abonnement Unibet Coolblue
pi_180343027
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind t echt moeilijk :').
:X
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 8 juli 2018 @ 22:54:07 #77
47102 Elvi
miemkwien
pi_180343029
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:46 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

mag je dan spreken van de voor jou ware liefde?

Of mag je alleen ware liefde gebruiken als het wederzijds is? Want ... snap je?
Nee want die persoon is niet goed voor mij.
En hij voelt niet hetzelfde. Dus het is niet m'n ware liefde. Het is gewoon iemand waar ik altijd een zwak voor zal hebben.
  zondag 8 juli 2018 @ 22:54:30 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180343037
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat ligt aan de situatie en het moment. Als het je echt belemmerd of je nog contact met diegene hebt kom je er vroeg of laat toch wel aan.

[..]

Dat vind ik met nieuwe mensen ontmoeten nu bijvoorbeeld lastig; ik vergelijk het met mijn vorige relatie, maar dat is een beeld over iemand dat gevormd is over de periode van 7 jaar.

Iemand die je net kent die kun je nooit zo goed kunnen; zoals ik al eens naar je schreef kun je daardoor mensen (te) snel afwijzen.

Op een gegeven moment moet je ook weer openstaan voor nieuwe mensen denk ik :)
Zou ik wel doen ja. Anders heb je alleen jezelf ermee.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180343051
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:52 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Oh ja, dat was het idd. Een staalborstel en nog iets :Y
Bbqvork. Dit vergeet ik echt nooit meer. :') Volgens mij zat t nog niet in haar vagina. Hij schoof haar rokje omhoog en prutste wat bij dijbeen met de vork, maar toen viel ze flauw.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_180343060
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Bbqvork. Dit vergeet ik echt nooit meer. :') Volgens mij zat t nog niet in haar vagina. Hij schoof haar rokje omhoog en prutste wat bij dijbeen met de vork, maar toen viel ze flauw.
Voorspel, hij kent het.
  zondag 8 juli 2018 @ 22:56:12 #81
47102 Elvi
miemkwien
pi_180343074
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:53 schreef MCH het volgende:

[..]

Ben je nog niet over magnetronkoffie heen?
:') allang. Ik ken meer mannen dan alleen hem hoor.
pi_180343083
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:56 schreef Elvi het volgende:

[..]

:') allang. Ik ken meer mannen dan alleen hem hoor.
sorry :@
pi_180343084
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Bbqvork. Dit vergeet ik echt nooit meer. :') Volgens mij zat t nog niet in haar vagina. Hij schoof haar rokje omhoog en prutste wat bij dijbeen met de vork, maar toen viel ze flauw.
Ik snap het niet.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_180343103
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat ligt aan de situatie en het moment. Als het je echt belemmerd of je nog contact met diegene hebt kom je er vroeg of laat toch wel aan.

[..]

Dat vind ik met nieuwe mensen ontmoeten nu bijvoorbeeld lastig; ik vergelijk het met mijn vorige relatie, maar dat is een beeld over iemand dat gevormd is over de periode van 7 jaar.

Iemand die je net kent die kun je nooit zo goed kunnen; zoals ik al eens naar je schreef kun je daardoor mensen (te) snel afwijzen.

Op een gegeven moment moet je ook weer openstaan voor nieuwe mensen denk ik :)
dat is wel herkenbaar. Ik vergelijk ook heel erg. Niet de zeven jaar maar wel het vergelijken en snel afwijzen.
Ik zou zoiets denk ik voor mezelf houden. Of ooit opbiechten. Maar alleen als de relatie goed zit.
Soms denk ik wel eens dat mensen iemand herinneren zoals ze willen dat die persoon was en niet hoe die persoon daadwerkelijk was. Het zal elkaar wel raken en overlappen. Maar ik betrap me er zelf ook wel eens op dat ik sommige exen meer credits geef dan realistisch is.

En ik heb overigens ook een ex waarvan ik altijd zou blijven houden. ( als ik tenminste in de toekomst kan/mag praten )

Dat openstaan is voor de meeste mensen een dingetje denk ik. Je kunt moeilijk wakker worden en denken. Ok vandaag sta ik open.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180343133
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:54 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee want die persoon is niet goed voor mij.
En hij voelt niet hetzelfde. Dus het is niet m'n ware liefde. Het is gewoon iemand waar ik altijd een zwak voor zal hebben.
zo kun je er het beste naar kijken ja. :)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  zondag 8 juli 2018 @ 23:00:31 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180343157
Ik heb dat allemaal niet. Maar ik heb dan ook geen noemenswaardige relaties gehad qua duur :'). Daar zal t ook aan liggen denk ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180343193
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:00 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dat allemaal niet. Maar ik heb dan ook geen noemenswaardige relaties gehad qua duur :'). Daar zal t ook aan liggen denk ik.
duur maakt geen drol uit. Mijn meest emotioneel intense relatie was zeker niet mijn langste.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  zondag 8 juli 2018 @ 23:03:24 #88
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_180343211
Hmm, net een serie gezien over wat er mogelijk kan gebeuren als je een kind volledig van geweld e.d. afsluit.

Wow :o
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  zondag 8 juli 2018 @ 23:03:42 #89
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180343216
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:02 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

duur maakt geen drol uit. Mijn meest emotioneel intense relatie was zeker niet mijn langste.
Voor jou niet. Voor mij misschien wel. Maar dat weet ik niet. Nooit langer dan 2 jaar volgehouden met iemand. Of iemand met mij.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180343235
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Voor jou niet. Voor mij misschien wel. Maar dat weet ik niet. Nooit langer dan 2 jaar volgehouden met iemand. Of iemand met mij.
Twee jaar is al best wat, hoor.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_180343240
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:57 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

dat is wel herkenbaar. Ik vergelijk ook heel erg. Niet de zeven jaar maar wel het vergelijken en snel afwijzen.
Ik zou zoiets denk ik voor mezelf houden. Of ooit opbiechten. Maar alleen als de relatie goed zit.
Soms denk ik wel eens dat mensen iemand herinneren zoals ze willen dat die persoon was en niet hoe die persoon daadwerkelijk was. Het zal elkaar wel raken en overlappen. Maar ik betrap me er zelf ook wel eens op dat ik sommige exen meer credits geef dan realistisch is.

En ik heb overigens ook een ex waarvan ik altijd zou blijven houden. ( als ik tenminste in de toekomst kan/mag praten )

Dat openstaan is voor de meeste mensen een dingetje denk ik. Je kunt moeilijk wakker worden en denken. Ok vandaag sta ik open.
De duur van een relatie lijkt me niet het allerbelangrijkste, het speelt natuurlijk wel mee in hoeveel dingen je met elkaar gedeeld hebt.

Je openstellen voor iemand anders heeft ook tijd nodig. Verder helpt het als er wederzijdse interesse is en er bepaalde aantrekkingskracht tussen personen is.

Ik denk dat je sommige mensen niet zomaar kunt vergeten; of hoe het gevoel bij die mensen was. Soms is het in je herinnering inderdaad mooier dan de werkelijkheid misschien was.

In mijn ogen vormen al die ervaringen je tot wie je nu bent en wat je nu doet.
  zondag 8 juli 2018 @ 23:05:47 #92
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_180343242
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
Zou het kunnen zijn dat je ooit verliefd bent geweest of van iemand gehouden hebt waar je eigenlijk nooit overheen komt? Ook al is het dus al jaren uit.

Ik las net iets en toen dacht ik daaraan.
oh zeker :Y
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 8 juli 2018 @ 23:06:00 #93
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_180343250
Ow mosterd
Same shit, different day
SC hopper present
pi_180343260
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Voor jou niet. Voor mij misschien wel. Maar dat weet ik niet. Nooit langer dan 2 jaar volgehouden met iemand. Of iemand met mij.
ik bedoel dat zulke gevoelens niet gebonden zitten aan tijd. :@ jou kan het net zo goed overkomen dat je 1 jaar bij iemand bent en echt dol erop bent en voor je gevoel alles klopt en Soulmate en eindelijk iemand die je echt begrijpt, en je van hem houdt en het vervolgens uit gaat. Dus dan kan het wel ineens herkenbaar voor je worden, ook al ben je niet 7 jaar met iemand geweest. Het gaat om de gevoelens en degelijke niet per se om de duur van de relatie.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  zondag 8 juli 2018 @ 23:07:07 #95
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_180343268
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

Twee jaar is al best wat, hoor.
Vind ik ook :Y
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  zondag 8 juli 2018 @ 23:09:32 #96
62419 CherryLips
chocoholic
pi_180343309
Q. zal altijd m'n ware zijn.
Tap tap tap
  zondag 8 juli 2018 @ 23:10:15 #97
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180343318
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:06 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

ik bedoel dat zulke gevoelens niet gebonden zitten aan tijd. :@ jou kan het net zo goed overkomen dat je 1 jaar bij iemand bent en echt dol erop bent en voor je gevoel alles klopt en Soulmate en eindelijk iemand die je echt begrijpt, en je van hem houdt en het vervolgens uit gaat. Dus dan kan het wel ineens herkenbaar voor je worden, ook al ben je niet 7 jaar met iemand geweest. Het gaat om de gevoelens en degelijke niet per se om de duur van de relatie.
Ja zou kunnen. Maar voor nu klinkt het voor mij niet herkenbaar.

Kan best nog komen, idd.

Overigens geloof ik wel dat je eerste post klopt, hoor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180343363
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

De duur van een relatie lijkt me niet het allerbelangrijkste, het speelt natuurlijk wel mee in hoeveel dingen je met elkaar gedeeld hebt.

Je openstellen voor iemand anders heeft ook tijd nodig. Verder helpt het als er wederzijdse interesse is en er bepaalde aantrekkingskracht tussen personen is.

Ik denk dat je sommige mensen niet zomaar kunt vergeten; of hoe het gevoel bij die mensen was. Soms is het in je herinnering inderdaad mooier dan de werkelijkheid misschien was.

In mijn ogen vormen al die ervaringen je tot wie je nu bent en wat je nu doet.
ik weet nog wel dat toen mijn eerste echte relatie uit ging ik liever wilde dat hij dood was gegaan dan dat het uitging :X ik kon me absoluut niet oké voelen bij de gedachte dat hij een ander zou hebben, waar hij wel gelukkig mee was en verder wilde. Want wat was er mis met mij?

Ik heb er een jaar last van gehad. ( waren 4 jaar samen ) nu heb ik echt nul gevoelens meer. Maar elke relatie die daarna kwam voelde beter en intenser aan. Als of na elk persoon in kwaliteit omhoog ging.

Toch heb ik na hem nooit meer een relatie gehad langer dan 4 jaar.

Je hebt gelijk zonder die paar relaties was ik niet wie ik nu ben. :)

Ik ben benieuwd wat de toekomst me nog brengt.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180343374
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja zou kunnen. Maar voor nu klinkt het voor mij niet herkenbaar.

Kan best nog komen, idd.

Overigens geloof ik wel dat je eerste post klopt, hoor.
oke maar je deed het zo koeltjes af :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  zondag 8 juli 2018 @ 23:13:42 #100
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180343387
Mijn toekomst brengt me heel veel honden.

#Crazydogwoman.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')