Vraag ik me dan ook af.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat een gast ook nog wel iets smoother kan reageren op een uitdagende foto dan gelijk een foto van zijn pik te sturen.
Of ben ik nu zo ouderwets dat ik er van uit ga dat dat sowieso altijd een achterlijke zet is?
Maar waarom zou je een dickpictype dan anders willen laten reageren door je eigen gedrag aan te passen? Uiteindelijk wil je daar qua dating toch verder niet in investeren.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar kom je toch wel vrij snel achter denk ik![]()
Hopelijk niet als je met een rokje aan staat (grapje grapje...)
Is t fout ? .. of heeft hij geen tijd/zin op die momenten?quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:42 schreef Debsterr het volgende:
Zelf wel seks op afroep willen maar als ik dat doe is het ineens fout.
Weet ik niet, zou wel kunnen denk ik, jij denkt/vindt van niet, ook best.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke dan, dus het had niks te maken met haar blik whatsoever.
Nou ja, als je ineens reageert of je nog goed bent voor iets anders behalve je penis, impliceer je dat de afroep an sich fout is.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is t fout ? .. of heeft hij geen tijd/zin op die momenten?
Ik ben oud en verdroogd, maar wellicht zijn er sociale kringen waarin dit wel een normale zet is?quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat een gast ook nog wel iets smoother kan reageren op een uitdagende foto dan gelijk een foto van zijn pik te sturen.
Of ben ik nu zo ouderwets dat ik er van uit ga dat dat sowieso altijd een achterlijke zet is?
Als je het zo brengt, komt het ook binnen als een aanval lijkt me zo, want jullie relaxen ook gewoon samen en hij wil ook op date.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:01 schreef Debsterr het volgende:
Nou ja, als je ineens reageert of je nog goed bent voor iets anders behalve je penis, impliceer je dat de afroep an sich fout is.
Wij mannen zijn meer dan alleen vlees dat op afroept neukt, soms hebben zelfs wij ook geen zin.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, als je ineens reageert of je nog goed bent voor iets anders behalve je penis, impliceer je dat de afroep an sich fout is.
Klopt, maar algemener kun je wel bedenken dat de manier hoe je op een foto staat toch de manier hoe de ander jou ziet beïnvloedt? Dat doet er volgens jou totaal niet toe?quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een dickpictype dan anders willen laten reageren door je eigen gedrag aan te passen? Uiteindelijk wil je daar qua dating toch verder niet in investeren.
Wijze post overigens.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet ik niet, zou wel kunnen denk ik, jij denkt/vindt van niet, ook best.
Voor alles toestemming vragen is per definitie niet aantrekkelijk.
Voor niets toestemming vragen is schofterig en strafbaar.
Een normale vent/vrouw handelt ergens tussenin. De vraag is alleen waar ergens tussenin. Die nuance bedoelde ik, maar die zie je geloof ik even over het hoofd en probeert me in een soort 'me too' hoek te drukken wat nergens op slaat.
Je reageert allemaal als mens zijnde veel meer op nonverbale signalen dan je denkt, en dat is prima als dat binnen de sociaal gewenste kaders valt.
Deze dude ging sowieso te ver ja, maar kom op joh, vergelijken met aanranding enzo. Beetje overreageren dat
Niks meer geworden met de meneer van het strand?quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Anyway, heb 2 dates binnen gesleept via een insta foto. Moet alleen nog even kijken wanneer en hoe.
Mjah... nogmaals, tegenstrijdigheden. Want vorige week donderdag appte hij nog op dezelfde manier. Ik gaf trouwens ook direct aan dat ik eigenlijk vooral zin had om 'm te zien, knuffelen, haren kriebelen, dat soort dingen. Maar toen was het al geëscaleerd omdat hij vond dat ik in drama modus was.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het zo brengt, komt het ook binnen als een aanval lijkt me zo, want jullie relaxen ook gewoon samen en hij wil ook op date.
Oh maar dat geloof ik ook welquote:Op donderdag 5 juli 2018 09:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij mannen zijn meer dan alleen vlees dat op afroept neukt, soms hebben zelfs wij ook geen zin.
Nee dat zijn doorgaans van die syndroom/0906/Tomodachi typesquote:Op donderdag 5 juli 2018 08:42 schreef Molo het volgende:
En vraag me af hoe vaak het nou werkt, net als die opmerkingen van sommige mannen als je over straat loopt, of je met hen mee naar huis gaat.
Zijn toch vrij weinig vrouwen die daar op ingaan gok ik (hoop ik)
Dat kan zinvol zijn in het algemeen, maar vind niet dat een dickpic van een creep daar de aanleiding voor moet zijn en dat je op basis daarvan af moet vragen of je een zwoele blik op foto's hebt en je je wellicht beter anders kan profileren.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, maar algemener kun je wel bedenken dat de manier hoe je op een foto staat toch de manier hoe de ander jou ziet beïnvloedt? Dat doet er volgens jou totaal niet toe?
Oh nee hoor, lang niet altijd. Zat zuid Europese en zuid Amerikaanse mannen kunnen er ook wat van, zonder autisme en maagdelijkheidssyndromenquote:Op donderdag 5 juli 2018 09:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat zijn doorgaans van die syndroom/0906/Tomodachi types
Die indruk kreeg ik wel door haar postsquote:Op donderdag 5 juli 2018 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan zinvol zijn in het algemeen, maar vind niet dat een dickpic van een creep daar de aanleiding voor moet zijn en dat je op basis daarvan af moet vragen of je een zwoele blik op foto's hebt en je je wellicht beter anders kan profileren.
Want zo werd het hier imo wel gebracht. Wellicht heb ik een stukje context gemist uit het verleden of zo, maar had niet het idee dat die dickpic een uitvergroting van een terugkerend probleem op datinggebied was.
Hoe is het met je vriendin/date?quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:18 schreef Montelly het volgende:
Lekkere discussie weer, even doorpakken.
Ah fijne vent.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:22 schreef Debsterr het volgende:
Krijg reactie op m'n appje van vanochtend. Hij vind m'n houding onaantrekkelijk, geen zin in dit gedoe, en denkt dat het beter is om het te laten. Ik reageer dat ik het toch graag wil uitpraten maar hij heeft geen eens zin in dat gesprek en zegt doei.
Nummer verwijderd, app verwijderd, Tinder installeren om match te verwijderen. Dat was 'm dan.
Pardon, jij in drama-modus? Ik heb geloof ik wat gemist, want van wat ik tot nu toe las, vond ik hem de dramaqueen. Waarom vond hij dat jij drama maakte?quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar toen was het al geëscaleerd omdat hij vond dat ik in drama modus was.
Niks jammer, verlies je weinig aan zo te horenquote:Op donderdag 5 juli 2018 09:24 schreef mjan het volgende:
[..]
Pardon, jij in drama-modus? Ik heb geloof ik wat gemist, want van wat ik tot nu toe las, vond ik hem de dramaqueen. Waarom vond hij dat jij drama maakte?
Edit: Lees net je laatste reactie. Jammer zeg![]()
Iets wat ik vaker zeg, als je alleen maar klootzakken aantrekt die je willen doen en daarna niets meer met je te maken willen hebben, of alleen maar trutten aantrekt die een etentje van je willen scoren en niets meer laten horen, of of of. Is het soms (SOMS) zinnig om te kijken waarom dat JIJ dat overkomt.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan zinvol zijn in het algemeen, maar vind niet dat een dickpic van een creep daar de aanleiding voor moet zijn en dat je op basis daarvan af moet vragen of je een zwoele blik op foto's hebt en je je wellicht beter anders kan profileren.
Want zo werd het hier imo wel gebracht. Wellicht heb ik een stukje context gemist uit het verleden of zo, maar had niet het idee dat die dickpic een uitvergroting van een terugkerend probleem op datinggebied was.
Jammere reactie van zijn kant, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks jammer, verlies je weinig aan zo te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |