SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
have fun!quote:Op zondag 8 juli 2018 11:59 schreef brother52 het volgende:
Thanks voor zover Peace!
Ga hier even wat doen.
ja, maar helemaal na zijn ongelofelijk geweldige optreden van vorige weekquote:Op zondag 8 juli 2018 12:10 schreef Melting het volgende:
Je bent best een Nick Cave liefhebber, volgens mij, toch peaceman?
Was dat de eerste keer dat je hem live zag?quote:Op zondag 8 juli 2018 12:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, maar helemaal na zijn ongelofelijk geweldige optreden van vorige week![]()
nee derde keer, maar nog nooit ZO goed.. terwijl die eerste twee keer al heel goed waren.quote:Op zondag 8 juli 2018 12:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Was dat de eerste keer dat je hem live zag?
Dat is dan wel extra leuk ja.quote:Op zondag 8 juli 2018 12:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee derde keer, maar nog nooit ZO goed.. terwijl die eerste twee keer al heel goed waren.
En deze al ooit live gezien? Of lijkt je dat niets?quote:
Ik zie 11 hier bijna nooit meer.quote:
inmiddels lijkt me dat best een keer leuk ja, maar ik zou er dan weer niet zo snel een kaartje kopen voor een concert. Dus dan zou het op een festival moeten zijn.quote:Op zondag 8 juli 2018 12:16 schreef Melting het volgende:
[..]
En deze al ooit live gezien? Of lijkt je dat niets?
Volgens mij is dit ook zo'n beetje de enige plek waar 11 nog komt op Fok!quote:
Beatles is nooit herrie he?!quote:Op zondag 8 juli 2018 12:37 schreef Melting het volgende:
Ik luister deze nog even mee, maar dan moet ik gaan.
Al vind ik het wel herrie.
Dit is wel herrie.quote:Op zondag 8 juli 2018 12:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beatles is nooit herrie he?!![]()
al is dit wel het wat meer experimentele werk
ik vind het wel grappig, maar het is geen 'liedje'quote:
Ik vind er niet veel aan. En past ook totaal niet bij de Beatles.quote:Op zondag 8 juli 2018 12:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig, maar het is geen 'liedje'
nou ze hebben wel meer experimentele dingen gedaan hoor.. misschien niet zo 'erg' als deze though.quote:Op zondag 8 juli 2018 12:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind er niet veel aan. En past ook totaal niet bij de Beatles.
om 13.00 stop ik er ook mee.. moeten nog boodschappen doenquote:Op zondag 8 juli 2018 12:41 schreef cafca het volgende:
Ja, ik ga zo ook afhaken. Ik moet vanmiddag naar een 60-jarige bruiloft.
hahaha het is je vergeven!quote:Op zondag 8 juli 2018 12:41 schreef Melting het volgende:
Ik ga nu ook afhaken dan.
Kan hier niet naar luisteren.
Sorry peaceman.
Maar bedankt voor de muziek vandaag.
slimme muizen!quote:Op zondag 8 juli 2018 12:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog heel even meeluisteren
Fijn, van die muizenvallen die niet afgaan. Pindakaas eruit gegeten, klem nog intact
zo komen we niet van het probleem af. Ze slepen wel gifblokken uit het gootsteenkastje naar achteren/beneden,maar dood gaan ze er niet vanquote:
neem een kat in huisquote:Op zondag 8 juli 2018 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo komen we niet van het probleem af. Ze slepen wel gifblokken uit het gootsteenkastje naar achteren/beneden,maar dood gaan ze er niet van
geen optie ivm allergie, maar die beesten slepen ook allerlei beestjes mee naar binnen, tot konijnen aan toe. Vorige bewoners hadden wel een kat, maar toch muizenquote:
hmm dan weet ik het ook niet zo goed.quote:Op zondag 8 juli 2018 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen optie ivm allergie, maar die beesten slepen ook allerlei beestjes mee naar binnen, tot konijnen aan toe. Vorige bewoners hadden wel een kat, maar toch muizen
Geen idee. Ik zit nieuwe muziek te luisteren. Misschien, als ik het kan redden, doe ik vanavond een showtje.quote:Op zondag 8 juli 2018 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
is het altijd zo rustig hier tegenwoordig? Of komt dat door het mooi weer?
wat voor muziek in de show?quote:Op zondag 8 juli 2018 17:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit nieuwe muziek te luisteren. Misschien, als ik het kan redden, doe ik vanavond een showtje.
Moet ik nog bekijken. Over het algemeen veel pop (80s tot nu), wat dance, soul en rock. En altijd een gehalte nieuwe muziek.quote:
nice, misschien luister ik wel meequote:Op zondag 8 juli 2018 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet ik nog bekijken. Over het algemeen veel pop (80s tot nu), wat dance, soul en rock. En altijd een gehalte nieuwe muziek.
Zou leuk zijn; ik moet eerst kijken of ik het überhaupt red... - zal sowieso niet voor 20:00 uur zijn dat ik begin.quote:Op zondag 8 juli 2018 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nice, misschien luister ik wel mee
het is hier een uur vroeger, dus maakt voor mij niet uitquote:Op zondag 8 juli 2018 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou leuk zijn; ik moet eerst kijken of ik het überhaupt red... - zal sowieso niet voor 20:00 uur zijn dat ik begin.
quote:Op zondag 8 juli 2018 17:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is hier een uur vroeger, dus maakt voor mij niet uit
Het is tegenwoordig hier wel rustiger dan "toen", maar heel FOK! is rustiger aan het worden.quote:Op zondag 8 juli 2018 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
is het altijd zo rustig hier tegenwoordig? Of komt dat door het mooi weer?
gisteravond was het wel weer even ouderwets gezelligquote:Op zondag 8 juli 2018 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig hier wel rustiger dan "toen", maar heel FOK! is rustiger aan het worden.
Plus idd het mooie weer, ja!
Echt wel!quote:Op zondag 8 juli 2018 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gisteravond was het wel weer even ouderwets gezellig
quote:Op zondag 8 juli 2018 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat ik er vanavond ook wel ben
heb al heel de middag verzoekjes erin gegooidquote:Op zondag 8 juli 2018 18:18 schreef ToT het volgende:
Er staat alleen nog niks in de planning hier, maar dat kan altijd veranderen!
Als ik het kan redden en niemand anders wil, dan ga ik draaien om 20:00 uur.quote:Op zondag 8 juli 2018 18:18 schreef ToT het volgende:
Er staat alleen nog niks in de planning hier, maar dat kan altijd veranderen!
dan ga ik zo even eten klaar makenquote:Op zondag 8 juli 2018 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik het kan redden en niemand anders wil, dan ga ik draaien om 20:00 uur.
Ik lig goed op schema met nieuwe muziek luisteren. Heb daar nog een uurtje voor nodig, gok ik.
quote:Op zondag 8 juli 2018 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik het kan redden en niemand anders wil, dan ga ik draaien om 20:00 uur.
Ik lig goed op schema met nieuwe muziek luisteren. Heb daar nog een uurtje voor nodig, gok ik.
Geef maar aan mij door.quote:Op zondag 8 juli 2018 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan geen verzoekjes meer doen![]()
Heb er al 75 gehad
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ11 - Sunday Evening Update
Nog een uurtje dusquote:Op zondag 8 juli 2018 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geef maar aan mij door.
Trouwens:
[..]
Voor je aangevraagdquote:Op zondag 8 juli 2018 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog een uurtje dus
Ik wilde TLC aanvragen met waterfalls
WTF!quote:Op zondag 8 juli 2018 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan geen verzoekjes meer doen![]()
Heb er al 75 gehad
Echt wel!quote:Op zondag 8 juli 2018 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij zulke aantallen ben je eigenlijk gewoon een verkapte DJ
Straks in mijn nieuwe huis ga ik alles weer installerenquote:Op zondag 8 juli 2018 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij zulke aantallen ben je eigenlijk gewoon een verkapte DJ
nee hoor verras me maarquote:Op zondag 8 juli 2018 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig stelt een show samen
Zijn er nog suggesties / verzoekjes / gewenste muzikale richtingen, of iets dergelijks?
Zal m'n best doenquote:
Je buren hebben het huis te koop?quote:Op zondag 8 juli 2018 19:52 schreef ToT het volgende:
Iemand een huis kopen? Heel voordelig. Je moet alleen wel ongelooflijke Tokkies als buren voor lief nemen!![]()
![]()
Vervelend.quote:Op zondag 8 juli 2018 19:59 schreef ToT het volgende:
Nee hier direct om de hoek heb je echt ongelooflijke lowlife eerste klas zitten en ze laten geen gebeurtenis ongemoeid om mij te intimideren.
En dat fucking zuigt echt; ik ben niet al te lang geleden ook al verhuisd om een soortgelijke buurman.
dus je gaat nu weer verhuizen?quote:Op zondag 8 juli 2018 19:59 schreef ToT het volgende:
Nee hier direct om de hoek heb je echt ongelooflijke lowlife eerste klas zitten en ze laten geen gebeurtenis ongemoeid om mij te intimideren.
En dat fucking zuigt echt; ik ben niet al te lang geleden ook al verhuisd om een soortgelijke buurman.
Gaat moeilijk als zijn wijf hier als een levend gevilde speenvarken aan de deur staat te gillen of hijzelf hier aan de achterkant bij de poort zich dreigend opstelt.quote:Op zondag 8 juli 2018 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend.Gewoon zo veel mogelijk negeren.
Hehehe neuh, dat van dat huis te koop was natuurlijk even overtrokken.quote:
Beter.quote:Op zondag 8 juli 2018 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als zijn wijf hier als een levend gevilde speenvarken aan de deur staat te gillen of hijzelf hier aan de achterkant bij de poort zich dreigend opstelt.
Maar goed, zo net heb ik wel alles uit kunnen praten en hij stelde zich op het eind zelfs positief op en zijn vrouw BEDANKTE me zelfs!
dan begin je wel goed jaquote:Op zondag 8 juli 2018 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik ben om 20:00 uur begonnen.np: N-Trance - Set You Free (White Label version)
quote:Op zondag 8 juli 2018 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beter.Verder gewoon niet te veel aandacht aan besteden. Hun momentje van territoriumdrang is voorbij.
Thanksquote:
quote:Op zondag 8 juli 2018 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ThanksOok deze show zal weer alle kanten op stuiteren.
Deze keer onder meer:
- Twee nieuwe nummers met dezelfde titel
- Een Duitse samenwerking die Theo Thee vast aanstaat
Thanks. Ik struin wekelijks nogal wat lijstjes af. Dat leidt vaak tot nieuwe muziek in mijn shows die je elders nooit (of pas maanden later) hoortquote:
Ja laatst was hij ook weer ff in het nieuws, maar ik ben vergeten wat.quote:
?quote:
Klinkt apart!quote:Op zondag 8 juli 2018 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
?Ik ben er trouwens achter waar Sondre Lerche dit baslijntje vandaan heeft. Het antwoord volgt hierna en stamt uit de 80s.
Een beetje Depeche Mode-achtig vind ik het.quote:Op zondag 8 juli 2018 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
?Ik ben er trouwens achter waar Sondre Lerche dit baslijntje vandaan heeft. Het antwoord volgt hierna en stamt uit de 80s.
Dat doet het ook, maar het stiekem wel erg goed (vind ik). Een ander nummer van dit album stond in de Top 10 van mijn jaarlijst (bingokaart-alert) van 2017.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2018 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga zo geleidelijk eens toewerken naar dat nieuwe nummer waar Theo Thee vast wel blij van wordt....
Multi-talent is hetquote:Op zondag 8 juli 2018 20:36 schreef livelink het volgende:
Woodkid heeft zo'n lekker rustgevende stem
quote:
Nice, nice!quote:Op zondag 8 juli 2018 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]U96 feat. Joachim Witt - Quo Vadis
Er is ook een minder elektronische versie van Joachim Witt zelf, die gaat wat meer richting rock/metal.
Das boot - Reboot!quote:Op zondag 8 juli 2018 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
Dit komt trouwens van het nieuwe album van U96. Het heet Reboot.
Ja, het is duidelijk waarheen het verwijst. Ook in dit nummer zitten wat subtiele hints en geluiden die aan Das Boot doen denken...quote:
Heel veel bands worden onterecht vergeleken met Rammstein!quote:Op zondag 8 juli 2018 20:40 schreef livelink het volgende:
Mijn Rammstein-alarm ging (naar nu blijkt onterecht) af.
Das beer-boot is anders ook wel leuk!quote:Op zondag 8 juli 2018 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, het is duidelijk waarheen het verwijst. Ook in dit nummer zitten wat subtiele hints en geluiden die aan Das Boot doen denken...
Ja, ik dacht: Als ik Witt draai, moet ik Heffner ook klaarzettenquote:
quote:Op zondag 8 juli 2018 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: Als ik Witt draai, moet ik Heffner ook klaarzetten
(Dus je had het best goed geraden)
Die heb ik binnen een maand weg.quote:Op zondag 8 juli 2018 19:52 schreef ToT het volgende:
Iemand een huis kopen? Heel voordelig. Je moet alleen wel ongelooflijke Tokkies als buren voor lief nemen!![]()
![]()
Nou, bij Kein Zurück heb ik helemaal niet die Rammstein-associatie. En dit vind ik gewoon erg mooi. Net zat ik wel op het punt van even de koptelefoon afzetten. Het zat hem echt in die enge stemmen.quote:Op zondag 8 juli 2018 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel veel bands worden onterecht vergeleken met Rammstein!Wel begrijpelijk hoor!
Een aantal jaren geleden heb ik iets van Clawfinger gedraaid op de radio hier.
Een luisteraar: "Dit klinkt niet eens als Rammstein!" Alsof alle Duitse rock- en metalbands een Rammstein-cover proberen te zijn!![]()
![]()
Vriendjes die zich op 2 wielen voortbewegen met 1340cc?quote:Op zondag 8 juli 2018 20:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik organiseer paar feestjes voor bekenden. Succes gegarandeerd
Die ook naast het Tilburgse gajes, knappe tokkies wanneer ze dat overleven.quote:Op zondag 8 juli 2018 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Vriendjes die zich op 2 wielen voortbewegen met 1340cc?
heerlijk nummer, ja.quote:Op zondag 8 juli 2018 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
Nu we toch in het Duitstalige hoekje zitten, moet mijn verslaving van de laatste tijd natuurlijk ook weer even worden gedraaid
No problem, gaat wel dag of 3 door dan.quote:Op zondag 8 juli 2018 20:49 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT vraagt: "Can we invite him with his friends for a barbecue here?"
Ik denk dat we dan misschien wel van die Tokkie-buren af komen, maar dat we dan ook meteen niet meer op contact met de rest van de buurt hoeven te rekenen, inclusief de buren met wie we het juist perfect kunnen vinden!quote:Op zondag 8 juli 2018 20:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Harstikke gezellige lui, je moet ze alleen niet tegenspreken.
E.T.?quote:Op zondag 8 juli 2018 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuw werk van Orbital. Dit is P.H.U.K.
Het zijn kampers, dus tja....quote:Op zondag 8 juli 2018 20:55 schreef livelink het volgende:
Soms kan het wel een voordeel zijn om intimiderende vrienden te hebben. Moet de andere partij niet ook toevallig intimiderende vrienden hebben, natuurlijk.
Dat kan weleens problemen opleveren, na 3 dagen zuipen en snuiven zijn de grenzen wat zoek meestal.quote:Op zondag 8 juli 2018 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan misschien wel van die Tokkie-buren af komen, maar dat we dan ook meteen niet meer op contact met de rest van de buurt hoeven te rekenen, inclusief de buren met wie we het juist perfect kunnen vinden!
Tilburgers winnen dat.quote:Op zondag 8 juli 2018 20:55 schreef livelink het volgende:
Soms kan het wel een voordeel zijn om intimiderende vrienden te hebben. Moet de andere partij niet ook toevallig intimiderende vrienden hebben, natuurlijk.
Ik heb onlangs trouwens nog een gaaf nieuw nummer ontdekt van een 80s-band die ik heb leren kennen in één van jouw showsquote:Op zondag 8 juli 2018 20:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat kan weleens problemen opleveren, na 3 dagen zuipen en snuiven zijn de grenzen wat zoek meestal.
Tuinsproeiertip dan maar; zet de tuinsproeier iets minder hoog en doe het in etappes.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2018 20:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat kan weleens problemen opleveren, na 3 dagen zuipen en snuiven zijn de grenzen wat zoek meestal.
Ik vroeg me al af waar je wasquote:Op zondag 8 juli 2018 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik luister ook nog mee hoor
Lekkere muziekjes
quote:Op zondag 8 juli 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Tuinsproeiertip dan maar; zet de tuinsproeier iets minder hoog en doe het in etappes.
Theatre of Hate?quote:Op zondag 8 juli 2018 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb onlangs trouwens nog een gaaf nieuw nummer ontdekt van een 80s-band die ik heb leren kennen in één van jouw showsIk zal het nummer zo wel even draaien.
Hoi CindieY, ben je al gewend aan het idee van vakantie?quote:
ja ben aan het genieten van een ron mielquote:Op zondag 8 juli 2018 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je wasAls je een bepaald iets wilt, gewoon roepen.
Nee, de band Gangwayquote:
quote:Op zondag 8 juli 2018 21:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op mijn laatste feest moest ik sommige bezoekers 5 huizen verder uit de tuin vissen.
Die zijn inderdaad altijd redelijk obscuur gebleven.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, de band GangwayJe hebt ooit eens een track van ze gedraaid die bij mij in een favorietenmapje is gegaan. Recent ontdekte ik een gloednieuw nummer van ze; en dat is best goed.
Vanmiddag heerlijk op het strand geweestquote:Op zondag 8 juli 2018 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi CindieY, ben je al gewend aan het idee van vakantie?
Meteen hierna draai ik hun nieuwe track even. Colourful Combinationsquote:Op zondag 8 juli 2018 21:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad altijd redelijk obscuur gebleven.
Kan ik me wel voorstellen, ja. Ik kan me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst 3 weken vrij ben geweest.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanmiddag heerlijk op het strand geweestmoet er geloof ik nog wel aan wennen dat ik 3 weken vrij ben.
Ik vorig jaar nog. Meestal heb ik laat in de zomer vakantie, augustus pas. Nu is het nog maar juliquote:Op zondag 8 juli 2018 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, ja. Ik kan me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst 3 weken vrij ben geweest.
Je herkent ze nog wel terug.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meteen hierna draai ik hun nieuwe track even. Colourful Combinations
Terug naar jaren 70 funk is dit.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
RADIO 2 TOPSONG
Chaka Khan - Like Sugar
Eén van de betere tracks van de laatste maanden, vind ik. Er zijn veel oldies met nieuw werk. Chaka Khan bijvoorbeeld, maar ook Laid Back.quote:
Ik ben teveel hardliner om Laid Back goed te vinden. Chaka Khan is van ander kaliber.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén van de betere tracks van de laatste maanden, vind ik. Er zijn veel oldies met nieuw werk. Chaka Khan bijvoorbeeld, maar ook Laid Back.
Beter goed geschoept dan slecht zelf verzonnen.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit 2018Maar je hebt gelijk, het klinkt lekker retro.
Het intro doet me denken aan Ain't Seen Nothing Yet. Ik vind het wel een grappig, fris liedje.quote:
Hoor ongeveer 4 a 5 bandjes die allemaal beter zijn.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het intro doet me denken aan Ain't Seen Nothing Yet. Ik vind het wel een grappig, fris liedje.
Tips / suggesties zijn altijd welkom.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoor ongeveer 4 a 5 bandjes die allemaal beter zijn.
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
In 1983 is veel uitstekende muziek gemaakt. Typ op Spotify eens 1983 in en zoek naar afspeellijsten. Je gaat acuut je mening herzien.
2018 mag de schoenen van 1983 nog niet poetsen, helaas. Als je grondig zoekt naar de krenten in de pap kun je leuke nummers vinden, maar het is dit jaar tot dusver veel pap met weinig krenten. Tot dusver blijft 2018 ruimschoots achter bij 2016 en 2017.
Talent is er zeker, maar dat krijgt lang niet altijd de aandacht die het verdient. Misschien een schaduwzijde van de versnippering, maar het heeft ook alles te maken met de veilige muzikale koers van veel radiozenders. Liever matig Nederlands product - zoals dat nieuwe gedrocht van Guus Meeuwis - pushen dan écht voor kwaliteit gaan.
Dat is toch die van ain't talkin' 'bout dub?quote:Op zondag 8 juli 2018 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
Als we dan toch in de Apollo-sferen zitten, moet er ook maar even een track van Apollo 440 achteraan
Krupa
De B 52's zaten er overduidelijk in ook The Passions.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tips / suggesties zijn altijd welkom.
Kloptquote:Op zondag 8 juli 2018 21:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is toch die van ain't talkin' 'bout dub?
Het verschil is niet zo groot.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had per ongeluk op een loop-knop gedrukt
Maakte in de jaren 80 aparte poppy muziekquote:Op zondag 8 juli 2018 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd alleen van hun cover van Rent (Pet Shop Boys)
Ik zal eens wat meer van ze gaan luisteren dan.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maakte in de jaren 80 aparte poppy muziek
Dit is wel ok voor in de auto.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal eens wat meer van ze gaan luisteren dan.
Leuk ritjequote:Op zondag 8 juli 2018 21:42 schreef sig000 het volgende:
Binnenkort naar mijn nicht 50 km onder München rijden,
Oscarquote:
Bernard doet ook mee toch.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Leuke instinker voor in een popquiz: dit zijn niet de Pet Shop Boys. Het is Electronic, met Neil Tennant op vocals.
Die kan eik ook helegaar niet zingen, uit nood geboren.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar in dit nummer niet op vocals.
Zoek je nog verzoekjes in 'n thema?quote:Op zondag 8 juli 2018 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig sprokkelt er wat muziek bij en verlengt de show
Niet in een bepaald thema, maar verzoekjes / suggesties zijn altijd welkom. Dan kijk ik wat ik ermee kan.quote:
Toeval.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent paranormaal of zo? Ik heb net Laid Back klaargezet voor zometeen.
quote:Op zondag 8 juli 2018 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet in een bepaald thema, maar verzoekjes / suggesties zijn altijd welkom. Dan kijk ik wat ik ermee kan.
Gaan we doenquote:Op zondag 8 juli 2018 21:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]![]()
Nou in t slome zomerthema ken ik er nog wel eentje
Ik ga op zoekquote:Op zondag 8 juli 2018 21:58 schreef sig000 het volgende:
Ik heb nog hele aparte als verzoek. palinckx & palinckx - maartse buien
Nog niet zo oud dus.quote:Op zondag 8 juli 2018 22:01 schreef CindieY het volgende:
God, dit is oudVolgens mij was toen ik zo'n 15jarig meisje met een petje op
Ja, oude schoolkameraad.quote:Op zondag 8 juli 2018 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
Het verzoekje van Piet komt ook zo. Lijkt erop dat het nogal jazzy is?
Niet mijn ding...quote:Op zondag 8 juli 2018 22:07 schreef livelink het volgende:
Guillotine vind ik wel een heel lekker nummer trouwens.
quote:
Thanks. Was even zoeken, maar ik moest ineens aan deze man denken. Zijn album is echt bijzonder en staat vol met dit soort nummers.quote:
Dit ken ik dan weer niet.quote:Op zondag 8 juli 2018 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Was even zoeken, maar ik moest ineens aan deze man denken. Zijn album is echt bijzonder en staat vol met dit soort nummers.
Fijne avondquote:Op zondag 8 juli 2018 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, nu even het weekend in huiselijke kring afsluiten...
Fijne avond nog MadMaster.quote:Op zondag 8 juli 2018 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, nu even het weekend in huiselijke kring afsluiten...
Het is catchy en goed. En het is Charlie Winston. Ik draai het al weken grijs en dat blijf ik ook doenquote:
Dit kan ik echt niet hebben.quote:Op zondag 8 juli 2018 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
Het slotwoord is voor Billy Joel: And So It Goes
Kan gebeuren. Ik probeer het iedereen een beetje naar de zin te maken en ik eindig bijna altijd met een rustig nummerquote:Op zondag 8 juli 2018 22:33 schreef sig000 het volgende:
Hij was tof 11, dat laatste nummer tsja daar heb ik weinig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |