SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
have fun!quote:Op zondag 8 juli 2018 11:59 schreef brother52 het volgende:
Thanks voor zover Peace!
Ga hier even wat doen.
ja, maar helemaal na zijn ongelofelijk geweldige optreden van vorige weekquote:Op zondag 8 juli 2018 12:10 schreef Melting het volgende:
Je bent best een Nick Cave liefhebber, volgens mij, toch peaceman?
Was dat de eerste keer dat je hem live zag?quote:Op zondag 8 juli 2018 12:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, maar helemaal na zijn ongelofelijk geweldige optreden van vorige week![]()
nee derde keer, maar nog nooit ZO goed.. terwijl die eerste twee keer al heel goed waren.quote:Op zondag 8 juli 2018 12:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Was dat de eerste keer dat je hem live zag?
Dat is dan wel extra leuk ja.quote:Op zondag 8 juli 2018 12:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee derde keer, maar nog nooit ZO goed.. terwijl die eerste twee keer al heel goed waren.
En deze al ooit live gezien? Of lijkt je dat niets?quote:
Ik zie 11 hier bijna nooit meer.quote:
inmiddels lijkt me dat best een keer leuk ja, maar ik zou er dan weer niet zo snel een kaartje kopen voor een concert. Dus dan zou het op een festival moeten zijn.quote:Op zondag 8 juli 2018 12:16 schreef Melting het volgende:
[..]
En deze al ooit live gezien? Of lijkt je dat niets?
Volgens mij is dit ook zo'n beetje de enige plek waar 11 nog komt op Fok!quote:
Beatles is nooit herrie he?!quote:Op zondag 8 juli 2018 12:37 schreef Melting het volgende:
Ik luister deze nog even mee, maar dan moet ik gaan.
Al vind ik het wel herrie.
Dit is wel herrie.quote:Op zondag 8 juli 2018 12:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beatles is nooit herrie he?!![]()
al is dit wel het wat meer experimentele werk
ik vind het wel grappig, maar het is geen 'liedje'quote:
Ik vind er niet veel aan. En past ook totaal niet bij de Beatles.quote:Op zondag 8 juli 2018 12:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig, maar het is geen 'liedje'
nou ze hebben wel meer experimentele dingen gedaan hoor.. misschien niet zo 'erg' als deze though.quote:Op zondag 8 juli 2018 12:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind er niet veel aan. En past ook totaal niet bij de Beatles.
om 13.00 stop ik er ook mee.. moeten nog boodschappen doenquote:Op zondag 8 juli 2018 12:41 schreef cafca het volgende:
Ja, ik ga zo ook afhaken. Ik moet vanmiddag naar een 60-jarige bruiloft.
hahaha het is je vergeven!quote:Op zondag 8 juli 2018 12:41 schreef Melting het volgende:
Ik ga nu ook afhaken dan.
Kan hier niet naar luisteren.
Sorry peaceman.
Maar bedankt voor de muziek vandaag.
slimme muizen!quote:Op zondag 8 juli 2018 12:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog heel even meeluisteren
Fijn, van die muizenvallen die niet afgaan. Pindakaas eruit gegeten, klem nog intact
zo komen we niet van het probleem af. Ze slepen wel gifblokken uit het gootsteenkastje naar achteren/beneden,maar dood gaan ze er niet vanquote:
neem een kat in huisquote:Op zondag 8 juli 2018 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo komen we niet van het probleem af. Ze slepen wel gifblokken uit het gootsteenkastje naar achteren/beneden,maar dood gaan ze er niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |