exemplaar te zogen.
Haha dat maakt het apart niet slecht.quote:
Als jij nu nog geen kanker hebt, dan niet.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg je van moedermelk ook kanker?
Als de moeder rookt wel.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Melk met toevoegde schimmels dat is inderdaad beter ja.quote:
de kater komt later.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Als jij nu nog geen kanker hebt, dan niet.
sabbel wel graag aan tieten, maar niet aan die van mijn moeder. Komt überhaupt geen melk meer uit, mag ik hopen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Als jij nu nog geen kanker hebt, dan niet.
Nee, dat is het aller, aller gezondste spul ter wereld en als je je kind niet op natuurlijke wijze zoogt ben je een verderfelijke ouder.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
sowquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, dat is het aller, aller gezondste spul ter wereld en als je je kind niet op natuurlijke wijze zoogt ben je een verderfelijke ouder.
Je vriendin had toch ook moedermelk?quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sabbel wel graag aan tieten, maar niet aan die van mijn moeder. Komt überhaupt geen melk meer uit, mag ik hopen.
Als ze zwanger is wel.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sabbel wel graag aan tieten, maar niet aan die van mijn moeder. Komt überhaupt geen melk meer uit, mag ik hopen.
jazeker, maar daar had ik even geen behoefte aan..quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:59 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Je vriendin had toch ook moedermelk?
en racistisch, en lid van IS.quote:
Lekkere nicotine melk.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja, als je fok! Mag geloven neukt iedereen elkaar de moeder
Jij hebt toch je man.quote:
Lekker manquote:Op woensdag 11 juli 2018 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neu, gewoon die standaard grapjes in iedere sc
zolang ik niet het lijdend voorwerp (quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:03 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Je doet alsof je iets weet wat ik niet weet
haha kleutergrapjes iddquote:Op woensdag 11 juli 2018 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neu, gewoon die standaard grapjes in iedere sc
Haha Jajaaaquote:Op woensdag 11 juli 2018 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zolang ik niet het lijdend voorwerp () ben maak ik er geen punt van.
Maar komt wel terugquote:
Én de moeder van Devquote:Op woensdag 11 juli 2018 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
moet kunnen toch. Hema is nog netjes, die neukt zusjes.
Peesjuhvee!quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jalalala Ajax Rotterdam, Rotterdam, Ajax Rotterdammm
op elk potje past een dekseltje.quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:10 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ja dat wel. Jij krijgt ook weer iemand.
dan stel ik voor dat je er iets aan doet.quote:
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga iedereen blokken in augustus behalve Mark![]()
Die gaat een record aan punten halen
je gaat in je vakantie zitten blokken?quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga iedereen blokken in augustus behalve Mark![]()
Die gaat een record aan punten halen
nopequote:Op woensdag 11 juli 2018 12:35 schreef aloa het volgende:
Augustus gaat serieus worden. Het gerucht gaat dat Haags ook weer eens mee gaat doen
Denk het niet eigenlijk.quote:
Klopt!quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aloa of Markdeajaxfan moeten winnenze verdienen het beide
Gaat goed iddquote:Op woensdag 11 juli 2018 12:49 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Deze maand wel als ik de OP zo bekijk
komt morgen aloaquote:
okéquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:15 schreef AMS76 het volgende:
[..]
Zo heette mijn voormalige werkgever ook.
Die dronk wel melk.
We hebben m gewoon laten lopen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:28 schreef I. het volgende:
Gaat veel te makkelijk voor jou dit, aloa.
I.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:28 schreef I. het volgende:
Gaat veel te makkelijk voor jou dit, aloa.
I.
een beetjequote:
Is bijna halverwege! Alvast gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:14 schreef aloa het volgende:
Het is meestal halverwege de maand wel bekend wie de winnaar gaat worden...
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-07-2018 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ich bin der Grrrrrrrr!quote:
goed planquote:Op woensdag 11 juli 2018 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat ik vanavond bij de wedstrijd ook maar een biertje doe.
eentje maar?quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wijn en bier hier. Welke volgorde is onbeslist.quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
wel ff nog wat lekkers halen dan.quote:
Bier na wijn geeft venijn.quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wijn en bier hier. Welke volgorde is onbeslist.
Bier na wijn geeft venijn.quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wijn en bier hier. Welke volgorde is onbeslist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |