Melk met toevoegde schimmels dat is inderdaad beter ja.quote:
de kater komt later.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Als jij nu nog geen kanker hebt, dan niet.
sabbel wel graag aan tieten, maar niet aan die van mijn moeder. Komt überhaupt geen melk meer uit, mag ik hopen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Als jij nu nog geen kanker hebt, dan niet.
Nee, dat is het aller, aller gezondste spul ter wereld en als je je kind niet op natuurlijke wijze zoogt ben je een verderfelijke ouder.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg je van moedermelk ook kanker?
sowquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, dat is het aller, aller gezondste spul ter wereld en als je je kind niet op natuurlijke wijze zoogt ben je een verderfelijke ouder.
Je vriendin had toch ook moedermelk?quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sabbel wel graag aan tieten, maar niet aan die van mijn moeder. Komt überhaupt geen melk meer uit, mag ik hopen.
Als ze zwanger is wel.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sabbel wel graag aan tieten, maar niet aan die van mijn moeder. Komt überhaupt geen melk meer uit, mag ik hopen.
jazeker, maar daar had ik even geen behoefte aan..quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:59 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Je vriendin had toch ook moedermelk?
en racistisch, en lid van IS.quote:
Lekkere nicotine melk.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja, als je fok! Mag geloven neukt iedereen elkaar de moeder
Jij hebt toch je man.quote:
Lekker manquote:Op woensdag 11 juli 2018 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neu, gewoon die standaard grapjes in iedere sc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |