Ja omdat k het niet kon laten gaan. En je kan een drukke dag hebben maar te druk voor 1 berichtje snel tussendoor?quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:14 schreef LuNaTiC het volgende:
Of het oprechte schrik is weten we natuurlijk niet, maar het illustreert iig wat iemand al eerder zei in dit topic... als je niet voldoende duidelijk weet te maken hoe het voor jou werkt, dan krijg je onbewust van die spellen waarvan hij niet weet dat hij deelnemer is.
Dag was niet voorbij dus waarom heb je niet even gewacht? Of toch eerder veel duidelijker en sneller tot een afspraak moeten komen. Nu is het er tussenin, net niet, halfbakken...
Duidelijke communicatie, zooo belangrijk...
Sommigen niet. Sommigen bewaren 't voor savonds net voordat ze gaan slapen bv.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja omdat k het niet kon laten gaan. En je kan een drukke dag hebben maar te druk voor 1 berichtje snel tussendoor?
Ik vind 't ook soms lastig. Maar ik verwijder dan vaak de WhatsApp, zodat ik er al minder gefocused op ben. En soms ook 't hele nr (evt ergens nog op papier opslaan).quote:
Als je het woordje "ik" niet voluit kunt typen, snap ik het gebrek aan reactie wel.quote:
Ja maar dat is ook geen manier van afspraken maken toch? Als je wil dat ie sneller/eerder reageert, dan moet je niet toestemmen met datie het vandaag ergens laat weten.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja omdat k het niet kon laten gaan. En je kan een drukke dag hebben maar te druk voor 1 berichtje snel tussendoor?
Ja weet helemaal niet ik typ met hemquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je het woordje "ik" niet voluit kunt typen, snap ik het gebrek aan reactie wel.
Verder pak je dit wat mij betreft volledig verkeerd aan en iedereen die advies geeft krijgt een "ja, maar" reactie. Misschien moet je er eens iets mee doen, k?
Precies dit.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:19 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook geen manier van afspraken maken toch? Als je wil dat ie sneller/eerder reageert, dan moet je niet toestemmen met datie het vandaag ergens laat weten.
Kijk het is niet dat ik hem per se wil verdedigen, maar hier ligt ook wel een beetje blaam bij jou. Meer omdat je hem niet echt duidelijk kan maken wat je van hem verwacht. Dan blijft het ook doorsudderen. Of je moet concluderen dat hij niet voor jou is als ie daar naar eigen inzicht niet achterkomt.
Dat k het niet duidelijk maak ben ik met je eens. Maar dacht gisteren toch wel echt duidelijk naar hem te zijn geweest en dan word k nu dus ongeduldig want de dag is wel bijna voorbij. En ik zou iemand dus niet zo lang laten wachten....quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:19 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook geen manier van afspraken maken toch? Als je wil dat ie sneller/eerder reageert, dan moet je niet toestemmen met datie het vandaag ergens laat weten.
Kijk het is niet dat ik hem per se wil verdedigen, maar hier ligt ook wel een beetje blaam bij jou. Meer omdat je hem niet echt duidelijk kan maken wat je van hem verwacht. Dan blijft het ook doorsudderen. Of je moet concluderen dat hij niet voor jou is als ie daar naar eigen inzicht niet achterkomt.
K.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja weet helemaal niet ik typ met hem![]()
Had je ook andere plannen gemaakt, of was dit een verbolgen reactie omdat hij niet snel genoeg iets van zich liet horen?quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat negeren ging niet zo. Stuur dat k morgen andere plannen heb gemaakt. Hij reageert geschrokken terug en zegt dat die vandaag een super drukke dag had....
Ja dat ben ik vaak genoeg! Jij zat hier gewoon foutquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je niet blijven slapen?quote:Op woensdag 4 juli 2018 23:56 schreef Hexagon het volgende:
Nou een heerlijk middagje/avondje achter de rug. Leuke fietstoch met haar huis als eindpunt
Hoe vergaat het jou eigenlijk tegenwoordig? Beetje leuk contact met iemand?quote:Op woensdag 4 juli 2018 23:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ongeduldig/onduidelijk zijn kan veel kapot maken. Dat zie je nu wel weer.
Buiten dat is het nogal onaantrekkelijk als iemand gaat lopen roepen dat je nog geen reactie hebt gegeven binnen een x aantal uur. Mensen hebben ook een leven buiten een telefoon.
Geef aan wat jij van iemand wil, veel mensen voelen dat niet aan, die hebben geen voelsprieten.
Als ik zeg dat ik iemand laat weten of de dag daarna door gaat dan doe ik dat ook. En niet pas om 2200 de avond er voor of als ik pas een bericht krijg van de ander. En veel duidelijker dan dit ben ik niet tegen hem geweest ...quote:Op donderdag 5 juli 2018 03:28 schreef twiFight het volgende:
Yasmin's verhaal doet mij een beetje denken aan die gevallen dat je een uitnodiging krijgt voor een feestje met "vanaf 8 uur ben je welkom" en dan denk je: prima, ik ga 9 uur die kant op, maar dan bellen ze 8:30 met "waar blijf je?" Ja pfff je zei "vanaf", als ik er 8 uur moet zijn moet je zeggen "we verwachten je om 8 uur". Nou ja, beetje eigen gedachtegang, maar toch. Zeg duidelijk wat je wilt en als je dat niet doet kan de ander ook niet weten wat je wilt.
Verder moet Yasmin even te rade gaan bij zichzelf of ze daarin veranderen kan en zo niet: kap het af want dan zijn ze niet geschikt voor elkaar. Maar ik vind het sowieso een beetje... hopeloos gedrag voor een 32 jarige. Ik zit zelf in die leeftijdscategorie en ik zou behoorlijk allergisch zijn voor die manier van communiceren en ik gok de meeste mannen van 28+ wel.
Klopt. En het laatste heb ik idd nogal de neiging toe.quote:Op woensdag 4 juli 2018 23:43 schreef Allures het volgende:
Misschien kun je ook beter meer vanuit jouw behoefte communiceren. Jij had graag eerder wat willen horen. Prima dan moet je dat gewoon zo aangeven, vanuit mezelf
Niet meteen op hoge poten. Dat is ook wat kinderachtig
Niet iedereen doet dingen het zelfde of heeft dezelfde behoefte
Nee heb nu wel echt andere plannenquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:42 schreef mjan het volgende:
[..]
Had je ook andere plannen gemaakt, of was dit een verbolgen reactie omdat hij niet snel genoeg iets van zich liet horen?
In dat geval had je ook kunnen typen: "He, ik had gehoopt al een berichtje van je gehad te hebben over morgen. Ik ben niet zo van het last minute plannen, dus ik hak zelf de knoop door om het dan niet door te laten gaan. Ik zou het wel leuk vinden om te binnenkort nog te zien en bladiebla te doen. Stuur je even een voorstel voor een tijd en datum als jou dat ook leuk lijkt? En succes bij de kapper morgen, laat het niet te kort knippen"
Ga je hem nu echt voor elke dag opnieuw vragen?quote:Op donderdag 5 juli 2018 06:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee heb nu wel echt andere plannenMIsschien dat ik hem straks vraag of die morgen kan.
Neeeeeeeee.quote:Op donderdag 5 juli 2018 06:27 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ga je hem nu echt voor elke dag opnieuw vragen?
Krijgen we dan ook elke dag dat gezeik in dit topic?
quote:Op donderdag 5 juli 2018 07:09 schreef Samzz het volgende:
Omg wat is er mis met mij.
Leuke match. Uit de buurt ook nog. Leuk kletsen, dus nummers uitgewisseld. Hij was benieuwd naar nog een foto, want heb er maar twee in m'n profiel. Dus gestuurd. Krijg ik een halfnaakt lichaam met stijve lul in de shorts terug en de vraag of ik niet ook zo'n soort foto kan sturen.
Zit erover te denken een foto van een she-male te sturen.
Wat voor foto's had je gestuurd dan? Als je gekleed kijkt met een blik van 'joehoe, spuit maar in mijn gezichtje geile knul' dan triggert dat sommige mannen wel ja.quote:Op donderdag 5 juli 2018 07:13 schreef Samzz het volgende:
Dat ik dat soort wierdo's aantrek.
Anywho. Next.
quote:Op donderdag 5 juli 2018 07:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor foto's had je gestuurd dan? Als je gekleed kijkt met een blik van 'joehoe, spuit maar in mijn gezichtje geile knul' dan triggert dat sommige mannen wel ja.
Of je daarmee (verder) op date moet willen is natuurlijk verder aan jou dan
Gewoon een foto waarop ik aangekleed ben.quote:Op donderdag 5 juli 2018 07:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor foto's had je gestuurd dan? Als je gekleed kijkt met een blik van 'joehoe, spuit maar in mijn gezichtje geile knul' dan triggert dat sommige mannen wel ja.
Of je daarmee (verder) op date moet willen is natuurlijk verder aan jou dan
Dat staat los van de uitdrukking die je had / hoe die geinterpreteerd kon worden icm jullie gesprekkenquote:
Ja het is goed hoor. Het was gewoon een normale foto, niks seksueel getint of op enige manier zo interpretabel.quote:Op donderdag 5 juli 2018 07:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat staat los van de uitdrukking die je had / hoe die geinterpreteerd kon worden icm jullie gesprekken
Meeste van dit soort figuren zijn het al van plan voordat ze het gesprek beginnen.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja het is goed hoor. Het was gewoon een normale foto, niks seksueel getint of op enige manier zo interpretabel.
Op je foto's elders op Fok heb je ook best een uitdagende blik. Niet dat dat een vrijbrief is voor dickpics, maar het zou kunnen dat je je er niet zo bewust van bent.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja het is goed hoor. Het was gewoon een normale foto, niks seksueel getint of op enige manier zo interpretabel.
Lekkere plotwending van die knakkerquote:Op donderdag 5 juli 2018 08:20 schreef Samzz het volgende:
En we hadden het over trainen met de honden. Dus ja.
Bijzonder dat ie dan denkt, weet je wat, laat ik mijn tampeloeris eens doorsturen, we hebben het immers over honden.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:20 schreef Samzz het volgende:
Ja het is mijn schuldquote:Op donderdag 5 juli 2018 08:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Op je foto's elders op Fok heb je ook best een uitdagende blik. Niet dat dat een vrijbrief is voor dickpics, maar het zou kunnen dat je je er niet zo bewust van bent.
Alhoewel de reacties daar wellicht ook wel voldoende zeggen.
Ja hij vroeg tussen t gesprek door zo van goh, heb je nog een andere foto of zo?quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bijzonder dat ie dan denkt, weet je wat, laat ik mijn tampeloeris eens doorsturen, we hebben het immers over honden.Sommige mannen
Zal de 'go hard or go home' tactiek wel zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hij vroeg tussen t gesprek door zo van goh, heb je nog een andere foto of zo?
Ja sure. En de rest is geschiedenis.
hij is juist heel creatief, en kan een wijd begrip toewijden aan het woord hondquote:Op donderdag 5 juli 2018 08:20 schreef Samzz het volgende:
Imo is het ook niet relevant wat zogenaamd de trigger is geweest. Ook als Samzz wel daadwerkelijk op dit soort foto's zit te wachten kan er alsnog wel even gevraagd worden of er behoefte is aan een pikante fotoreactie op haar foto.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Op je foto's elders op Fok heb je ook best een uitdagende blik. Niet dat dat een vrijbrief is voor dickpics, maar het zou kunnen dat je je er niet zo bewust van bent.
Nee dat kwam qua werk vandaag niet geweldig goed uit. Dus gisteren verfomfaaid en al een late trein genomen met mn fiets erbij.quote:
Mannen en dickpicsquote:Op donderdag 5 juli 2018 07:09 schreef Samzz het volgende:
Omg wat is er mis met mij.
Leuke match. Uit de buurt ook nog. Leuk kletsen, dus nummers uitgewisseld. Hij was benieuwd naar nog een foto, want heb er maar twee in m'n profiel. Dus gestuurd. Krijg ik een halfnaakt lichaam met stijve lul in de shorts terug en de vraag of ik niet ook zo'n soort foto kan sturen.
Zit erover te denken een foto van een she-male te sturen.
Volgens mij hebben die mannen geen filter en sturen ze iedere willekeurige vrouw hun pikpic in de hoop dat er een positief reageert.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Het één kan m.i. wel met elkaar te maken hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2018 08:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Imo is het ook niet relevant wat zogenaamd de trigger is geweest. Ook als Samzz wel daadwerkelijk op dit soort foto's zit te wachten kan er alsnog wel even gevraagd worden of er behoefte is aan een pikante fotoreactie op haar foto.In dat geval volgt er eerst een instemmend antwoord en kan hij dan die dickpic sturen.
Best wel wat verwijten over en weer.. Als ik zelf al zo snel op zo'n manier woorden met een date heb dan zou ik het al wel afkappen.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mannen en dickpics.
Meh, gisteravond redelijke clash op de app gehad. Appte rond 10 uur of 'ie nog zin had. Dat had hij niet en reageerde vervolgens of hij ook goed was voor iets anders dan alleen seks. Mijn reactie dat ik juist het idee kreeg dat het hem daar alleen om ging, schoot verkeerd en zorgde voor discussie die hij vervolgens afkapte omdat hij die niet via de app wil doen. Ben ik het mee eens, maar krijg vervolgens niet horen wanneer hij tijd heeft om het gesprek dan af te maken.
Oh, en hij wilde vanavond niet afspreken want morgen gaat 'ie flink op stap en wilde dus fit zijn (we slapen nooit heel vroeg...) maar hij heeft vanavond wel ineens andere plannen.
Blegh, voel me echt shit nu. Vanochtend nog sorry geappt en dat ik er van baal, slecht heb geslapen en graag ons gesprek snel afmaak, maar van hem dan wel hoor wanneer het past.
Kan goed hoorquote:Op donderdag 5 juli 2018 08:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die mannen geen filter en sturen ze iedere willekeurige vrouw hun pikpic in de hoop dat er een positief reageert.
Mjah, ik stelde hem ook de vraag of 'ie er klaar mee was maar daarop was hij ontkennend, gaf aan dat hij me fijn vond maar geen zin in gedoe. Dus ik denk dat een gesprek over wat we nou verwachten van elkaar en of dat verenigbaar is, uitsluitsel gaat geven of het verder gaat werken of niet.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:40 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Best wel wat verwijten over en weer.. Als ik zelf al zo snel op zo'n manier woorden met een date heb dan zou ik het al wel afkappen.
Ik ken jou helemaal niet zoals je dit nu omschrijft. Jezelf helemaal onder de ander plaatsen...quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mannen en dickpics.
Meh, gisteravond redelijke clash op de app gehad. Appte rond 10 uur of 'ie nog zin had. Dat had hij niet en reageerde vervolgens of hij ook goed was voor iets anders dan alleen seks. Mijn reactie dat ik juist het idee kreeg dat het hem daar alleen om ging, schoot verkeerd en zorgde voor discussie die hij vervolgens afkapte omdat hij die niet via de app wil doen. Ben ik het mee eens, maar krijg vervolgens niet horen wanneer hij tijd heeft om het gesprek dan af te maken.
Oh, en hij wilde vanavond niet afspreken want morgen gaat 'ie flink op stap en wilde dus fit zijn (we slapen nooit heel vroeg...) maar hij heeft vanavond wel ineens andere plannen.
Blegh, voel me echt shit nu. Vanochtend nog sorry geappt en dat ik er van baal, slecht heb geslapen en graag ons gesprek snel afmaak, maar van hem dan wel hoor wanneer het past.
Hoe lang daten jullie al? En doen jullie ook andere dingen dan alleen seksen?quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, ik stelde hem ook de vraag of 'ie er klaar mee was maar daarop was hij ontkennend, gaf aan dat hij me fijn vond maar geen zin in gedoe. Dus ik denk dat een gesprek over wat we nou verwachten van elkaar en of dat verenigbaar is, uitsluitsel gaat geven of het verder gaat werken of niet.
Stomme is gewoon de tegenstrijdigheid. Zelf wel seks op afroep willen maar als ik dat doe is het ineens fout. Daarnaast heb ik deze week m'n Tinderprofiel wat aangepast, dat zal hij in zijn feed gezien hebben. Kreeg namelijk ook nog een "ga maar lekkeren tinderen ofzo" toen ik vroeg of hij vandaag tijd had.
Dus ergens wringt iets.
Maar hoe is dat verband relevant dan? Ook als het één met het ander te maken heeft kun je er niks mee. Je foto/gedrag aanpassen omdat iemand mogelijk makkelijk te triggeren is ten aanzien van spontaan dickpics sturen helpt je ook niet om betere dateresultaten te behalen.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Het één kan m.i. wel met elkaar te maken hebben
Daar heb je een punt. Overigens is dat juist wel precies wat ik doe, en wat in mijn relatie ook uiteindelijk de bottleneck was. Dus wie weet moet ik er ook zelf de stekker uittrekken. Eens goed over nadenken.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken jou helemaal niet zoals je dit nu omschrijft. Jezelf helemaal onder de ander plaatsen...
Dit klinkt helemaal niet als een fijne basis of dat het een kant op gaat die prettig is voor jou eigenlijk
We hebben elkaar de 16e voor het eerst gezien. Nee, tuurlijk kletsen we en chillen we ook als we samen zijn maar in principe is de basis seks. Echter was er wel van beide kanten uitgesproken dat we ook op date wilden om elkaar beter te leren kennen.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe lang daten jullie al? En doen jullie ook andere dingen dan alleen seksen?
Nou, dat denk ik wel eigenlijkquote:Op donderdag 5 juli 2018 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hoe is dat verband relevant dan? Ook als het één met het ander te maken heeft kun je er niks mee. Je foto/gedrag aanpassen omdat iemand mogelijk makkelijk te triggeren is ten aanzien van spontaan dickpics sturen helpt je ook niet om betere dateresultaten te behalen.
Spreek dan gewoon eens een keer af in een kroeg, of ergens anders waar de mogelijkheid tot seks wat minder is. Kijken of er ook wat is naast de seks dan voordat jullie allebei met verwijten gaan gooien. Lijkt mij een goede om dan uit te vogelen of het uberhaupt slim is.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Overigens is dat juist wel precies wat ik doe, en wat in mijn relatie ook uiteindelijk de bottleneck was. Dus wie weet moet ik er ook zelf de stekker uittrekken. Eens goed over nadenken.
[..]
We hebben elkaar de 16e voor het eerst gezien. Nee, tuurlijk kletsen we en chillen we ook als we samen zijn maar in principe is de basis seks. Echter was er wel van beide kanten uitgesproken dat we ook op date wilden om elkaar beter te leren kennen.
Wil je iets vasts met hem? Zoals je de situatie beschrijft zou ik dat er ook niet uit op kunnen maken (maar goed, ben er verder niet bij dus heb geen objectief beeld)quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, ik stelde hem ook de vraag of 'ie er klaar mee was maar daarop was hij ontkennend, gaf aan dat hij me fijn vond maar geen zin in gedoe. Dus ik denk dat een gesprek over wat we nou verwachten van elkaar en of dat verenigbaar is, uitsluitsel gaat geven of het verder gaat werken of niet.
Stomme is gewoon de tegenstrijdigheid. Zelf wel seks op afroep willen maar als ik dat doe is het ineens fout. Daarnaast heb ik deze week m'n Tinderprofiel wat aangepast, dat zal hij in zijn feed gezien hebben. Kreeg namelijk ook nog een "ga maar lekkeren tinderen ofzo" toen ik vroeg of hij vandaag tijd had.
Dus ergens wringt iets.
Vind je ook normaal wanneer vrouwen worden aangerand omdat ze rokje aan hebben?quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik wel eigenlijk
Als je heel uitdagend kijkt (jaaaa, goeie vraaaaaag, want wát is nu uitdagend kijken en wat niet?) geeft dat toch andere reacties wellicht
Zou ik ook zeker graag doen! Maar vertrek maandag voor een week op vakantie, dus even zien of dat überhaupt nog gaat lukken voor die tijd, en wat er na de vakantie nog over is zeg maar.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Spreek dan gewoon eens een keer af in een kroeg, of ergens anders waar de mogelijkheid tot seks wat minder is. Kijken of er ook wat is naast de seks dan voordat jullie allebei met verwijten gaan gooien. Lijkt mij een goede om dan uit te vogelen of het uberhaupt slim is.
Neequote:Op donderdag 5 juli 2018 08:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vind je ook normaal wanneer vrouwen worden aangerand omdat ze rokje aan hebben?
Ik wil in ieder geval daten om te zien of we echt matchen of niet. Ik ben zelf geen multidater dus ben direct exclusief, en uiteindelijk ga ik graag weer een relatie aan met iemand.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wil je iets vasts met hem? Zoals je de situatie beschrijft zou ik dat er ook niet uit op kunnen maken (maar goed, ben er verder niet bij dus heb geen objectief beeld)
Verder blijf ik bij mijn vorige post: dat zo goed als overkapt agressieve zou ik echt geen zin in hebben. Wel grappig dat hij over gedoe begint en dan zulke dingen zegt
Tja en dan kom je er pas later achter dat het zo'n dickpictype is.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je heel uitdagend kijkt (jaaaa, goeie vraaaaaag, want wát is nu uitdagend kijken en wat niet?) geeft dat toch andere reacties wellicht
Oke dan, dus het had niks te maken met haar blik whatsoever.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee
Jezus wat een vergelijking zeg
Het is ook een kansloos figuur om een dickpic te sturen, dat had ik verkapt al benoemd dacht ik zo
Iets met nuance enzo
Daar kom je toch wel vrij snel achter denk ikquote:Op donderdag 5 juli 2018 08:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja en dan kom je er pas later achter dat het zo'n dickpictype is.![]()
Ik mag lijen dat een gast ook nog wel iets smoother kan reageren op een uitdagende foto dan gelijk een foto van zijn pik te sturen.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Voorzichtig hoor, nuance is gevaarlijk hier.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar kom je toch wel vrij snel achter denk ik![]()
Hopelijk niet als je met een rokje aan staat (grapje grapje...)
Vraag ik me dan ook af.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat een gast ook nog wel iets smoother kan reageren op een uitdagende foto dan gelijk een foto van zijn pik te sturen.
Of ben ik nu zo ouderwets dat ik er van uit ga dat dat sowieso altijd een achterlijke zet is?
Maar waarom zou je een dickpictype dan anders willen laten reageren door je eigen gedrag aan te passen? Uiteindelijk wil je daar qua dating toch verder niet in investeren.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar kom je toch wel vrij snel achter denk ik![]()
Hopelijk niet als je met een rokje aan staat (grapje grapje...)
Is t fout ? .. of heeft hij geen tijd/zin op die momenten?quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:42 schreef Debsterr het volgende:
Zelf wel seks op afroep willen maar als ik dat doe is het ineens fout.
Weet ik niet, zou wel kunnen denk ik, jij denkt/vindt van niet, ook best.quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke dan, dus het had niks te maken met haar blik whatsoever.
Nou ja, als je ineens reageert of je nog goed bent voor iets anders behalve je penis, impliceer je dat de afroep an sich fout is.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is t fout ? .. of heeft hij geen tijd/zin op die momenten?
Ik ben oud en verdroogd, maar wellicht zijn er sociale kringen waarin dit wel een normale zet is?quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat een gast ook nog wel iets smoother kan reageren op een uitdagende foto dan gelijk een foto van zijn pik te sturen.
Of ben ik nu zo ouderwets dat ik er van uit ga dat dat sowieso altijd een achterlijke zet is?
Als je het zo brengt, komt het ook binnen als een aanval lijkt me zo, want jullie relaxen ook gewoon samen en hij wil ook op date.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:01 schreef Debsterr het volgende:
Nou ja, als je ineens reageert of je nog goed bent voor iets anders behalve je penis, impliceer je dat de afroep an sich fout is.
Wij mannen zijn meer dan alleen vlees dat op afroept neukt, soms hebben zelfs wij ook geen zin.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, als je ineens reageert of je nog goed bent voor iets anders behalve je penis, impliceer je dat de afroep an sich fout is.
Klopt, maar algemener kun je wel bedenken dat de manier hoe je op een foto staat toch de manier hoe de ander jou ziet beïnvloedt? Dat doet er volgens jou totaal niet toe?quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een dickpictype dan anders willen laten reageren door je eigen gedrag aan te passen? Uiteindelijk wil je daar qua dating toch verder niet in investeren.
Wijze post overigens.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet ik niet, zou wel kunnen denk ik, jij denkt/vindt van niet, ook best.
Voor alles toestemming vragen is per definitie niet aantrekkelijk.
Voor niets toestemming vragen is schofterig en strafbaar.
Een normale vent/vrouw handelt ergens tussenin. De vraag is alleen waar ergens tussenin. Die nuance bedoelde ik, maar die zie je geloof ik even over het hoofd en probeert me in een soort 'me too' hoek te drukken wat nergens op slaat.
Je reageert allemaal als mens zijnde veel meer op nonverbale signalen dan je denkt, en dat is prima als dat binnen de sociaal gewenste kaders valt.
Deze dude ging sowieso te ver ja, maar kom op joh, vergelijken met aanranding enzo. Beetje overreageren dat
Niks meer geworden met de meneer van het strand?quote:Op donderdag 5 juli 2018 08:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Anyway, heb 2 dates binnen gesleept via een insta foto. Moet alleen nog even kijken wanneer en hoe.
Mjah... nogmaals, tegenstrijdigheden. Want vorige week donderdag appte hij nog op dezelfde manier. Ik gaf trouwens ook direct aan dat ik eigenlijk vooral zin had om 'm te zien, knuffelen, haren kriebelen, dat soort dingen. Maar toen was het al geëscaleerd omdat hij vond dat ik in drama modus was.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het zo brengt, komt het ook binnen als een aanval lijkt me zo, want jullie relaxen ook gewoon samen en hij wil ook op date.
Oh maar dat geloof ik ook welquote:Op donderdag 5 juli 2018 09:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij mannen zijn meer dan alleen vlees dat op afroept neukt, soms hebben zelfs wij ook geen zin.
Nee dat zijn doorgaans van die syndroom/0906/Tomodachi typesquote:Op donderdag 5 juli 2018 08:42 schreef Molo het volgende:
En vraag me af hoe vaak het nou werkt, net als die opmerkingen van sommige mannen als je over straat loopt, of je met hen mee naar huis gaat.
Zijn toch vrij weinig vrouwen die daar op ingaan gok ik (hoop ik)
Dat kan zinvol zijn in het algemeen, maar vind niet dat een dickpic van een creep daar de aanleiding voor moet zijn en dat je op basis daarvan af moet vragen of je een zwoele blik op foto's hebt en je je wellicht beter anders kan profileren.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, maar algemener kun je wel bedenken dat de manier hoe je op een foto staat toch de manier hoe de ander jou ziet beïnvloedt? Dat doet er volgens jou totaal niet toe?
Oh nee hoor, lang niet altijd. Zat zuid Europese en zuid Amerikaanse mannen kunnen er ook wat van, zonder autisme en maagdelijkheidssyndromenquote:Op donderdag 5 juli 2018 09:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat zijn doorgaans van die syndroom/0906/Tomodachi types
Die indruk kreeg ik wel door haar postsquote:Op donderdag 5 juli 2018 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan zinvol zijn in het algemeen, maar vind niet dat een dickpic van een creep daar de aanleiding voor moet zijn en dat je op basis daarvan af moet vragen of je een zwoele blik op foto's hebt en je je wellicht beter anders kan profileren.
Want zo werd het hier imo wel gebracht. Wellicht heb ik een stukje context gemist uit het verleden of zo, maar had niet het idee dat die dickpic een uitvergroting van een terugkerend probleem op datinggebied was.
Hoe is het met je vriendin/date?quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:18 schreef Montelly het volgende:
Lekkere discussie weer, even doorpakken.
Ah fijne vent.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:22 schreef Debsterr het volgende:
Krijg reactie op m'n appje van vanochtend. Hij vind m'n houding onaantrekkelijk, geen zin in dit gedoe, en denkt dat het beter is om het te laten. Ik reageer dat ik het toch graag wil uitpraten maar hij heeft geen eens zin in dat gesprek en zegt doei.
Nummer verwijderd, app verwijderd, Tinder installeren om match te verwijderen. Dat was 'm dan.
Pardon, jij in drama-modus? Ik heb geloof ik wat gemist, want van wat ik tot nu toe las, vond ik hem de dramaqueen. Waarom vond hij dat jij drama maakte?quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar toen was het al geëscaleerd omdat hij vond dat ik in drama modus was.
Niks jammer, verlies je weinig aan zo te horenquote:Op donderdag 5 juli 2018 09:24 schreef mjan het volgende:
[..]
Pardon, jij in drama-modus? Ik heb geloof ik wat gemist, want van wat ik tot nu toe las, vond ik hem de dramaqueen. Waarom vond hij dat jij drama maakte?
Edit: Lees net je laatste reactie. Jammer zeg![]()
Iets wat ik vaker zeg, als je alleen maar klootzakken aantrekt die je willen doen en daarna niets meer met je te maken willen hebben, of alleen maar trutten aantrekt die een etentje van je willen scoren en niets meer laten horen, of of of. Is het soms (SOMS) zinnig om te kijken waarom dat JIJ dat overkomt.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan zinvol zijn in het algemeen, maar vind niet dat een dickpic van een creep daar de aanleiding voor moet zijn en dat je op basis daarvan af moet vragen of je een zwoele blik op foto's hebt en je je wellicht beter anders kan profileren.
Want zo werd het hier imo wel gebracht. Wellicht heb ik een stukje context gemist uit het verleden of zo, maar had niet het idee dat die dickpic een uitvergroting van een terugkerend probleem op datinggebied was.
Jammere reactie van zijn kant, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks jammer, verlies je weinig aan zo te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |