SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Daar zijn anders verdacht weinig klassiekers uitgekomen.quote:
Allemaal naar de klote later.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Daar zijn anders verdacht weinig klassiekers uitgekomen.
Mêhquote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Daar zijn anders verdacht weinig klassiekers uitgekomen.
Inderdaad en daarna ook nog Frank Boeijen, die niet zo zeer een verschrikkelijke stem heeft, maar wel een verschrikkelijke uitspraak. En daar kan ik ook slecht tegen.quote:
Abel ook al.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad en daarna ook nog Frank Boeijen, die niet zo zeer een verschrikkelijke stem heeft, maar wel een verschrikkelijke uitspraak. En daar kan ik ook slecht tegen.
zal ik Abel dan maar nog een keer draaien?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad en daarna ook nog Frank Boeijen, die niet zo zeer een verschrikkelijke stem heeft, maar wel een verschrikkelijke uitspraak. En daar kan ik ook slecht tegen.
Sowieso komt dat antwoord uit een glas tegen zijn oor. Dus daar zou ik ook niet veel waarde aan hechten.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:57 schreef belsen het volgende:
Maar goed, wie heeft het antwoord. Ja, sommige mensen zeggen dat Frank Boeijen het antwoord weet, maar niemand kan die man verstaan...
~ Theo Maassen
Heeft ie ooit andere nummers gemaakt dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
zal ik Abel dan maar nog een keer draaien?
Maar bij de laatste 3 nummers heb ik wel mijn koptelefoon opgehoudenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Abel ook al.
Echt jouw kwartiertje...
Ze.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heeft ie ooit andere nummers gemaakt dan?
Hebben ze*quote:
net als wij allemaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hebben ze*
Kun je nagaan, ik ken alleen dat nummer van daarnet.
Om eerlijk te zijn, ik ook...quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hebben ze*
Kun je nagaan, ik ken alleen dat nummer van daarnet.
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:00 schreef belsen het volgende:
Mijn lieve God, hoe is het mogelijk dat ik je hier ontmoet
Ik dacht dat ik je nimmer meer zou zien
Oke, het schijnt dat jij al acht jaar met mij samenwoont
Maar goed
Ik heb dan ook min negen en min tien
~ Frank van Pamelen
quote:"Ik sta hier te midden van een waar oerwoud van antennes", zegt hij met zijn karakteristieke zachte g.
Dat 'stapelgek' heeft anders een behoorlijke accentvolle G...quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:01 schreef livelink het volgende:
Deze vind ik dan wel weer leuk![]()
En ik heb het even gemist; draai je alleen Nederlandse artiesten of gaat het om het Nederlandstalige?
Want Belsen deed wel een leuke suggestie met De Kreuners. "Ik wil je" van hen vind ik wel erg leuk.
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:02 schreef CindieY het volgende:
Speciaal voor Livelink las ik net het volgende bij Onze Taal:
[..]
Ach ja, ik heb nooit gezegd dat ik consequent ben in mijn meningen.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat 'stapelgek' heeft anders een behoorlijke accentvolle G...
alleen dingen die voor Nederlands door moeten gaan ja..quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:01 schreef livelink het volgende:
Deze vind ik dan wel weer leuk![]()
En ik heb het even gemist; draai je alleen Nederlandse artiesten of gaat het om het Nederlandstalige?
Want Belsen deed wel een leuke suggestie met De Kreuners. "Ik wil je" van hen vind ik wel erg leuk.
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat 'stapelgek' heeft anders een juist uitgesproken G...
Even gegoogled, glad vergeten.quote:
nee niet laaiend vuurquote:
snap ik wel. Live was het 1 groot feestquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik hier van vind...
Ook als je ze niet live hebt gehoord zijn ze heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
En heel herkenbaar als je het eenmaal live gehoord hebt.
jij vindt ze wel leuk he?!quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook als je ze niet live hebt gehoord zijn ze heel herkenbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |