SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Daar zijn anders verdacht weinig klassiekers uitgekomen.quote:
Allemaal naar de klote later.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Daar zijn anders verdacht weinig klassiekers uitgekomen.
Mêhquote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Daar zijn anders verdacht weinig klassiekers uitgekomen.
Inderdaad en daarna ook nog Frank Boeijen, die niet zo zeer een verschrikkelijke stem heeft, maar wel een verschrikkelijke uitspraak. En daar kan ik ook slecht tegen.quote:
Abel ook al.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad en daarna ook nog Frank Boeijen, die niet zo zeer een verschrikkelijke stem heeft, maar wel een verschrikkelijke uitspraak. En daar kan ik ook slecht tegen.
zal ik Abel dan maar nog een keer draaien?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad en daarna ook nog Frank Boeijen, die niet zo zeer een verschrikkelijke stem heeft, maar wel een verschrikkelijke uitspraak. En daar kan ik ook slecht tegen.
Sowieso komt dat antwoord uit een glas tegen zijn oor. Dus daar zou ik ook niet veel waarde aan hechten.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:57 schreef belsen het volgende:
Maar goed, wie heeft het antwoord. Ja, sommige mensen zeggen dat Frank Boeijen het antwoord weet, maar niemand kan die man verstaan...
~ Theo Maassen
Heeft ie ooit andere nummers gemaakt dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
zal ik Abel dan maar nog een keer draaien?
Maar bij de laatste 3 nummers heb ik wel mijn koptelefoon opgehoudenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Abel ook al.
Echt jouw kwartiertje...
Ze.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heeft ie ooit andere nummers gemaakt dan?
Hebben ze*quote:
net als wij allemaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hebben ze*
Kun je nagaan, ik ken alleen dat nummer van daarnet.
Om eerlijk te zijn, ik ook...quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hebben ze*
Kun je nagaan, ik ken alleen dat nummer van daarnet.
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:00 schreef belsen het volgende:
Mijn lieve God, hoe is het mogelijk dat ik je hier ontmoet
Ik dacht dat ik je nimmer meer zou zien
Oke, het schijnt dat jij al acht jaar met mij samenwoont
Maar goed
Ik heb dan ook min negen en min tien
~ Frank van Pamelen
quote:"Ik sta hier te midden van een waar oerwoud van antennes", zegt hij met zijn karakteristieke zachte g.
Dat 'stapelgek' heeft anders een behoorlijke accentvolle G...quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:01 schreef livelink het volgende:
Deze vind ik dan wel weer leuk![]()
En ik heb het even gemist; draai je alleen Nederlandse artiesten of gaat het om het Nederlandstalige?
Want Belsen deed wel een leuke suggestie met De Kreuners. "Ik wil je" van hen vind ik wel erg leuk.
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:02 schreef CindieY het volgende:
Speciaal voor Livelink las ik net het volgende bij Onze Taal:
[..]
Ach ja, ik heb nooit gezegd dat ik consequent ben in mijn meningen.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat 'stapelgek' heeft anders een behoorlijke accentvolle G...
alleen dingen die voor Nederlands door moeten gaan ja..quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:01 schreef livelink het volgende:
Deze vind ik dan wel weer leuk![]()
En ik heb het even gemist; draai je alleen Nederlandse artiesten of gaat het om het Nederlandstalige?
Want Belsen deed wel een leuke suggestie met De Kreuners. "Ik wil je" van hen vind ik wel erg leuk.
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat 'stapelgek' heeft anders een juist uitgesproken G...
Even gegoogled, glad vergeten.quote:
nee niet laaiend vuurquote:
snap ik wel. Live was het 1 groot feestquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik hier van vind...
Ook als je ze niet live hebt gehoord zijn ze heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
En heel herkenbaar als je het eenmaal live gehoord hebt.
jij vindt ze wel leuk he?!quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook als je ze niet live hebt gehoord zijn ze heel herkenbaar.
Ja, ik vind ze leuk. Ik had er nog nooit van gehoord tot je de DTRH-show draaide.quote:
Sinds we ze op DTRH zagen ben ik ook definitief om!quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze leuk. Ik had er nog nooit van gehoord tot je de DTRH-show draaide.
Het vorige album is ook leuk. Wat meer akoestisch. Beetje First Aid Kit achtig.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze leuk. Ik had er nog nooit van gehoord tot je de DTRH-show draaide.
alleen dan leuker mag ik hopen?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Het vorige album is ook leuk. Wat meer akoestisch. Beetje First Aid Kit achtig.
Ik hoorde ze daar voor het eerst. Ik heb ze niet gehoord in de uitzending van peaceman.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook als je ze niet live hebt gehoord zijn ze heel herkenbaar.
cheers!quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:20 schreef CindieY het volgende:
Maar eens even een wijntje erbij gepakt. Cheers
Ik heb ook wel goesting in een degustatie met de Belgen op TV én radio...quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:20 schreef CindieY het volgende:
Dat is best een goed idee eigenlijk. Ik ga ook iets alcoholisch pakken.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:20 schreef CindieY het volgende:
ik heb mezelf ook voorzien van Belgisch gerstenatquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook wel goesting in een degustatie met de Belgen op TV én radio...
laten we dansenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:31 schreef peaceman het volgende:
Youp Van 't Hek - Niemand Weet Hoe Laat Het Is
Als jij je rode schoenen aan doet wil ik best een blues met je dansen. Zolang het maar niet aan zee is.quote:
Balschoentjes...quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Als jij je rode schoenen aan doet wil ik best een blues met je dansen. Zolang het maar niet aan zee is.
dans je tegenwoordig met mijn echtgenoot ipv met mij?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Als jij je rode schoenen aan doet wil ik best een blues met je dansen. Zolang het maar niet aan zee is.
Met jou danst hij vast wel aan zee.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dans je tegenwoordig met mijn echtgenoot ipv met mij?
Maar mijn biertje is nog niet opquote:
ja sorry.. ik wil wel ff zonder koptelefoon zittenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar mijn biertje is nog niet op![]()
CindieY bracht me pas veel te laat op dat idee.
Ok, dat is wel een goede reden, ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja sorry.. ik wil wel ff zonder koptelefoon zitten
Nou is het weer mijn schuld zekerquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar mijn biertje is nog niet op![]()
CindieY bracht me pas veel te laat op dat idee.
ah gelukkig!quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ok, dat is wel een goede reden, ja.
Dank je wel dan![]()
Ik ben inmiddels ook niet meer gestressed.
Ik gaf je tegelijkertijd ook wel de credits voor je idee.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ok, dat is wel een goede reden, ja.
Dank je wel dan![]()
Ik ben inmiddels ook niet meer gestressed.
Wat let je?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zal nog eens willen intussen
Dat moest intunen zijn... maar de show is al voorbijquote:
en je had nog wel een uur extra de kans gekregenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat moest intunen zijn... maar de show is al voorbij
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Facebook is ook wel echt een plek waar je je kapot schaamt om je medelanders....
Een artikel over resistente schimmels en mensen die dan reageren over allochtonen en asielzoekers![]()
Ja, want daar komt het van
Bedtijdquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:59 schreef CindieY het volgende:
Maar gaat er nog iemand een showtje doen of is het tijd om naar bed te gaan?
Ik pas even voor beide...quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:59 schreef CindieY het volgende:
Maar gaat er nog iemand een showtje doen of is het tijd om naar bed te gaan?
triest!quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Facebook is ook wel echt een plek waar je je kapot schaamt om je medelanders....
Een artikel over resistente schimmels en mensen die dan reageren over allochtonen en asielzoekers![]()
Ja, want daar komt het van
Deze is ook leukquote:
Achja, tijdje terug was er dat onderzoek over mannenfietsen, dat ze onveiliger zijn. Op een lokale Facebookpagina ging het binnen 3 reacties over asielzoekers én genderneutraliteit. Het is maar sneu gesteld in Nederlandquote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deze is ook leuk
Kassa van BNNVARA
Mensen die in het buitenland een laptop of iPad kopen moeten bij terugkomst bij de douane aftikken.
Ben jij op de hoogte van douane regels?
Eerste reactie: Gaan al die asielzoekers met hun iPhones ook langs de douane?
![]()
![]()
![]()
Dan heb je het echt niet begrepen
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers nog even mijn Spotify playlist (die dus al openbaar bleek te zijn):
[ link | afbeelding ]
Klik op de afbeelding...
Alstu.quote:
Ik ga morgen luisteren terwijl ik dan ga proberen het huishouden weer op orde te krijgen, golfen, voetbalkijken, ik heb nergens anders tijd voorquote:Op vrijdag 6 juli 2018 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alstu.
Als je nog wat mist, laat maar weten.
Indien aanwezig én verantwoord, dan kan het toegevoegd worden...
er zijn toch een hoop domme mensenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deze is ook leuk
Kassa van BNNVARA
Mensen die in het buitenland een laptop of iPad kopen moeten bij terugkomst bij de douane aftikken.
Ben jij op de hoogte van douane regels?
Eerste reactie: Gaan al die asielzoekers met hun iPhones ook langs de douane?
![]()
![]()
![]()
Dan heb je het echt niet begrepen
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers nog even mijn Spotify playlist (die dus al openbaar bleek te zijn):
[ link | afbeelding ]
Klik op de afbeelding...
In de vakantietijd?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 07:26 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon heeft zo nog een voetbaltoernooi. De hele ochtend Zo geen zin in...
die gaat al mee!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 07:28 schreef Melting het volgende:
[..]
In de vakantietijd?
Dan stuur je peaceman toch er op af.![]()
Het seizoen is laat afgelopen en de vakantie is pas over 2 weken... Kan nog net.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 07:28 schreef Melting het volgende:
[..]
In de vakantietijd?
Dan stuur je peaceman toch er op af.![]()
Alleen deze morgen?quote:
Voorlopig wel.quote:
quote:
Goedemorgen.quote:
bij ons is de hele Technische Commissie bedankt... en ze zijn op zoek naar een nieuwe TCquote:Op zaterdag 7 juli 2018 07:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het seizoen is laat afgelopen en de vakantie is pas over 2 weken... Kan nog net.
De TC was niet zo goed?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
bij ons is de hele Technische Commissie bedankt... en ze zijn op zoek naar een nieuwe TC
150 leden hebben zich afgemeld voor volgend seizoen, waarvan minstens 4 teams uit onvrede!quote:
Zo dan!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:03 schreef just me het volgende:
[..]
150 leden hebben zich afgemeld voor volgend seizoen, waarvan minstens 4 teams uit onvrede!
Aandacht was er wel voor de selectie maar niet voor de andere teams
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
bij ons is de hele Technische Commissie bedankt... en ze zijn op zoek naar een nieuwe TC
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zo dan!
Ja, dan is het wel logisch om ze![]()
![]()
slechter kan het nietquote:
Ze heeft nu toch tijd zatquote:
iets met zelf niet kunnen voetballen maar wel weet wat buitenspel is, nee dusquote:
Hoeveel muizen denk je te hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Het hele huis staat vol muizenvallen en gif, nu maar hopen dat dat de boel eens een keer oplost
Als ze met dit warme weer nog binnen zitten is er wel iets mis ja. Misschien de hygiene bij de buren?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Het hele huis staat vol muizenvallen en gif, nu maar hopen dat dat de boel eens een keer oplost
Ik heb hem gisteren ook opgehaald.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:21 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, de buit is al weer binnen...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:21 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, de buit is al weer binnen...
[ afbeelding ]
je hebt toch ook de keukendeur openstaan, ze lopen zo naar binnenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Katten zijn geen optie en dat helpt ook niet, die beesten slepen alleen maar meer beestjes mee naar binnen. We hebben alle ingangen die we konden vinden afgelopen jaar dichtgemaakt, maar kennelijk was dat niet afdoende
Ik zag er laatst een in de kelder, ik heb er nu muizengif neergezet en daar is nog niet van geknabbeld, maar de muis ook niet meer gezien, hij wist zeker dat hij/zij niet welkom wasquote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph heeft een doos vol zooi gekocht en overal neegezet. Jouw muizenprobleem al opgelost?
ze moeten best nog wat klimmen, keukendeur staat niet open, schuifpui wel, maar dat zou je toch moeten zien gebeuren, elke vlieg of hommel zien we ook binnenkomen.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt toch ook de keukendeur openstaan, ze lopen zo naar binnen
Heb je er ook een bordje neergezet met daarop: verboden voor muizen?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zag er laatst een in de kelder, ik heb er nu muizengif neergezet en daar is nog niet van geknabbeld, maar de muis ook niet meer gezien, hij wist zeker dat hij/zij niet welkom was
gif werkt over het algemeen niet zo goed, zeker veldmuisjes eten daar niet van.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zag er laatst een in de kelder, ik heb er nu muizengif neergezet en daar is nog niet van geknabbeld, maar de muis ook niet meer gezien, hij wist zeker dat hij/zij niet welkom was
het zijn snelle slimme beestje. Ik weet dat ik het risico loop want met dit warme weer staan de tuindeuren open en de keukendeur ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze moeten best nog wat klimmen, keukendeur staat niet open, schuifpui wel, maar dat zou je toch moeten zien gebeuren, elke vlieg of hommel zien we ook binnenkomen.
Muizen kunnen niet lezenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je er ook een bordje neergezet met daarop: verboden voor muizen?
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:39 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Muizen kunen niet lezen
Ja, nu staat mijn typo daar nog en dan zeg je just me kan niet typenquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, nu staat mijn typo daar nog en dan zeg je just me kan niet typen
![]()
Zit nog best een aardig geluid in voor zo'n klein bakkie...quote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren ook opgehaald.
Het duurt even, maar dan heb je ook wat.
oh bakkie....quote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit nog best een aardig geluid in voor zo'n klein bakkie...
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
CindieY is allergisch voor huisies, bakkies en doosies...
dan heeft ze hier in de buurt echt een probleem, met die Westfriezenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaankanters ookquote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan heeft ze hier in de buurt echt een probleem, met die Westfriezen
oh ja, dat ben jij natuurlijk. Ik kan er niet zo aan wennen, maar er valt mee te leven. Symph doet het gelukkig niet, dat scheelt al. Je kunt echt wel horen waar hij vandaan komt en hij gooit er wel eens woorden uit waarvan ik denk: huh, wat?, maar gelukkig praat hij niet echt Westfriesquote:
In de morgen wordt er niet vaak gedraaid.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dacht ik kom even luisterenmaar helaas
ik dacht dat er 24u lang wel iets te horen wasquote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:20 schreef Melting het volgende:
[..]
In de morgen wordt er niet vaak gedraaid.
Gup draait nu.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik dacht dat er 24u lang wel iets te horen wasverkeerd gedacht dus.
Toch wel?quote:
Ik wel. Welk programma gebruik je?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toch wel?
Ik kan het dus kennelijk niet horen.
Muizen zijn behoorlijke klimmers. Ik heb ze een paar jaar geleden op 3 hoog ook gehad, kwamen zo door de openstaande balkondeur naar binnen lopen. Sindsdien een hordeur voor de deur, nergens last meer van. De renovatie van de flat heeft ze destijds verjaagd van hun gebruikelijke plekken.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze moeten best nog wat klimmen, keukendeur staat niet open, schuifpui wel, maar dat zou je toch moeten zien gebeuren, elke vlieg of hommel zien we ook binnenkomen.
Verschrikkelijk iddquote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via de klinkjes uit de OP. ook Mediaplayer werkt niet mee. Kan de bestandsnaam niet lezen of zo.quote:
Het linkje uit de OP kun je openen met bv Winamp, Foobar of VLC player.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Via de klinkjes uit de OP. ook Mediaplayer werkt niet mee. Kan de bestandsnaam niet lezen of zo.
Gewoon in mijn browser luisteren kan niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Het linkje uit de OP kun je openen met bv Winamp, Foobar of VLC player.
Dan zou het moeten werken.
Helaas niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon in mijn browser luisteren kan niet?
Vroegah kon dat welquote:
Vroegah bestond de trekschuit ook nog.quote:
Ik dacht ook dat ik dat eerder wel deed. Maar ik ben al jaren niet meer komen luisteren. Ik was het eigenlijk compleet vergeten dat MUZ ook nog bestond. Het komt door Koen dat ik het me herinnerde.quote:
In Drenthe nog steeds hoor, samen met de huifkarquote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Vroegah bestond de trekschuit ook nog.
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In Drenthe nog steeds hoor, samen met de huifkar
Laatste optie VLC, had nog de app gezocht uit de OP maar kennelijk is die er niet meerquote:
Nu mis je gewoon Glenn Medeiros - Nothing Gonna Change My Love For Youquote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laatste optie VLC, had nog de app gezocht uit de OP maar kennelijk is die er niet meer![]()
Anders geef ik het voor nu op
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nu mis je gewoon Glenn Medeiros - Nothing Gonna Change My Love For You
* OscarMopperkont luistert via iTunes
Fuck die 3-jarigequote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
Hij doet het. Maar mijn drie jarige kan het kennelijk niet aan
![]()
hee een nieuwequote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
Hij doet het. Maar mijn drie jarige kan het kennelijk niet aan
![]()
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Fuck die 3-jarige![]()
Happy nation!Volume omhoog!
behalve op zondagmorgenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:20 schreef Melting het volgende:
[..]
In de morgen wordt er niet vaak gedraaid.
Wel jammer dat ze daar niet vertelden dat hij ook al masterclasses van Pavarotti had gehad en deden alsof het enkel een telefoonverkoper? was.quote:
Kennen wel maar ik had hem niet verwacht.quote:
Je kunt hier alles verwachtenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kennen wel maar ik had hem niet verwacht.
Die nam hij pas na zijn winst.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze daar niet vertelden dat hij ook al masterclasses van Pavarotti had gehad en deden alsof het enkel een telefoonverkoper? was.
Is er een film over?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens de film wel ja. Geen idee hoe waarheidsgetrouw die is.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/One_Chance_(film)quote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is er een film over?
Nee, las het toentertijd al op meerdere plekken.
Alweer bowlen?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
Zo wij zijn weer terug!
Nu even nog even rustig zitten en dan straks naar mijn ouders.
Je bent er vroeg bij danquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ook al een beetje met koken bezig, anders had ik misschien wel wat gedraaid.
ik begin soms direct na het ontbijt met bijv rendang of iets anders wat moet stoven of marineren. Vandaag niet, lekker simpel stamppot rauwe andijvie met spekjesquote:
Heel simpel macaroni zoals niemand het kent, haha.quote:
Jummie!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik begin soms direct na het ontbijt met bijv rendang of iets anders wat moet stoven of marineren. Vandaag niet, lekker simpel stamppot rauwe andijvie met spekjes
Weekje naar Terschelling.quote:
Precies. Zit nu heerlijk in de zonquote:
Goede avond livelink.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:06 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ben ingetuned. En hoor nu Nena met Kim Wilde dacht ik?
Dat is geen reden om niet mee te luisteren.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:09 schreef livelink het volgende:
Verder is iedereen buiten aan het bbq'en of zo?
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is geen reden om niet mee te luisteren.
Hebben de kinderen al vakantie? Of moeten ze nog 1 week naar school?quote:
Nog 1 week naar school. Maar ze hebben vrijdag al hun boeken moeten inleveren, dus die laatste week wordt een weekje vol sport- en cultuurdagen.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben de kinderen al vakantie? Of moeten ze nog 1 week naar school?
quote:
Dat is wel lekker voor ze dan. Of voor je zoon niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog 1 week naar school. Maar ze hebben vrijdag al hun boeken moeten inleveren, dus die laatste week wordt een weekje vol sport- en cultuurdagen.
Oh ja, ik dacht dat dat al afgelopen was. Ik had Rusland - Kroatië nog wel willen kijken, maar was er van overtuigd dat ik te laat was.quote:
Duurt nog ruim een half uur.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht dat dat al afgelopen was. Ik had Rusland - Kroatië nog wel willen kijken, maar was er van overtuigd dat ik te laat was.
Leuke wedstrijd? Ik hoop dat Rusland wint. Vind ik wel leuk voor het gastland.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Duurt nog ruim een half uur.
Stand is 1-1.
Gaat wel. Wel 2 mooie doelpunten.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd? Ik hoop dat Rusland wint. Vind ik wel leuk voor het gastland.
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:23 schreef livelink het volgende:
Games people play, maar van wie weet ik niet.
Maar heeft hij dit nummer ook gezongen?quote:
Dit nummer welquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar heeft hij dit nummer ook gezongen?
Foto uit zijn jonge jaren.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wist niet dat n00biedoobiedoo ooit zo'n lang haar had....
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:32 schreef livelink het volgende:
Welke versie dan ook, dit is altijd lekker
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:32 schreef livelink het volgende:
Welke versie dan ook, dit is altijd lekker
Wist niet dat hij daar bij heeft gezeten.quote:
Linksbovenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat hij daar bij heeft gezeten.
Thanks. Zou hem niet herkennen.quote:
Niet echt.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar nu je het weet herken je de stem toch Wel?
Ik ken het wel, maar verder geen idee. Die Rolf Harris heeft wel een bekende kop.quote:
Same here.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar verder geen idee. Die Rolf Harris heeft wel een bekende kop.
Hij lijkt wel een beetje op die acteur.... waar ik de naam even van kwijt ben.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar verder geen idee. Die Rolf Harris heeft wel een bekende kop.
Ik bedoelde dus Ron Perlman.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op die acteur.... waar ik de naam even van kwijt ben.
Sjakie Flodder...Horace Cohen?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op die acteur.... waar ik de naam even van kwijt ben.
Blij dat je het er nog even bij hebt gezet.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Blij dat je het er nog even bij hebt gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |