Alle wedstrijden in de knock out worden mogelijk beslist in de verlengingquote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:14 schreef Merkie het volgende:
Eerste wedstrijd die mogelijk beslist wordt in de verlenging?
Hij lijkt meer op Julius Streicher. Ook zo'n gouden kerel.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:13 schreef bombmannl het volgende:
Die Russische coach is net Hitler op de reikstach
Wow.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij lijkt meer op Julius Streicher. Ook zo'n gouden kerel.
[ afbeelding ]
Dit duidt op een uitschakeling van Engeland. Dan ga ik rondjes rennen.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Van de wereldkampioen verliezen is geen schande.
Eens.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Dat geel voor shirt uittrekken is echt de meest bezopen regel die er bestaat
Dat zou je inderdaad eens moeten overwegen.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit duidt op een uitschakeling van Engeland. Dan ga ik rondjes rennen.
Je snapt wat ik bedoel Hans.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alle wedstrijden in de knock out worden mogelijk beslist in de verlenging
Al jouw teams worden uitgeschakeld lijkt het wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit duidt op een uitschakeling van Engeland. Dan ga ik rondjes rennen.
Mwah, in de knock-out zijn het tot nu toe niet de meest ingewikkelde tegenstanders maar wel heel veel pijn en moeitequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Menig user heeft zijn eerste fapje op haar gemacht.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:17 schreef TLC het volgende:
Als jonge knul keek ik altijd graag naar Tatjana Simic, dus ik ben blij dat Kroatie nu voor staat![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:17 schreef Falco het volgende:
Allemaal bikini foto's van Kitarovic, die Kroatische president babe. Genoeg fapmateriaal manmanman.Ik klikken op spoiler in alle hoop, maar nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was niet heel serieusquote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwah, in de knock-out zijn het tot nu toe niet de meest ingewikkelde tegenstanders maar wel heel veel pijn en moeite
Ik stel alleen maar vragen!quote:
Dachten we ook in 2016quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:17 schreef S0nic het volgende:
Jammer dat België - Frankrijk de halve finale is. De winnaar van die wedstrijd wint sowieso de finale ook.
Doen we in de winter hequote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:18 schreef Yreal het volgende:
Gaat nog wat worden over 4 jaar in Qatar, als ze nu al bij bosjes vallen...
Dan is het daar alsnog 88 graden.quote:
4045...quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan is het er slechts 40/45 graden.
Kon gewoon om Flodder te kijken als jonge knaapquote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Menig user heeft zijn eerste fapje op haar gemacht.
Had je toen al veel matrassen geklaard?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon gewoon om Flodder te kijken als jonge knaap
Nou vooruitquote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik klikken op spoiler in alle hoop, maar nee.
Met de vrieskou op een plein kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:20 schreef S0nic het volgende:
[..]
Lekker tijdens het kerstdiner voetbal kijkenHeerlijk man
Buiten komenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met de vrieskou op een plein kijken
Alsof we ons plaatsenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met de vrieskou op een plein kijken
In de winter is het daar vrij aangenaam.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan is het er slechts 40/45 graden.
Gebeden, analfabeet.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is niet alleen fake, dat is dubbelfakeMaar wel mooi gephotoshopped
genot is datquote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
tijdens WK in Amerika is alles middernacht lekker hoor
Zit net naar de gem temperatuur te kijken daar. Ze hadden het beter in februari kunnen houden. Dan is het er gemiddeld 23 graden. In oktober/november nog 30+quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
In de winter is het daar vrij aangenaam.
nachtwedstrijdengodquote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
tijdens WK in Amerika is alles middernacht lekker hoor
Vooral in Duitsland zijn ze daar goed in.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andere Europese landen kijken ook op pleinen Hans
6/10quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:22 schreef S0nic het volgende:
[..]
Vooral in Duitsland zijn ze daar goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |