Ah, ok. Ik wilde nl een reactie plaatsen in een topic, had er geen rechten voor, dus ik dacht: slotje, maar toen keek ik bij de slotjes en toen stond die er niet...quote:Op maandag 9 juli 2018 22:10 schreef I. het volgende:
[..]
Verwijderen niet volgens mij, wel verplaatsen naar achter de schermen
I.
Dat gebeurt wel vaker met mijn topics.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:11 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
een paar weken terug gingen hema en devzero topics voor mij openen ineens een heel topic weg
Hmm, in wat voor lugubere topics loop jij te lurken dan?quote:Op maandag 9 juli 2018 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik wilde nl een reactie plaatsen in een topic, had er geen rechten voor, dus ik dacht: slotje, maar toen keek ik bij de slotjes en toen stond die er niet...
quote:Op maandag 9 juli 2018 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker met mijn topics.
Ik wilde de fipo hebben, maar het was een vervolg op deze: KLB / Zelfmoord nog steeds een taboe met als TT een klacht richting de mods, die net zo goed gewoon in KLB FB kan weetjewelquote:Op maandag 9 juli 2018 22:13 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, in wat voor lugubere topics loop jij te lurken dan?
I.
Ah, daar had ik een TR gezet ja. Mooi dat daar actief op gehandeld wordt.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wilde de fipo hebben, maar het was een vervolg op deze: KLB / Zelfmoord nog steeds een taboe met als TT een klacht richting de mods, die net zo goed gewoon in KLB FB kan weetjewel
mijn spam voor markdeajaxfan op men was niet weg, het tellen tot haags post welquote:Op maandag 9 juli 2018 22:11 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
een paar weken terug gingen hema en devzero topics voor mij openen ineens een heel topic weg
oh ja die bedoel ikquote:Op maandag 9 juli 2018 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mijn spam voor markdeajaxfan op men was niet weg, het tellen tot haags post wel
ja zeker vi is niks aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |