abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 augustus 2018 @ 12:11:00 #201
163650 Greys
pi_181050575
Songfestivalweblog noemt ook Ilse als een van de mogelijkheden omdat 'ze dan mooi haar nieuwe album kan promoten'. Maar dat komt op 31 aug uit en dan kan het evt ESF lied er dus niet op staan want dat mag niet uitgebracht zijn voor 1 sept.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 12:19:59 #202
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_181050768
Zou Ilse best wel leuk vinden als ze solo zou gaan. Maar lijkt me een beetje raar jaar na Waylon. Kiek Weeelon dat kan k beter.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 augustus 2018 @ 12:25:19 #203
163650 Greys
pi_181050892
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:19 schreef Momo... het volgende:
Zou Ilse best wel leuk vinden als ze solo zou gaan. Maar lijkt me een beetje raar jaar na Waylon. Kiek Weeelon dat kan k beter.
Ik vind haar recente solonummers alleen nogal meh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181050949
Ik zou nog liever willen dat ze Maan sturen ipv Ilse...
pi_181051414
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:58 schreef Martijnnnpp het volgende:

[..]

Dus waarschijnlijk stond de kandidaat voor 2018 al vast, totdat Waylon zich aanboot en ze dat een beter idee vonden, en hebben ze de originele kandidaat doorgeschoven naar 2019?
Waylon zei volgens mij op de radio destijds dat als de AVROTROS hem nog een keer wilde sturen, ze dat het beste dit jaar konden doen, want 'anders zouden ze weer teruggaan naar hoe het voor 2013 was'.
Het is nog steeds vaag wat hij daar precies mee bedoelde, maar op mij komt het over dat de AVROTROS een kandidaat op het oog had die wat betreft ervaring en en verdiensten in de muziekwereld 'een treetje lager staat' dan de artiesten die we na 2013 zijn gaan sturen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181051476
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:11 schreef Greys het volgende:
Songfestivalweblog noemt ook Ilse als een van de mogelijkheden omdat 'ze dan mooi haar nieuwe album kan promoten'. Maar dat komt op 31 aug uit en dan kan het evt ESF lied er dus niet op staan want dat mag niet uitgebracht zijn voor 1 sept.
Die nummers kunnen dan inderdaad uitgesloten worden.
Maar Ilse is ook weer aan het schrijven met TCL, en het kan ook nog eventueel een van die nummers worden (solo of met de band).
OG3NE ging ook met een nummer dat niet op hun cd stond, dus het sluit niet uit dat ze alsnog met een ander nummer kan gaan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181052465
Ik kan me niet voorstellen dat Ilse meteen na Waylon weer wil :N Denk ook dat ze dat nooit gaat doen. Commissie zal ook wel wat anders dan country nu willen lijkt me toch (en al gaat Ilse met iets anders, ze wordt dan toch weer met country geassocieerd). Denk wel dat ze het oprecht meent dat anderen nu eerst de kans mogen krijgen.

Heb het idee dat het sowieso een tegenvaller gaat worden aankomend jaar :+ Maar wie weet worden we weer verrast.
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 14:04:37 #208
368283 ato
pi_181053393
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:25 schreef Em31 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ilse meteen na Waylon weer wil :N Denk ook dat ze dat nooit gaat doen. Commissie zal ook wel wat anders dan country nu willen lijkt me toch (en al gaat Ilse met iets anders, ze wordt dan toch weer met country geassocieerd). Denk wel dat ze het oprecht meent dat anderen nu eerst de kans mogen krijgen.

Heb het idee dat het sowieso een tegenvaller gaat worden aankomend jaar :+ Maar wie weet worden we weer verrast.
Ik ga voor die leuke verrassing :o
Life can be a bitch, so like it..
pi_181054401
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:04 schreef ato het volgende:

[..]

Ik ga voor die leuke verrassing :o
Ik ook *O*
pi_181055665
Kovacs hoeft van mij niet meer na die kinderlijke plaat van The Weekend
  donderdag 9 augustus 2018 @ 15:40:36 #211
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_181055682
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:04 schreef ato het volgende:

[..]

Ik ga voor die leuke verrassing :o
Andre Hazes.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 20:58:55 #212
368283 ato
pi_181064573
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:39 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Kovacs hoeft van mij niet meer na die kinderlijke plaat van The Weekend
Ik vind hun laatste liedje wel leuk, maar klinkt niet origineel. Zij klinken niet meer serieus en gaan de andere kant op qua muziek. Het klinkt niet meer afwijkend.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 21:00:30 #213
368283 ato
pi_181064609
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:40 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Andre Hazes.
Junior hoop ik :)
Life can be a bitch, so like it..
pi_181066895
Deze echt zo mooi!
Zie haar echter niet op esf hiermee. Hoeft ook niet. Is goed zo
.
pi_181079198
Leuke singer-songwriter met eigen geluid ipv gevestigde TROS-ster die we allemaal wel kennen maar die niet meer rullevant is.
Of een band a la Racoon/Di-rect/Kensington maar die kans is heel klein.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:16:10 #216
163650 Greys
pi_181080878
Oh ik wil Racoon zo graag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:19:22 #217
368283 ato
pi_181080939
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:02 schreef Wuwwa het volgende:
Leuke singer-songwriter met eigen geluid ipv gevestigde TROS-ster die we allemaal wel kennen maar die niet meer rullevant is.
Of een band a la Racoon/Di-rect/Kensington maar die kans is heel klein.
Oh ja ik vergeet weer Di-rect, ik vind de voorzanger zo goed.
Racoon vind ik ook goed, maar ik heb ook weer te weinig materiaal gehoord de laatste tijd.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:20:37 #218
368283 ato
pi_181080966
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:16 schreef superrmama het volgende:
Deze echt zo mooi!
Zie haar echter niet op esf hiermee. Hoeft ook niet. Is goed zo
.
Ik mis wat in dit nummer, het klinkt zo vlak.
Ik vind haar TCL amenwerking beter ofwel haar Nashville sound.
Life can be a bitch, so like it..
pi_181084050
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:20 schreef ato het volgende:

[..]

Ik mis wat in dit nummer, het klinkt zo vlak.
Ik vind haar TCL amenwerking beter ofwel haar Nashville sound.
Geen last van, zeker met de clip erbij prachtig geheel. Dit wordt mijn eerste solo album van Ilse. Duet met Calum Scott staat er ook op. Zo mooi gezongen, beide nrs.
Hoop wel dat er ook weer snel iets van TCL komt is normaliter ook meer mijn smaak.

Racoon was echt een aangename verrassing vorig jaar op Tuckerville. Vond er eerst niks aan, hun muziek. Zijn echt heel goed.
Zie ze om eoa reden niet op esf. Zou het zeker niet erg vinden. Belangrijkste blijft gewoon een goede song.

Maan gun ik het gewoon niet. :P
pi_181084124
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:25 schreef Em31 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ilse meteen na Waylon weer wil :N Denk ook dat ze dat nooit gaat doen. Commissie zal ook wel wat anders dan country nu willen lijkt me toch (en al gaat Ilse met iets anders, ze wordt dan toch weer met country geassocieerd). Denk wel dat ze het oprecht meent dat anderen nu eerst de kans mogen krijgen.

Heb het idee dat het sowieso een tegenvaller gaat worden aankomend jaar :+ Maar wie weet worden we weer verrast.
Juist omdat Waylon niet zo best scoorde, is het natuurlijk leuk voor Ilse om te laten zien hoe het wel moet.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:55:40 #221
163650 Greys
pi_181084229
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:43 schreef superrmama het volgende:

[..]

Geen last van, zeker met de clip erbij prachtig geheel. Dit wordt mijn eerste solo album van Ilse. Duet met Calum Scott staat er ook op. Zo mooi gezongen, beide nrs.
Hoop wel dat er ook weer snel iets van TCL komt is normaliter ook meer mijn smaak.

Racoon was echt een aangename verrassing vorig jaar op Tuckerville. Vond er eerst niks aan, hun muziek. Zijn echt heel goed.
Zie ze om eoa reden niet op esf. Zou het zeker niet erg vinden. Belangrijkste blijft gewoon een goede song.
Grappig hoe dat werkt he. Had eerst ook niet zo veel met Racoon tot ik een keer een live theaterconcert van ze meemaakte. Was echt meteen fan. Wat een innemende types, en veel emotie in z'n stem. Geen valse noot te bekennen ook.

quote:
Maan gun ik het gewoon niet. :P
Dat heeft echt bijna iedereen hier. Ik ook. En volgens mij kan niemand echt beschrijven waar die afkeer nou precies vandaan komt maar ik heb hem ook. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181084839
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:55 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Dat heeft echt bijna iedereen hier. Ik ook. En volgens mij kan niemand echt beschrijven waar die afkeer nou precies vandaan komt maar ik heb hem ook. _O-
Gewoon iemand die niet zo heel veel kan, maar ons wel telkens door de strot geduwd wordt in de media.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:10:34 #223
368283 ato
pi_181085492
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:34 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Gewoon iemand die niet zo heel veel kan, maar ons wel telkens door de strot geduwd wordt in de media.
Dit
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:24:34 #224
163650 Greys
pi_181085751
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:34 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Gewoon iemand die niet zo heel veel kan, maar ons wel telkens door de strot geduwd wordt in de media.
Ja dat.

Maar ook dat eeuwige beentje dat ze zo apart 'sexy' neerzet bij ongeveer elk optreden. En nog een paar dingetjes die op m'n zenuwen werken. Heel kinderachtig van me maar het is zo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181086290
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat.

Maar ook dat eeuwige beentje dat ze zo apart 'sexy' neerzet bij ongeveer elk optreden. En nog een paar dingetjes die op m'n zenuwen werken. Heel kinderachtig van me maar het is zo.
Het helpt natuurlijk ook niet echt mee dat haar vader bij de TV werkt. Want we zijn in de jaren voor Maan ook al flink getrakteerd op non-talenten bij wie het wel hielp dat ze een kruiwagen hadden. Denk aan Roxeanne Hazes, Rick Brandsteder, de kinderen van Rene Froger, Dave Roelvink, enz.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:09:33 #226
368283 ato
pi_181089000
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat.

Maar ook dat eeuwige beentje dat ze zo apart 'sexy' neerzet bij ongeveer elk optreden. En nog een paar dingetjes die op m'n zenuwen werken. Heel kinderachtig van me maar het is zo.
Ik erger mij vaak aan oa haar gehuil om de haverklap, ik vind het ook niet leuk om te zeggen maar zij stoort mij. Misschien is het een lief kind en oordeel ik ook te snel.
Ik vind haar geen fijn stem geluid hebben, geen charisma tenminste niet op tv.
En wat Fred zegt, over die kruiwagen van haar vader.
Life can be a bitch, so like it..
pi_181099337
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Grappig hoe dat werkt he. Had eerst ook niet zo veel met Racoon tot ik een keer een live theaterconcert van ze meemaakte. Was echt meteen fan. Wat een innemende types, en veel emotie in z'n stem. Geen valse noot te bekennen ook.

[..]
Ja! Dit allemaal. Heel veel humor ook. Bart bij DWDD-iets met vergeten liedjes- zo mooi gezongen en gewoon leuke vent. Voor zover ik weet zie je ze ook niet vaak op TV.


Dat heeft echt bijna iedereen hier. Ik ook. En volgens mij kan niemand echt beschrijven waar die afkeer nou precies vandaan komt maar ik heb hem ook. _O-
Afkeer idd, die enorme handen alleen al :@
Zij is dan ook echt te vaak te zien, overal te gast. Behalve hier hoor of lees ik nergens iets van kritiek op haar zang terwijl ze live toch echt niet zo goed is.
Ben toch bang dat zij het gaat worden, gewoon voor mij als straf :(

Zou verder ook niet weten wie wel. Best frusterend.
pi_181104788
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:04 schreef Martijnnnpp het volgende:

[..]

Maakt niet uit welk nummer ze zingt, maar ik heb haar nog nooit 100% zuiver horen zingen wanneer ze niet in een tv programma optreed
Madonna die presteert live helemaal niks, maar die komt daar mee weg omdat de fans toch idolaat zijn.

Probleem is dat als je in de één of ander boerengat gaat optreden op zo'n festival die tent een paar dagen van tevoren wordt neergegooid. Er is een rits aan zangers en bands. Veel te weinig tijd om aan een goede soundcheck te doen of om te repeteren. Menig artiest kan zo een optreden verkloten. Dat is op een ESF wel anders.

Een goede soundcheck en repetitie is cruciaal. Op een ESF kan dat.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_181105078
Jammer dat ze een klus in Amerika heeft en waarschijnlijk onder Simon Cowell's vleugels komt



Hier kan Maan toch echt niet aan tippen

[ Bericht 1% gewijzigd door WhiteBeard op 11-08-2018 16:31:15 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  ESF Reporter zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:01:46 #230
87554 Cee
Welluk?
pi_181105881
Ik weet dat zowat 95% het er mee oneens is maar laat ik alvast zeggen dat ik Glennis graag een tweede kans zou zien pakken op het ESF. Wat ze mist aan onbevangenheid en jeugdigheid maakt ze meer dan goed met haar zang en uitstraling.

There, I said it. :7
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:17:58 #231
163650 Greys
pi_181106205
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:01 schreef Cee het volgende:
Ik weet dat zowat 95% het er mee oneens is maar laat ik alvast zeggen dat ik Glennis graag een tweede kans zou zien pakken op het ESF. Wat ze mist aan onbevangenheid en jeugdigheid maakt ze meer dan goed met haar zang en uitstraling.

There, I said it. :7
Oh van mij zou ze ook nog best eens mogen. We hebben nog zo veel jaren te vullen.. Tis m'n type niet echt qua persoon maar dat ze een geweldige zangeres is zal denk ik niemand het oneens mee zijn.
Vraag me af waar het de vorige keer nou precies mis ging dat ze niet eens de finale haalde. Lied was niet heel erg bijzonder maar was de rest dat dan allemaal wel? Weet het niet meer..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181106601
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:01 schreef Cee het volgende:
Ik weet dat zowat 95% het er mee oneens is maar laat ik alvast zeggen dat ik Glennis graag een tweede kans zou zien pakken op het ESF. Wat ze mist aan onbevangenheid en jeugdigheid maakt ze meer dan goed met haar zang en uitstraling.

There, I said it. :7
Dat had je nou niet moeten zeggen -O-

Liever dan Maan, dat dan weer wel.

Ik zie het liefst een band gaan voor de verandering.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:55:03 #233
163650 Greys
pi_181106973
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:36 schreef superrmama het volgende:

[..]

Dat had je nou niet moeten zeggen -O-

Liever dan Maan, dat dan weer wel.

Ik zie het liefst een band gaan voor de verandering.
Jaaaa. Racoon of Kensington graag. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:00:37 #234
368283 ato
pi_181107074
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh van mij zou ze ook nog best eens mogen. We hebben nog zo veel jaren te vullen.. Tis m'n type niet echt qua persoon maar dat ze een geweldige zangeres is zal denk ik niemand het oneens mee zijn.
Vraag me af waar het de vorige keer nou precies mis ging dat ze niet eens de finale haalde. Lied was niet heel erg bijzonder maar was de rest dat dan allemaal wel? Weet het niet meer..
Glennis verdiende destijds dik top 10), prachtig liedje en liveperfomance.
Maar veel vonden haar een beetje te veel Whitney Houston cloon met een13 in dozijn lied.
Life can be a bitch, so like it..
pi_181108126
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:01 schreef Cee het volgende:
Ik weet dat zowat 95% het er mee oneens is maar laat ik alvast zeggen dat ik Glennis graag een tweede kans zou zien pakken op het ESF. Wat ze mist aan onbevangenheid en jeugdigheid maakt ze meer dan goed met haar zang en uitstraling.

There, I said it. :7
Glennis mag van mij ook zeker nog wel eens gaan. Ik hoop dan alleen niet op teveel een Whitney kloon, of zo'n Carlo Boszhardt-achtige ballad. Ik heb geen idee met wat voor nummer ik haar daar dan wel zou willen zien zingen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181108147
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaaa. Racoon of Kensington graag. *O*
Jij neemt contact op met de comissie dat we eruit zijn hier?! w/

Weet serieus geen andere band ook :@
  ESF Reporter zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:56:32 #237
87554 Cee
Welluk?
pi_181108158
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh van mij zou ze ook nog best eens mogen. We hebben nog zo veel jaren te vullen.. Tis m'n type niet echt qua persoon maar dat ze een geweldige zangeres is zal denk ik niemand het oneens mee zijn.
Vraag me af waar het de vorige keer nou precies mis ging dat ze niet eens de finale haalde. Lied was niet heel erg bijzonder maar was de rest dat dan allemaal wel? Weet het niet meer..
Ik denk dat het een combinatie was van de tijd waarin ESF op dat moment leefde (hoe gekker hoe beter en veel, heel veel trommels) en de opkomst van de Balkan-blocs. Haar nummer en haar verschijning waren toen te gelikt, te Amerikaans, te gepolijst. Er was ook maar één halve finale waarin alles zat dat dat jaar ervoor niet genoeg punten had om rechtstreeks naar de finale te mogen.
  ESF Reporter zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:59:10 #238
87554 Cee
Welluk?
pi_181108209
En ik zie liever geen band want in de afgelopen 25 jaar hebben er maar twee bands gewonnen, waarvan eentje puur vanwege de freakshow.
En naast een Manga en A Friend in London zijn bands over het algemeen niet echt succesvol (top 10 materiaal), ongeacht de kwaliteit van de zang of het nummer.
pi_181108232
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 18:54 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Glennis mag van mij ook zeker nog wel eens gaan. Ik hoop dan alleen niet op teveel een Whitney kloon, of zo'n Carlo Boszhardt-achtige ballad. Ik heb geen idee met wat voor nummer ik haar daar dan wel zou willen zien zingen.
Dat mis ik dus bij haar; iets eigens. Mooi/goed kunnen zingen is gewooonweg niet genoeg is wel gebleken. Die associatie met WH roept ze bij mij iig wel steeds op.
pi_181108310
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh van mij zou ze ook nog best eens mogen. We hebben nog zo veel jaren te vullen.. Tis m'n type niet echt qua persoon maar dat ze een geweldige zangeres is zal denk ik niemand het oneens mee zijn.
Vraag me af waar het de vorige keer nou precies mis ging dat ze niet eens de finale haalde. Lied was niet heel erg bijzonder maar was de rest dat dan allemaal wel? Weet het niet meer..
Tot en met 2007 was er vooral een belachelijk systeem, waarbij de Big 5 én de tien best scorende niet-Big 5 landen van het jaar ervoor standaard naar de finale gingen. De overige tien landen werden gekozen uit één halve finale met dan iets van 25 deelnemers of zo, waar dus alleen de top 10 van naar de finale ging. Glennis eindigde die avond als 14e.

Het is best aannemelijk dat ze met het systeem sinds 2008 (twee halve finales, en geen automatisch geplaatste landen meer m.u.v. de Big 5) de finale wel gehaald zou hebben, maar dan eenmaal daar niet enorm hoog was geëindigd.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181108345
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 18:59 schreef Cee het volgende:
En ik zie liever geen band want in de afgelopen 25 jaar hebben er maar twee bands gewonnen, waarvan eentje puur vanwege de freakshow.
En naast een Manga en A Friend in London zijn bands over het algemeen niet echt succesvol (top 10 materiaal), ongeacht de kwaliteit van de zang of het nummer.
Gaat mij meer om de 'verrijking' van het esf. Zoals AWS deed bijv. Geweldig. Winnen is geen must voor mij, voor nu even dan. Gewoon eerst ffies die smet eraf? Dat laatdunkende gedoe steeds, zoiets dan.
pi_181108757
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 18:54 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

of zo'n Carlo Boszhardt-achtige ballad.
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:13:54 #243
368283 ato
pi_181110157
Ik vind Glennis een goede zangeres en zij had zeker top 10) moeten eindigen in 2005.
Maar voor mij hoeft zij niet zozeer te gaan, dikke kans dat het een power ballad wordt ala W. Houston.
Life can be a bitch, so like it..
pi_181110558
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:09 schreef ato het volgende:

[..]

Ik erger mij vaak aan oa haar gehuil om de haverklap, ik vind het ook niet leuk om te zeggen maar zij stoort mij. Misschien is het een lief kind en oordeel ik ook te snel.
Ik vind jou zo aardig altijd O+
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:44:03 #245
368283 ato
pi_181111303
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 20:25 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik vind jou zo aardig altijd O+
O+

Ik kan ook af en toe een 'bitch' zijn hoor. Maar ik probeer niet altijd te hard te oordelen.
Wat soms lukt :)
Life can be a bitch, so like it..
pi_181112454
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 20:44 schreef ato het volgende:

[..]

O+

Ik kan ook af en toe een 'bitch' zijn hoor. Maar ik probeer niet altijd te hard te oordelen.
Wat soms lukt :)
Toch ben je idd wel een schatje. Zolang je maar niet om de paar tellen roept dat we gaan winnen *;
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:47:56 #247
368283 ato
pi_181113300
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 21:19 schreef superrmama het volgende:

[..]

Toch ben je idd wel een schatje. Zolang je maar niet om de paar tellen roept dat we gaan winnen *;
_O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_181122832
Misschien kunnen we Og3ne nog een keer sturen met een lied over hun nieuwe stiefmoeder die ook hun zus had kunnen zijn :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181123051
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kunnen we Og3ne nog een keer sturen met een lied over hun nieuwe stiefmoeder die ook hun zus had kunnen zijn :+
Zeg maar gerust zusje. Ze is 20 en schijnt al jarenlang een van de grootste ogene fans te zijn ..
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2018 @ 10:13:16 #250
87554 Cee
Welluk?
pi_181123347
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:56 schreef Soof123 het volgende:

[..]

Zeg maar gerust zusje. Ze is 20 en schijnt al jarenlang een van de grootste ogene fans te zijn ..
Whaaatttt.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 augustus 2018 @ 10:14:53 #251
163650 Greys
pi_181123395
Oh gadver. Tis een fan van twintig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2018 @ 10:17:37 #253
87554 Cee
Welluk?
pi_181123462
Fout ventje.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 augustus 2018 @ 10:22:16 #254
163650 Greys
pi_181123592
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 augustus 2018 @ 10:22:50 #255
163650 Greys
pi_181123610
Dus nu wordt ze de stiefmoeder van haar idolen. :') Op haar twintigste. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2018 @ 10:29:31 #256
87554 Cee
Welluk?
pi_181123806
Rachel Hazes-achtige praktijken haast. :P
Oké OG3NE 2019, ik wil bakken met popcorn leegeten volgend jaar. w/ *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 augustus 2018 @ 10:32:03 #257
163650 Greys
pi_181123878
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 10:29 schreef Cee het volgende:
Rachel Hazes-achtige praktijken haast. :P
Oké OG3NE 2019, ik wil bakken met popcorn leegeten volgend jaar. w/ *O*
Die reacties op z'n Instagram onder de foto van hen samen. Of ze haar eerste ongesteldheid al heeft gehad enzo. _O- :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 12 augustus 2018 @ 10:36:10 #258
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_181123983
Ik zag vanochtend alleen slaperig de foto en dacht dat het een meid was van jaar of 30, maar nee 20 jaar. Kan toch niet werken een normale relatie tussen een 55-jarige en 20-jarige?
quote:
In 2017, kort voor het Eurovisie Songfestival in Kiev, waar OG3NE op de elfde plek eindigde, liet ze in BN De Stem weten dat ze al meer dan honderd optredens van Lisa, Amy en Shelley heeft bijgewoond. ,,Ik had nooit gedacht dat ik zo'n grote fan zou worden van een bepaalde groep. Ik heb heel wat kilometers moeten rijden voor de concerten, maar dat heb ik er graag voor over. Ze hebben altijd even tijd voor je. Ondanks dat de meiden het zelf ook niet altijd makkelijk hebben, onder meer met hun moeder."
:@

[ Bericht 65% gewijzigd door Momo op 12-08-2018 10:44:31 ]
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2018 @ 10:49:30 #259
87554 Cee
Welluk?
pi_181124293
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 10:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Die reacties op z'n Instagram onder de foto van hen samen. Of ze haar eerste ongesteldheid al heeft gehad enzo. _O- :@
Marco Borsato daar ook: “geniet ervan jullie 🙏🏻 “
De piemp. _O-
pi_181124336
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 10:29 schreef Cee het volgende:
Rachel Hazes-achtige praktijken haast. :P
Oké OG3NE 2019, ik wil bakken met popcorn leegeten volgend jaar. w/ *O*
Rachel Hazes praktijken inderdaad :')

En ergens vind ik ook van mezelf dat ik er niet over moet oordelen, maar het is niet alleen het leeftijdsverschil, ook gewoon het feit dat ze al jaren een superfan van zijn dochters is.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2018 @ 10:58:19 #261
87554 Cee
Welluk?
pi_181124535
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 10:50 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Rachel Hazes praktijken inderdaad :')

En ergens vind ik ook van mezelf dat ik er niet over moet oordelen, maar het is niet alleen het leeftijdsverschil, ook gewoon het feit dat ze al jaren een superfan van zijn dochters is.
Dit ja. Het is gewoon een combinatie van alles, niet alleen het leeftijdsverschil maar ook voorheen het gedweep met de moeder, met de dochters, met het feit dat hij ongetwijfeld zijn schoonmoeder al goed kent van al die keren dat ze haar dochter heeft moeten halen en brengen naar meet and greets.
Maar ergens is het ook niet raar want we weten onderhand dat Pa Vol het liefst alles binnen de eigen kringen houdt en invloed van buitenaf niet toelaat. :P
pi_181124686
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 10:58 schreef Cee het volgende:

[..]

Maar ergens is het ook niet raar want we weten onderhand dat Pa Vol het liefst alles binnen de eigen kringen houdt en invloed van buitenaf niet toelaat. :P
True _O- Als OG3NE ooit nog eens naar het ESF gaat, is er misschien voor haar ook nog wel een rol weggelegd. Misschien kan ze het nieuwe veenlijk worden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zondag 12 augustus 2018 @ 11:10:50 #263
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181124758
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

True _O- Als OG3NE ooit nog eens naar het ESF gaat, is er misschien voor haar ook nog wel een rol weggelegd. Misschien kan ze het nieuwe veenlijk worden.
:') :%

_O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2018 @ 11:26:30 #264
87554 Cee
Welluk?
pi_181125082
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

True _O- Als OG3NE ooit nog eens naar het ESF gaat, is er misschien voor haar ook nog wel een rol weggelegd. Misschien kan ze het nieuwe veenlijk worden.
Hou opppppp. _O-
  Moderator zondag 12 augustus 2018 @ 11:44:01 #265
375570 crew  Cyan9
pi_181125427
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

True _O- Als OG3NE ooit nog eens naar het ESF gaat, is er misschien voor haar ook nog wel een rol weggelegd. Misschien kan ze het nieuwe veenlijk worden.
! :D _O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_181125500
Dus een 20-jarige fan van de dochters laat zich door vader Rick Volblaffen...

Nou ja, het is in elk geval goed dat ze elkaar niet tien jaar eerder hebben ontmoet :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2018 @ 12:25:05 #267
368283 ato
pi_181126171
Liefde maakt ook gelukkig, het lijkt of Rick er een stuk jonger uitziet vergeleken met vorig jaar.
Maar bizar is het wel.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 12 augustus 2018 @ 13:07:31 #268
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181126979
Ah ik zat in het slowchat topic maar hier gaat het over Pa Vol en Baby Vol _O-
Echt he, het past ook zo weer in het plaatje.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_181127207
Haha, dit is al het derde topic waarin ik het tegenkom :D

Maar wat ik al eerder postte: ik vind het op meerdere niveaus bizar.
Koel en donker bewaren
  zondag 12 augustus 2018 @ 13:22:46 #270
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181127378
Ik vind het ook heel bizar. Een jongere liefde, ok.
Maar een grietje van 20 die een supergrote fan is, dat heeft iets heel ongemakkelijks en haast ranzigs imo :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_181127429
O'g3ne een beetje kennende zie ik ze zo kwelen dat ze 'zoooo blij zijn voor hem dat hij weer gelukkig is!'. O+ O+ O+

Terwijl ik voor het popcorngehalte natuurlijk hoop dat dit een gate wordt en ze geen liedjes meer van hem willen, etc etc. c_/
Koel en donker bewaren
  zondag 12 augustus 2018 @ 13:25:12 #272
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181127449
Adem in, adem uit
Doe het rustig aan
Adem in, adem uit
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_181128139
Ach weer zo'n mannetje in de peno-pauze! Kijken of hij nog goed in de markt ligt. brrrrr
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2018 @ 14:42:11 #274
87554 Cee
Welluk?
pi_181129358
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 13:24 schreef Guanabana het volgende:
O'g3ne een beetje kennende zie ik ze zo kwelen dat ze 'zoooo blij zijn voor hem dat hij weer gelukkig is!'. O+ O+ O+

Terwijl ik voor het popcorngehalte natuurlijk hoop dat dit een gate wordt en ze geen liedjes meer van hem willen, etc etc. c_/
Dat vind ik de ultieme opoffering van hun superfan, dat ze ook ziet dat ze zó veel meer kunnen als ze onder het juk van pa vandaan komen en daarom maar met hem aanpapt om een wig te drijven en een breuk te veroorzaken zodat de meiden hun eigen liedjes kunnen schrijven en zingen en zo het ESF 2020 winnen is het lang geleden is het lang geleden w/
pi_181130606
Neeeeeeee joh meen je niet _O- :X

pi_181131057
Conclusie: 20-jarige meid is ziekelijk geobsedeerd door O'G3NE en doet net alsof ze verliefd is op hun vader om dichter bij hen te komen.

Rick heeft een emotioneel jaar achter de rug. Elke man van middelbare leeftijd zoekt bevestiging. Zeker als een twintiger laat denken dat je er nog mag wezen. Hij valt als een blok voor haar.

Zij heeft haar zin en kan nu als een creeper de meisjes gaan stalken. Leuk.
pi_181131417
Dat moet toch verschrikkelijk zijn voor die zusjes 8)7 Zit er een fan bij je vader op de bank. :')
  zondag 12 augustus 2018 @ 16:00:40 #278
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181131501
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:57 schreef Em31 het volgende:
Dat moet toch verschrikkelijk zijn voor die zusjes 8)7 Zit er een fan bij je vader op de bank. :')
Je bedoelt: ligt er een fan bij je vader in bed :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_181131577
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:00 schreef MaLo het volgende:

[..]

Je bedoelt: ligt er een fan bij je vader in bed :')
_O- man man man
pi_181131944
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:00 schreef MaLo het volgende:

[..]

Je bedoelt: ligt er een fan bij je vader in bed :')
Ligt een fan je vader in bed te...
pi_181132239
quote:
OG3NE: Pappa vindt weer blijdschap bij Janine
De meiden van OG3NE doet het 'enorm goed' dat hun vader Ricardo Vol (55) weer verliefd is na het overlijden van hun moeder Isolde Vol. Lisa, Shelley en Amy laten vandaag in een verklaring weten het 'nog erg zwaar' te hebben met het verlies, maar sterken zich met de gedachte dat de jonge Janine 'een supergrote steun' voor hun vader is.

Eerder vandaag zette Ricardo - Rick voor intimi - een foto van hem en zijn nieuwe liefje online met daarbij het korte bericht dat hij zijn leven weer heeft opgepakt. ,,Dat gaat pas lukken als iemand je laat zien en voelen dat er nog een leven is'', liet hij weten bij de opmerking dat hij vakantie viert met Janine. Het blijkt te gaan om de 20-jarige Janine Aarts, die net als de familie Vol Brabantse roots heeft.

,,Het doet ons enorm goed om mee te maken dat pappa weer wat blijdschap vindt. Het helpt als je iemand hebt die voor je klaarstaat en je weer een beetje het geluk laat voelen'', aldus zangtrio Amy, Shelley (beide 22) en Lisa (24) vandaag. De dames zeggen door hun eigen relaties te beseffen hoe belangrijk het is 'niet alleen door de dalen te gaan'. ,,En iemand te hebben die je er weer bovenop helpt wanneer je het even niet meer ziet zitten. We hebben van dichtbij meegemaakt dat Janine een supergrote steun is, onze vader gelukkig en blij maakt, iets wat je als dochters natuurlijk het allerliefste wilt.''

Zielen
Ondertussen wordt Ricardo, die verder niet wil ingaan op het nieuws, via zijn instagramaccount overladen met felicitaties. Fans van OG3NE laten weten het geweldig te vinden dat hij weer gelukkig is, nadat Isolde 13 maanden geleden aan een zeldzame vorm van botkanker overleed. ,,Heel mooi dat er weer een liefde op je pad is gekomen. Isolde zit voor altijd in je hart en jouw leven gaat wel door en het is je gegund'', schrijft iemand. Er klinkt ook kritiek, over het feit dat Ricardo 35 jaar ouder is dan zijn Janine. Daar luidt het wederwoord op: ,,Liefde kent geen (leef)tijd en geen oordeel. Liefde gaat over een connectie tussen zielen.''

Van Janine is bekend dat ze al een aantal jaar groot fan is van OG3NE. Zo liet ze vorig jaar Aan BN De Stem weten: ,,Ik had nooit gedacht dat ik zo'n grote fan zou worden van een bepaalde groep. Ik heb heel wat kilometers moeten rijden voor de concerten, maar dat heb ik er graag voor over. Ze hebben altijd even tijd voor je. Ondanks dat de meiden het zelf ook niet altijd makkelijk hebben, onder meer met hun moeder.''
https://www.ad.nl/show/og(...)bij-janine~abc1ffca/

[ Bericht 3% gewijzigd door Em31 op 12-08-2018 16:43:04 ]
pi_181132301
quote:
dat gaat pas lukken als iemand je laat zien en voelen dat er nog een leven is'', liet hij weten
Oja, want je drie jonge talentvolle dochters die weten daar niet voor te zorgen natuurlijk :')
Koel en donker bewaren
  Moderator zondag 12 augustus 2018 @ 16:31:25 #283
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_181132389
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:28 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oja, want je drie jonge talentvolle dochters die weten daar niet voor te zorgen natuurlijk :')
Misschien gaat het meer om het fysieke 'voelen'
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 augustus 2018 @ 16:42:36 #284
163650 Greys
pi_181132638
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:25 schreef Em31 het volgende:

[..]

Wil je er ajb een bron bij zetten? FOK kan niet zomaar complete stukken zonder bron plaatsen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181132666
quote:
14s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Wil je er ajb een bron bij zetten? FOK kan niet zomaar complete stukken zonder bron plaatsen.
Shit ja sorry, ik dacht eraan tijdens het kopiëren, vergeet ik het alsnog :@
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2018 @ 16:46:01 #286
368283 ato
pi_181132723
Ik krijg bij deze familie altijd hoog EO gevoelens, alles is geweldig, mooi en prachtig :X

Maar wij gaan Off topic, wie wordt de kandidaat voor RSF 2019?
Life can be a bitch, so like it..
pi_181132803
quote:
7s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:31 schreef Momo... het volgende:

[..]

Misschien gaat het meer om het fysieke 'voelen'
Touché.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 augustus 2018 @ 16:56:02 #288
163650 Greys
pi_181132908
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:43 schreef Em31 het volgende:

[..]

Shit ja sorry, ik dacht eraan tijdens het kopiëren, vergeet ik het alsnog :@
Geen sorry, ik vergeet ook zo vaak wat :P :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 12 augustus 2018 @ 16:58:41 #289
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_181132975
quote:
Altijd blijven lachen (of je het nu meent of niet). :')
  Moderator zondag 12 augustus 2018 @ 17:49:23 #290
375570 crew  Cyan9
pi_181134201
En hier meteen ook weer een goed voorbeeld dat alles aan Ogene ongelofelijk nep overkomt. Leeftijdsverschillen in de liefde komen voor, soms ook best wel grote. Maar dat je als dochters alleen maar ultieme blijdschap voelt bij een nieuwe vriendin van 20 voor papa, dan komt dat bij mij absoluut niet geloofwaardig over.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_181134455
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:58 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Altijd blijven lachen (of je het nu meent of niet). :')
Ja is precies de reactie die ik voorspeld had. Lekker gezapig blijven lachen en zooo blij zijn.

Ik zou echt zwaar freaken als mijn vader een jaar na het overlijden van mijn moeder zou thuiskomen met een twintigjarige. :')
Koel en donker bewaren
pi_181134707
quote:
Ik vond en vind het best een eng kliekje... dat bewijst dit ook maar weer :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zondag 12 augustus 2018 @ 18:17:49 #293
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181134722
Zo daar ook niet vrolijk van worden, Tegelijkertijd vind ik het juist wel goed dat ze niet de vuile was a la de familie Hazes buiten hangen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181134734
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2018 18:17 schreef ijs_beer het volgende:
Zo daar ook niet vrolijk van worden, Tegelijkertijd vind ik het juist wel goed dat ze niet de vuile was a la de familie Hazes buiten hangen.
Ik wacht dat nog even af... ik zie er wel een soort Maywood-achtig drama in :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 augustus 2018 @ 19:54:45 #295
163650 Greys
pi_181136871
quote:
15s.gif Op zondag 12 augustus 2018 17:49 schreef Cyan9 het volgende:
En hier meteen ook weer een goed voorbeeld dat alles aan Ogene ongelofelijk nep overkomt. Leeftijdsverschillen in de liefde komen voor, soms ook best wel grote. Maar dat je als dochters alleen maar ultieme blijdschap voelt bij een nieuwe vriendin van 20 voor papa, dan komt dat bij mij absoluut niet geloofwaardig over.
Ja dit. Snap best dat je je eigen vader niet af wilt vallen in de media maar zeg dan gewoon een keer niks ipv dat suikerzoete glitter troetelberen geglazuurde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181138483
Goed moment om eindelijk je middelmatige producerende vader de middelvinger te geven en een keer met profi's aan goede nummers en teksten te werken.
pi_181140193
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 20:55 schreef Wuwwa het volgende:
Goed moment om eindelijk je middelmatige producerende vader de middelvinger te geven en een keer met profi's aan goede nummers en teksten te werken.
God ja, deden ze dat maar ja. Waren ze ooit niet gevraagd om mee te doen aan Britain's Got Talent? Simon Cowell had er wel echt wat van kunnen maken denk ik.

Edit: Ik kan dit echt nergens terug vinden, dus misschien heb ik het wel gedroomd ofzo _O- :+
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2018 @ 21:54:57 #298
368283 ato
pi_181140296
quote:
15s.gif Op zondag 12 augustus 2018 17:49 schreef Cyan9 het volgende:
En hier meteen ook weer een goed voorbeeld dat alles aan Ogene ongelofelijk nep overkomt. Leeftijdsverschillen in de liefde komen voor, soms ook best wel grote. Maar dat je als dochters alleen maar ultieme blijdschap voelt bij een nieuwe vriendin van 20 voor papa, dan komt dat bij mij absoluut niet geloofwaardig over.
Dat bedoel ik met hoog EO gehalte, dat hadden zij vorig jaar al.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2018 @ 21:55:42 #299
368283 ato
pi_181140330
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:51 schreef Em31 het volgende:

[..]

God ja, deden ze dat maar ja. Waren ze ooit niet gevraagd om mee te doen aan Britain's Got Talent? Simon Cowell had er wel echt wat van kunnen maken denk ik.
Oh waren zij ooit gevraagd? Dat is toch hun kans?
Life can be a bitch, so like it..
pi_181140544
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:55 schreef ato het volgende:

[..]

Oh waren zij ooit gevraagd? Dat is toch hun kans?
Dacht ik ooit gelezen te hebben, volgens mij tijdens hun songfestival periode. Kan het alleen helemaal niet terug vinden, dus misschien is het wel niet waar :+ :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')