SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.SPAM:
![]()
Ah! Dat is wel logischer danquote:
El slaapo delicioso!quote:Op woensdag 11 juli 2018 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn mac uitzetten, adios amigos
quote:
Nee?quote:Op woensdag 11 juli 2018 00:10 schreef knokkels het volgende:
[..]zeker wel! Dat sample ::9~
Ken je Angel Haze dan toevallig ook?
Daar heb je best wel gelijk inquote:
Het klinkt ook echt bijna hetzelfdequote:
Dat dan weer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2018 00:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het klinkt ook echt bijna hetzelfde
fonetisch gesproken. Of half geluisterd. Ofzoquote:
quote:
Doe eens gek, zal ik nog een glaasje wijn inschenken?quote:Op woensdag 11 juli 2018 00:27 schreef knokkels het volgende:
Zal ik er zo nog een half uurtje aanplakken?
Rood, wit, rose?quote:Op woensdag 11 juli 2018 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe eens gek, zal ik nog een glaasje wijn inschenken?
quote:Op woensdag 11 juli 2018 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
Het is eigenlijk niet echt wat ik wilde, zo'n remix...
quote:
Ja inderdaadquote:
quote:WIth a Little Touch Of Magic, I Let David Cop-A-Feel
Yummy.quote:Op woensdag 11 juli 2018 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
Het is trouwens gewoon de biologische merlot van AH
die is men vergeten?quote:Op woensdag 11 juli 2018 00:44 schreef knokkels het volgende:
In mijn nieuwe huis lag nog een halve fles Jonge Jenever, en een fles met een druppel of twee Dominicaanse Witte Rum.![]()
quote:
topshowquote:Op woensdag 11 juli 2018 00:48 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dus ik keurig bellen, joh... jullie zijn dit en dat vergeten. Hoe werkt de kraan, oh ja. ligt hier nog alcohol.
"Oh, geniet ervan."
quote:
Dansplaatquote:
quote:
Ik gooi 'em er bijquote:
Elektroquote:
Damn! Goed nummer!quote:
Ik weet zeker dat ik dEUS niet hebquote:Op woensdag 11 juli 2018 01:05 schreef naatje_1 het volgende:
en dan eindigen met dEUS - architect, dat zou tof zijn
quote:
gefundah!quote:
1:20quote:
Deze heb ik niet meer gedraaid sinds 2010quote:
Het is een naterclassicquote:Op woensdag 11 juli 2018 01:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze heb ik niet meer gedraaid sinds 2010
Die moest maar weer eens komen draaien danquote:
Mijn spullen zijn gestolen en heb nog niet moeite genomen om te kopenquote:Op woensdag 11 juli 2018 01:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die moest maar weer eens komen draaien dan
quote:Op woensdag 11 juli 2018 01:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn spullen zijn gestolen en heb nog niet moeite genomen om te kopen
koptelefoon, microfoon en boxjes, is niet veel, maar echt precies de dingen nodig voor radio bij mijquote:
wutquote:Spacemonkeyz Versus Gorillaz - A Fistful Of Peanuts
quote:Op woensdag 11 juli 2018 01:19 schreef knokkels het volgende:
Spacemonkeyz Versus Gorillaz - A Fistful Of Peanuts
En de pc hebben ze laten staan?quote:Op woensdag 11 juli 2018 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
koptelefoon, microfoon en boxjes, is niet veel, maar echt precies de dingen nodig voor radio bij mijEn had anderhalf jaar speciaal PC gekocht om weer te kunnen draaien
Misschien 1 keer gedaan ofzo
Geen verzekering, waren ook niet echt dure dingen (en de boxjes waren van huisgenootquote:Op woensdag 11 juli 2018 01:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
En de pc hebben ze laten staan?![]()
Dat is best wel heel kut trouwens. Nog iets van teruggezien, financieel gezien?
Mashupquote:
Een microfoon (USB) kost tegenwoordig eigenlijk geen drol meerquote:Op woensdag 11 juli 2018 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen verzekering, waren ook niet echt dure dingen (en de boxjes waren van huisgenoot)
Ik snap het nog steeds niet, google zegt dat wat jij quote nr uit 2008 is, maar wat is er zo lachwekkend aan en waar quote je het vandaan?quote:
Ik doe het dan in principe nog gewoon met een 3,5mm dingetje, volgens mij. Kan VDJ beter aan...quote:Op woensdag 11 juli 2018 01:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een microfoon (USB) kost tegenwoordig eigenlijk geen drol meer
A Fistful of Peanutsquote:Op woensdag 11 juli 2018 01:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet, google zegt dat wat jij quote nr uit 2008 is, maar wat is er zo lachwekkend aan en waar quote je het vandaan?
ook een leukequote:Destiny's Child & 10CC - Parts of 1 Independant Women On A Dreadlock Holiday
Ik zag hem voorbij komen, en ik dacht.. ik deel deze mashup postuumquote:
Ah, welterusten danquote:Op woensdag 11 juli 2018 06:17 schreef naatje_1 het volgende:
Mogge livelink, maar ik ga ook direct slapen.
succes met het keukengedoe, wij zitten er ook middenin, ik neig nog steeds naar Ikea, ondanks het feit dat de keuken die we op het oog hadden uit het assortiment isquote:Op woensdag 11 juli 2018 07:41 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen!
Gisteravond een gezellige bedrijfs barbecue gehad,vandaag een dagje vrij. Straks op pad voor een nieuwe keuken.
Wij zijn ook bij Ikea geweest, gaan nu naar een lokale keukenboer.quote:Op woensdag 11 juli 2018 07:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
succes met het keukengedoe, wij zitten er ook middenin, ik neig nog steeds naar Ikea, ondanks het feit dat de keuken die we op het oog hadden uit het assortiment is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |