Hoezo? Heb je daar zin in dan?quote:Op maandag 9 juli 2018 21:34 schreef Theunknownperson het volgende:
Ik vind het echt nergens oplaan als ik er geen zin meer in heb mag ik toch zelf verdomme bepalen of ik uit het leven stap of niet
Klacht: niet over je eigen dood mogen beslissen
Ik weet dat dit sacasrisch is maar die nabestaanden bepalen niet over mijn doodquote:Op maandag 9 juli 2018 21:43 schreef Chai het volgende:
Erg flauw van potentiële nabestaanden dat ze daar zo van schrikken en krampachtig over doen idd.
Terechte klacht.
waarom werkt je lichaam dan niet meequote:Op maandag 9 juli 2018 21:45 schreef Theunknownperson het volgende:
[..]
Durf het wel paar keer geprobeerd maar m'n lichaam werkt niet mee
Als je toch je eigen plan trekt heb toch ook geen last van een taboe?quote:Op maandag 9 juli 2018 21:46 schreef Theunknownperson het volgende:
[..]
Ik weet dat dit sacasrisch is maar die nabestaanden bepalen niet over mijn dood
Ruim je het ook zelf weer op?quote:Op maandag 9 juli 2018 21:51 schreef Theunknownperson het volgende:
Morgen heb ik weer een afspraak met m'n psycholoog en ik ben van plan om daar binnen te komen
Nee, niet tegen de dode.quote:Op maandag 9 juli 2018 21:40 schreef Karig_Hutje het volgende:
Als jij van een flat afspringt zal niemand tegen je zeggen dat dat niet mag. Je bent dan al dood namelijk.
Zwakzinnige mensen waar baseer jij dat op?quote:Op maandag 9 juli 2018 21:51 schreef Confetti het volgende:
Er moet wel een taboe op heersen omdat de maatschappij vol zit met zwakzinnige mensen die tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Het leven is ons meest waardevolle bezit en moet beschermd worden.
Dit waardeloze topic en de TS doen mij echter twijfelen.
Nooit geen depressie mee gemaakt zeker?quote:Op maandag 9 juli 2018 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, niet tegen de dode.
Maar de nabestaanden krijgen wel te horen hoe egoïstisch de overledene was.
Of erger nog. Buitenstaanders.
Oh snik. Er sprong iemand voor de trein en toen kwam IK een half uur later thuis. Huil Snik traan snotter.
Uh..... ja.... Er is ook iemand die nooit meer thuis komt
Ik ben een nabestaande van iemand die zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op maandag 9 juli 2018 21:54 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Nooit geen depressie mee gemaakt zeker?
Liever rustig als het maar luktquote:Op maandag 9 juli 2018 21:49 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Wil je mensen traumatiseren of een rustige zelfmoord?
en een machinist (conducteur, brandweerman etc) die elke dag met dat schrikbeeld in zijn hoofd thuis komt.quote:Op maandag 9 juli 2018 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, niet tegen de dode.
Maar de nabestaanden krijgen wel te horen hoe egoïstisch de overledene was.
Of erger nog. Buitenstaanders.
Oh snik. Er sprong iemand voor de trein en toen kwam IK een half uur later thuis. Huil Snik traan snotter.
Uh..... ja.... Er is ook iemand die nooit meer thuis komt
Geen ervaring mee. Een doekje lijkt mij prima.quote:Op maandag 9 juli 2018 21:54 schreef ABombali het volgende:
[..]
Opruimen met een mop maakt het juist erger, gewoon een doekje gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |