Als je de rest kende van net, tis van dezelfde tijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:14 schreef MTheBassman het volgende:
Dit komt me dus totaal onbekend voor. Zal wel niet van mijn tijd zijn.
Die heb ik al kaalgepluktquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jij wilt me vertellen dat er geen nigeriaanse prins is die mij miljoenen wil geven als ik mijn bankrekening aan hem geef?
Klopt, maar dan nog, als je zelf een beetje let op wat je doet, verklein je wel de kans al een enorme hoop.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms wel, maar dat hoeft niet perse...
Tijd dat Tivoli gerickroll'd wordtquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Rick astley komt naar het land![]()
https://www.tivolivredenb(...)tley&utm_content=pop
en toch had ik op mijn laptop ransomware en heb ik nu iets vaags op mijn ipad. Ik klik nergens op en open al helemaal niksquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog, als je zelf een beetje let op wat je doet, verklein je wel de kans al een enorme hoop.
Ahhh stof op t schermquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en toch had ik op mijn laptop ransomware en heb ik nu iets vaags op mijn ipad. Ik klik nergens op en open al helemaal niks
Ik kan al die bands in deze muziekstijl nooit uit elkaar halen. Niks gemeens bedoeld tegen mensen die dit luisterenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:20 schreef livelink het volgende:
I'm a survivor, maar wie deze versie zingt weet ik niet.
Ik ken dit ook alleen maar van Destiny's Childquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan al die bands in deze muziekstijl nooit uit elkaar halen. Niks gemeens bedoeld tegen mensen die dit luisteren
ZimmerGodquote:
netjes.quote:
Meesterlijk nummer. Staat in mijn top 100quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
netjes.
Naar dit nr heb ik ongeveer 5 a 6 jaar gezocht.
Dit nummer, bevat veel waarheid, net als tool met 46 and 2... meer dan men beseftquote:
Zonde dat hij gestopt is met zingen dan. Fijne stem.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:26 schreef MTheBassman het volgende:
Stratovarius - Chasing Shadows
Toen de gitarist Timo Tolkki nog zong.
Stratovarius is echt in mijn hoek van muziek. Staan er ook erg vaak in in mijn top 2000. Ik luisterde om eerlijk te zijn niet echt naar de tekst, maar de harmonie in dit nummer is echt meesterlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit nummer, bevat veel waarheid, net als tool met 46 and 2... meer dan men beseft
Maar respect +2 dat je deze kent.
Ja, die nieuwe (Timo Kotipelto) heeft meer techniek maar hij heeft minder emotie vind ik. Ik heb ook liever Tolkki.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Zonde dat hij gestopt is met zingen dan. Fijne stem.
Dan zit je niet ver van mijn hoek, want ik like niet alleen goa, maar zit ook in Atreyu, pantera, pain, children of bodom, en dat soort consorten.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Stratovarius is echt in mijn hoek van muziek. Staan er ook erg vaak in in mijn top 2000. Ik luisterde om eerlijk te zijn niet echt naar de tekst, maar de harmonie in dit nummer is echt meesterlijk.
Je leert muziek waarderen, en ik wil niet zeggen met de jaren......... maar ik wel met de andere dope die ik altijd deed, dan leer je andere stylen. Ik was vroeger alleen van de hardcore, en gabber.... tegenwoordig stukken breder, waaronder dus ook stratovarius.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:29 schreef Charlotte3 het volgende:
Nou, doe mij maar jouw GOA setjes ipv dit.
ZO niet mijn ding.
Vast een app met troep geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en toch had ik op mijn laptop ransomware en heb ik nu iets vaags op mijn ipad. Ik klik nergens op en open al helemaal niks
ik gebruik geen appsquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vast een app met troep geweest.
Android heeft daar helemaal veel last van.
Ik zou dan ook naar Helloween luisteren, de grootvaders van power metal. Dan beveel ik Walls of Jericho en de twee Keeper of the Seven Keys albums aan. Na twee matige albums hebben ze een nieuwe zanger die niet iedereen bevalt, maar dan nog vind ik ze puike muziek maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan zit je niet ver van mijn hoek, want ik like niet alleen goa, maar zit ook in Atreyu, pantera, pain, children of bodom, en dat soort consorten.
Hoewel GOA de boventoon drijft, is dat niet alles waar in into ben.
Ik ga ook naar de wedstrijd.quote:
Heb ik ook, ik vind dat België supporten ook een beetje geforceerd of zo. Ik wil eigenlijk niet dat België meteen hun eerste finale wint terwijl wij na drie nog steeds niet gewonnen hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:58 schreef livelink het volgende:
Het was weer lekker EggsTC, dank je wel!
En iedereen veel plezier bij de wedstrijd natuurlijk. Ik hoop dat het leuk wordt om naar te kijken en toch ook dat Frankrijk wint, omdat dat voor mij gewoon de betere ploeg is.
quote:
ook. En veel eters. Normaal na 15:00 uur veel terras. Maar vandaag moest ik regelmatig de keuken inquote:
Ja, in de keuken wil je niet zijn als het heel warm is. Hopelijk was het wel gezellig.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook. En veel eters. Normaal na 15:00 uur veel terras. Maar vandaag moest ik regelmatig de keuken inEn daar is het nog een graadje of 10 warmer
mwah, teveel Belgenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, in de keuken wil je niet zijn als het heel warm is. Hopelijk was het wel gezellig.
Nee, niet Kroatië.quote:
Het boeit me al weinig meer, wel het meest kutte WK dat ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, niet Kroatië.
Finale Frankrijk - Engeland en dan moge de beste winnen.
Ik vind er ook weinig aan, ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 21:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het boeit me al weinig meer, wel het meest kutte WK dat ik me kan herinneren.
Meeste is echt niet om aan te gluren
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Engeland wereldkampioen zou wel tof zijn
quote:
Dit topic was echt heel leuk toen DJ Koelkast nog draaide.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Ja hallo, jullie bleven allemaal weg na de verhuizing
Maar jullie zijn uiteraard welkom om weer gezellig mee te ouwehoeren enzo
Het is hier anders ook heel leuk met andere DJ's hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit topic was echt heel leuk toen DJ Koelkast nog draaide.
Daarna is het bergafwaarts gegaan.
fayequote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
KKJ Mono Naatje Faye Toot uhmmmm vul jij aan
Absoluut! Ik tune ook nog wel eens in hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is hier anders ook heel leuk met andere DJ's hoor
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut! Ik tune ook nog wel eens in hoor
dit was wel het dieptepuntquote:Op dinsdag 10 juli 2018 21:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het boeit me al weinig meer, wel het meest kutte WK dat ik me kan herinneren.
Meeste is echt niet om aan te gluren
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Donderdag van 19-21: DJ Symphonic - Hier had uw titel kunnen staan
Viro , mr-green, samzz, sinterklaaskapoentje, Jofunu-kun, Zokunen, Morpheus, _Fantaquote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit topic was echt heel leuk toen DJ Koelkast nog draaide.
Daarna is het bergafwaarts gegaan.
ValHallen en robdriessenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Viro , mr-green, samzz, sinterklaaskapoentje, Jofunu-kun, Zokunen, Morpheus, _Fanta
El Presidente doet het nog hoor. Af en toequote:
Echtquote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Rob en Zokunen zijn hier nog gewoon hoor
Holaquote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
El Presidente doet het nog hoor. Af en toe
Ha! C_A
quote:22:46 - 23:45
DJ Knokkels - De Grote Bijna Verhuisshow
ze waren vorige maand beiden nog bij de meetquote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Ik post hier al 4 dagen en heb ze nog niet gezien
Ik ga draaien en Koen komt meteenquote:
kerelquote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ga draaien en Koen komt meteen![]()
![]()
Hoi Koen
En jij natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze waren vorige maand beiden nog bij de meet
5 dozen, 4 vuilniszakken. Er komen nog 3 dozen bij. De grote meubels mogen ze zelf gaan slepenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoeveel dozen heb je al ingepakt?
het begin is er, goed bezig. Zodra je een beetje gesetteld bent komen we langsquote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
5 dozen, 4 vuilniszakken. Er komen nog 3 dozen bij. De grote meubels mogen ze zelf gaan slepen
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het begin is er, goed bezig. Zodra je een beetje gesetteld bent komen we langs
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:53 schreef knokkels het volgende:
[..]Tofjes
Er komt nog ergens een housewarming party, geen idee wanneer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |